Contact Center One
counter
3 75 255 5 1

Popularne opinie

były pracownik

Ta firma to jakaś sekta. Szef wariat, który myśli, że jest jakimś guru trenerskim. Pies chodzi po biurze :) Sama praca jest masakryczna, tylko jeden projekt - sprzedaż usług biznesowych dla T-Mobile. Bazy do (usunięte przez administratora) jeden wielki wcisk internetu. Obiecują wysokie zarobki co jest ściemą bo podstawa to najniższa krajowa. Nie polecam chyba, że chcecie się zrazić do pracy w CC.

Pomocna?
Tak32Nie1
Zgłoś
Megi

Na wstępie trzeba podzielić tą firmę na 2 grupy. Pierwsza, której Menagerką jest Paulina, bardzo fajna kobieta. Potrafi zmobilizować do działania, słucha i pomaga jak może, nikt nie poczuje się przy niej źle jeśli jest się oczywiście samemu w porządku. Druga, której Menagerkami są Justyna i Gabriela. Justyna dużo pomaga, jest miła aczkolwiek czasami też pokaże pazurki ale wszystko z umiarem. Gabriela... Ta kobieta chyba urodziła się niezadowolona i tak już zostało, wiecznie skwaszona, niezadowolona i obrażona na cały świat. Jeżeli już się uśmiechnie (święto) to sztucznie. Obrażanie na porządku dziennym, krzyki, kpienie to jej chleb powszedni. Ta kobieta skutecznie odstrasza ludzi, wystarczy na nią spojrzeć i odechciewa się wszystkiego. Rodzinna atmosfera tylko w pierwszej grupie, w drugiej dzięki Gabrieli to atmosfera patologicznej rodziny.

Pomocna?
Tak20Nie7
Zgłoś
Candy girl

Pracowałam tam kilka msc, pierwsze wrażenia super, szefowa bardzo fajna babka, ma głowę na karku, szkoda że jej stały zespół jest zamknięty na innych nowych menagerów, którzy się starają, szukają nowych rozwiązań lepszych dla firmy, jak polepszyć sprzedaż, pomóc konsultantom w osiągnięciu celu itd. Ewidentnie jeśli ktoś im nie pasuje, bo robi więcej niż oni to zaraz robią tak aby się pozbyć nowych osób, bo przecież jak im się uda uzyskać lepszy wynik bądź będą się bardziej starać niż stały zespół to im się oberwie że słabo pracują i mało efektownie. Nie bez powodu jest taki wielki przemiał menagerów... Szkoda, że Karolina nie widzi tego jak robią ją w bambuko i wprowadzają często fejk umowy by podnieść wynik i wiele innych akcji. Niestety przez pewne osoby firma nie zyska prawdziwych, pracowitych menagerów, szkoda bo jest potencjał.

Pomocna?
Tak15Nie2
Zgłoś
anonim

Nie mam tej firmie nic do zarzucenia. Płacą na czas i dużo, a że ciężko jest, a jak ma być? Łatwo zarabiać to kraść, ale nie umiem, to muszę robić. Ppzdr

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś

Wszystkie opinie

pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Fajna praca i fajni ludzie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie . Jak teraz wyglądają szkolenia w Contact Center One ? Kto je prowadzi i przez ile dni trwają? W poniedziałek zaczynam szkolenie i wole wiedzieć na co się przygotować

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ono
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

A na projekt będziesz się szkolić?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Fruity
Pracownik
@Ciekawa

W zależności od projektu - 2, 3 dni :) Szkolenia prowadzą fajne dziewczyny, niezależnie do kogo trafisz, na pewno dobrze Cię przygotują, reszta zależy od Ciebie! Trzymam kciuki! ✊????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Uuu
Były pracownik
 Pytanie

Gdy jednej osobie nie spodobał się film to znaczy, że nie powinno się iść do kina? Szkoda czasu na wierzenie ludziom, zamiast przekonać się na własnej skórze i wyrobić sobie swoją opinię.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Gość Nowy wpis
Były pracownik
@Uuu

Jedna osoba włożyła palec do ognia i ostrzegła innych aby tego nie robili. Ależ proszę bardzo, jak dla mnie możesz wejść cała. Powodzenia

