da się zarobić, nie to co gdzie indziej
Fajnie, że Twoim zdaniem Contact Center One docenia zaangażowanych pracowników i można tu dobrze zarobić. O jakich kwotach jest mowa, mógłbyś to nieco doprecyzować? Jakie są warunki potrzebne do uzyskania premii? Jestem ciekaw tych kwestii, jesteś pewnie zorientowany w temacie więc bardzo proszę o odpowiedź, będę wdzięczny.
Świetna firma i nie dziwi mnie, że ludzie są bardzo zadowoleni z pracy!!
One to niezdecydowane. Zostaną ??? Takie śliczne
Pochodzę z Częstochowy. Pracowałam w Warszawie, w Łodzi i w Katowicach, a od niedawna wróciłam do Częstochowy i trafiłam do ccone. Musze powiedzieć że tamte firmy to było jakieś dno i ponure żarty. Obcinanie premii, szukanie kozła ofiarnego na którego można zrzucić odpowiedzialność za słabe wyniki, szefostwo które traktowalo nas jak zło konieczne, opóźnienia w wypłatach. Szkoda gadać. Wróciłam tutaj i myślałam że nic dobrego mnie tu nie spotka, ale przyzna że jestem mile zaskoczona panującą tu atmosferą. Jak na Częstochowe to 5+. Trochę mało miejsca w biurze, to jest minus, ale da się to wytrzymać. No i można bardzo dobrze zarobić, ale nie mowy o tym żeby się ukryć w tłumie. Firma jest mała, można powiedzieć rodzinna więc każdy z każdym się zna a to plus i minus. Ogólnie duży pozytyw.
Sympatycznie i rzeczowo.
Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Niedawno odszedłem z CCONE, bo nie odpowiadały mi godziny pracy i poszedłem do konkurencji, ale po tym co tu zastałem zastanawiam się czy nie wrócić. W ccone menadżerka wspierała mnie w mojej pracy, bo byłoa pomocna i anagażowała się żeby nauczyć mnie sprzedaży, oczywiście wymagała wyniku, ale to tak jak wszedzie, ale wszystko bylo w dobrej atmosferze, bez jakichkolwiek krzykow czy nieprzyjemnosci, normalnie jak w rodzinie. A tu gdzie jestem teraz w pierwszym dniu uslyszalem, ze albo zrobie 15 zamowien do konca tygodnia, albo nie zagrzeje miejsca. dramat. Myslalem ze dzis juz tak sie nie traktuje pracownika, ale jednak nie docenilem firmy z okolic dworca pkp. pozd dla ekipy z ccone, to naprawde niesamowita firma, nie spotkalem nigdy drugiej takeij!
ile tak realnie można zarobić?
Realnie to tak koło 3k, pod warunkiem, że masz premie, ale faktycznie te premie są dość pokaźne, ja miałem kiedyś ponad 1100
Można prosić o kontakt? Chciałbym Cię zapytać o pracę w CC. Będę bardzo wdzięczny, ponieważ teraz pracuję dzwoniąc na zimno i umawiając spotkania. Linko do mnie: https://www.facebook.com/patryk.nas96
Czy dają stażowe jak się do nich przychodzi z innej firmy? Ile zapłacą jak mam 2 lata doświadczenia w cc?
mnie zapłacili 2zł więcej do każdej godziny, bo mam 2 lata, mam teraz 15zł na godzinę jako podstawa
Witam serdecznie. W komentarzach piszę jaka to świetna firma. Jaki rozwój osobisty, młody pomyśli ojej firma dba o pracownika, super. Moje pytanie brzmi dlaczego za pomocą wielu kanałów dział HR firmy ( konkretne osoby za tym się kryją) szukają pracowników ? Proszę o konkretną odpowiedź.
w firmie, gdzie jest rotacja wiadomo czym to się kończy, to jest tylko praca w call center, nie uwłaczam nikomu, ale nie oszukujmy się kto tam będzie pracował i jaki okres czasu...
