Tpa

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Tpa

Pracodawca

 Aktualność
Z przyjemnością ogłaszamy, że jesteśmy w gronie pracodawców na tegorocznym Festiwalu Targów Pracy Jobicon.
Już 26 i 27 października 2022 r. będziemy tam dla Was!
W nadchodzącej edycji nasi eksperci będą czekać na Was w 4 pokojach tematycznych: doradztwo personalne, księgowość, audyt i doradztwo podatkowe.

Przygotowaliśmy 2 webinary w formie spotkań grupowych:
1. „Kariera w finansach”, który poprowadzi Tomasz Manowiec, Dyrektor działu Corporate Finance Baker Tilly TPA
2. „Jak rozmawiać o podwyżce w czasach inflacji?”, który poprowadzi Marek Wenta, HR Manager.

Zajrzyj do naszego profilu i wybierz termin, który preferujesz. Ilość miejsc jest ograniczona!
Link do naszego stoiska: https://jobicon.pracuj.pl/wystawca/20184602
Stawiamy na dobre połączenia!

#TPA#BakerTillyTPA#Księgowość#DoradztwoPodatkowe#Audyt#Consulting#praca


anonim
Inne

Moi Drodzy, czy coś się stało w firmie, że pojawiło się tyle ofert do działu księgowości? I to na stanowiska na każdym szczeblu? ;) Nie chcę być za bardzo podejrzliwa, ale mam zamiar wysłać cv na stanowisko młodszej księgowej. Więc wolałabym wiedzieć, na co się piszę :) Tak z perspektywy pracownika, jak praca w firmie wygląda? Oraz atmosfera? Panują tu bardziej sztywne/korporacyjne zasady, czy wręcz przeciwnie? W polityce firmy nie leży ujawnianie widełek płacowych, ale może wy zdradzicie, czy wynagrodzenie jest dla was satysfakcjonujące? :)

QW Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Po prostu klienci dochodzą więc potrzebujemy wsparcia. Pracuję już jakiś czas i od początku panuje tu miła atmosfera. Wiadomo, że praca to praca więc trzeba ją wykonywać, ale w razie potrzeby można liczyć na wsparcie. Dużym plusem są wyjścia poza czasem pracy, czy jakieś lunche. Pracujemy hybrydowo, co też uważam za ogromny atut firmy bo z tego co się orientuję wiele firm wraca na stałe do biur. Natomiast jeśli chodzi o wynagrodzenie to jest okej, nie ma na co narzekać, raczej stawki rynkowe ;)

1
Stokrotka polna Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Tak brakuje ludzi.... praca na najwyższych obrotach.... lepiej weź termos... żeby nie tracić czasu :)

Marek
Kandydat
 Pytanie

Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku starszego księgowego?

anonim
Inne
@Marek

Tez patrzyłem ostatnio na te ofertę. od ponad 20stu dni jest dostępna i ciekaw właśnie byłem czy rozmowy dopiero później są prowadzone czy jak na razie nikt się nie znalazł? Będziesz ostatecznie aplikował? Ja na razie pracuje gdzie indziej ale mam firmę na uwadze

Marek
Inne
@anonim

U mnie jest podobna sytuacja pracuje w innej firmie. Nie aplikowałem jak do tej pory. Szkoda że nie podają widełek zarobkowych. Zaoszczędzili by tym wielu potencjalnym kandydatom zachodu. Pozdro

anonim
Inne
@Marek

To do tej pory nie wiadomo, jakie są widełki na tym stanowisku? Ciekawa jestem czy ktoś był na rekrutacji i może się czegoś dowiedział? Fajnie by było wiedzieć czy opłaca się zmienić pracę, bo wiadomo że każdy chciałby sobie pewnie polepszyć zarobki

