Dlaczego na liderów, kierowników są zatrudniane osoby które nie mają kompetencji, odpowiedniego wykształcenia?
Teraz o tym piszą. Tak jest od dawna na PKP, zek, PKP energetyka. Możesz mieć znajomości i już stołek kierowniczy się przyklei. Tak jest w sekcji Jelenia góra . Zastępca kierownika,(usunięte przez administratora)związkowca, zero wiedzy a temat trakcji i rządzi despotycznie. Nie trzeba buć wykształcony żeby kierować.
Też się tyczy Obsługi. Niektórzy rękoma i nogami się bronili żeby nie załapać ć się na piciu sieciowy. Jest sieciuchem to jego miejsce pociąg a nie obsługa..Tyczy się też w drugą stronę. Wina tych co siedzą na wyższych stołkach i kierowników ,nie mający pojęcia o kwalifikacjach pracowników.
Ludzie bez matury sa kierownikami , aq Inżynier kopie rowy hehehe, to się w głowie nie mieści, takie rzeczy tylko w PGE Energetyka Kolejowa i nic sie nie zmienia !!! Taki człowiek ,,kierownik,, po zaocznej wieczorowej zawodówce to autorytet ? To jest kpina !!!
Co o tym ile wiedziałeś , na kolei ,dawna PKP energetyka, oraz wcześniejsze czasy, takie rzeczy uda się zdarzały.. Kierownik, zastępca,mogą kierować sekcjami nawet bez wykształcenia kierunkowego, np .czy kto się zna sieci trakcyjnej, podstacje? A czy stanowiska dostaje się od tak.?
Co o tym nie wiedziałeś ? W dawnej PKP energetyka oraz w tym nowszym holdingu ,taki awans na stanowiska kierownicze zdarzały się. Liczyło się tylko na dobre kontakty. A no to związki zawodowe coś robiło w tej sprawie ? Obsadzali też swoimi stanowiska kierownicze.
Dzien dobry . Jak w firmie przedstawiają się prace szczególnie niebezpieczne .Czy są odprowadzane składki ,czy jest wykaz prac niebezpiecznych .Wiąże to się z wcześniejszą emeryturą. Bo ZE proponuje 60lat a tu na rozmowie ładna pani mi w kółko powtarzała o jakis benifitach zgranym zespole i takie tam bzdety.na to wszystko powinienem zarobić normalnie a nie barterowa wymiana a dam prace ty mi ziemniaki. Dziekuje i pozdrawiam . Bo po rozmowie to mam mieszane uczucia. Jedyny plus dla mnie to praca na miejscu nie muszę dojezdżać 20km ,ale to nie żaden atut.
Jak na razie to cisza, tylko za maszynistów odprowadzana jest składka FEP reszta tyra do śmierci :))). Czyli jak Donek podniesie tak pójdziemy.
Jesteś tego pewien że jest odprowadzana składka do funduszu emerytur pomostowych za maszynistów sieciowego? Bo ja mam poważne wątpliwości? A co z kierownikami pociągiu sieciowego co ze skladką na FEP tez jest odprowadzana.? Może cos wiesz? Pozdrawiam.
Podziękować związkowcom. Ma kolei było , może 21 związków w tym te solidarnościowe. , a w PKP energetyka ok. 3 związki . I tak związki walczyły , tylko dla nielicznych, maszynistów.
Podziękować związkom zawodowym , oni tak do tego doprowadzili. Związki w zakładzie zależne są od zarządu. Oni walczą o swoje . Tak to się dzieje od czasów podziału kolei PKP,
W jaki sposób do tego doprowadziły? Dopiero wdrażam się w temat a widzę, że właśnie cos dotyczy tylko maszynistów? A tak w praktyce to kiedy i co ostatnio te Związki tutaj wywalczyły tak na marginesie?
