Pytania do firmy Tpa
Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku starszego księgowego?
Tez patrzyłem ostatnio na te ofertę. od ponad 20stu dni jest dostępna i ciekaw właśnie byłem czy rozmowy dopiero później są prowadzone czy jak na razie nikt się nie znalazł? Będziesz ostatecznie aplikował? Ja na razie pracuje gdzie indziej ale mam firmę na uwadze
U mnie jest podobna sytuacja pracuje w innej firmie. Nie aplikowałem jak do tej pory. Szkoda że nie podają widełek zarobkowych. Zaoszczędzili by tym wielu potencjalnym kandydatom zachodu. Pozdro
To do tej pory nie wiadomo, jakie są widełki na tym stanowisku? Ciekawa jestem czy ktoś był na rekrutacji i może się czegoś dowiedział? Fajnie by było wiedzieć czy opłaca się zmienić pracę, bo wiadomo że każdy chciałby sobie pewnie polepszyć zarobki
Cześć, Rozumiemy, że kwestie wynagrodzenia są istotne dla osób poszukujących nowych możliwości zawodowych. Widełki płacowe na stanowisku Starszej Księgowej są dostosowywane do rynkowych standardów oraz uwzględniają poziom doświadczenia oraz kompetencje kandydatów. Właśnie z uwagi na różnorodność doświadczeń i umiejętności naszych potencjalnych kandydatów, preferujemy indywidualne podejście do kwestii wynagrodzenia. Nasi pracownicy są wynagradzani w sposób uczciwy i adekwatny do wkładu, jaki wnoszą do naszego zespołu. W przypadku zainteresowania rekrutacją na to stanowisko, zachęcamy do kontaktu z działem HR ,którzy chętnie opowiedzą więcej na temat pakietu wynagrodzeń oraz benefitów, jakie oferujemy. Możecie znaleźć nas na Linkedin lub wysłać nam wiadomość mailowy: hr@tpa-group.pl Zapraszamy do kontaktu oraz pozdrawiamy Zespół HR
A można dowiedzieć się, jak wygląda kwestia benefitów dla takiego stanowiska - są gwarantowane jak u innych prywatna opieka medyczna, Multisport i ubezpieczenie na życie? Czy trzeba sobie dopłacać?
Hej czy ktoś wie co się dzieje w dziale podatkowym w Warszawie? Podobno odchodzi wieloletnia szefowa tego działu i cześć ludzi od nowego roku. Dodatkowo zostaje tylko część zespołu jaka ma być zarządzana przez młodziutkie menadżerki. Czy to prawda? Czy to pokłosie obecnego kryzysu na rynku nieruchomości komercyjnych w których specjalizowało się tpa? Czy ilosc pracy spadła tam?
Cześć, a to potwierdzone informacje są? Czy jakieś plotki bardziej? Ja właśnie chciałam aplikować do biura w nowym roku, a teraz nie wiem, czy to dobra chwila, skoro takie zmiany? Wiesz może, czy to pracownicy się zwolnili, czy to była decyzja firmy odgórna?
Cześć, Dziękujemy za Twój wpis do którego z chęcią się odniesiemy. Potwierdzamy, że rzeczywiście miały miejsce pewne zmiany w dziale podatkowym w Warszawie. To naturalne, że ludzie nawet po długim czasie w jednym miejscu decydują się na zmiany w karierze, podążając za nowymi wyzwaniami zawodowymi. Długoletnia współpraca z Partnerką Działu Podatkowego wniosła do rozwoju TPA mnóstwo cennych doświadczeń. Zakończenie tej współpracy odbyło się w pozytywnej atmosferze, a nasza dalsza relacja jest kontynuowana w podobnym duchu. Dajemy znać, że Ilość pracy w dziale podatkowym pozostaje na stałym poziomie, a zespół wciąż jest prowadzony przez doświadczoną kadrę menedżerską, która dba o osiąganie celów biznesowych, niezmiennie zachowując też troskę o zespół :) Pozdrawiamy Zespół HR
Czy zdarzyło wam się kiedyś w pracy, żeby przełożony nakazał włożyć w uszy słuchawki douszne współpracownika? Bo mi tak i to pierwszego dnia i osoba pełniąca funkcję przełożonego nie rozumiała dlaczego nie chce ich założyć (((((: dziwne sytuacja i napięta atmosfera na open space
Ale że Ty miałeś włożyć słuchawki nie sobie, tylko koledze z open space'u? Musisz chyba napisać więcej, bo nie rozumiem, czemu nie kazał mu ich założyć samemu. Miał zajęte ręce?