Pracodawca

@Marek

Cześć, Rozumiemy, że kwestie wynagrodzenia są istotne dla osób poszukujących nowych możliwości zawodowych. Widełki płacowe na stanowisku Starszej Księgowej są dostosowywane do rynkowych standardów oraz uwzględniają poziom doświadczenia oraz kompetencje kandydatów. Właśnie z uwagi na różnorodność doświadczeń i umiejętności naszych potencjalnych kandydatów, preferujemy indywidualne podejście do kwestii wynagrodzenia. Nasi pracownicy są wynagradzani w sposób uczciwy i adekwatny do wkładu, jaki wnoszą do naszego zespołu. W przypadku zainteresowania rekrutacją na to stanowisko, zachęcamy do kontaktu z działem HR ,którzy chętnie opowiedzą więcej na temat pakietu wynagrodzeń oraz benefitów, jakie oferujemy. Możecie znaleźć nas na Linkedin lub wysłać nam wiadomość mailowy: hr@tpa-group.pl Zapraszamy do kontaktu oraz pozdrawiamy Zespół HR

Krzysiek Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Tpa

A można dowiedzieć się, jak wygląda kwestia benefitów dla takiego stanowiska - są gwarantowane jak u innych prywatna opieka medyczna, Multisport i ubezpieczenie na życie? Czy trzeba sobie dopłacać?

anonim Nowy wpis
Inne

Mógłby mi ktoś podpowiedzieć albo nawet @Pracodawca, czy oferty opublikowane na stronie firmy są aktualne? Włączyłem jedną z nich, a konkretniej Asystent w dziale audytu i jest tam wzmianka "Możliwość długofalowej współpracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji. Start pracy od września 2022.", więc zastanawiam się czy to po prostu błąd w 1 ofercie czy reszta też jest nieaktualna?

<><><><><>
Inne
 Pytanie

Hej czy ktoś wie co się dzieje w dziale podatkowym w Warszawie? Podobno odchodzi wieloletnia szefowa tego działu i cześć ludzi od nowego roku. Dodatkowo zostaje tylko część zespołu jaka ma być zarządzana przez młodziutkie menadżerki. Czy to prawda? Czy to pokłosie obecnego kryzysu na rynku nieruchomości komercyjnych w których specjalizowało się tpa? Czy ilosc pracy spadła tam?

anonim
Inne
@<><><><><>

Cześć, a to potwierdzone informacje są? Czy jakieś plotki bardziej? Ja właśnie chciałam aplikować do biura w nowym roku, a teraz nie wiem, czy to dobra chwila, skoro takie zmiany? Wiesz może, czy to pracownicy się zwolnili, czy to była decyzja firmy odgórna?

Pracodawca

@<><><><><>

Cześć, Dziękujemy za Twój wpis do którego z chęcią się odniesiemy. Potwierdzamy, że rzeczywiście miały miejsce pewne zmiany w dziale podatkowym w Warszawie. To naturalne, że ludzie nawet po długim czasie w jednym miejscu decydują się na zmiany w karierze, podążając za nowymi wyzwaniami zawodowymi. Długoletnia współpraca z Partnerką Działu Podatkowego wniosła do rozwoju TPA mnóstwo cennych doświadczeń. Zakończenie tej współpracy odbyło się w pozytywnej atmosferze, a nasza dalsza relacja jest kontynuowana w podobnym duchu. Dajemy znać, że Ilość pracy w dziale podatkowym pozostaje na stałym poziomie, a zespół wciąż jest prowadzony przez doświadczoną kadrę menedżerską, która dba o osiąganie celów biznesowych, niezmiennie zachowując też troskę o zespół :) Pozdrawiamy Zespół HR

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Tpa? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
O panie
Pracownik
 Pytanie

Czy zdarzyło wam się kiedyś w pracy, żeby przełożony nakazał włożyć w uszy słuchawki douszne współpracownika? Bo mi tak i to pierwszego dnia i osoba pełniąca funkcję przełożonego nie rozumiała dlaczego nie chce ich założyć (((((: dziwne sytuacja i napięta atmosfera na open space

Barbara
Inne
@O panie

Ale że Ty miałeś włożyć słuchawki nie sobie, tylko koledze z open space'u? Musisz chyba napisać więcej, bo nie rozumiem, czemu nie kazał mu ich założyć samemu. Miał zajęte ręce?

