Call Center Inter Galactica

Wrocław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 549 ocen.

Opinie o Call Center Inter Galactica

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Call Center Inter Galactica

Iza

Gdybym była tak niezadowolona z pracy z pewnością szukałabym innej. Szkoda by mi było czasu na pisanie elaboratów na forum!!!

Goska95

Cześć swoją przygodę z Ccig opolu zaczęłam w kwietniu 2016 roku. Elastyczny grafik, wyplata cztery raz w miesiącu w każdy piątek, premia od każdej umowy. To wszystko tak fajnie brzmiało że ciężko było tam nie pójść nie spróbować. Szkolenie z sympatycznymi ludźmi fajnie że ci za nie zaplaca szkoda fakt dopiero po przepracowanych 350h gdzie i tak trzeba się było o to upomina przez trzy misiace. Grafik elastyczny fakt faktem z tym ze jak trafiłeś do zespołu który nie jest fleksa nie byl taki elastyczny co prawda sam ustala sobie godziny jeżeli spodobają się one TM to możesz pracować tak tydzień. Wypłata cztery razy w miesiącu fajne dla studentów później zmienili na 2 razy w tygodniu zero premiera od każdej umowy jeżeli nie zrobiles tzw. Sfungo. Teraz wyplata dwa razy w miesiącu każdego 7 godzinowka dostaniesz ja cała jeżeli TM zaakceptuje ci godziny pracy i o tym nie zapomni. Każdego 21 wyplata premiera fakt jest premia od każdej umowy np 3zl brutto. Co to za pieniądze nie każdy może pracować po tyle godzin żeby zrobić to Sfungo. I mieć duża premie. Umowa zlecenie zwykła smieciowka nie licząca się do lat pracy nie ubezpieczaja cie. Jeżeli chodzi o to co się dzieje teraz na dzień dzisiejszy 4.12.2017 w ccig to 20h to mało bum życzy sobie 30h chce przyjmować osoby na miesiąc próbny nie mówiąc o tym nikomu jeżeli mu nie podpasuja zwolni je i zatrudni nowe. W zeszłym miesiącu jeden z team menagerow musiał zwolnić 5 osób ze swojego zespołu bo taki miał rozkaz nie wazne że te osóby robiły wyniki. Jeżeli chodzi o menagerow to mają tak ze jeżeli cie polubi na początku to masz łatwiej jeżeli nie to masz na start przesrane. Będą nad tobą stali i gadali że masz dzwonić jeżeli nie masz z czego już dzwonić bo system nie ma już rekordów do pobrania ponieważ nie stać ich na paczki już i powoli plajtuja to i tak jest to twoja wina. Dwulicowosc i fałszywych to motto główne tej lokalizacji. Nie wiem jak w innych. W moim przypadku było tak że raz musialam wyjść w trakcie załatwić coś na mieście i powiedziałam że odrobinę te 150% tego co mnie nie będzie uslyszalam że jeżeli wyjde to jestem zwolniona bo nie dałam znać wcześniej mialam sobie ustalić grafik tak żeby nie wychodzić. Ale nie możemy przewidzieć tego że twoje dziecko trafiło do szpitala. Menagerowie patrzą na własne tylki jeżeli chodzi o ludzi jesteś szanowany przez tych normalnych a nie pupili TM ogólnie z dniem dzisiejszym zostałam zwolniona ponieważ mialam dosyć i stwierdzilam ze nie dam się już szmacic i sobą pomiatac. W Opolu w ccig większość jest traktowana jak przedmioty chyba że liza tylki menagerom. Takie jest moje zdanie na ten temat że nie polecam serdecznie chyba że chce się być traktowanym przedmiotowo i jak zwykła sciera. Pozdrawiam. Jeżeli ktoś się nie zgadza z moją opinia rozumiem każdy ma swoje zdanie ale jak gadalam że znajomymi którzy też tam pracowali a ich poznałam dość nie dawno maja takie samo zdanie. Doświadczenie mam bo to ponad rok prawie dwa można powiedzieć więc proszę nie mowic (usunięte przez administratora) pracowalam (usunięte przez administratora) wiem. Ogólnie praca na słuchawce nie jest zla gdyby nie wszystko wokoło. Jeżeli masz silna psychikę i nie przeszkadza ci t co się tam dzieje to zaprasza. Jeżeli nie wierzysz moim słowom idz i sprawdz. Pozdrawiam Gosia która od dzisiaj nie pracuje w Call Center Inter Galactica w Opolu przy ulicy Niedziałkowskiego tylko pytanie jak długo tam będzie ta lokalizacja bo w lutym kończy się umowa najmu nie stać ich na wykupienie budynku a nowa lokalizację ciężko znaleźć ale oni się tym nie przejmują co z nimi będzie teraz myślą o tym jak zwolnić pół lokalizacji i dorwać kielcom którzy są najlepsi. ????