Mają rotacje, bo nie biorą każdego, wymagają żebyś sprzedawał, ale cię uczą, tylko że ci co się nie uczą tracą robotę.
pracuje tam od roku i powiem tak: rotacja jest, ale tylko ci ludzie odchodza, którzy się poddają, bo nie są w stanie sklecić kilku zdań poprawnie po polsku i wdrożyć w swoje rozmowy to czego ich uczy menadzerka czy trener. Odchodza ci co nie mają wytrwałosci i mysla, ze sprzedaz sie zrobi sama. Ci co chca sie nauczyc nie odchodza i tez nikt ich nie zwalnia, pod warunkiem, że robią postępy, a nie ma siły, żeby nie zrobili, jak będą stosować rady m.in od szefa Karola. Rotacja jest, bo ludzie dzis generalnie mysla ze wyniki zrobia się same, bez ich udzialu i potem są zdziwieni, że wyników nie ma. Życie. Jak rozumiesz, że do wyników się dochodzi, to się odnajdziesz i bedziesz zarabiał tyle co piszą w ogłoszeniach czyli nawet ponad 4000 za niecaly etat
Czy firma Contact Center One przygotowuje odpowiednio nowo zatrudnione osoby do obowiązków, które na nie czekają? Jak wyglądają i czy w ogóle są organizowane szkolenia podnoszące jakość pracy zatrudnionych osób? Zastanawia mnie, jak firma podchodzi do tej kwestii, więc jeżeli wiesz coś na ten temat, to zachęcam do odpowiedzi.
Cześć! Moja praca polega teraz na telefonach na zimno i umawianiu spotkań. Jeśli jesteś otwarty na kontakt proszę o wiadomość na FB. Link do mnie: https://www.facebook.com/patryk.nas96 Będę Bardzo Wdzięczny!
mógłby mi ktoś powiedzieć, czy warto się starać? moja znajoma pracowała tam kiedyś ale podobno wiele sie zmienilo i sie zastanawiam jak wyglądają takie realne zarobki i atmosfera?
Wiele się zmieniło a przede wszystkim podejście do pracownika i zarobki, z tych dwóch elementów słyną. Nie ma drugiego tak dobrze płacącego cc i ludzi traktują z szacunkiem, a w Częstochowie to rzadkość niestety.
Jakieś wskazówki dla kandydata przed rozmową podpowiecie? Jakie zarobki czy dodatkach do pensji?
(usunięte przez administratora)
Z tego co wiem właśnie teraz prowadzi rekrutacje, z resztą czy prowadzi czy nie, to i tak możesz się zgłosić miejsce powinno się znaleźć. Więcej info dowiesz się jak umówisz się na rozmowę rekrutacyjną, ale ogólnie firma fajna, jeśli się starasz to doceniają a z umów czyli premii możesz dostać naprawdę dobre pieniądze, są i tacy co wyciągają 4 tysie, zależy jak sobie radzisz. Wiem bo tam pracowałam, także ja osobiście polecam
Prowadzimy rekrutację - zapraszam do kontaktu poprzez np. formularz na stronie http://www.onecc.pl/ lub kontakt na numer telefonu 7310101570.
Słyszałam, że bardzo trudno się do nich dostać, nie biorą każdego z ulicy, jest mocna selekcja i musisz się wykazać już na rozmowie rekrutacyjnej, żeby Cię przyjęli. Ktoś o tym coś wie? Bo nie wiem czy iść do nich czy do ccg
Trudno się dostać, bo sprawdzają co umiesz, rekrutacja jest luźna, ale nawet jak nie masz doświadczenia, to też przyjmują tylko trzeba się wykazać na rozmowie. Ja się bałam że mnie nie przyjmą ale udało się, choć mojej koleżanki nie wzięli
Nie przyjmują osób , które nie chcą pracować na dłużej tylko przychodzą sobie dorobić na chwilę i widać że im nie zależy . Każda osoba jest inna dlatego pierwszy krok to pojawienie się na rekrutacji - tam wszystko tłumaczą , jak to wygląda dalej , jakie warunki trzeba spełnić
Jakie warunki należy spełnić aby dołączyć do tej firmy?