Pracodawca

@O panie

Cześć, Dzięki, że podzieliłeś/aś się z nami komentarzem. To rzeczywiście dość dziwna sytuacja i trochę myślimy, że mogło dojść do małego nieporozumienia. W pracy na open space, zwłaszcza w tych najbardziej intensywnych momentach, czasem różnie możemy interpretować pewne sytuacje. Być może, warto porozmawiać z Twoim przełożonym/ą, aby wyjaśnić tę sytuację. Konstruktywna rozmowa zawsze dobrze działa i oczyszcza atmosferę. Pamiętaj, że pokój HR jest zawsze otwarty dla wszystkich pracowników. Wierzymy, że razem znajdziemy sposób, abyś czuł/a się u nas w pełni komfortowo. :) Pozdrawiamy

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Pojawiło się ogłoszenie na starszą księgową w TPA. @TPA czy na to stanowisko znajomość języka na poziomie B1 jest kryterium skreślającym ewentualnego kandydata? Czy osoba posiadająca angielski na poziomie niższym ma szansę na stanowisko starszej księgowej w TPA i sobie poradzi?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Stanowisko Starszej Księgowej wiąże się w naszej firmie również z kompetencjami językowymi ze względu na obsługę klientów zagranicznych (głównie w formie korespondencji mailowej). Wymagany poziom znajomości języka angielskiego to minimum B1. Z naszej perspektywy ważne jest aby dana osoba miała chęć do dalszego rozwoju swoich kompetencji językowych oraz aby była w stanie korespondować z klientami (czasami też wyjaśnić kwestie księgowe). Wyższe stanowiska wymagają dobrej znajomości języka obcego ze względu na spotkania /rozmowy telefoniczne z klientami. Pozdrawiamy TPA

Jagoda
Inne

Czy rekrutacja na recepcjonistkę jeszcze trwa? Bo jest taka oferta na stronie firmy, ale nie wiem jak długo już tam wisi. Może ktoś był na rekrutacji i wie, jak wygląda, ile jest etapów itp? Wymagają w ofercie znajomości Excela, sprawdzają to jakoś na rekrutacji? Dajcie znac bo nie wiem czy się zgłosić

Pracodawca

@Jagoda

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Chcemy poinformować, że rekrutacja została zamknięta. Zachęcamy w przyszłości do aplikowania na nasze ogłoszenia zamieszczone na stronie i/lub Pracuj.pl lub bezpośrednich zgłoszeń poprzez wysłanie wiadomości na skrzynkę mailową : hr@tpa-group.pl Pozdrawiamy TPA

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Tpa traktuje ludzi?

Danuta
Inne

Weszłam właśnie na stronę firmy do zakładki Praca a tam praktycznie same oferty na stanowiska księgowe, fakt, że w różnych lokalizacjach, ale i tak zastanawia mnie to dlaczego potrzebują aż tyle księgowych?

Pracodawca

@Danuta

Cześć, W naszej zakładce są zmieszczone oferty pracy niezależnie czy prowadzimy aktualnie rekrutacje- jest to przestrzeń również do aplikacji spontanicznych. Aktualnie w związku z dużym wzrostem firmy mamy otwarte wakaty do działu księgowości w kilku lokalizacjach. W przypadku zainteresowania konkretnym stanowiskiem lub ofertą zachęcamy do aplikacji lub bezpośredniego kontaktu z naszym działem HR: hr@tpa-group.pl Pozdrawiamy!

Były pracownik
Były pracownik
@Danuta

Każde ogłoszenie o prace jest okrzyknięte „rozwojem firmy”, ale tak naprawdę spowodowane jest to ogromną rotacją - pracowałam w dziale księgowym, wiec moja opinia tyczy się wyłącznie tego działu. Ludzie odchodzą, bo nie są robotami żeby pracować kilkanaście godzin dziennie. Zero organizacji, podziału obowiązków, firma zapomina, że gdyby nie pracownik to nie mieliby tych jakże ważnych klientów.