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Megi

Na wstępie trzeba podzielić tą firmę na 2 grupy. Pierwsza, której Menagerką jest Paulina, bardzo fajna kobieta. Potrafi zmobilizować do działania, słucha i pomaga jak może, nikt nie poczuje się przy niej źle jeśli jest się oczywiście samemu w porządku. Druga, której Menagerkami są Justyna i Gabriela. Justyna dużo pomaga, jest miła aczkolwiek czasami też pokaże pazurki ale wszystko z umiarem. Gabriela... Ta kobieta chyba urodziła się niezadowolona i tak już zostało, wiecznie skwaszona, niezadowolona i obrażona na cały świat. Jeżeli już się uśmiechnie (święto) to sztucznie. Obrażanie na porządku dziennym, krzyki, kpienie to jej chleb powszedni. Ta kobieta skutecznie odstrasza ludzi, wystarczy na nią spojrzeć i odechciewa się wszystkiego. Rodzinna atmosfera tylko w pierwszej grupie, w drugiej dzięki Gabrieli to atmosfera patologicznej rodziny.

Pomocna?
Tak20Nie7
Zgłoś
Gabriela
@Megi

Droga Megi, Sądząc po treści Twojej opinii - nie miałaś okazji pracować ani ze mną, ani w moim zespole. Jezeli moja niezadowolona mina skutecznie odstrasza ludzi, a obrażanie i kpiny są na porządku dziennym, to trudno mi ocenić, dlaczego zespół który tworzę to ludzie, którzy pracują ze mną nie od lat i osiągają skuteczne rezultaty. Rozwiewając wszelkie wątpliwości - jeśli uważasz, że menadżer, który wymaga to osoba wiecznie niezadowolona, nikt nie spełni Twoich oczekiwań. Przykro mi, że masz takie odczucia odnośnie mojej osoby - na szczęście 16 osób, których jestem liderem nie podziela tego zdania. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak7Nie15
Zgłoś
Iza
@Megi

Na wstępie mogę się z Tobą-Megi nie zgodzić co do Gabrysi. Ja pracowałam w tej firmie ponad rok, poznałam CCone i Gabrysię od wszystkich możliwych stron. Pracowałam w Jej zespole jako konsultantka a potem dostałam stanowisko menagerskie, gdzie mogłam poznać Ją bliżej. Gabrysia to najlepszy menager z jakim współpracowałam. Już od pierwszego Jej zebrania, zauważyłam u Niej charyzmę, pozytywną energię a przede wszystkim talent do motywacji i pasje do pracy. Nigdy z Jej ust nie słyszałam żadnych oszczerstw ani kpin, obraźliwych słów. Zawsze wspiera ludzi i pomaga w trudnych sytuacjach, z trudnymi klientami, uzupełnia ich wiedzę. Walczy zawsze ze swoimi konsultantami o wynik, nikogo nie zostawia samemu sobie oraz nie rozlicza ludzi tylko zerojedynkowo, jak dzieje sie w większości innych firm. Podchodzi do człowieka po ludzku a nie jak do cyferki w raporcie. Tym bardziej nie rozumiem na jakiej podstawie zostały przez Ciebie wysnute takie wnioski. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak4Nie13
Zgłoś
Megi
@Gabriela

Źle myślisz, pracowałam w obu grupach i wierz mi, ci ludzie, którzy z tobą pracują nie mówią wprost co myślą ze zwyczajnego strachu przed utratą pracy. Ogólnie mylisz pojęcia, można być dobrym Managerem i wymagać (to oczywiste) bez takich zachowań jakie masz ty. Dalsza "pogawędka" z tobą nie ma sensu gdyż jak zwykle się rzucasz.

Pomocna?
Tak15Nie4
Zgłoś
Gabriela
@Megi

To prawda, szkoda strzępić język i przepychać się w internecie. Najwidoczniej Tobie również brak odwagi, by powiedzieć to wprost... Cenię konstruktywną krytykę, lecz Twoje słowa to stek bzdur. Na szczęście, najbardziej zależy mi na tym, by moi ludzie byli zadowoleni i mogli zarabiać świetne pieniądze - wspólnie działamy w tym kierunku, a jedną z wartości, którą wyznaje jest szczerość, więc jeśli cokolwiek kiedykolwiek będzie nie tak, na 100% dowiem się tego nie z hejtu, a z ust osoby zainteresowanej. Powodzenia Megi :)

Pomocna?
Tak3Nie15
Zgłoś
Megi
@Gabriela

Powód jest prosty, nie chcę nigdy więcej musieć patrzeć na twoją skwaszoną minę dlatego napisałam opinię o Managerach CCOne za pośrednictwem GoWork do czego mam prawo. Czasami wystarczy pierwszy dzień pracy aby nowa osoba przekonała się, że moja opinia jest szczera, czasami dwa... Współczuję ci, kiedyś może ktoś powie ci to prosto w oczy...

