praca jak w kazdym innym callcenter ale atomosfera jak nigdzie!!!
ja też kiedyś pracowałem w CCONE i bardzo dobrze wspominam ten czas, mają naprawdę inną atmosferę niż w ccig, bo można się dogadać z menadżerem i pomagają, a przy okazji jak się starasz to możesz zarobić. Ja zarabiałem między 1800 a 2200, a nigdy nie pracowałem więcej niż 100h. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba się zgłoszę.
Ja tez pracowałam, zwolniłam się bo wydawało mi się że było ciężko, ale teraz to dopiero mam kiche:/ wszyscy mnie maja w dupie nikt nie pomaga, czasem czuje się jak gówno:( Żałuje swojej decyzji, naprawdę tam była super atmosferka i fajni ludzie. Liderka trochę kosa, ale taka musi być bo by sie opieprzali za to trenerka do rany przylóż ale wiem że w Ccone nie przyjmują jak się odejdzie :(
W imieniu całej firmy, a przede wszystkim Działu HR chcielibyśmy odnieść się do Państwa wypowiedzi, jakie zostały zamieszczone w ostatnim czasie. W zakresie procesu rekrutacji, jak najbardziej jesteśmy otwarci na powrót byłych pracowników, co więcej otwarcie o tym mówimy - tak jak teraz. Czytając Państwa opinie nie pozostajemy bierni w działaniach na rzecz doskonalenia oferty pracy i warunków z nią związanych. Obecnie proponujemy stawkę godzinową w wysokości 12,23 złotych brutto przy minimalnej dyspozycyjności, takiej jak 4 dni w tygodniu i 2 soboty w miesiącu. Oczywiście, nadal obowiązuje dodatkowa część składowa wynagrodzenia, czyli premie uznaniowe dla najefektywniejszych i prowizje od zrealizowanej sprzedaży. Natomiast dla osób poszukujących stabilności i gwarancji zatrudnienia, wprowadziliśmy opcję "stażowego", mówiącą o tym, iż za każde przepracowane półrocze w Contact Center One przysługuje automatyczny wzrost stawki godzinowej o pół złotego. Poza warunkami finansowymi, wyciągnęliśmy również ogrom informacji na temat konieczności wprowadzenia zmian w codziennej praktyce, co obecnie przekłada się na partnerskie relacje, empatię ze strony zarządzających i atmosferę. Cóż więcej możemy jeszcze Państwu przekazać? Może tylko tyle, że zachęcamy do sprawdzenia naszej aktualnej oferty, zapoznania się z nią a może nawet podjęcia pierwszej lub kolejnej próby nawiązania z nami współpracy. Obecnie, szeregi firmy zasilają właściwi ludzie na właściwym miejscu, którym ufamy i wierzymy w ich potencjał, umożliwiając tym samym rozwój i poczucie identyfikacji z kulturą firmy. Mowa tutaj zarówno o Konsultantach jak i naszych dowodzących zespołem. Niniejsza wiadomość nie stanowi pustej deklaracji, a jedynie akt wyrażenia uznania, co do Państwa sugestii i nauki, jaką otrzymaliśmy przez trzy lata działania na opolskim i częstochowskim rynku pracy. Mamy nadzieję, iż takowa informacja będzie pierwszym - i nie ostatnim - krokiem w stronę lepszego jutra z tętniącą życiem ekipą, szerokimi możliwościami i niebanalnym klimatem tworzonym przez całą załogę CCOne.
