Witam. Mam pytanie . Jak teraz wyglądają szkolenia w Contact Center One ? Kto je prowadzi i przez ile dni trwają? W poniedziałek zaczynam szkolenie i wole wiedzieć na co się przygotować
W zależności od projektu - 2, 3 dni :) Szkolenia prowadzą fajne dziewczyny, niezależnie do kogo trafisz, na pewno dobrze Cię przygotują, reszta zależy od Ciebie! Trzymam kciuki! ✊????
Gdy jednej osobie nie spodobał się film to znaczy, że nie powinno się iść do kina? Szkoda czasu na wierzenie ludziom, zamiast przekonać się na własnej skórze i wyrobić sobie swoją opinię.
Jedna osoba włożyła palec do ognia i ostrzegła innych aby tego nie robili. Ależ proszę bardzo, jak dla mnie możesz wejść cała. Powodzenia
Nie opłaca się marnować czasu na szkolenia , bo nie zawsze masz gwarancję pracy pomimo starań mogą Ci powiedzieć,że nie powiedziałas odpowiednio czegoś - byle pretekst by jednak Cię nie zatrudnić bo jednak zatrudnili więcej osób niż był zamiar , tak było z dziewczyna która najlepiej zdaniem wszystkich obecnych przy tym konsultantów przeprowadziła próbna rozmowę. Mnie akurat przyjęli ale i tak lepiej iść do konkurencji. Zresztą po samych ogłoszeniach widać jaka jest rotacja to już w konkurencji nie ma tylu ogłoszeń co tu , a tu pracuje o wiele wiele mniej osób. Nie polecam. Pracowałam w wakacje i nie byłam zadowolona
Gdy się trzeba pozbyć pracownika to ucina mu się godziny bo nie ma wyników,a nie ma wyników bo jest podpięty do innej bazy niż reszta i myślą że ktoś jest tępy i się niepolskie. Po miesiącu albo sam odejdzie, albo usłyszy że się nie nadaje pomimo starań menadżera.
NIE WIERZCIE tym kłamstwom, które wypisują w swoich ogłoszeniach o pracę i na swojej stronie internetowej !!!!! Nie jest to najlepiej płacące call center, ani najpiękniejsza atmosfera !!! Tam jest atmosfera rodzinna, jak robisz sztuki, a jak ludzie mają zero , to wyganiają do domu .... !!! Czyli ucinają pensje ! Premii jak weźmie się 100, 200 zł, to trzeba się cieszyć ... A jeszcze jak zrobią tzw.rekalkulacje, to masz połowę tego !!! A te obiecane 2 złote więcej do stawki godzinowej,to byłoby, ale trzeba na miesiąc mieć zrealizowanych sztuk ze 40,50 co jest NIEREALNE !!! I bardzo też lubią zwalniać ludzi z pracy za brak wyniku !!!! Nic tam ludzi nie motywuje, bo ani kasy ani miłej atmosfery tam nie ma, tylko jest wieczna presja ze strony dwóch pań "kierowniczek" - Gabrieli i jej prawej rączki Justyny !!! Szczerze radzę - NIGDY TAM NIE IDŹCIE , BO SZKODA WASZEGO CZASU I STRACONYCH NERWÓW !!!!!
Jak ktoś chce i wkłada w to swój wysiłek plus jak ma jakieś pojęcie i doświadczenie to może zarobić chociaz bez doświadczenia tez się da. Z tego co widzę to narzekają osoby które albo jeszcze tu nie pracowały,albo im po prostu nie wyszło i teraz demotywuja innych. Zeby zarobić w call center więcej niz najniższa krajowa to trzeba trochę z siebie dac i chcieć A nie liczyć na szczęście.
Sympatycznie i rzeczowo.
Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy w Contact Center One zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Pracowałam tam kilka msc, pierwsze wrażenia super, szefowa bardzo fajna babka, ma głowę na karku, szkoda że jej stały zespół jest zamknięty na innych nowych menagerów, którzy się starają, szukają nowych rozwiązań lepszych dla firmy, jak polepszyć sprzedaż, pomóc konsultantom w osiągnięciu celu itd. Ewidentnie jeśli ktoś im nie pasuje, bo robi więcej niż oni to zaraz robią tak aby się pozbyć nowych osób, bo przecież jak im się uda uzyskać lepszy wynik bądź będą się bardziej starać niż stały zespół to im się oberwie że słabo pracują i mało efektownie. Nie bez powodu jest taki wielki przemiał menagerów... Szkoda, że Karolina nie widzi tego jak robią ją w bambuko i wprowadzają często fejk umowy by podnieść wynik i wiele innych akcji. Niestety przez pewne osoby firma nie zyska prawdziwych, pracowitych menagerów, szkoda bo jest potencjał.
A co masz na mysli mowiac o przemiale menagerow? Ciagle sie zmieniaja???? Myślałem, żeby aplikować do nich na stanowisko menagerskie.. Candy girl dlugo tam pracowalas? Dawno temu? Moze cos sie zmienilo ....
Ciagle zwalniają, niewiadomo czemu... i zatrudniają nowych. Ja pracowałam ledwie 3 msc, nic się nie zmieniło bo załoga dalej ta sama, niestety. Obecna załoga podstawia świnie jak im nie pasujesz tz za bardzo się starasz
Większej bzdury dawno nie czytałem. Pracowałem prawie we wszystkich call center w Częstochowie i w tej firmie jest najlepiej, spośród wszystkich, bo przede wszystkim traktują Cię normalnie, a nie jak w innych - zwalniają pod byle pretekstem. Tu wylatujesz w momencie jak nie robisz wyników, ale to przecież oczywiste, że nikt nie będzie Cię trzymał, gdy nie zarabiasz. Ale nie ma tu krzywych akcji jak u konkurencji, gdzie potrafią Cię zwolnić z dnia na dzień bez powodu. To jest normalna robota, trzeba robić, ale solidnie płacą, na czas.
Śmieszne to co piszesz , bo w innych call center nie ma możliwości nie przejścia szkolenia i wykazania się na słuchawce.tu natomiast po ostatnim szkoleniu na terminale nikogo nie zatrudnili , na wcześniejszym szkoleniu też odpadło parę osób mimo że jedna dziewczyna MEGA (zwłaszcza że nie miała styczności że słuchawka ) rozmawiała na rozmowie próbnej a mimo to nie dostała się bo nie w tym momencie zrobiła przejścia co według mnie jest mega bzdura zwłaszcza ,że nibyy stawiają na załapanie kontaktu z klientem.. a osoby które tam krócej pracują mówią jaka jest tam atmosfera , jak faktycznie zachowują się w stosunku do osób nowych. Wiem to od kogoś kto tam pracuje już trochę i swoje widział :)(usunięte przez administratora)
Dodatkowo , we wcześniejszych umowach bardzo nie dokładne haczyki dla pracowników na ich nie korzyść , a wiadomo że nikt nie wczytuje się tak w swoją umowę i wierzy na słowo później może się mega zdziwić . Ogólnie ich celem nie jest fajna atmosfera tylko wyniki ,który defakto nigdy nie będę zadowalający .(proszę o darowaniu sobie komentarzy typu: przecież w call liczy sie wynik - BO TO WIEM , ALE ROWNIE WAZNE CO ODDZIALUJE NA PRACE I JEJ EFEKTY, TAM NA POZOR JEST MILUSIO A POZNIEJ WYCHODZI CO WYCHODZI. KAdy liczy się z tym ze jak wyniku nie zrobi jakiegoś to przyszłości nie ma co planować dalszej, ale no bez przesadyzmu droga Kierowniczko ;) ) Nawet świadczy to o odejściu Janka trenera ,który był mega człowiekiem z podejściem a jakoś go tam nie ma .. więc to jedynie świadczy o firmie i ich podejściu. Lepiej iść do Ccig.