Agata

@Karolina w każdej pracy bardzo dużo zależy od lidera i jego podejścia do swojego teamu. A możesz napisać, jak wyglądały Twoje pierwsze dni w Call Center Inter Galactica? Czy było przeprowadzone wstępne szkolenie? Jaki rodzaj umowy jest podpisywany z pracodawcą?

Dandys

Generalnie jak ktoś nie lubi tego typu pracy to lepiej dla niego żeby się tu nie zatrudniał. To trzeba lubić. Dobrze, że ja lubię pracę na słuchawce to jestem zadowolona. Firma jest fajna, jak się wyrabia plany to fajną premię można zaliczyć. Polecam

Karolina

CCIG w Gdańsku, opinia po przepracowaniu paru miesięcy w 2015 roku. Nowy projekt, bo mailowy. Praca na poczatku była dobra. Premii jako jedyni nie dostawalismy, na końcu jakaś ,,wywalczyli", ale wymagania były takie, że dostaly raptem trzy osoby i to zawrotne kwoty - po 20 zł. To nie żart. Zmieniający się TL jak rękawiczki. Albo niekompetentni albo wymagający Bóg wie czego pomimo iz cały projekt zgłasza, że nie da sie WIECEJ skoro programy nie działają i się ciagle wieszaja. W końcu rzucanie cytatami, że wszystko się da tylko trzeba bardziej chcieć. Elastyczny grafik? Marzenie. Conajmniej dwie zmiany w tygodniu od 14-22 i przymusowa sobota raz w miesiacu. Wyrabianie normy nawet na przerwie - kolejny absurd przez który albo straciłeś przerwe albo wyniki. Team Lider nie rozwiazujacy problemów, a je tworzacy i dobierajacy sobie ludzi, których lubi, a nie tych, którzy maja kompetencje. Potem Ci ,,wybrani" chodzą po pomoc do tych ,,niżej", a biorą lepsze zarobki. Mobbing w pracy niesamowity, parcie na szkło każdego z TL. Jednego wspominam ciepło - Łukasz, pozdrawiam :D A całego CCIG nie polecam z całego serca. Ogrom wiedzy jaki człowiek musi posiadać przy ciągłych zmieniających się umowach i taryfach nieadekwatny do zarobków i stresu. Już lepiej robić w McDonalds.

Donek

Może ktoś wie jaka praca wiąże się z ofertą -ELASTYCZNE godziny, ATRAKCYJNA stawka i WYSOKIE premie!?

szakul

Nie polecam CCIG w Częstochowie, zero profesjonalizmu ze strony osób z HR. Mieli do mnie oddzwonić z decyzją czy się dostałem, po czym sam musiałem dzwonić bo nikt się nie odezwał, numer który dostałem na wizytówce nie odpowiadał więc dzwoniłem na główny, z racji iż mam orzeczenie o niepełnosprawności poproszono mnie abym wysłał jego skan na email, oczywiście zero odzewu, chciałem tam iść osobiście ale stwierdziłem że łaski bez, poszedłem do konkurencji. Najśmieszniejsze jest to, że ogłaszają się dziennie masakrycznym spamem na olx, a jak przyjdzie co do czego, to trzeba się napraszać żeby Cię wzieli. Nie polecam jeszcze raz.

Agata

Ciekaw jesteś jak przedstawiają się widełki wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk? Wystarczy wejść w zakładkę "Wywiad" i wszystko będzie jasne! :)

marinko

ludziom się chyba spodobało w ostatnim czasie uśmiercanie firm.. :) Nie ma wpisów, nie ma opinii, brak ofert, to ciach- firma na bank nie istnieje. A może w końcu przedsiębiorstwa żyją spokojnie swoim życiem :)

kujon

Co mam zrobić jak nie dostałam wypłaty??

Ciekawy T

No teraz czas na Tarnów, mają u nas przyjąć ok. 60 osób na początek. Jakieś porady dla świeżaków ??

gdańsk
@Ciekawy T 05.04.2016 01:08
No teraz czas na Tarnów, mają u nas przyjąć ok. 60 osób na początek. Jakieś porady dla świeżaków ??