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś
ja
Pracownik
@Megi

@Megi Dla mnie Gabrysia jest najlepszym menadżerem jakiego można sobie wyobrazić, bo jest ludzka i pomaga, a nie to co w innych firmach, gdzie pracowałam, więc totalnie się z Tobą nie zgadzam.

Pomocna?
Tak4Nie11
Zgłoś
Ewela
Kandydat
@Gabriela

Widać było kilka miesięcy temu jak ci zależy na tym żeby ludzie fajnie zarabiali gdy bezpodstawnie Ucinałas im godziny

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś2
Wiesz kto Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Gabriela

Gabrysiu ludzie z którymi pracujesz od lat ostatnio zostali zwolnieni Jak śmiecie albo sami się zwalniali. O czyms to Chyba świadczy co?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
kama!!! Nowy wpis
Były pracownik

NIE WIERZCIE tym kłamstwom, które wypisują w swoich ogłoszeniach o pracę i na swojej stronie internetowej !!!!! Nie jest to najlepiej płacące call center, ani najpiękniejsza atmosfera !!! Tam jest atmosfera rodzinna, jak robisz sztuki, a jak ludzie mają zero , to wyganiają do domu .... !!! Czyli ucinają pensje ! Premii jak weźmie się 100, 200 zł, to trzeba się cieszyć ... A jeszcze jak zrobią tzw.rekalkulacje, to masz połowę tego !!! A te obiecane 2 złote więcej do stawki godzinowej,to byłoby, ale trzeba na miesiąc mieć zrealizowanych sztuk ze 40,50 co jest NIEREALNE !!! I bardzo też lubią zwalniać ludzi z pracy za brak wyniku !!!! Nic tam ludzi nie motywuje, bo ani kasy ani miłej atmosfery tam nie ma, tylko jest wieczna presja ze strony dwóch pań "kierowniczek" - Gabrieli i jej prawej rączki Justyny !!! Szczerze radzę - NIGDY TAM NIE IDŹCIE , BO SZKODA WASZEGO CZASU I STRACONYCH NERWÓW !!!!!

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś1
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Qy
Pracownik

Jak ktoś chce i wkłada w to swój wysiłek plus jak ma jakieś pojęcie i doświadczenie to może zarobić chociaz bez doświadczenia tez się da. Z tego co widzę to narzekają osoby które albo jeszcze tu nie pracowały,albo im po prostu nie wyszło i teraz demotywuja innych. Zeby zarobić w call center więcej niz najniższa krajowa to trzeba trochę z siebie dac i chcieć A nie liczyć na szczęście.

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy w Contact Center One zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ania
Pracownik
@Pytanie

Pierwsze dwa tygodnie pracy - umowa szkoleniowa a później zlecenie na pół roku.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Loss
Były pracownik
@Pytanie

Staż

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Aga

bardzo chciałam pracować w tym call center I zobaczyć jak to u nich jest ale nikt po szkoleniu z nas się nie dostal wiec napiszę tylko tyle ze nam przykro bo mieliśmy dobre chęci , pozdrawiam

Pomocna?
Tak15Nie1
Zgłoś
kkjjgg
Pracownik
@Aga

Przyjmują tylko najlepszych. Musisz jeszcze się sporo nauczyć i spróbuj ponownie się zgłosić, gdy już będziesz mieć większe umiejętności.

Pomocna?
Tak3Nie11
Zgłoś
Nick
Były pracownik
@kkjjgg

Nie prawda :) wiele osób to potwierdzi .wielu było dobrych i tam nie pracuje bo pozmieniały się realia firmy. Moim zdaniem można traficie wiele lepiej pod względem call center oraz atmosfery. Krowa która dużo ryczy mało mleka daje ;)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Kala
Pracownik
@kkjjgg