Szczerze mówią, to faktycznie zaczynają być śmieszne. Nawet nie pracowałeś/aś w tej firmie, a wypowiadasz się negatywnie, bo jakieś plotki usłyszałeś/aś? Hit hitów dzisiejszych młodych ludzi. Jakbyś był/a zainteresowana pracą w tej firmie,a nie opierdzielaniem się i obgadywaniem, to inaczej byś wypisywał/ła. A taka mała rada, że zanim będziesz wypisywał plotki, to sprawdź sobie te informacje, zamiast wyjść na *****. Bo ja sam zostałem zatrudniony po ostatnim szkoleniu na terminale i jakoś duchem nie jestem, a pracuje w tej firmie. Prawda w oczy kole, jak ktoś nie potrafi dostosować się do tego, że u nich trzeba pracować, to już trudno. Ja tam jestem zadowolony i jakoś nikt nie zamierza mnie zwalniać :) Tak więc, życzę Ci powodzenia i sprawdzaj info zanim opublikujesz jakiś stek bzdur :) pzdr.
I na marginesie , pracowałam w tej firmie ale odeszłam z początkiem roku i mówię co co słyszałam od osób ,które tam znam i mi to mówiły :) więc na własnym doświadczeniu się wypowiadam. Kiedyś tam było naprawdę super ale polityka im się tam trochę pozmieniała stąd moje odejście ;)
To nadal mnie dziwi fakt, ze nikt nie przeszedł ostatniego szkolenia, skoro ja przeszedłem i 5 innych osób :) a sama zaczynasz motać sie w swoich słowach... dziwi mnie trochę Twoje podejście, skoro zawsze wszyscy byli zadowoleni, a teraz nagle ktoś nie. Pracowałem wcześniej w innym cc, wiec tez wiem doskonale, ze jest tu o dużo lepiej. Skoro Tak dobrze Ci gdzieś indziej, to zajmij sie swoją firma i praca, żeby dalej byli zadowoleni z Ciebie :) a nie kłamiesz na forum jak najęta :) Pzdr.
Nie będę się z tobą spierać mój drogi internauto. Takie sytuacje które wymienilam miały miejsce, więc nie są wyssane z palca. Tak jak i moje doświadczenia w tej firmie. To forum do subiektywnych wypowiedzi więc nie narzucaj swoich racji, każdy ma możliwość swobodnego wypowiadania. Pracowałam tam parę miesięcy i wiem co się zmieniło co nie , jeśli tobie się podoba obecny bo nie masz porównania to twoje zdanie , natomiast nie narzucaj swojego zdania . Ja z mojej strony Ci gratuluję oraz życzę samych sukcesów! Pozdrawiam Cię ciepło jak i firmę. *Ah tą blokada wypowiedzi ????
Ładnie nazwane subiektywna opinia i wolność słowa :) Cieszę się, że chociaż blokada na stronie pozwala zachować kulturę Twoich wypowiedzi :) Również życzę Ci powodzenia :)
To nie blokada :) moje wcześniejsze wpisy również nie były chamskie tylko były moja opinia i wielu innych odnośnie tej firmy :)
Nie mam tej firmie nic do zarzucenia. Płacą na czas i dużo, a że ciężko jest, a jak ma być? Łatwo zarabiać to kraść, ale nie umiem, to muszę robić. Ppzdr
Pracowałam tam krótko i to była najgorsza praca w call center w jakiej byłam . Obiecują gruszki na wierzbie a tak naprawdę praca to masakra . (usunięte przez administratora)jak nie masz wyników to grożą zwolnieniem , ze są 3 dni na to aby zrobić jakiś cel a jak go nie ma to dowidzenia .. nie polecam !
A ja ze swojej strony się nie zgodzę. Idziesz do call center i dziwisz się, że wymagają wyniku? Pracuję w tej firmie od kilku miesięcy i nie zwolnił mnie nikt jak nie miałem wyniku przez kilka dni, tylko ze mną pracowali. Nawet na starcie dostałem info od nich, że dają mi możliwość zarobienia dużej kasy, ale to moja działka, czy ja to zrobię. Raz faktycznie zdarzyło się jak miesiąc poszedł mi bardzo słabo, to dostalem najpierw cel naprawczy i ostrzeżenie, że jeżeli go nie zrobię, to dostanę cel zwolnieniowy. Na szczęście poszło po mojej myśli i zrobiłem. Prawda jest taka, że jak zależy Ci na czystej godzinówie, to nie zagrzejesz tam miejsca. Ja lubię sprzedaż i sprawia mi zaj**** frajdę, gdy odbieram kase. A nie żal du***, że dostałem pare groszy.