Pracowałem około 4 miesiecy ogólnie zaczalem prace bo chcialem sie czegoś nowego nauczyć przełamać pewne bariery.Menegerowie i trener byli świetni niczego nie moge zarzucić, tak długo jak ty byłeś w porządku oni też byli co jest okej.Poza ciśnieniem.Było bardzo duże parcie na wynik a, że jestem osobą ambitną dawałem z siebie wszystko co skutkowało szybkim wypaleniem i zmęczeniem , praca przestała cieszyć, byłem zmęczony i wkońcu postanowiłem zrezygnować bo już dłużej nie mogłem.Nie wiem jak teraz, po zmianach bo pracowałem w 2015 roku, pewnie lepiej :).Zakończe plusami. -Fajna Atmosfera pracy -Dobre zarobki(przy dobrej sprzedaźy) -Mili ludzie -Możliwość rozwoju
Szczerze mówiąc. Firma taka sobie. A manager Pawel. Zalosc. Ciagle straszenie. Bo sie pozegnamy. Nie wspominam dobrze tego czasu
Dlatego wyleciał i juz tam nie pracuje, z tego co wiem szefostwo nie akceptuje takiego modelu zarządzania
Pracuje teraz w innej firmie w tej samej branzy wiec mam porownanie bo w ccone spedzilam 1,5 roku. I powiem szczerze ze kazda inna firma nie dorasta ccone do pięt. Nigdzie nie dostalam tyle wsparcia ile tam i nie mowie tylko o wsparciu w pracy ale nawet jesli chodzi o zycie prywatne otrzymywalam meeega duzo wsparcia (OLGA JEST NAJLEPSZA NA ŚWIECIE ) Pogodzilam sie juz z faktem ze nie spotkam lepszego przelozonego niz ona. Szkolenia prowadzone przez Karola byly merytorycznie na bardzo wysokim poziomie, do dzis wykorzystuje wiedze na nich zdobyta! Teraz, ktos probuje przekazac mi ta sama wiedze i choc dla mnie to tylko przypomnienie to wiedza trenera ktory chce mnie tego nauczyc jest na baaaaardzo niskim poziomie sama chyba nie wie o czym mowi. Klimat firmy...w ccone czulam sie jak w domu, tutaj moge jedynie o tym pomarzyc. Kazdy jest sobie wrogiem na pomoc nie za bardzo mozna liczyc a wrecz przeciwnie zrobia wszystko zeby jeszcze ci dolozyc. Nie pytajcie dlaczego sie zwolnilam....bo z biegiem czasu sama nie wiem. To byl najwoekszy blad jaki w zyciu zrobilam i choc wielu z was powie zawsze mozesz wrocic to nie, nie moge zwyczajnie jest mi wstyd. Do konca zycia bede milo wspominac ten czas a firma jest bezkonkurencyjnie NAJLEPSZA FIRMA CALL CENTER W CZESTOCHOWIE!!! Karol, Karolina,Patryk robcie to dalej bo wychodzi wam to rewelacyjnie!!!! Kazdy kto sie zastanawia, smialo niech idzie na szkolenie a obiecuje NIKT Z WAS NIE BEDZIE TEGO ZALOWAL!!!!!!!!
Skoro firma taka rewelacyjna to powinni Cie przyjąć, a nie wypisujesz jakies rzeczy, ze wstyd. Czy oby to prawda ?
Sympatycznie i rzeczowo.
Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Pracuje teraz w innej firmie w tej samej branzy wiec mam porownanie bo w ccone spedzilam 1,5 roku. I powiem szczerze ze kazda inna firma nie dorasta ccone do pięt. Nigdzie nie dostalam tyle wsparcia ile tam i nie mowie tylko o wsparciu w pracy ale nawet jesli chodzi o zycie prywatne otrzymywalam meeega duzo wsparcia (OLGA JEST NAJLEPSZA NA ŚWIECIE ) Pogodzilam sie juz z faktem ze nie spotkam lepszego przelozonego niz ona. Szkolenia prowadzone przez Karola byly merytorycznie na bardzo wysokim poziomie, do dzis wykorzystuje wiedze na nich zdobyta! Teraz, ktos probuje przekazac mi ta sama wiedze i choc dla mnie to tylko przypomnienie to wiedza trenera ktory chce mnie tego nauczyc jest na baaaaardzo niskim poziomie sama chyba nie wie o czym mowi. Klimat firmy...w ccone czulam sie jak w domu, tutaj moge jedynie o tym pomarzyc. Kazdy jest sobie wrogiem na pomoc nie za bardzo mozna liczyc a wrecz przeciwnie zrobia wszystko zeby jeszcze ci dolozyc. Nie pytajcie dlaczego sie zwolnilam....bo z biegiem czasu sama nie wiem. To byl najwoekszy blad jaki w zyciu zrobilam i choc wielu z was powie zawsze mozesz wrocic to nie, nie moge zwyczajnie jest mi wstyd. Do konca zycia bede milo wspominac ten czas a firma jest bezkonkurencyjnie NAJLEPSZA FIRMA CALL CENTER W CZESTOCHOWIE!!! Karol, Karolina,Patryk robcie to dalej bo wychodzi wam to rewelacyjnie!!!! Kazdy kto sie zastanawia, smialo niech idzie na szkolenie a obiecuje NIKT Z WAS NIE BEDZIE TEGO ZALOWAL!!!!!!!!