Cześć, Dzięki, że podzieliłeś/aś się z nami komentarzem. To rzeczywiście dość dziwna sytuacja i trochę myślimy, że mogło dojść do małego nieporozumienia. W pracy na open space, zwłaszcza w tych najbardziej intensywnych momentach, czasem różnie możemy interpretować pewne sytuacje. Być może, warto porozmawiać z Twoim przełożonym/ą, aby wyjaśnić tę sytuację. Konstruktywna rozmowa zawsze dobrze działa i oczyszcza atmosferę. Pamiętaj, że pokój HR jest zawsze otwarty dla wszystkich pracowników. Wierzymy, że razem znajdziemy sposób, abyś czuł/a się u nas w pełni komfortowo. :) Pozdrawiamy
Pojawiło się ogłoszenie na starszą księgową w TPA. @TPA czy na to stanowisko znajomość języka na poziomie B1 jest kryterium skreślającym ewentualnego kandydata? Czy osoba posiadająca angielski na poziomie niższym ma szansę na stanowisko starszej księgowej w TPA i sobie poradzi?
Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Stanowisko Starszej Księgowej wiąże się w naszej firmie również z kompetencjami językowymi ze względu na obsługę klientów zagranicznych (głównie w formie korespondencji mailowej). Wymagany poziom znajomości języka angielskiego to minimum B1. Z naszej perspektywy ważne jest aby dana osoba miała chęć do dalszego rozwoju swoich kompetencji językowych oraz aby była w stanie korespondować z klientami (czasami też wyjaśnić kwestie księgowe). Wyższe stanowiska wymagają dobrej znajomości języka obcego ze względu na spotkania /rozmowy telefoniczne z klientami. Pozdrawiamy TPA
Jak szefostwo w Tpa traktuje ludzi?
Może ma ktoś jakieś pozytywne odczucia dotyczące pracy w tej firmie?
Czy w Tpa poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Czy można pracować zdalnie? dowolną liczbę dni?
W TPA Poland obowiązuje ogólnofirmowy model hybrydowy. Łączymy w ten sposób możliwość pracy zdalnej z pracą stacjonarną, a jednocześnie zapewniamy zachowanie równowagi między pracą w domu i w biurze. Połowę czasu spędzamy w biurze, a drugie 50% na home office. W praktyce oznacza to, że w jednym tygodniu pracownik przychodzi do biura 2 razy, w kolejnym 3 razy i tak na przemian. Dni obecności w biurze są do ostatecznego potwierdzenia z osobą przełożoną i zespołem. Przeważnie podkreślamy, że zależy nam na częstszej obecności pracownika w biurze w pierwszych dniach zatrudnienia ze względu na większą efektywność i krótszy czas wdrożenia stanowiskowego w formie face-to-face.
Rozumiem.A jak praca odbywa na home office to czas pracy jest wtedy elastyczny i można go dowolnie zmieniać czy taki sam jak biurze i jest to nadzorowane np. przez spotkania online?
Sa 2 systemy rejestracji pracy które sledza kazdy Twoj ruch a jak nie nadazasz w uzupełnianiu to masz rozmowe z przełożonym
Czy Tpa zapewnia kartę multisportu?