Nie polecam. Szkolenie tylko dwa dni an nie łatwym projekcie . Jeśli już znajdą tyle osób ile chcą to resztę pod głupim pretekstem odeślą do domu . No polecam! Lepiej iść do innych korpo gdzie jest faktyczne szkolenie , nie wyrzucają odrazu a widząc potencjał podszkola .
Szczerze to ja w ogole nie powienienem tego komentować. Praca jak praca ale dwulicowość ludzi i "bycie miłym " tylko jak idzie po ich myśli to dopiero początek. Najwiekszym plusem tej firmy to - Szefowa. Bardzo miła kobieta stanowcza i poukładana . Reszta to banda , ktorzy myslą, że złapali boga za nogi. Naciski brak wyrozumiałosci i zacytuje komentarze wyżej " sekta" razem z współwłaścicielem na czele. Gościu dramat totalny, uważa się za SUPER SPRZEDAWCE , ale myślę, że jakby tak usiadł na telefonie sam to by zrobił tyle co nic. Teoria nie zawsze równa się praktyce. A gadać każdy umie , na pozór mądrze ale po dłuższym zastanowieniu strata czasu.
ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że na początku było mi ciężko, bo nie umiałam się przestawić z umawiania spotkań na sprzedaż, ale potem już mi szło coraz lepiej, bo jest dużo szkoleń i wsparcia, no i dzwonić pokazują jak trzeba żeby była sprzedaż. Potem już mi szlo, polecam, choc tez milo wspominam prace w poprzedniej firmie, ale niestety zamkneli ja :((
Super Praca,rodzinna atmosfera i przede wszystkim praca pod okiem najlepszych :) Widać, ze prowadzą ta firmę ludzie z pasją.
Firma nie zdobyłaby opinii dobrego pracodawcy gdyby było inaczej.
Super praca, super klimat, najnormalniejsze call center w Częstochowie z wyrozumiałymi ludźmi, można sie pośmiać, pożartować a praca mija szybko i nie ma ciśnienia :) mega rodzinnie jest, polecam
Czy Contact Center One zapewnia kartę multisportu?
Powiem tak, praca, jak to praca w call center, bardziej przejściowa i otwierająca możliwości, niż na stałe. W CCO pracowałem około 1,5 miesiąca, to był pierwszy rok działania firmy. Zwolniłem się, bo ówczesny system wynagrodzeń mi nie odpowiadał. Przez kilka słabych dni, straciłem to co wypracowałem w ciągu miesiąca, i to była de motywacja, ale sam klimat, podejście menadżerów trenerów był taki koleżeński całkiem spoko. Dzięki doświadczeniu w tej i wcześniejszej pracy dostałem posadę w salonie własnym operatora. Tam nabrałem doświadczenia i miałem szkolenia na kierownika, pracowałem na tym stanowisku. A obecnie przebranżowiłem się i poszedłem w kierunek, w którym ukończyłem studia. Nadal dorabiam jako audytor, robiąc badania mystery shoper. Miło wspominam pracę w CCO, dzięki niej dostałem pracę u operatora w salonie własnym. Dlatego polecam szczególnie młodym ludziom-można zdobyć doświadczenie, które będzie dużym plusem podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Pozdrawiam Patryka, Karola i Karolinę.
Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej.
Skoro uważasz, że mogłoby być lepiej, napisz co chciałbyś zmienić lub poprawić w firmie. Mnie interesuje, czy można brać udział w szkoleniach lub kursach językowych. Napisz, czy pracodawca wspiera taki rozwój?
Myślę nad składaniem CV - warto?