Szkoda że w ofercie pracy tego nie uwzględniają tylko piszą zupełnie co innego

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Candy girl

Pracowałam tam kilka msc, pierwsze wrażenia super, szefowa bardzo fajna babka, ma głowę na karku, szkoda że jej stały zespół jest zamknięty na innych nowych menagerów, którzy się starają, szukają nowych rozwiązań lepszych dla firmy, jak polepszyć sprzedaż, pomóc konsultantom w osiągnięciu celu itd. Ewidentnie jeśli ktoś im nie pasuje, bo robi więcej niż oni to zaraz robią tak aby się pozbyć nowych osób, bo przecież jak im się uda uzyskać lepszy wynik bądź będą się bardziej starać niż stały zespół to im się oberwie że słabo pracują i mało efektownie. Nie bez powodu jest taki wielki przemiał menagerów... Szkoda, że Karolina nie widzi tego jak robią ją w bambuko i wprowadzają często fejk umowy by podnieść wynik i wiele innych akcji. Niestety przez pewne osoby firma nie zyska prawdziwych, pracowitych menagerów, szkoda bo jest potencjał.

Pomocna?
Tak15Nie2
Zgłoś
Krystian
@Candy girl

A co masz na mysli mowiac o przemiale menagerow? Ciagle sie zmieniaja???? Myślałem, żeby aplikować do nich na stanowisko menagerskie.. Candy girl dlugo tam pracowalas? Dawno temu? Moze cos sie zmienilo ....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Candy girl
@Krystian

Ciagle zwalniają, niewiadomo czemu... i zatrudniają nowych. Ja pracowałam ledwie 3 msc, nic się nie zmieniło bo załoga dalej ta sama, niestety. Obecna załoga podstawia świnie jak im nie pasujesz tz za bardzo się starasz

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Janowy
@Candy girl

Większej bzdury dawno nie czytałem. Pracowałem prawie we wszystkich call center w Częstochowie i w tej firmie jest najlepiej, spośród wszystkich, bo przede wszystkim traktują Cię normalnie, a nie jak w innych - zwalniają pod byle pretekstem. Tu wylatujesz w momencie jak nie robisz wyników, ale to przecież oczywiste, że nikt nie będzie Cię trzymał, gdy nie zarabiasz. Ale nie ma tu krzywych akcji jak u konkurencji, gdzie potrafią Cię zwolnić z dnia na dzień bez powodu. To jest normalna robota, trzeba robić, ale solidnie płacą, na czas.

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś
Zażenowania
@Janowy

Śmieszne to co piszesz , bo w innych call center nie ma możliwości nie przejścia szkolenia i wykazania się na słuchawce.tu natomiast po ostatnim szkoleniu na terminale nikogo nie zatrudnili , na wcześniejszym szkoleniu też odpadło parę osób mimo że jedna dziewczyna MEGA (zwłaszcza że nie miała styczności że słuchawka ) rozmawiała na rozmowie próbnej a mimo to nie dostała się bo nie w tym momencie zrobiła przejścia co według mnie jest mega bzdura zwłaszcza ,że nibyy stawiają na załapanie kontaktu z klientem.. a osoby które tam krócej pracują mówią jaka jest tam atmosfera , jak faktycznie zachowują się w stosunku do osób nowych. Wiem to od kogoś kto tam pracuje już trochę i swoje widział :)(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Max
@Candy girl

Dodatkowo , we wcześniejszych umowach bardzo nie dokładne haczyki dla pracowników na ich nie korzyść , a wiadomo że nikt nie wczytuje się tak w swoją umowę i wierzy na słowo później może się mega zdziwić . Ogólnie ich celem nie jest fajna atmosfera tylko wyniki ,który defakto nigdy nie będę zadowalający .(proszę o darowaniu sobie komentarzy typu: przecież w call liczy sie wynik - BO TO WIEM , ALE ROWNIE WAZNE CO ODDZIALUJE NA PRACE I JEJ EFEKTY, TAM NA POZOR JEST MILUSIO A POZNIEJ WYCHODZI CO WYCHODZI. KAdy liczy się z tym ze jak wyniku nie zrobi jakiegoś to przyszłości nie ma co planować dalszej, ale no bez przesadyzmu droga Kierowniczko ;) ) Nawet świadczy to o odejściu Janka trenera ,który był mega człowiekiem z podejściem a jakoś go tam nie ma .. więc to jedynie świadczy o firmie i ich podejściu. Lepiej iść do Ccig.