Polecam prace :)
bylem ostatnio na rozmowie u nich w Czewie. kobieta z ktora rozmawialem starala sie jak tylko mogla,aby zadbac o dobry wizerunek firmy i przedstawic korzysci z podjecia się pracy na sluchawce. postanowilem przemyslec sprawe i przekazac ostateczna decyzje w dniu nastepnym. niestety opinie znajomych i internet sklonily mnie do rezygnacji i pewnie nie tylko mnie. mogejedynie powiedziec, ze wspolczuje osobie rekrutujacej walki z wiatrakami.
tak, jest to typowa słuchawka(co to w ogóle jest specjalista ds. kontaktu telefonicznego? ) idziesz pierwsze parę dni jest fajnie po czasie zaczyna Ci się tym ich "gadaniem" odbijać! ciężko sprzedawać słabe produkty których ludzie nie chcą, zebrania "motywujące" ( zapraszam do szkoły, jak można zmotywować pracownika uważając, że jest debilem? )prawda jest taka, osoby które nie potrafią oszukiwać ludzi oraz wciskać kitu, a przede wszystkim logicznie myślą i nie dadzą sobą rządzić nie mają czego tam szukać. Tam pracują roboty które myślą, że wszystko można wcisnąć, jeżeli ktoś nie ma sumienia to gorąco polecam.
Powiedzcie mi jak się tam teraz pracuje? ile płacą?
Płacą 13zł/h jeśli podpisujesz przynajmniej 1 umowę dziennie. Stawka zaczyna się od 7,5h/rękę, jak nic nie robisz. Mają w tej chwili projekt, gdzie dzwonią do klientów biznesowych, a więc nie ma takiej chołoty jak na indywidualu. Można zarobić, fajna jest teraz ekipa, bo została menadżerka i trenerka, bardzo przyjazne, pomocne i naprawdę dają radę. Przyjdź i sam się przekonaj, bo ludzie naprawde potrafią pisać takie bzdury, że czytać się nei chce.
zamiast wylewać tutaj gorzkie żale, lepiej chyba wysłać cv, porozmawiać i po prostu przekonać się na własnej skórze jak jest.
Pracowałam tam przez bardzo długi czas i zawsze byłam zadowolona. Wypłata na czas, czasem leppiej czasem gorzej, ale zarabialam oko 10 zł na godzinę. Atmosfera była i z tego co wiem jest bardzo dobra, bo mam tam koleżankę. Ja nie narzekalam, choc oczywiscie nie wszystko jest dla wszystkich. Sam sie przekonaj jak jest, bo moze tobie sie akurat spodoba
Nawet osoby do spraw rekrutacji zmieniaja sie tam tak szybko ze nie sposób nadarzyć. Byłem na rozmowie 2 miesiace temu ponada teraz byla moja znajoma i po rozmowie z Nia wiem ze rekrutował ja ktoś inny. To też jest dość dziwne ze na tym stanowisku też tak szybko wymieniaja ludzi....(albo ludzie wymieniaja się sami). Jeden z moich kolegów też tam pracował niedawno i sam stwierdził ze ta firma to już chyba niedługo sie zamknie bo nikt tam już nie chce pracować. Więc troche strach tam zaczynać prace bo nie jest to pewna firma na rynku..
wiecie co jest (oprócz niesamowitej rotacji pracowników) co najmniej zastanawiające? :) to, że na portalu służącym ocenianiu pracodawcy przez pracownika najwięcej udzielają się pracodawcy w rozpaczliwej próbie obrony i zawyżenia oceny swojego miejsca pracy. nawet podpisują się jako oni sami! a to, że wpisy "pracowników" są spreparowane to już oczywistość i inna bajka
(usunięte przez administratora)
Rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. kontaktu telefonicznego jest ciągła, ponieważ uzupełniamy braki w zespołach sprzedażowych. Zapraszamy do nas, abyś sama mogła się przekonać jak dobrze sie u nas pracuje.