1
Czesio
Kandydat
@Były pracownik

Hmm ale to przymus jest ze strony pracodawcy, aby tyle godzin pracować, czy o co chodzi? Znasz dokładne powody tych odejść i co ludziom nie odpowiadało jeszcze poza tym, co wymieniłeś? Aaa i weź wyjaśnij, o co chodzi z tym, że nie ma podziału obowiązków. To co każdy robi, co chce, czy o co chodzi? :D

1
Patka
Inne

To skoro trzeba wykonywać pracę jakby miało się kilka stanowisk, to chyba plusem powinno być tu też wynagrodzenie, czy nie? Jak z kasą? A czy do benefitów pracowniczych zaliczają się również szkolenia rozwijające kompetencje? No i jeśli nie jest realne wyrobienie się w ośmiu godzinach pracy, to gdy wypadają nadgodziny, to są one płacone po stawce normalnej, czy jest są ekstra płatne?

Julita
Inne

Cześć na ich stronie znalazłam info, że poszukują do pracy Digital Marketing Specialist i myślę nad aplikacją. Z tego co widzę, zarządzałabym stronami internetowymi oraz landing page’ami firmy, więc mogłabym się całkiem ładnie rozwinąć. Nie widzę tylko informacji jaką formę współpracy oferują, jest szansa na kontrakt B2B? No i takie pytanko z zakresu pracy zdalnej, bo widzę, że u nich występuje, ale rozumiem, że hybrydowo też można pracować? Jednak chciałabym mieć jakiś kontakt z ludźmi :)

Nk
Inne
 Pytanie

Może ma ktoś jakieś pozytywne odczucia dotyczące pracy w tej firmie?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Tpa poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

pytanie
Były pracownik
 Pytanie

Czy można pracować zdalnie? dowolną liczbę dni?

TPA Poland
Pracownik
@pytanie

W TPA Poland obowiązuje ogólnofirmowy model hybrydowy. Łączymy w ten sposób możliwość pracy zdalnej z pracą stacjonarną, a jednocześnie zapewniamy zachowanie równowagi między pracą w domu i w biurze. Połowę czasu spędzamy w biurze, a drugie 50% na home office. W praktyce oznacza to, że w jednym tygodniu pracownik przychodzi do biura 2 razy, w kolejnym 3 razy i tak na przemian. Dni obecności w biurze są do ostatecznego potwierdzenia z osobą przełożoną i zespołem. Przeważnie podkreślamy, że zależy nam na częstszej obecności pracownika w biurze w pierwszych dniach zatrudnienia ze względu na większą efektywność i krótszy czas wdrożenia stanowiskowego w formie face-to-face.

Marek
Kandydat
@TPA Poland

Rozumiem.A jak praca odbywa na home office to czas pracy jest wtedy elastyczny i można go dowolnie zmieniać czy taki sam jak biurze i jest to nadzorowane np. przez spotkania online?

Pracownik
Pracownik
@Marek

Sa 2 systemy rejestracji pracy które sledza kazdy Twoj ruch a jak nie nadazasz w uzupełnianiu to masz rozmowe z przełożonym

Pytanie
 Pytanie

Czy Tpa zapewnia kartę multisportu?

TPA Poland
Pracownik
@Pytanie

Karta Multisport jest jednym ze świadczeń, które pracownik może wybrać spośród szerokiego wachlarza opcji oferowanych w ramach kafeterii benefitów „MyBenefit” od momentu zatrudnienia w TPA Poland. Konto pracownika co miesiąc doładowywane jest punktami, które pozwalają na zakup karty Multisport, opieki medycznej lub ubezpieczenia na życie albo karty restauracyjnej. Jeżeli pracownik nie jest zainteresowany żadnym z tych świadczeń, może zamiast tego przeznaczyć zgromadzone punkty na vouchery zakupowe. Uwzględniamy w ten sposób różnorodność potrzeb pracowników i pozostawiamy wybór, na co rozdysponować pulę punktów, decyzji pracownika.

Zuzanna
Inne

wiadomo jak obecnie wygląda tu sytuacja w zespole podatkowym? pytam, bo ktoś kiedyś pisał o brakach kadrowych i dość trudnej pracy z powodu liczby obowiązków... do teraz nie są lepiej nagradzane? chyba, że liczba osób w zespole się ustabilizowała? wie ktoś?

Odp
Pracownik
@Zuzanna

Nic się nie zmieniło. Może poza tym, że zwolniło się więcej osób.