Warto pójść na rekrutację . Wiem że w tym momencie rekrutują na stanowiska sprzedażowe jak i nie sprzedażowe. Nie ma się czego bać. Jeśli posiadasz doświadczenie to super , jeśli nie to wszystkiego Cię nauczą ale musisz wyrazić chęć oraz zaangażowanie :)
Czy jak zabraknie bazy to wysyłają do domu?
Pracując w innym cc miałem do czynienia tylko z klientami indywidualnymi. Przychodząc do cc one obawiałem się ze nie dam rady sprzedawać klientom biznesowym. Po pierwszych dniach (które były straszne) nauczyłem sie jak to robic. Bardzo pomocne byly coachingi, ponieważ dawały konkretne odpowiedzi na moje pytania. Trzeba pracowac i nie mozna sie obijac. Wiadomo, że w pracy w cc liczy sie wynik i trzeba sprzedawac, i tego tez oczekują. System premiowy jest prosty i pieniądze są normalnie wypłacane. Praca w cc one to ciekawe doswiadczenie i mozna sie wiele nowych rzeczy nauczyc odnosnie sprzedazy.
Być może wiele się zmieniło od kiedy ja tam pracowalam (2016) ale ja po 3 miesiacach ucieklam ze lzami w oczach (doslownie). Kadra strasznie nadęta, pomoc owszem, ale tylko przez ten obiecany pierwszy miesiąc pracy a potem slyszalam odpowiedzi typu JAK TY MOZESZ NIE WIEDZIEC NIE OSŁABIAJ MNIE itp., wyciaganie na zebraniu czyichs bledow ze wskazaniem na osobę oczywiscie. Kasa tez sie nie zgadzala bo bylo 7.50 /h, niby miala rosnac wraz ze sprzedaza ale dziwnym trafem moje zamowienia odpadaly nagle przed rozliczeniem i liczono mnie razy 7.50 bo "malo paczek odebrano" . Wyplata 25go to jest przesada bo za maj kasa przychodzi prawie w lipcu itp. Szkolenie prowadzila jakas 19letnia dziewczyna, rzekomo z 4letnim doswiadczeniem w tych sprawach. Ludzi wywalano co 2 tyg bo nieoplacalni dla firmy. Rekrutacje i szkolenia odbywaly sie non stop (ale oni i tak powiedza ze to stala praca) brali kazdego z ulicy. Za szkolenie mi nie zaplacono a trwalo tydzien. Jednak najlepsze bylo jak szefowej karolinie ktos ukradl firmowego laptopa z biura (bo najwidoczniej nie wiedziała do czego sluzy klucz) i panstwo Fron z gory wyadli wyrok iz to ktos z nas, co poskutkowało straszeniem wezwaniem policji oraz zdejmowaniem odciskow palcow. Biurowiec jest otwarty kazdy moze tam wejsc i wyjsc, widocznie biuro szefowej rowniez zabezpieczone nie bylo, ale i tak uznano ze to ktos z nas i potraktowano nas jak najgorsze zło. Az strach bylo zapytac czy byly w tym komputerze nasze dane osobiste... no ale byc moze sie zmienilo, wyczytalam ze zaloga jest nowa. Az dziwne bo wszystkie te panie z kazdy tworzyly jakies niedostepne kolko wzajemnej adoracji (wspolny pilates, jakies niedzielne obiadki, stanie na papierosie tylko w swojej grupce itp.) z P. KAROLINA na czele ktora ani razu nie odpowiedziala mi dzien dobry przez te 3 miesiace i niestety bardzo czuc te jej "wyzszosc". Mnie tez obiecywano tam zlote gory ale to jest tylko call center a nie praca marzen (przynajmniej dla mnie)
jednak to co sobie najbardziej ceniłam w tej pracy, to to, że nauczyli mnie życia, dzięki czemu dzisiaj jestem kierowniczką i widzę, że to co wtedy z perspektywy pracownika mi się nie podobało i czego nie rozumiałam, dziś jako lider doceniam. Czasem bywało ciężko, ale przynajmniej traktowali nas po ludzku i panowała zdrowa atmosfera, czego w żadnym call center w Częstochowie nie ma.