Wszystko zależy od projektu i menedżera - tyle. Jeśli masz chęć do pracy i nauki, to będzie dobry start na przyszłość:)

Konsultant

Po pierwsze jeśli nie macie pojęcia o firmie to po co się wypowiadacie? "Może dadzą", " możliwe, że będzie ". Personalnie wychodzę z założenia, że jeśli o czymś nie mam pojęcia to się nie wypowiadam. Elastyczny grafik to tak jest plus tylko trzeba mieć, o ile mnie pamięć nie myli, 20h w tygodniu. Umowę o pracę dostają nieliczni i tak na marginesie mam juz tam przepracowane 5 m-scy, tak więc teorie o 3 m-scach możecie wsadzic w kąt. "[...]ciekaw jestem jakie tutaj mają systemy premiowe i jakie bonusy?" - ludzie, czytajcie co inni piszą w komentarzach, bo zaczyna to przypominac momentami amerykańskie fora - 3 komentarze wyżej albo na poprzedniej stronie jest odpowiedź, ale lepiej napisać nowy komentarz z zapytaniem. Szanujmy się troszkę.

Konsultant

Sama atmosfera w pracy jest na plus (mowie o oddziale w Cz-wie), szczegolnie koledzy z pracy ktorzy zawsze pomoga, gdy nie mozesz sobie z czyms poradzic. Ale generalnie piszac te opinie, chce skupic sie na rzeczach technicznych. Po pierwsze umowa na zlecenie - wybaczcie, ale tak ogromna firma, ktorza obraca milionowymi kwotami nie jest w stanie zalatwic takiej umowy? Nawet dla kadr managerskich? Nie odprowadza zadnego ubezpieczenia zdrowotnego, oprocz jakiegos Lux Meda. Po drugie mamienie 10zl + premie nawet 3000 zl! Prosze Was... Po pierwsze to jest kwota brutto. Po drugie premie masz za zrealizowane umowy, tak wiec, jesli do tego masz slaby projekt ( np. dzwonisz do klienta, ktory ma juz nr i probujesz mu sprzedac nowy nr) to mozesz sie pozegnac z premiami czyli pracujac na pelny etat zarobicie 1400 zl. Wow! Oplac sobie za to rachunki, kup jedzenie i dziekuje bardzo. Jesli masz dziecko, chcesz zatankowac sobie samochod - zapomnij. Ale dwa razy w tygodniu owoce sa... Ja wiem, ze w Polsce sa takie warunki jakie sa, ale najgorsze jest to, ze nawet tak ogromne korporacje dymaja bez mydla pracownikow. I jeszcze ta luka w prawie, dzieki ktorej majac legitymacje uczniowska w np. Cosinusie czy inne szkole policealnej, pracodawca nie jest w tym momencie zobligowany do odprowadzania skladek. Czy jakis organ nie powinien sie tym zainteresowac?

kasia

mobbing, po pracy w tej firmie miałam strasznie zaniżona samoocenę, nie można skupić się na pracy bo lider stoi nad tobą i ciągle powtarza, że masz za mało umów, nie polecam nikomu, nie warto tracić nerwów

niezadowolona

Pracowałam w CCIG we Wrocławiu jakiś rok temu i zdecydowanie nie polecam. Przez kilka tygodni dostawaliśmy jedynie podstawę, bo był "problem z budżetem", a ostatecznie ktoś wymyślił jakiś współczynnik (bodajże 0,6) przez który przemnożył nam premie. O zmianach oczywiście dowiadywaliśmy się już przy wypłatach. Obcinali też za umowy anulowane na co przecież konsultant wpływu nie ma. Oprócz tego w kółko wrzaski "GDZIE TWOJA UMOWA?!", a dodatkowo kary z kosmosu - np. lider informuje, że nie ma bazy, więc ma przyjść tylko 5 osób, po czym reszta ma naliczone kary, których lider nie anuluje. I to kary rzędu kilkudziesięciu - kilkuset złotych.

Kasia HR
@niezadowolona 02.12.2015 20:06
Pracowałam w CCIG we Wrocławiu jakiś rok temu i zdecydowanie nie polecam. Przez kilka tygodni dostawaliśmy jedynie podstawę, bo...