Nic nie wywalczyły i nic nie wywalczą towarzystwo wzajemnej adoracji.Szkoda słów na tych ludzi.porównaj sobie np.ZE.Prace szczególnie niebezpieczne tam sa u nas nie ma. Identyczne prace np .pomiarówka,kablarze, podstacje -GPZ.
Dawna PKP energetyka jest już poza grupą PKP . Nawet jak powstawały ZEK-i tu już byli praca do 65 lat. Po podziale PKO jako przedsiębiorstwa państwowego, było chyba 21 związków zawodowych , które tylko nie liczne spółki miały zagwarantowane dawne przywileje PKP jak praca do 60 lat. To wina związków zawodowych i reszty zarządzającej.
PKP energetyka jest spólką energetyczną , srewisujaca w PKP PLK i nie mają co maszyniśći w grupie PKP przywilejów. Maszynista i kierownik to tylko funkcja dodatkowa do elektromontera w Usługach, bo na umowie o pracę mają jako elektromonter czy monter sieci i sprawa załatwiona.. Maszynista to tylko funkcja płatna w charakterystyce zawodowej pracy , którą podpisaliście .Bo zakład wysłał na kurs i macie tylko papierek do wykonywania czynności maszynisty według UTK, bo takie są uprawnienia i pozwolenia na prowadzenie drezyn , tak jak kierowca ma uprawnienia do kierowania i to bez umowy.jsko funkcja dodatkowa. To tylko uprawnienie do kierowania drezynami . I żadne tam na wcześniejsza emerytura nie będzie.. To jest tak odgórnie.
JAK tobie się nie podoba w nowej formie i dojazdy to sit zwolnij. Całe życie w PKP i to na warsztacie i tylko awanse i podwyżki za tylko wyganianie pracowników do innych miejsc jak np. pociąg sieciowy, a teraz zmiany i wielki lament , bo inny pracodawca inne zasady.
Jak masz na umowie i charakterystyka pracy ? Trzeba było się przyją.ć do prawdziwego PKP, jak Cargo , IC . A nie siać bzdury. Może były zmiany stanowisko we , a czy dostałeś nową umowę o pracę.?
Składka nie była i nie jest odprowadzana i maszynista, kierowca wozka itp ..itd nie pojdzie na wczesnieszą emeryture.
Widzę, że firma poszukuje pracownika na stanowisko specjalistki ds. przyłączeń. W jakich godzinach można pracować, skoro panuje tutaj elastyczny czas pracy? Kto podejmuje ostateczną decyzję w tej kwestii? Jeśli chodzi o różnego rodzaju dofinansowania, to ile procent zazwyczaj dopłaca firma? Jest jakaś zależność, czy w każdym przypadku wygląda to inaczej?
Hej, Mam pytanie ile wynoszą średnio zarobki na stanowisku finansowym/kontrolingu
A czy ktoś wie ile trwa szkolenie adaptacyjne ? Jakie wysokości są świadczenia socjalne ? Po jakim czasie daja ciuchy itd ...? Bo miałem teraz 2 dni i nic kompletnie się nie dowiedziałem jedynie ze są świadczenia socjalne ze jest grupowe pzu ale gdzie co i jak załatwić brak odpowiedzi. A czy waloryzuja wynagrodzenia jak zwrasta najniższą krajową?