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
nowy pracowink
@Zażenowania

Szczerze mówią, to faktycznie zaczynają być śmieszne. Nawet nie pracowałeś/aś w tej firmie, a wypowiadasz się negatywnie, bo jakieś plotki usłyszałeś/aś? Hit hitów dzisiejszych młodych ludzi. Jakbyś był/a zainteresowana pracą w tej firmie,a nie opierdzielaniem się i obgadywaniem, to inaczej byś wypisywał/ła. A taka mała rada, że zanim będziesz wypisywał plotki, to sprawdź sobie te informacje, zamiast wyjść na *****. Bo ja sam zostałem zatrudniony po ostatnim szkoleniu na terminale i jakoś duchem nie jestem, a pracuje w tej firmie. Prawda w oczy kole, jak ktoś nie potrafi dostosować się do tego, że u nich trzeba pracować, to już trudno. Ja tam jestem zadowolony i jakoś nikt nie zamierza mnie zwalniać :) Tak więc, życzę Ci powodzenia i sprawdzaj info zanim opublikujesz jakiś stek bzdur :) pzdr.

Pomocna?
Tak1Nie6
Zgłoś
Candy girl
@Janowy

Właśnie zwalniają z dnia na dzień ???? a wcześniej spiski między menagerami

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Zażenowania
@nowy pracowink

I na marginesie , pracowałam w tej firmie ale odeszłam z początkiem roku i mówię co co słyszałam od osób ,które tam znam i mi to mówiły :) więc na własnym doświadczeniu się wypowiadam. Kiedyś tam było naprawdę super ale polityka im się tam trochę pozmieniała stąd moje odejście ;)

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Nowy pracownik

To nadal mnie dziwi fakt, ze nikt nie przeszedł ostatniego szkolenia, skoro ja przeszedłem i 5 innych osób :) a sama zaczynasz motać sie w swoich słowach... dziwi mnie trochę Twoje podejście, skoro zawsze wszyscy byli zadowoleni, a teraz nagle ktoś nie. Pracowałem wcześniej w innym cc, wiec tez wiem doskonale, ze jest tu o dużo lepiej. Skoro Tak dobrze Ci gdzieś indziej, to zajmij sie swoją firma i praca, żeby dalej byli zadowoleni z Ciebie :) a nie kłamiesz na forum jak najęta :) Pzdr.

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
PracownikZ
@Nowy pracownik

Nie będę się z tobą spierać mój drogi internauto. Takie sytuacje które wymienilam miały miejsce, więc nie są wyssane z palca. Tak jak i moje doświadczenia w tej firmie. To forum do subiektywnych wypowiedzi więc nie narzucaj swoich racji, każdy ma możliwość swobodnego wypowiadania. Pracowałam tam parę miesięcy i wiem co się zmieniło co nie , jeśli tobie się podoba obecny bo nie masz porównania to twoje zdanie , natomiast nie narzucaj swojego zdania . Ja z mojej strony Ci gratuluję oraz życzę samych sukcesów! Pozdrawiam Cię ciepło jak i firmę. *Ah tą blokada wypowiedzi ????

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
nowy pracowink
@PracownikZ

Ładnie nazwane subiektywna opinia i wolność słowa :) Cieszę się, że chociaż blokada na stronie pozwala zachować kulturę Twoich wypowiedzi :) Również życzę Ci powodzenia :)

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś
PracownikZ
@nowy pracowink

To nie blokada :) moje wcześniejsze wpisy również nie były chamskie tylko były moja opinia i wielu innych odnośnie tej firmy :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
anonim

Nie mam tej firmie nic do zarzucenia. Płacą na czas i dużo, a że ciężko jest, a jak ma być? Łatwo zarabiać to kraść, ale nie umiem, to muszę robić. Ppzdr

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś
Daria

Pracowałam tam krótko i to była najgorsza praca w call center w jakiej byłam . Obiecują gruszki na wierzbie a tak naprawdę praca to masakra . (usunięte przez administratora)jak nie masz wyników to grożą zwolnieniem , ze są 3 dni na to aby zrobić jakiś cel a jak go nie ma to dowidzenia .. nie polecam !

Pomocna?
Tak17Nie2
Zgłoś
konsultant
@Daria

A ja ze swojej strony się nie zgodzę. Idziesz do call center i dziwisz się, że wymagają wyniku? Pracuję w tej firmie od kilku miesięcy i nie zwolnił mnie nikt jak nie miałem wyniku przez kilka dni, tylko ze mną pracowali. Nawet na starcie dostałem info od nich, że dają mi możliwość zarobienia dużej kasy, ale to moja działka, czy ja to zrobię. Raz faktycznie zdarzyło się jak miesiąc poszedł mi bardzo słabo, to dostalem najpierw cel naprawczy i ostrzeżenie, że jeżeli go nie zrobię, to dostanę cel zwolnieniowy. Na szczęście poszło po mojej myśli i zrobiłem. Prawda jest taka, że jak zależy Ci na czystej godzinówie, to nie zagrzejesz tam miejsca. Ja lubię sprzedaż i sprawia mi zaj**** frajdę, gdy odbieram kase. A nie żal du***, że dostałem pare groszy.