Cześć. Jesteśmy zaniepokojeni tym, co napisałaś o swoich odczuciach ze współpracy z CCIG, ponieważ żadna z tych informacji nie ma nic wspólnego z ze standardami naszej działalności i wartościami, jakie wyznajemy. Zasady wynagradzania za zrealizowane zadania i premiowania za sukcesy są bardzo jasne i jeżeli Tobie nie zostały w ten sposób przedstawione, łamie to zasady, jakich się trzymamy. Zawsze robimy wszystko, aby eliminować zachowania, które nie są z nimi zgodne, ale niestety nie możemy interweniować, jeżeli dochodzi do sytuacji, o których nie wiemy. Szkoda, że nie zgłosiłaś tych faktów do osób, które są odpowiedzialne za kierowanie działalnością oddziału - właściwego Shift Managera i BUM-a lokalizacji. Zawsze warto porozmawiać. Życzymy Ci wszystkiego dobrego i pozdrawiamy. Kasia z Zespołu HR

masakra

Normalnie jakaś masakra prawie wszyscy najlepsi menago poodchodzili

exiks

Oj źle się dzieje w Opolu, bardzo źle, szkoda że każdy widzi, a nikt nie reaguje

razdwa

A jak tam nowy dyrektor

Ola ;)

Ogólnie nowa lokalizacja jest lepsza, tak naprawdę w centrum miasta, wszędzie blisko, na przerwie jest czas żeby wyskoczyć do sklepu.. Jeśli chodzi o samą pracę nie taki diabeł straszny, jak go malują. Faktycznie czasem nam się "obrywa" za brak celu, ale słusznie. Od tego tam jest manager żeby postawić nas czasem do pionu, taka jego praca, tak samo jak nasza jeśli chodzi o dzwonienie i umowy :) Atmosfera świetna jeśli chodzi i mój team, a Managerka najlepsza na świecie :) Potrafi nas zmotywować w pozytywny sposób i nie ma sytuacji kiedy się czuje z jej strony presję jakąkolwiek :) Jeśli chodzi o stawkę, to do 1.10.2015 jest 11 zł / h brutto, czyli 9,40 zł na rękę za godzinę, plus premie i mnożniki, premie średnio to 4-40 zł za jedną umowę, raczej podpisuje się umowy z premia za 15 zł od umowy :) Jeśli chodzi o pracę dla studenta to bardzo polecam z racji tego że jest świetna atmosfera, cudowny ludzie, i wysoka stawka netto za godzinę jeśli chodzi o pracę dla studentów :)

qwerty

Co tam słychać w ccig, jak się pracuje w nowej lokalizacji w Opolu?

wilson

ktos pytal jak jest w ccig ? normalnie siedzisz na sluchawce, dzwonisz do klientow. tyle lipa z tym ze musisz sie uczyc 30 kartek z formulkami, wszystkie ich taryfy i oferty i niektore sprzety na pamiec. popierdoleni no ale co. jakos mi sie udalo ale z tym stresem fakt, tutaj pierwszy raz sie chyba tak stresowalem ,tutaj wszyscy sie stresuja i denerwuja

wilhelm_z_zarzecza

Czy mnie moje oczęta myliły czy CCIG Opole się zamknęło/przeniosło? Pracowałem tam daawno temu, przejeżdzałem ostatnio, a tu pusto.

kapusniaczek
@wilhelm_z_zarzecza 05.05.2015 15:37
Czy mnie moje oczęta myliły czy CCIG Opole się zamknęło/przeniosło? Pracowałem tam daawno temu, przejeżdzałem ostatnio, a tu pu...

Działa dalej w Opolu CCIG tylko na niedziałkowskiego... PORAŻKA mówie wam/ presja i stres i tak w kółko.

kama

Ja wam powiem swoje zdanie. Praca super. Mega ludzie jak i kadra. Wszystko tylko zalezy od nas hak pracyjemy.a jak wiadomo do pracy przychodzi sie pracowac. Ja wyciagalam na reke 3,5 tys jako ko sultant. Nawet noe chcialabym byc menagetem bo po co. Polecam kazdej osobie lubiacej rozmawiac

Nico

HaHA GoWork usuwa opinie o ccig. W tym roku było ich więcej niż 2, pewnie boi się prawdy o nich, ludzie unikajcie tej pracy jak ognia, kasa śmieszna, traktują cię jak liczbe (jeśli masz 0 to jesteś 0, jesli dzisiaj masz 6 umów, a jutro 0 to średnio i tak jesteś....) Przyjmują wszystkich jak leci, kadra to często dzieci dopiero co maturze albo i bez... cóż szkoda gadać

lepiejnie

Jak dla mnie praca tam to porażka. koszmar! siedzisz siedem godzin i przez bite 7 godzin słuchasz jak krzyczą na ciebie, jak cię poniżają, bo wyniku nie ma. możesz dzwonić i robić swoje, ale dla pewnej panny to i tak mało. ale coz tak to jest jak małolata wskakuje na nieodpowiednie stanowisko.