Czy pracownicy PKP Energetyka mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Jak można integrować pracowników dwóch zakładów Usług i Obsługi no nie da się,,a kiedyś było tak fajnie można powiedzieć Rodzinnie , aż się łezka w oku kręci,a tu mówią,że usługi poza struktury PGE to jak tu się integrować
Znam struktury tej firmy bo pracowałem 13 lat ale jak mi się nogą podwinęła to już nie ma kolegów ani nikogo kto by rękę podał Jestes dobry i potrzebny jak wszystko gra a jak coś się stanie to jesteś wróg
Fajnie ,że prawdę piszesz. .Potrzebny jesteś jak potrzebuje przełożony,. Jedno jest tak jak nie jesteś klęczacym , to zrobisz i tak cię wyplują. Jedni to nawet te go nie potrzebują, bo są tzw. betony nie do ruszenia , nawet jak była jedną spółka . A jak tobie się noga podwinęła i jesteś w innej sekcji to faktycznie wróg. Kierownikom też się noga podwinęła i nic z tego nie mają.. Znam takich o to po linii związkowej. Koledzy są różni, raz na kwadratowo raz podłużni. Bo co niektórych wypychają na siłę, bo ktoś musi zostać w ciepłym warsztacie. I pozostawali lepsze grupy typu brygadzista. . Podział na Usługi i Obsługę to co dla niektórych zrobili dobrze, po kto ma plecy ten ma lżej.
Pracuje w jednej sekcji na terenie województwa kujawsko pomorskiego. Jak czytam te komentarze to ręce opadają wszystko źle. W mojej sekcji kierownictwo jest na najwyższym poziomie od kierownika po zastępcę, zawsze można z nimi normalnie pogadać co kogo boli i zawsze wysłuchają. Na robocie zawsze pod telefonem zawsze można zadzwonić i się dopytać. Więc jak czytam te komentarze to przeżywam szok i niedowierzanie.
No proszę chociaż gdzieś jest dobrze można można. Z drugiej strony tak pisze brygadzista na biurku kierownika, albo zausznik Pana kierownika. Jak mi wiadomo to są tam dwie Sekcje ciekawe w której jest takie miodzio, ale są brygadziści co klapią u góry, a mamrza na dole. Trudno zycie
Witam@ Sieciowiec. To przyprowadź się do sekcji Jelenia Góra. Tam jesteś inny, obcy. Jesteś dołowany, dyskryminowany, (usunięte przez administratora)przełożonych, poniżany.
Całkowicie się zgadzam, kierownictwo zawsze podchodzi do nas na równym poziomie, nie mają sie za bóg wie kogo, tylko normalnie jak do człowieka. W kilku miejscach pracowałłem i zawsze dało sie odczuć wyższość kierownika i tak dalej a tutaj absolutnie nie
Tam trzeba mieć dobre gardło, znajomości przy stole, różnica prawie było 2000 zł z grupy, zacofanie technologicznie, (usunięte przez administratora), poniżanie, wiedza z innych brygad się nie liczyło, słowa byłego kierownika tej sekcji- musisz zaczynać od nowa, zero podwyżek i awansu. Można udowodnić, przez dwa lata nic, inni to dwa razy do roku dostawali podwyżki .Jeden na drugiego donosił, Reszta monterów trakcji pochowała się w Obsłudze lub ich zwolnili na PDO.
Do @AAA. Tam się nigdy dobrze nie pracowali. Byli równi i bardzo równiejsi. Bhp tam tylko na najniższym poziomie. Do klepania druta nie trzeba mieć szkoły. Kto mu dał te stanowisko zastępca bez żadnych kwalifikacji i szkoły , kierunku elektrycznego ?
Do @ AAA. Najpierw dowiedz się prawdy a póżniej oceniają i komentuj na temat j sekcji Jelenia Góra.Jak pracowałeś, nie piłeś, nie wchodziłeś komuś , to i tak byłeś źle oceniany. Tak jak w Usłudze i w Obsłudze.
Do @Daf punkt. Taka prawda o tej sekcji. Tam dostałeś awans ale wstecz. Po co elektryk na siecowym? Tam nie płacą za nadgodziny i za dodatkowe uprawnienia.
Nowy pracodawca płaci za nadgodziny .Porównując z tą sekcją Jelenia Góra, to płacą za nadgodziny . Cieżko dostać wakad na utrzymaniu ruchu jako elektryk po pracy na kolei ,zwłaszcza na trakcji. Dobrze,że są inne dośwkiadczenia w pracy PKp energetyka
W jakim sensie picie tak się tam liczyło? I czy chodzi Ci o picie w czasie pracy? Jeśli to wszystko prawda, to jak tu jest przestrzegane bezpieczeństwo w pracy, czy to własne, czy innych, bo to przecież robota z prądem?