Zuzanna
Inne
@Odp

to jak organizacja pracy przy tym wygląda? o jakich stanowiskach teraz piszesz? i czy po prostu nie szukają w takim razie kogoś?

Pracodawca

 Aktualność
Z przyjemnością ogłaszamy, że jesteśmy w gronie pracodawców na tegorocznym Festiwalu Targów Pracy Jobicon.
Już 26 i 27 października 2022 r. będziemy tam dla Was!
W nadchodzącej edycji nasi eksperci będą czekać na Was w 4 pokojach tematycznych: doradztwo personalne, księgowość, audyt i doradztwo podatkowe.

Przygotowaliśmy 2 webinary w formie spotkań grupowych:
1. „Kariera w finansach”, który poprowadzi Tomasz Manowiec, Dyrektor działu Corporate Finance Baker Tilly TPA
2. „Jak rozmawiać o podwyżce w czasach inflacji?”, który poprowadzi Marek Wenta, HR Manager.

Zajrzyj do naszego profilu i wybierz termin, który preferujesz. Ilość miejsc jest ograniczona!
Link do naszego stoiska: https://jobicon.pracuj.pl/wystawca/20184602
Stawiamy na dobre połączenia!

#TPA#BakerTillyTPA#Księgowość#DoradztwoPodatkowe#Audyt#Consulting#praca


Pracownik
Pracownik

Potwierdzam opinię byłych pracowników. Z tpa faktycznie odeszło bardzo dużo osób, biuro świeci pustkami. Niestety większość obecnego zespołu doradztwa to nowe osoby z krótkim stażem, bez odpowiedniego przygotowania do pracy. Firma jest zdesperowana, zatrudnia jak leci, również pracowników z innych branż, którzy nigdy nie pracowali w podatkach lub zostali zwolnieni przez poprzedniego pracodawcę. Są oferty pracy dla specjalistów na które nikt nie aplikuje. Jak nietrudno się domyślić braki kadrowe obijają się na jakości i ilości pracy jaką mamy. Nadgodziny nie są płatne. Jeśli uda się ściągnąć z rynku dobrego specjalistę to szybko odchodzi. Prawdą jest, że firma jest kiepsko zarządzana. Do kientów są wysyłane opinie i strategie przygotowane przez świeżaków. DD robią nowe osoby z łapanki bez jakiejkolwiek wiedzy na starych szablonach z poprzednich lat. Zespół jest mocno podzielony, wzajemna zazdrość, pomówienia i plotkowanie jest tu standardem. (usunięte przez administratora) Pracownicy odchodzą sami i dobrze robią, tym bardziej w tym przypadku. Takie komentarze jednak dobrze oddają klimat tego miejsca. Tych co odeszli miesza się z błotem, a pod tymi co zostali kopie się dołki. Szkolenia robi nam zewnętrzny doradca. Podwyżkę można dostać jak rzuci się papierem. Na pewno nikogo nie zwolnią, więc motywacja do pracy jest żadna.

2
Do pracownik
Pracownik
@Pracownik

DD jest przygotowywane na aktualnych wersjach wraz z dopilnowaniem, czy wszystkie kwestie podatkowe obejmują aktualny stan prawny. Zespół trzyma się ze sobą mocno. Każdy każdego wspiera, nie ma zazdrości (każdy cieszy się z sukcesu każdej osoby w zespole) i bardzo często są organizowane spontaniczne wyjścia po pracy (bez inicjatywy ze strony firmy). Jak dana osoba ma nadmiar pracy to pozostali chętnie jej pomagają o ile oni sami mają wolne moce przerobowe. Jeśli ktoś myśli inaczej to wydaje mi się, że taka osoba zalicza się do osób spędzających czas na plotkowaniu niż na zajmowaniu się obowiązkami służbowymi w godzinach pracy.

21
nick
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Dlaczego szkolenia w dziale podatkowym robi tylko zewnętrzny doradca? Czy w firmie nie ma osób które potrafiłyby to zrobić wewnętrznie?