xyz

proponuje zmienic dj'a....

plmoknijb

Kto waszym zdaniem jest najlepszym managerem i do kogo najlepiej trafić?

bek

Bardzo solidna praca jak dla młodej osoby, przez wakacje jak pracowałem na biznesie 10h dniówki to moja tygodniówka zawsze była rzędu 400-500. Teraz jak się rozkręciłem, zaczęły się studia to i tak pomimo tego ze pracowałem 4-5h dziennie spokojnie bylo 300-350 tygodniówki, dużo za premie. Na moje wystarczy tylko się zaangażować i można spokojnie brać 2 kafle miesięcznie. Ostatnio jest ten - że jest afera z nieodebranymi to jest chyba jedyny minus ale tak to jest ok

JJ

Piszecie takie glupoty ze smiac sie chce. zarobic da sie naprawde dobre pieniadze bez spechalnego wysilku robisz co do Ciebie nalezy i kasa wpada sama...calkiem ciekawa. jeslu ktos jest ogarniety i potrafi wykonywac sprawy, ktore do niego należa. wystarczy robic podstawowe minimum do tego zeby byc jednym z lepszych.

Obiektywny

Stawkę godzinową masz stała czyli 7zł/h. Do tego dochodzą ci pieniądze za prowizje z każdej umowy od 0.66 do nawet 25pln w zależności jaką umowę podpiszesz. Oczywiście jeśli realizuje Twój team miesięczny cel to Twoja premia może być nawet x1.5. Jeśli o to chodzi to też fajnie to wygląda, ale kosztem tylu nerwów?

Obiektywny

Praca na początku bardzo spoko. Na początku, czyli pierwszy tydzień. Później presja menadżera jest odczuwalna z każdej strony. Jest w stanie robić zebrania co dwie godziny i (usunięte przez administratora)Nas bo nie robimy tego czy tego. Tylko jak po sprzedaniu gościowi umowy i zawieraniu jej przez 20 minut, kiedy koleś ma nas już szczerze dosyć, Ty masz mu jeszcze wcisnąć jakiś pokrowiec czy tableta, no ludzie.. Gdyby nie ludzie, atmosfera między pracownikami to za długo bym tam nie wytrzymała, ale i tak już planuje z tej pracy zrezygnować. Plus: * atmosfera / ludzie * tygodniówki Minus: * załoga menadżerska * presja

Nappa

jeśli ktoś jest zdesperowany, ale serio, baaaardzo zdesperowany, to może zaryzykować. Ja pracowałem tam rok temu, przez parę miesięcy, i żałuje, to jedna wielka ściema. Niby reklamują się elastycznym grafikiem, ale swoje i tak musisz zrobić więc, jeśli studiujesz dziennie, zapomnij o jakimkolwiek życiu prywatnym, zarobki wprawdzie w porządku, ale premie zależne od projektu, w moim projekcie, żeby wyjść ponad próg, trzeba było 4-5 dobrych umów żeby coś zdziałać. Kadra menadżerska? Kpina! Jest może 2 ogarniętych, reszta to przypadkowi ludzie, którzy mieli większe lub mniejsze "parcie na szkło". Jedynym pozytywnym aspektem, jest atmosfera i ludzie, którzy są naprawdę spoko(wyłączając menadżerke, która traktuje się jak wyższe sfery), bo bez tego można tam naprawde zwariować

ccigjakonic

osobiście nie polecam pracy w tym gównie jakim jest CCIG! ale najbardziej nie polecam tutaj pracy z menagerem PANEM (usunięte przez administratora)nie bede podawala calego imienia, bo na sama mysl odechciewa mi się, wywiera tylko na wszystkich presje, i w dodatku jest cholernie nie mily ;xx.. przez niego rezygnuje z tego. pozdrawiam

urodzona_by_"Żądźic"

WITAM KONSULTANTÓW, CHCIAŁEM ZAPYTAC CZY NADAL JEST MENAGEREM TA CO "URODZIŁA SIE BY RZĄDZIĆ". I CIEKAWE CZY PANNA (usunięte przez administratora)NADAL WYCHODZI Z ZAŁOŻENIA ZE JEST NAJLEPSZYM MENAGEREM CALEGO CCIG. POZDRAWIAM CIE(usunięte przez administratora):)