Widać jak w waszej sekcji na terenie województwa kujawsko - pomorskiego ,czuje się normalność oraz dobre stosunek podwładny a przełożony . Takich stosunków na najwyższym poziomie nie uświadczysz w sekcji w Jeleniej Górze. Tan liczy się coś innego. Tyczy się byłego kierownika oraz jego zastępcy. Sami nie znają się na robocie to nawet nie potrafią dobrze napisać poleceń na pracę. Jak im brakowało ludków na sieciowym to mogli przyjąć zewnątrz nowych pracowników. Oni nawet nie wiedzą kto czym się zajmuje i gdzie pracuje. Tam są równi i reszta .
Arkadiuszu , praca jest praca a spożywanie alkoholu na terenie firmy, zakładu pracy jest zabronione. Przez takie zaniedbania dochodzi do poważnych incydent9w, czyli nie korzystne zdarzenia , wypadki, wtyk mogą być śmiertelne . To co napisałeś Arkadiuszu, to nie przyzwoite . Sekcje są sekcjami, a ludzie są różni. Jedni tylko idą za ambicją, a reszta to ich nie obchodzi. Takie zachowania jak naużywanie alkoholu, szkodzie dobrę imię naszego zakładu. Lepiej dmuchać na zimne ,sa później nie żałować krytycznych sytuacji. Teraz to liczy się życie pracownika . Panie Arkadiuszu to pana wybór.
Ta taka sekcja ,to ewenement na skalę dawnej PKP energetyka SA. Bo reszta to, tylko słupki się liczą, i przyjacielskie spotkania .Związki nic nie robią , tylko do siebie i obstawić stanowiska bliskim osobom , jak w sekcji JG .
Nigdy w tej sekcji się dobrze nie pracowało. Są tacy że rękoma, nogami i innymi sposobami ,odpychali si,ę żeby go nie wcisnąć na pociąg sieciowy w tej sekcji Jelenia Góra. Tam tylko podwyżki dla swoich, nie dla tych co byli z byłych innych sekcji .
Picie w czasie pracy szło od góry,czyli od naczelnika teraz kierownika w dół na stanowiska pracownicze. Przestrzeganie bezpieczeństwa to sprawa w tej sekcji drugorzędna. Koledzy byłego kierownika jego zastępcy to dostali awanse, podwyżki . Nawet jak brali urlopy bezpłatne. Pracując tam na tej sekcji to tylko upokorzenie i strata czasy .
PGE chce siè pozbyć pociągòw sieciowych czyli Usługi i utrzymania oświetlenia i ogrzewania rozjazdòw co od dwòch lat jest w gestii Obsługi. Ludzi też będą zwalniać?
No właśnie, były jakieś zwolnienia w końcu? Bo na stronie to wręcz szukają specjalistów, nawet na zastępstwo jest na specjalistkę w wydziale pomiarów. Na umowie jest okres wypowiedzenia w razie czego??
Nareszcie zrobią porządek. Usługi i reszta czyli ogrzewanie EOR, oświetlenie, to co jest na PKP oddać PKP PLK. To są kolejarze. Obsługa oraz inne piony związane po byłej kolejowej energetyce oddać PGE. I zrobić realey indywidualne sprawdzenie wykształcenia w kierunku energetycznie - elektrycznym a resztę oddać do Usług na pociąg sieciowy. Trzeba postawić akt dokonany GK PKP energetyka S.A
Nareszcie nastał czas przemian. Zwolnić tych co całe życie w pracy przesiedzieli w ciepłych kątach , byli i są tacy pracownicy . Pociągi sieciowe i resztę infrastruktury kolejowej, obsługiwanej przez GK PKP energetykę oddać PKP PLK, resztę niech wchłonie PGE .A co nie potrzebnych zeolnić .