Pracodawca

@nick

Dzień dobry, Szkolenia w dziale doradztwa podatkowego prowadzi między innymi zewnętrzny doradca. Poza tym szkolenia wewnętrzne również prowadzą nasi pracownicy, chodzimy też na zewnętrzne szkolenia. Nasz zewnętrzy trener związany jest z nami od lat, prowadzi szkolenia nie tylko w dziale podatkowym ale także w działach księgowych i w audycie. Przepisy zmieniają się tak często, że inaczej się nie da. Trzeba się szkolić i dzielić wiedzą.

Pracownik W-wa
Pracownik
 Pytanie
@Tpa

Zewnętrzne szkolenia? To ciekawe, pracownicy nie są wysyłani na zewnętrzne szkolenia. TPA proszę nie kłamać. Wewnętrzne prowadzą konsultanci.

Zofia
Inne
@Pracownik W-wa

te wewnętrzne szkolenia to czego dokładnie dotyczą? jakas pomoc we wdrożeniu nowego pracownika czy można liczyc na coś wiecej?

Pracodawca

@Pracownik W-wa

Ta, oczywiście! Mamy łącznie kilkaset zapisów na zewnętrze szkolenia rocznie. Szkolenia przez zewnętrznego eksperta to kolejna grupa szkoleń oraz platforma e-learningowa. Kursy językowe - 2 semestry wiosna/jesień plus intensywny kurs letni. Jeśli jesteś pracownikiem warszawskiego biura, to zapraszam do zespołu HR chętnie bardziej szczegółowo opowiem o działaniach szkoleniowych.

Pracodawca

@Zofia

Cześć Zofia! Początek kariery w TPA to oczywiście szkolenie wdrożeniowe - czyli skupiamy się na sprawnym przekazaniu najważniejszych informacji jak poruszać się w TPA. Kolejne szkolenia to szkolenia merytoryczne - oczywiście tutaj w zależności od działu. Wspieramy naszych pracowników w zdobywaniu uprawnień zawodowych, na bieżąco omawiamy zmiany przepisów.. Mamy kursy językowe (angielski, niemiecki). Jeśli pracownik jest nastawiony na rozwój i ma dobre chęci to możliwości jest sporo - stawiamy na dobre połączenia :-)

bvc
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czy od ostatnich 2 miesięcy coś się poprawiło? Czy udało się już zapełnić te wakaty?

nnn
Były pracownik
@bvc

Nie

Pracodawca

 Aktualność
Pracujesz w Dziale Audytu i w Twojej głowie kiełkuje myśl o zmianie pracy? 

A może całkiem niedawno zacząłeś/aś pracę w innym obszarze finansów i stwierdzasz, że to jednak nie ten kierunek?  Chcesz postawić na audyt.

Chętnie opowiem Ci, jak taka praca w warszawskim Dziale Audytu wygląda u nas w Baker Tilly TPA. Żebyś świadomie mógł/mogła zdecydować czy to jest miejsce dla Ciebie i czy chcesz zaangażować swój czas w rozmowy z nami.

Obiecuję dużo KONKRETÓW 

Ty i My to dobre połączenie, jeśli:

✔ Oprócz kariery, cenisz sobie także życie prywatne. Managerowie dbają o rentowność projektu i mają świadomość, że zmęczony pracownik nie jest efektywny, dlatego nadgodziny w sezonie odbierane są w formie dni wolnych. Praca w audycie czasem wiąże się z zostawaniem po godzinach, ale u nas nie jest to regułą i są też okresy mniej intensywne zadaniowo np. wakacje ☀

✔ Nie lubisz pracować z kilkoma różnymi Managerami na kilku projektach jednocześnie. Tak wygląda praca w systemie pool (macierzowym). Już od kilku lat praktykujemy system sekcyjny, gdzie pracujesz z jednym przełożonym na określonych projektach. To współpraca w jednej sekcji i Ci sami ludzie, z którymi masz okazję budować fajne relacje.

✔ Lubisz wiedzieć, czy Twoja praca zmierza w dobrym kierunku. Zespoły nie są duże, dlatego możesz liczyć na dostępność Managerów i Seniorów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i dbają o feedback.

✔ Szukasz pracodawcy na dłuższy czas, który chętnie inwestuje w Twój rozwój. Możesz liczyć na dofinansowanie do egzaminu na Biegłego Rewidenta, wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia merytoryczne, udział w kursach językowych.