Raczej osoby do 30 lat z tego co wiem.
nie tylko, zatrudniają wszystkich, zatrudniali osoby po 40stce i starsze, nie ma limitu, ale robota naprawdę godna polecenia, bo można dobrze zarobic no i atmosfera o wiele lepsza niz w cc*ig czy tell*bridge
jeśli chodzi cc*ig , polecić tę pracę mogę na tzw. "chwilę". Pracowałam w kilku firmach call center i żałuję, że tyle czasu straciłam. Nie polecam tej pracy na dłuższy czas, chyba,że ktoś ma pewność awansu. Lepiej już isć pracować do zakładów produkcyjnych, chociażby na okres studiów,inaczej będa patrzeć przyszli pracodawcy.
@Ktoś2 - potrafisz podać przykłady kto pod presją szefostwa rzucił szkołę? Bo z tego co mi wiadomo, jeśli ktoś podjął taką decyzję to dlatego, że tego chciał. To samo tyczy się nie szanowania pracownika - potrafisz podać konkretne przykłady, które poprą ludzie biorący w nich udział? Szczerze - nie sądzę. Jesteś świetnym przykładem jednej z tych osób, które nie pracują już z nami i mają silną potrzebę wylania swojego żalu anonimowo - to normalne, tylko tak na przyszłość - raczej w niczym Ci nie pomoże. To co z chęcią bym Ci napisała - zostawię dla siebie, bo mam znacznie więcej szacunku to innych niż Ty, więc jedyne czego pozostaje mi Ci życzyć to mniej jadu a więcej serdeczności oraz powodzenia w kolejnych miejscach pracy ;) A co do reszty negatywnych opinii - nie każda praca jest dla każdego i to jest zrozumiałe, tak jak to, że są tematy co do których nasza opinia nie należy do pozytywnych, dlatego nie powiem Wam wszystkim, że jest inaczej, ale myślę, że warto każde zdanie wyrażać z kulturą, bo to świadczy tylko i wyłącznie o Waszej osobie a myślę, że wolelibyście być postrzegani jako mający własne zdanie aniżeli hejterzy, którzy ledwo potrafią złożyć zdanie. I oczywiście dodatkowo kwestia tego, że te opinie są wyrażane anonimowo - trochę dziwi mnie, że ludzie nie potrafią podpisać się pod tym co piszą, ale nie mnie oceniać to, że ktoś nie ma odwagi albo wstydzi się własnego zdania.
@Cebulka charakter ze stali swoją drogą, ale myśl przewodnia panująca w tej firmie to olej wszystko inne zajmij się tylko pracą dla Nas bo tylko u Nam możesz rozwinąć skrzydła...niejednokrotnie znam z tej firmy sytuacje że młodzi ludzie pod presją szefostwa rezygnowali ze szkoły...bo przecież szkoła nic im nie daje. Po za tym z tej firmy ludzie odchodzą do innych call center i tam świetnie sobie radzą, ale jak pracodawca nie szanuje pracownika to nawet mając charakter ze stali i wielkie umiejętności interpersonalne to nie wytrzymasz.
Różni są ludzie, praca w call center nie jest dla wszystkich. W ccone jest dobrze, pracowałam w tellbr*dge, ale nie odpowiadało mi jak ktoś wyzywał na mnie i przeklinał. Pracowałam w foxberg, ale nie chciałam cisnąć dłużników, to nie na moje nerwy. Pracowałam w cc*g, ale totalnie nie odpowiadała mi atmosfera i niedouczeniu managerowie. W koncu jak trafilam do ccone, to zostalam, bo maja bardzo dobra atmosfere i to nie jest tylko takie gadanie jak u wszystkich. tutaj faktycznie menadzer ci pomaga, dba o to zebys sie nauczyla sprzedawac, nie przeklina, owszem cisnie, ale taka jego robota. Praca jest w godzinach 8-16, prowizje sa bardzo wysokie, ja za jedna umowe zgarnelam 120zl. Płacą od 7,5 do 13 na godzine, ale masz stala prace, pewna, a nie w jak tellbrid*ge gdzie jak brakowalo bazy to nie mialam placone i albo siedzialam w robocie, albo puszczali do domu. z calego serca polecam ta prace, a ci co mowia ze nie warto, to pewnie sie nie sprawdzili i teraz wylewaja zale - żal
stanowczo nie polecam, wystarczy poczytać opinie powyżej, reszta może się przekonać na Własnej skórze!
nie maja sieci play teraz jest to Orange
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center One?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?
Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.