Jeśli idąc Twoim tokiem myślenia odda się pociągi sieciowe i resztę infrastruktury do PLK to jak myślisz ile pozostanie naszego? I ilu wtedy ludzi będzie potrzebnych do utrzymania tej reszty? A myślisz że PLK przejmie tą ilość ludzi którą w takiej sytuacji PGE na pewno zwolni? A może paść na Ciebie. Od dawien dawna nasza firma utrzymywała eor i oświetlenie iPLK za to płaciła. Inna sprawa to umowy z PLK które nie zawsze były podpisywane z głową i wtedy były straty. Jeśli PGE zostawi sobie tylko podstacje, kabiny, stacje trafo i linie przesyłowe to połowa ludzi będzie zwolniona.
Nikt nic nie odda do PKP PLK S.A. co najwyżej można utworzyć spółkę coś na wzór ZRK - DOM tylko dorobić odpowiednią nazwę zarejestrować w KRS z odpowiednim kapitałem no i umieścić ją w grupie kapitałowej PKP PLk S.A .No i wykonywać usługi na sieci trakcyjnej i energetyce nie trakcyjnej na podstawie zawartych umów na utrzymanie obydwu obszarów.To żeby PKP PLK S.A.bezpośrednio przejęła od tak wszystkich pracowników oddziału Usługi i spólki Obsługa dawnej PKP Energetyka wraz z flotą pociągów sieciowych i cała resztą to zapomnijcie kto zna choć trochę ustawę z 2000 r o restrukturyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Koleje Państwowe oraz innych ustaw to doskonale wie o czym tutaj pisze.PKP PLK S.A. jest państwowym narodowym zarządcą sieci kolejowych w Polsce a nie spółką od przygarniania zdesperowanych podmiotów gospodarczych w postaci desperacko odkupionej przez PGE byłej PKP Energetyka S.A.
Dzień dobry koledzy ikoleżanki. Widać,że epoka GK PK Energetyka S.A. zaczyna się kończyć. Naprawdę, co należy do PKP czyli do PKP PLK, narodowej spółki skarbu państwa, infrastruktury kolejowej, związane z koleją powinni tam trafić. Przynajmniej PKP PLK SA, biędzie miała swoje pociągi sieciowe oraz innerzeczy związane z koleją. I po co dzielić, można łączyć wspólną kolej. I tak tory, trakcja oraz inna infrastruktura należy do PKP PLK. I teraz nie będzie zbędnych umów , serwisowania i tak dalej. Będą mieli swoje pociągi sieciowe , przepisy kolejowe i kolejarzy. A reszta tj. podstacje trakcyjne, energetyczne , dystrybucja, obrót paliwami i inne spółkui związane z energetyką pozostawić w PG E. Tam powinno odebrać tym spółką w PGE , praw kolejowych tj. dzień kolejarza, deputat węglowy, dopłaty na przejazdy pociągami i inne przywileje związane z PKP. Zrobić roszady wśród pracowników, oraz uporządkować według kwalifikacji, znajomość, wiedzy, stażu pracy na PKP.
A powiedz mi co to za przywileje zostały do dzisiaj z PKP w naszej spółce? Dopłaty do biletów to i nic więcej. Węgiel? Jaja sobie robisz. Ile płacą za ten przywilej? 3 i pół tony należy się rocznie dla każdego co jest tylko na papierze. Na dzień dzisiejszy to jakieś 7-8 tys. rocznie, tak? Ile ci płacą za ten węgiel rocznie? Nie pisz nic więcej. Jeśli stracimy te niby rewelacyjne dodatki z PKP to zyskamy z PGE na dzień energetyka i darmowe kwh i co najmniej na jedno wyjdzie jeśli nie lepiej.