✔ Wiesz, że w pracy audytora nie liczy się tylko twarda wiedza, ale też miękki skill. Dobra współpraca z zespołem i kontakt z klientem wymagają odpowiednich umiejętności komunikacyjnych. W zeszłym miesiącu odbyły się 2-dniowe warsztaty soft-skill z dla naszych Seniorów, a już niebawem szkolić się będą Managerowie i Supervisorzy.

…wciąż się wahasz?  Dorzucam garść informacji.

W Warszawie są trzy sekcje. Najczęściej obsługiwane branże to nieruchomości, construction i energetyka. Zadania są różnorodne, bo każdy z zespołów oprócz Audytu Ogólnego świadczy też usługi doradcze typu due diligence, czy okołorachunkowe doradcze. Każdy z tych zespołów ma swoją specyfikę – w jednej sekcji zadań związanych z doradztwem jest mniej, w innej więcej. Manager z danego zespołu: KamilOskarKonrad i Ewelina spotka się z Tobą już na drugim etapie rozmów.

To co łączy pracowników w Dziale Audytu to aktywne spędzanie czasu. W okresie wakacyjnym wszyscy zespołowo organizują wyjazd na kajaki, grają w siatkówkę i jeżdżą na rowerze. W naszym firmowym wyzwaniu sportowym Activy to właśnie ten zespół zebrał najwięcej punktów.

Bardzo się cieszę, że dotarłaś/eś do końca. Już mniej więcej wiesz, jak się u nas pracuje. Jeśli masz poczucie, że dobrze wpiszesz się w to miejsce to zachęcam do kontaktu!

#BakerTillyTPA#audyt#kariera
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Ile osób zwolniło się z działu doradztwa?

ssss
Były pracownik
@Kandydat

Większość nie przedłuża umowy po okresie próbnym

Gabriela
Inne
@ssss

A czemu? Jak np. pracownik się sprawdza to też nie przedłużają?

ssss
Były pracownik
@Gabriela

pracownicy nie chcą przedłużyć umowy

Zuzanna
Inne
@ssss

Z jakich powodów? :(

1
ssss
Były pracownik
@Zuzanna

Duża ilość pracy, brak wsparcia i mało osób w zespole, TPA ma problem z zatrudnieniem osób do zespołów podatkowych, przez co te które są mają ogrom pracy a płacę mają niższą niż w innych korporacjach, gdzie benefity też są lepsze.

Ewelina
Pracownik

W TPA jestem już prawie pół roku. Zaczynając od początku. Sam proces rekrutacyjny wspominam pozytywnie - poszło sprawnie jeśli chodzi o decyzję a to co usłyszałam podczas rozmowy (zakres zadań, specyfika pracy itp.) pokrywa się faktycznie z tym, czego doświadczam obecnie. Mam nadzieję, że nie zmienię zdania;) ale póki co jest naprawdę bardzo fajnie. Firma dba o pracowników, można liczyć na dofinansowanie szkoleń, jest też program rekomendacji pracowników (gdzie można dostać dobra premię) niedawno też ruszył program dofinansowania szkoły językowej. Bywa tak, że pracy jest dużo, ale to w końcu outsourcing i tempo pracy w takim miejscu trochę się różni od pracy in-house. Choć ja i tak uważam, że ma to swoje plusy bo można szybciej rozwinąć swoje kompetencje. Wróciłam do pracy po urlopie macierzyńskim i mam też duża elastyczność, kiedy potrzebuje np. odebrać dziecko ze żłobka, choroby rzecz jasna też się zdarzają i jest to przyjmowane normalnie, powiedziałabym nawet że z troską ze strony przełożonego :) Uprzedzając komentarze typu "ta opinia to ustawka", które właściwie gdy komentarz jest pozytywny u każdego pracodawcy zawsze się pojawiają. Ludzie tak już mają, że piszą gdy jest im źle i potrzebują gdzieś wylać swoją frustrację, zamiast po ludzku pogadać, a gdy jest fajnie zwykle nie czują potrzeby by docenić i napisać mile słowo :) Jeśli czujesz się dobrze w swojej pracy warto napisać parę słów na profilu pracodawcy. Niech to działa w dwie strony:) Także raz jeszcze polecam to miejsce a nad komentarzami, które nie wnoszą żadnej merytoryki proponuje się zbyt długo nie zatrzymywać. Dobrego dnia!