Praca w tym cc ma swoje plusy i minusy spróbuje pokrótce omówić jak to według mnie wyglądało. Na plus mogę zaliczyć podejście TM, ma bardzo duże doświadczenie i zawsze każdy mógł przyjść do niej z problemem lub prośba o coaching( nie były za to ucinane pensje) I nigdy nie odmówiła nikomu, po każdej przerwie było zebranie na którym też dostawalismy wskazówki oraz motywację. Minusem według mnie była oferta, niby można było zarobić 20/30zl premii z jednego klienta, ale wiele osób miało problemy ze sprzedza tego produktu. Oczywiście zdarzały się osoby którym szło to bardzo dobrze i potrafily zgarnąć po 60zl dziennie, ale niestety to było może 10% całości. Zdarzyła mi się sytuacja gdzie zostałem lekko zmanipulowany, ale nie chce na tym forum rozpowrzechniac plotek. Ostatnia rzeczą do której chciałbym się odnieść która mnie irytuje to ich reklamy zachęcające. Na projekcie Polski Bezgotowkowej(czyli tam gdzie idzie większość osób z doświadczeniem mniejszym niż 9msc w cc bodajże) są progi, aby dostac premię trzeba sprzedac 20szt. terminali co większości przez 2 pierwsze się nie uda, 2. Nie jest to najlepiej płacące cc, 3. Atmosfera jest specyficzna bo z jednej strony każdy każdego zna, czasem zastanawialiśmy jedzienie do firmy itd. a z drugiej strony mamy nadeta szefową, trenera który jest bucem oraz szefa który udziela szkoleń itd. a nie wie na czym dokładnie polegają nowe projekty w jego firmie. Nikomu nie odradzam pracy w tej firmie bo będziecie lepiej traktowani niż w TELEPRO** lub TELLBR***, ale moim zdaniem są lepsze cc w Częstochowie niż CCONE.
Dziękuję Ci za szczegółowy komentarz. Praca w tej branży rzeczywiście jest specyficzna jeśli chodzi o zarobki. Rozumiem, że premia jest zależna od wyników, a jak to wygląda pod względem benefitów pozapłacowych? Może pracodawca organizuje też jakieś wyjścia integracyjne?
Ta firma to jakaś sekta. Szef wariat, który myśli, że jest jakimś guru trenerskim. Pies chodzi po biurze :) Sama praca jest masakryczna, tylko jeden projekt - sprzedaż usług biznesowych dla T-Mobile. Bazy do (usunięte przez administratora) jeden wielki wcisk internetu. Obiecują wysokie zarobki co jest ściemą bo podstawa to najniższa krajowa. Nie polecam chyba, że chcecie się zrazić do pracy w CC.
Ja właśnie za to cenje ta firmę, że sprzedajemy jeden prdoutk który bardzo łatwo się sprzedaje a nie to co w internecie innych firmach gdzie kazali nam się uczyć internetu, telefonów i po 10 ofert gdzie człowiek się jie mógł w tym połapać. Tu mam jedną ofertę i dzięki temu łatwiej się nauczyć
Twoje zdanie jest nieco inne niż wypowiedź byłego pracownika, może opowiesz coś więcej o Contact Center One? Jakie warunki trzeba spełnić by móc tam aplikować, jak wygląda grafik oraz czy firma przyjmuje również studentów? Napisz proszę coś więcej, jestem ciekaw co możesz mi powiedzieć.
ja tam nie wiem jak inni, mowie tylko o sobie. dla mnie po prostu to jest uczciwa firma, bo placi na czas, pomagaja sie rozwinac w sprzedazy, placa bardzo dobrze jak na nasze miasto i dla mnie jest ok. wiadomo ze zawsze mozna sie do czego doczepic, ze pies lata po biurze, ale ja akurat psy lubie to mi nie przeszkadza. nie przyjmuja na pwno kazdego bo ze mna sie zglaszal koleha i sie nie dostal. studentow tez maja, ludzie w roznym wieku, jest kobietka po 50tce i uczniowie przed 18stka. sam przyjdz i sie przekonaj, bo opowiadac to kazdy moze, ale liczy sie to jak jest naprawde. dla mnie jest tak jak powinno
Jeśli chodzi o rozwój w sprzedaży, o którym wspominasz to bierzesz udział w szkoleniach, które Ci w tym pomagają? Benefity w postaci kursów branżowych są dużą zachęta dla przyszłych pracowników, więc napisz o tym kilka słów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center One?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?
Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.