Przywileje dawno się skończyły. To już nie państwowe przedsiębiorstwo PKP za minionych czasów. Ta spółka GK PKP energetyka wykonuje co nie które pracę na rzecz PKP PLK .Jak by należała ta spółka do PKP PLK lub do grupy PKP to może mógłby być tam przywileje dla kolejarzy. PKP energetyka to spółka po za grupy PKP. Państwo Polskie dało 3000 zł na dla tych co ogrzewają mieszkania ,domy -węglem. Kolejarze nie powinni dostawać 3000 zł według ustawy o "dopłacie do opału". Dopłaty do biletów, ewentualnie zniżki na koleje , deputat węglowy oraz na dzień kolejarza teraz to tylko straty finansowe dla nowego właściciela PGE. A jaka darmowa energia elektryczna? Może być kilku procentowa ulga na tzw. energię elektryczną. Co niektórzy przyzwyczaili się do dawnych starych czasów PRL-u , bo się należy. Starzy zasiedziałe" historyki " z Usług , blisko emerytury z dawni kolejarze. Dobre stare czasy PKP się kończy ,a zaczyna się nowa era . Każdy tylko narzeka , bo mu się należy . To teraz zależy od nowego właściciela oraz od związkowców co wszystko oddali. Oni tylko dbają o swoje stołki , stanowiska oraz o swoją podwyżkę . Czasy się zmieniają. Jedni będą krytykować inni patrzeć przychylnie. Teraz mają pracę, regularną pensję. A może będzie walka o stołki, zmiany na stanowiskach a może na lepsze. Jedni pracują , a inni tylko udają że pracują. A może sprawdzać, kontrolować czas pracy.?
Rozumiem, że wyrażasz swoje niezadowolenie z sytuacji w polskich kolejach i zarówno PKP PLK, jak i cały naród są obciążani finansowo. Uważasz też, że przywileje w różnych zakładach pracy nie są niczym nowym i istnieją od dawna. Sugerujesz, że dodatki to jedynie chwyt marketingowy i manipulacja finansowa, a ludzie powinni dostawać uczciwe wynagrodzenie za swoją pracę. Wydaje się, że jesteś również niezadowolony z zarobków w sektorze energetycznym, szczególnie porównując je do pracy biurowej. W dawnej PKP energetyka praca energetyka, elektryka na pociągu sieciowym to praca ,która nie jest adekwatna do jego wiedzy i celu pracy Tam były manipulacje ,związane nie adekwatnymi kierownikami w sekcjach. Tam liczyły się znajomości , bo co nie którzy bali się pracy na trakcji. A teraz siedzą w Obsłudze i udają, że są fachowcami , którzy wszędzie robili i mają wiedzę. Praca wszędzie jest niebezpieczna, to zależy od czynnika ludzkiego i jak ją wykonujemy. W ogóle praca prawdziwego elektryka ,energetyka jest niebezpieczna. A na trakcji jesteś tylko fiz.... Tam trzeba prawdziwych pracowników trakcyjnych ,a nie zbieraniny , tworzonej przez nie odpowiednich ludzi na stanowiskach
Niech zrobią porządek. Co do PKP PLK ,spóki skarbu państwa ,a reszta do PGE i to też spółka skarbu państwa. .I wszystko zostanie w w jednym polskim państwie . I tak co niektórzy o tym marzyli. Są pod butem partii rządzącej.
Czy Ty tego nie rozumiesz nie da się tego skleić na zasadzie że PGE oddział Usługi przechodzi ot tak sobie do PKP PLK S.A. to jest ustawowo niemożliwe. Owszem może świadczyć usługi dla PLK przy utrzymaniu sieci trakcyjnej ale jako osobny podmiot gospodarczy na podstawie zawartej umowy. Innej możliwości nie ma w obecnym stanie prawnym.Pozdrawiam.