28
123
Kandydat
 Pytanie
@Ewelina

w jakim zespole pracujesz? Bo zastanawiam się nad aplikowaniem a Twoja opinia jest bardzo pozytywna.

10
Do 123
Pracownik
@123

W tpa kolejni pracownicy się zwalniają, dlatego tyle jest ofert. Nikt o imieniu Ewelina nie pracuje w tpa i nie ma nikogo kto wrócił po macierzyńskim- jest to fake HR. Obecnie po negatywnych wpisach HR się produkuje na tym forum. Warto zwrócić uwagę na poprzednie wpisy, które od lat są negatywne. tpa nie cieszy się dobrą opinią i ta firma mocno na to zapracowała.

123
Kandydat
@Do 123

Sprawdziłam na linkedinie i jest Ewelina w TPA z HR-u.... Wszystko już jasne.

Pracodawca

@Do 123

Dzień dobry, trudno się odnieść do wpisu, w którym jest sporo nieprawdziwych informacji. W TPA pracuje kilka Ewelin oraz pracownicy wracają po macierzyńskim - to są fakty. Fakty są też oczywiście takie, że są pracownicy, którzy zmieniają pracę z najróżniejszych przyczyn.

Pracodawca

@123

Drogi/a 123 - mamy więcej koleżanek o tym imieniu. Wszystko co wychodzi od pracowników HR - jest podpisane jako Pracodawca - to tutaj, jak piszesz HR się produkuje. Od jakiegoś czasu staramy się rzeczowo i konkretnie odpowiadać na również Twoje opinie.

Leszek
Inne
@Do 123

A jaka jest przyczyna tych zwolnień? Dlaczego pracownicy tak masowo się zwalniają?`

Pracodawca

@Leszek

Panie Leszku, nie mamy masowych odejść pracowników. W grupie TPA Poland pracuje cały czas prawie 300 osób. Oczywiście nie oznacza to, że nasi pracownicy nie odchodzą. Dzieje się tak z najróżniejszych powodów - czasami związanych z potrzebą zmiany w swojej karierze, czasami z powodów osobistych ale również z takich, że praca nie spełniła wszystkich oczekiwań. Tak jak w życiu - są różne scenariusze. Natomiast to nie są masowe sytuacje. Jeśli chciałby Pan porozmawiać, poznać szerszy obraz to serdecznie zapraszam do kontaktu z działem HR.

n
Pracownik
 Pytanie
@Ewelina

W ciągu pół roku udało się skorzystać z urlopu macierzyńskiego? :)

Do p. Leszek
Były pracownik
@Leszek

Panie Leszku, powodów jest kilka: - niepłatne nadgodziny, - niskie wynagrodzenie podstawowe (nie jest rynkowe, a podwyżkę można dostać po wypowiedzeniu umowy), - praca po godzinach, również w weekendy, - pogardliwy stosunek managerów i ‚szefowej’ do pracowników, - brak realnego dofinansowania do szkoleń (z dofinansowania kursów/egzaminów zawodowych mogą korzystać wybrane osoby, w bardzo ograniczonym zakresie), - brak wdrożenia nowych pracowników. Po szkoleniu bhp, it, HR nowy pracownik, dostaje zadanie merytoryczne pierwszego dnia pracy i musi je wykonać samodzielnie. Potem należy przedstawić wyniki pracy i wytłumaczyć przepisy managerom, - kiepska atmosfera w firmie (można to zaobserwować z zewnątrz po chociażby wypowiedziach HR), - brak osób silnych merytorycznie- przyjmowane są osoby bez doświadczenia na różne stanowiska, nie tylko te najniższe w strukturze. Tak, obecni pracownicy odchodzą, a nowi nie przedłużają umów po okresie próbnym- to jest fakt.

Zostaw merytoryczną opinię o Tpa - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tpa?

    Zobacz opinie na temat firmy Tpa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tpa?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tpa
Przejdź do nowych opinii