Pomocna?
Tak2Nie11
Zgłoś
Byly

Nie polecam. Szkolenie tylko dwa dni an nie łatwym projekcie . Jeśli już znajdą tyle osób ile chcą to resztę pod głupim pretekstem odeślą do domu . No polecam! Lepiej iść do innych korpo gdzie jest faktyczne szkolenie , nie wyrzucają odrazu a widząc potencjał podszkola .

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Misio

Szczerze to ja w ogole nie powienienem tego komentować. Praca jak praca ale dwulicowość ludzi i "bycie miłym " tylko jak idzie po ich myśli to dopiero początek. Najwiekszym plusem tej firmy to - Szefowa. Bardzo miła kobieta stanowcza i poukładana . Reszta to banda , ktorzy myslą, że złapali boga za nogi. Naciski brak wyrozumiałosci i zacytuje komentarze wyżej " sekta" razem z współwłaścicielem na czele. Gościu dramat totalny, uważa się za SUPER SPRZEDAWCE , ale myślę, że jakby tak usiadł na telefonie sam to by zrobił tyle co nic. Teoria nie zawsze równa się praktyce. A gadać każdy umie , na pozór mądrze ale po dłuższym zastanowieniu strata czasu.

Pomocna?
Tak21Nie
Zgłoś
oniiia

ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że na początku było mi ciężko, bo nie umiałam się przestawić z umawiania spotkań na sprzedaż, ale potem już mi szło coraz lepiej, bo jest dużo szkoleń i wsparcia, no i dzwonić pokazują jak trzeba żeby była sprzedaż. Potem już mi szlo, polecam, choc tez milo wspominam prace w poprzedniej firmie, ale niestety zamkneli ja :((

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 159 dni.
 Pytanie

Czy w Contact Center One są szkolenia zewnętrzne?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Lilu

Super Praca,rodzinna atmosfera i przede wszystkim praca pod okiem najlepszych :) Widać, ze prowadzą ta firmę ludzie z pasją.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Zibi

Firma nie zdobyłaby opinii dobrego pracodawcy gdyby było inaczej.

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
Wieczniespiaca

Super praca, super klimat, najnormalniejsze call center w Częstochowie z wyrozumiałymi ludźmi, można sie pośmiać, pożartować a praca mija szybko i nie ma ciśnienia :) mega rodzinnie jest, polecam

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy Contact Center One zapewnia kartę multisportu?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik
@Pytanie

Nie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mariusz

Powiem tak, praca, jak to praca w call center, bardziej przejściowa i otwierająca możliwości, niż na stałe. W CCO pracowałem około 1,5 miesiąca, to był pierwszy rok działania firmy. Zwolniłem się, bo ówczesny system wynagrodzeń mi nie odpowiadał. Przez kilka słabych dni, straciłem to co wypracowałem w ciągu miesiąca, i to była de motywacja, ale sam klimat, podejście menadżerów trenerów był taki koleżeński całkiem spoko. Dzięki doświadczeniu w tej i wcześniejszej pracy dostałem posadę w salonie własnym operatora. Tam nabrałem doświadczenia i miałem szkolenia na kierownika, pracowałem na tym stanowisku. A obecnie przebranżowiłem się i poszedłem w kierunek, w którym ukończyłem studia. Nadal dorabiam jako audytor, robiąc badania mystery shoper. Miło wspominam pracę w CCO, dzięki niej dostałem pracę u operatora w salonie własnym. Dlatego polecam szczególnie młodym ludziom-można zdobyć doświadczenie, które będzie dużym plusem podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Pozdrawiam Patryka, Karola i Karolinę.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
U
 Rekomendacja

Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Michał
@U

Skoro uważasz, że mogłoby być lepiej, napisz co chciałbyś zmienić lub poprawić w firmie. Mnie interesuje, czy można brać udział w szkoleniach lub kursach językowych. Napisz, czy pracodawca wspiera taki rozwój?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One - Częstochowa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Contact Center One