Nic żaden oddział usługi nie przejdzie ot tak sobie do PKP PLK S.A. co najwyżej z oddziału Usługi można wyłonić osobną spółkę zarejestrować ją w KRS podpisać umowę z PLK na utrzymanie urządzeń sieci trakcyjnej no i wciągnąć ta spółkę do grupy kapitałowej PKP PLK S.A. na takich samych prawach jak Trakcja czy PNI lub ZRK-DOM.Innej możliwości ma.
Czy pracownik PKP energetyki może skorzystać z bazy wypoczynkowej PGE byłoby dobrze bo PGE napewno ma więcej ośrodków w całym kraju
No co Ty ledwo Cię PGE przygarnęła a Ty już chcesz z ich bazy wypoczynkowej korzystać.Musisz trochę popracować to może wtedy coś skorzystasz
Widzę, że wiele tu zależy od zespołu i przełożonego, jaką kto ma opinię o pracy. Może jest tu jakaś osoba mająca doświadczenia ze stanowiskiem Specjalistka w zespole ds. Planowania? Zainteresowała mnie ta oferta. Wymagają minimum 2 lat doświadczenia, jak mam więcej to jest szansa na podwyżkę? Czy każdy zarabia tyle samo?
Szansa na podwyżkę jest marna. Jest wiele pracowników na stanowisku ,np. Specjalista, specjalistka ......i tak to zależy od przełożonych. Nowy, czy pracujesz w innej sekcji i tak traktują jak innego. Bo są tam koledzy, znajomi, związkowcy, rodzina, krewni i tak jak być pracowała wzorowo, to i tak marne szanse na awans. Taka polityka. Inni to się trzymają rękoma i nogami jednego miejsca pracy , by przełiżony nie wysłał na inne stanowisko i miejce pracy jak pociąg sieciowy . To był przykład
Usługi jak wiadomo przechodzą do PLK . Czy bedą nowe umowy o pracę ? Co z zarobkami ? Zachowame będą dotychczasowe stawki ? Będą zatrudniani nowi pracownicy ?
Usługi jak wiadomo nie przechodzą do PLK no chyba że przechodzą na zasadzie spółki tak zwanej zależnej identycznie jak ZRK DOM to jest możliwe ale na pewno Oddział Usługi nie bezpośrednio w struktury PKP PLK S.A. to jest ustawowo niemożliwe i niewykonalne.
Jak to jest,że w Inowrocławiu emeryt ma trlefoniczny dostęp do otwarcia bramy wjazdowej? Do tego jak to jest, że ten emeryt każdego dnia bierze jedną, dwie zgrzewki wody i zabiera do domu. Tacy bogaci na stawianie jesteśmy?
Na anonimy się nie odpisuje.Zapewne pracowałeś z kolegami nie tak dawno ,a teraz obrzucasz ich błotem jaki musisz być człowiekiem niedoskonałym zamiast emerytów darzyć sympatią i szacunkiem przecież są to ludzie co przepracowali połowę życia w Zakładzie i to w niełatwych warunkach które kiedyś były i są to koledzy którzy osiągnęli wiek 60 + .Przeciez za parę lat my odejdziemy i będziemy tzw. Emerytami i niechcialbym doczekać takich chwil jak tu czytam.Przykre ,a takiego człowieka należałoby izolować żeby nie zrobił większych szkód Pozdrawiam kolegów normalnych
(usunięte przez administratora)
@ nowu - W firmie jest stagnacja, zero nowych pomysłów i inicjatywy ... byle przeżyć...
Serio ktoś płacze bo nadgodziny trzeba wyrabiać? Pokaż mi firme gdzie ich nie ma… Odbieram sobie w wolnym i tyle.