Karta Multisport jest jednym ze świadczeń, które pracownik może wybrać spośród szerokiego wachlarza opcji oferowanych w ramach kafeterii benefitów „MyBenefit” od momentu zatrudnienia w TPA Poland. Konto pracownika co miesiąc doładowywane jest punktami, które pozwalają na zakup karty Multisport, opieki medycznej lub ubezpieczenia na życie albo karty restauracyjnej. Jeżeli pracownik nie jest zainteresowany żadnym z tych świadczeń, może zamiast tego przeznaczyć zgromadzone punkty na vouchery zakupowe. Uwzględniamy w ten sposób różnorodność potrzeb pracowników i pozostawiamy wybór, na co rozdysponować pulę punktów, decyzji pracownika.
Ile osób zwolniło się z działu doradztwa?
Duża ilość pracy, brak wsparcia i mało osób w zespole, TPA ma problem z zatrudnieniem osób do zespołów podatkowych, przez co te które są mają ogrom pracy a płacę mają niższą niż w innych korporacjach, gdzie benefity też są lepsze.
Dzień dobry, Powiedzcie mi, ile wynosi wynagrodzenie na stanowisku konsultanta (1,2,3...) w dziale podatkowym. Jak wygląda ścieżka awansu? Czy odpowiada to mniej więcej wynagrodzeniom na takim stanowisku w big4? I czy dodatkowo można oczekiwać jakiś benefitów?
Dzień dobry, wynagrodzenie na każdym poziomie stanowiskowym jest dostosowane do doświadczenia i kwalifikacji kandydata. Z przyczyn oczywistych nie możemy odpowiedzieć na takie pytanie, natomiast jak najbardziej nasze wynagrodzenia muszą być adekwatne do tych rynkowych. Zachęcam do aplikowania i dołączenia do procesów rekrutacyjnych. Opowiemy jak wygląda ścieżka kariery, przedstawimy program benefitów.
W big4 jest o 3-5 tys wyższe i rozwój nieporównywalnie lepszy.. w tpa poziom i atmosfera jest słaba. Na wsparcie doświadczonych osób nie ma co liczyć. Podczas rozmów hr dużo obiecuje i na tym koniec. Myślę, że warto rozważyć inne opcje.
ostatnio często pojawia się ogłoszenie na stanowisko specjalisty ds kadr i płac w ogłoszeniu firma oferuje jasną ścieżkę kariery i rozwoj w środowisku międzynarodowym - czy rzeczywiscie jest szansa? wymagany jest angielski - używa się go w pracy codziennej? jaki jest zespół (skąd częste ogłoszenia) jacy przelozeni klienci?
nikt nic nie powie bo za maly zespol i od razu by wiadomo bylo kto pisze dosc powiedziec ze w ciagu roku-dwoch wymienil sie prawie caly zespol bo z zostaly dwie a reszta to nowi ostatnio jedna osoba popracowala miesiac i uciekla wnioski wyciagnij sama
Negatywne opinie dobrze oddają poziom tej firmy. Jeśli popełnisz błąd i się zatrudnisz to i tak szybko odejdziesz
Jak wygląda ścieżka kariery w Tpa Horwath? Czy trudno jest zdobyć awans?
nie wiem jak w innych zespołach ale moim nie ma scieżki kariery i możliwości na awans podejscie przelozonych jest takie - twoj rozwoj to mozliwosc pracy u nas - i jest to glowny powod dla ktorego ludzi decyduja sie odejsc
Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku młodszej księgowej lub księgowej? Jak wygląda ścieżka rozwoju w Tpa ? Jest możliwość awansu?
Jak wygląda praca w dziale księgowości w Warszawie? jest równie źle co w doradztwie?
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Tpa Horwath?
Tak. Raz w roku jest wyjazd integracyjny dla całej firmy, kilka razy do roku są wyjścia sekcyjne (np. śniadanie podatkowe) oraz organizowane są spotkania integracyjne (np. wieczory gier), których częstotliwość jest zależna od zgłaszanego przez pracowników zapotrzebowania. Firma znana jest obecnie pod marką TPA Poland i działa w ramach Baker Tilly International. :)