Przepraszam, ale ta odpowiedź na moją opinię powyżej to manipulacja, ja tego nie napisalam ani się pod tym nie podpisuję. Widocznie dział PR w ccone pracuje pełną parą.
Ccone to kpina. Szczególnie małżeństwo państwa Fron. Stara kadra się zwolniła a szefostwo twierdzi że oni zwolnili...śmiech na sali. Od nich każdy ucieka. Polecam to całej reszcie. Pracowników którzy pracowali kilka miesięcy a teraz idzie im gorzej traktują jak śmieci. Uciekajcie dobrze wam radzę. Oni powinni się już zawinąć. Pani Karolino hipokryzja to Pani drugie imię. Nie polecam bardzo mocno. Proszę pytać tylko sensownie a wszystko powiem. Pytania państwa Fron będą pomijane.
Hipokryzja to jest w cci* kiedy dyrektorka mowi, ze bedzie premia, a potem ta premie zabieraja. Hipokryzja jest w tellbrid*ge gdy przychodzisz na 8.00 do pracy, jedziesz 60 km z Praszki żeby cos zarobić, a o 10.00 brakuje bazy i wysylaja cie do domu i na bilety wydajesz 30 zloty, a zarobiles 20. Albo gdy robia ci bezplatne szkolenie w trakcie pracy. Albo gdy w cci* karza ci zostawac po pracy do 17 na warsztaty, gdy umawiales sie na prace do 16.00. Jak w kazdej firmie sa plusy i minusy, ale jak pracowalem w ccone, to nigdy nie spotkalem sie z sytuacja, zeby wlasciciele kogos potraktowali niesprawiedliwie, oszukali albo nie mozna sie bylo z nimi dogadac. Jesli ty masz inne zdanie, to pewnie mocno podpadles, albo oszukales, albo byles leniem i wtedy z pewnoscia zostalbys potraktowany tak jak na to zasluzyles, bo co jak co, ale jest to jedyna firma w ktorej traktuja cie jak czlowieka i jak z czlowiekiem z toba rozmawiaja. Wlascicielka Karolina jest wymagajaca, ale jest bezposrednia. Ja wolalem uslyszec prawde prosto w oczy, niz slodkie klamstwa, a za plecami obgadywanie jak w innych cc. Jak nie umiales zniesc krytyki to tak moglo byc i teraz bedziesz sie wyzalal. Ccone uczciwie podaje stawki w ogloszeniach, nie sciemniaja ze szukaja na stanowiska administracyjne a potem jak juz przyjdziesz na rekrutacje to ci mowia ze jednak sprzedaz, jak u konkurencji :D Znam wlascicieli od 6 lat i zlego slowa nie dam na nich powiedziec. Jak kazdy moze nie sa krystaliczni i zdarzaja im sie wpadki, ale kto ich nie popelnia - tylko ten kto nic nie robi. Pracowalem w ccone 2 lata i polecam wszystkim z calego serca, zawsze wyplata byla na czas, nigdy nie poczulem sie gorszy, nigdy nie mialem spiny z szefostwem, ale moze dlatego, ze wiedzialem po co przychodze, robilem swoje i dostawalem za to ekstra pieniadze. Faktycznie, jesli masz zamiar sie obijac, to idz gdzie indziej, bo u nich bedziesz pracowal, ale za to zarobisz najwiecej sposrod wszystkich firm z tej branzy. Kto juz jadl z roznych piecow chleb, to doceni ta prace. Dla kogo to bedzie pierwsza robota tego typu to powie, ze źle, ale idz sobie do konkurencji, popracuj tam przez kilka tygodni, wsrod krzykow i mobingu i wrocisz z pocalowaniem reki. Wiem, bo na poczatku sam tak zrobilem. Pozdrawiam Karola i Karoline - robicie dobra robote w miescie, szkoda tylko, ze tak malo osob o tym wie!