Dzień dobry, w PKP Energetyka zwracamy szczególną uwagę na kwestie związane z nadgodzinami i, zgodnie z polityką firmy, w pierwszej kolejności prosimy Pracowników o odbieranie godzin nadliczbowych, jeśli nie mają takiej możliwości, nadgodziny są wypłacane. Ponadto praca w godzinach nadliczbowych, w porze nocnej oraz święta jest także dodatkowo płatna. W przypadku nieprawidłowości w stacjach, prosimy o zgłaszanie tego na linię etyki: https://pkpenergetyka.pl/strona/standardy-etyki Pozdrawiamy Zespół PKP Energetyka
Pracuje na tej sekcji i nie narzekam
Dokładnie ! Mówie, że tego a tego dnia mnie nie bd za nadgodziny i nikt mi nigdy nie robił problemów.
Ile pracujesz na tej sekcji? Bo tam są zmiany a i tak nadal jeszcze są kumoterstwo . Ta trzeba być (usunięte przez administratora)a nie elektrykiem .
Jako byly pracownik na sieciowym czyli w Usługach jako elektromonter , nigdy nie odczułem na pensji , zapłacone nadgodziny. Tyczy się dodatkowych uprawnień, żadnych awansów i podwyżek.
To pokażcie odczyt z planera a telefony służbowe. Tam dostajesz zadanie , godziny plus warunki szkodliwe, opis oraz wykonujesz polecenie i podajesz godziny zakończenia i przyjazdu samochodów służbowych do bazy- sekcji.
Z nadgodzinami bywa różnie. Co to zapłaty są problemy , ponieważ w aplikacji planer nie ma możliwości wpisywania. I tak na sekcji uzgadniają kto i jak ma płacone za nadgodziny . Tak bowiem było w sekcji zasilania elektrycznego Jelenia Góra Usługi pociąg sieciowy.
Znowu zajmujesz się historią, w PKPE wiele się zmieniło. Wydaje mi się że już wiele lat nie pracujesz ...
Już kilka lat nie pracuje , ale przepracowałem tam ćwierć wieku i wiem jak podchodzą co do nie których pracowników. A oo do podwyżek, jest różnie oraz nie ciekawie. A co do niektórych są tzw. nietykalni. Różnie oceniają tych na podstacji, danych ES-ów oraz na sieci trakcyjnej . Jedne sekcje likwidowali inne dzielili oraz resztki wcielali do pozostałych sekcji. Tak łączyli sekcje energetyczne ( nie wszędzie ) do sekcji trakcyjnych- usług . I tu powstały różnice finansowe, różne dla dawnych ES i trakcyjniaków oraz z podstacji..
Teraz się poprawiły warunki po interwencji. A tak byś nie miał nic do powiedzenia . Historia lubi się powtarzać. Czy pracujesz w Usługach czy w Obsłudze.? Bo wynagrodzenia macie teraz większe.
Są osoby i pracownicy zdumani i w sobie. Siedzą w jednym miejscu i tylko oni się liczą. Tacy fachowcy z PKP energetyka teraz PGE energetyka kolejowa.
Historia , historią. To niech nowy pracodawca sprawdzi godziny oraz dyscyplinę pracy. Pracuję się 8 lub 12 godzin.
(usunięte przez administratora)
Do takich drenaży należy zaliczyć naprawy pojazdów przez zaprzyjaźnione firmy zewnętrzne w zaprzyjaźnionych warsztatach mechanicznych i ciekawe kto sprawdza pojazdy po naprawie
Czy będą podwyżki za godziny nocne od lipca 2023 roku?
Specjalistka w Wydziale Pomiarów, ktoś się już rekrutował na to ogłoszenie? Chodzi o tę pracę na zastępstwo. Myślicie, że jest potem szansa jakaś na pracę na stałe czy odpada? I jakie te zniżki na przejazdy, tak przy okazji?
Czy można liczyć w PKP Energetyka na prywatną opiekę medyczną?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP Energetyka?
Zobacz opinie na temat firmy PKP Energetyka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 263.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Energetyka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 206, z czego 45 to opinie pozytywne, 70 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Energetyka?
Kandydaci do pracy w PKP Energetyka napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.