Hehehe zastanawiam sie kto pisze te chwalebne opinie, "Jesli ty masz inne zdanie, to pewnie mocno podpadles, albo oszukales, albo byles leniem i wtedy z pewnoscia zostalbys potraktowany tak jak na to zasluzyles," chyba Pan właściciel...
Zgadzam się w 100% Kreowanie swojej rzeczywistości w sieci wychodzi tylko do momentu kiedy ktoś ich nie pozna. Państwo z......... .
Platności zawsze na czas, 25go na koncie masz, nigdy nie zabrali ani grosza, płacą naprawdę dobrze, chyba najlepiej w Częstochowie, ale czasem się przyczepiają do czegoś, np, że w pracy Cie nie ma.
Stara kadra sie zwolnila? Pani Ola, Dominika itp? cos wiadomo wiecej? A panstwo fron faktycznie dramat, tu sie zgodzę
dramat, bo wymagają i trzeba pracować, a większość chciałaby tylko hajs do łapy, a do roboty to dwie lewe ręce :) ja pracuję od 2 lat i nie narzekam i dzięki nim nauczyłam się więcej, niż pozostałe 7 lat życia zawodowego. a ty napisz kim jesteś, bo hejtować anonimowo to konkurencja potrafi też.
W każdym call center jest tak samo. Różnią się jedynie prowizją.
to chyba nigdy nie pracowales w ccone, ze tak mowisz :D tu dopiero sie dowiedzialem co to znaczy zdrowa atmosfera, tzn bez krzyku, focha, zlosci, chamstwa, wciskania i na dodatek za goodziwe hajsy
nie wiecie czy przyjmują do pracy?
czy ktoś się orientuje ile trwa okres wypowiedzenia?
pracuje w chwili obecnej na kliencie indywidualnym, przedluzam umowy i przyznam, ze juz mam dosc tej pracy i mysle o tym, zeby pojsc do ccone, ale troche sie boje bo wiem ze tam sprzedaja klientom firmowym i nie wiem czy sobie poradze. Czy ktos mial podobne rozterki i powie jak to jest?
pracowalam na klientach idnywidualnych i tez sie tego balam, ze sobie nie poradze, ale powiem ci ze wcale nie bylo tak zle jak myslalam, bo sprzedaz mialam juz od drugiego dnia. . wydawalo mi sie ze klient biznesowy ma wieksza wiedze i trudniej mu sprzedac, ale to nie prawda. jest kilka roznic, ktore trzeba zapamietac i sprzedaz idzie: - po pierwsze dialog z klientem, a nie monolog - po drugie wiecej mowic o korzysciach, bo biznesowy patrzy na oferte, czy mu sie oplaca czy nie, a tu akurat sprzedajmy najlepsza oferte na rynku, bo zadna siec nie daje 12 miesięcy abonamentu po 5zł miesiecznie, przez co nawet klient ktory juz ma internet (prawie kazdy) bierze drugi dla pracownika czy rodziny - po trzecie musialam sobie w glowie przestawic, ze klient biznesowy jest dokladnie taki sam jak indywidualny - tylko ze prowadzi firme :D i dzis pracuje juz drugi miesiac i szykuje mi sie najwieksza wyplata dotychczas w call center
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center One?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?
Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.