Krystian

Pracowałem tam od samego początku (krzesła żesmy wnosili zeby było gdzie siedzieć), przez prawie 2 lata byłem najlepszy a mimo to mnie zwolnili bo robiłem z siebie księcia :D ale nalezało mnie sie w koncu byłem top 1. Praca była ok, trzeba lubić ten typ pacy, atmosfera tez ok ale zarobki idz pan w ..uuuj potem 4 lata w tp sa tez na słuchwace ale tam to juz była kasa :D a teraz siedze za granica i robie to samo ale za kolosalne pieniadze w porownaniu z tym co sie w polsce zarabia :P chcesz zarobic = wyjedz z polski. (a i dla tych co chcą najpierw skonczyc studia = nic wam polskie studia nie daja, za granicą mało kto je uznaje a jak sobie przeliczycie ile kasy mozna zarobic przez te 5 lat.... decydujcie sami).

kasia

mam pytanie , wie ktoś może gdzie można się zgłosić z prośbą o przeniesienie do innego teamu ? gdyż w opolu nie idzie tego załatwić,

asdfg
@kasia 16.12.2013 20:06
mam pytanie , wie ktoś może gdzie można się zgłosić z prośbą o przeniesienie do innego teamu ? gdyż w opolu nie idzie tego zała...

A na jakim jesteś projekcie? Zgłoś się do któregoś z SM albo porozmawiaj ze swoim TM.

były manager

CCIG - ciekawe dlaczego już 3 dyrektorów w krótkim czasie zrezygnowało z pracy -zapytaj o to, powęsz trochę to zobaczysz o co tak naprawdę chodzi... 1. ogólny problem to brak stabilizacji -ale to kwestia branży - ot taka specyfika 2. Kadra managerska - w większości wiedząca o co chodzi ale trafiają się przypadki "ja manager":) wówczas uciekaj do innego bo jak będzie foch to Cię zwolni... 3. Zarobki -średnie(konsultanci - to zależy mogą wyciągnąć kilka tysięcy), na managerskich stanowiskach biorąc pod uwagę zakres odpowiedzialności - słabe,(praca dla pasjonatów lub desperatów:)) 4. warunki pracy -w Opolu znacząco odbiegające od standardów w firmie, 5. współpraca z DSO - są osoby na bardzo wysokim poziomie i tez i takie których poziom przemilczę - uważaj na nią:), czy brać kredyt pracując w CCIG - jeśli masz inne stabilne źródło to przemyśl - jeśli tylko z CCIG to odradzam z uwagi na brak stabilizacji, aaa i jeszcze jedno - na wszystko musisz mieć maila bo jak nie to koniec...pamiętaj też że Kielce niezależnie od prawdy i tak cię wykończą...chyba kompleksy i ta specyficzna mentalność...

olol

Jak jest z wypowiedzeniem, czy np. jeśli złożyłem wymówienie i nie dam rady dotrzymać tych 30 dni ( bo mam już inną lepszą pracę) dostanę za to jakąś karę jeśli nagle przestanę przychodzić do pracy? mogą nie wypłacić mi wypłaty? proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam wszystkich pracujących :) dodam, że menager kazał przepracować 30 dni i nie da się z nim inaczej dogadać

fghj

(usunięte przez administratora)ekonomiczny na pracownikach. Chodzi o to by obdzwonić jak najwiekszą ilość klientów za jak najniższy koszt (wynagrodzenie pracownika). Niby normalne zachowanie w korporacji (dążenie do maksymalizacji zysku) ale jednak odczuwa się zdziwienie? kiedy uświadamiasz sobie ze zarabiając 2,5 tys zł miesiecznie za dośc cieżka i wymagajacą mega zaangażowania pracę zarabiasz tyle ile wynosi całośc zobowiązania dwóch klientów ktorych obsługujesz. Ogólnie z premiami student w Opolu raczej nie zarobi więcej nigdzie indziej, elastyczny grafik to tez mega plus. Ale jednak tak na serio i na dłuższą metę moga pojawić się skrzywienia psychiczne., Pzdr ;D

wazka

CCIG Opole: jeśli masz dobrą passę ze sprzedawaniem umów jest ok, ale jeśli tylko będziesz mieć gorszy okres wtedy już odczuwa się presje. Po za tym, żadnej pomocy od managera się nie dostanie (albo dostanie zależy do jakiego teamu się dostaniesz) Rekrutacja: przychodzisz na luźną pogawędkę z panią z działu rekrutacji. Oddzwaniają i umawiaja się na szkolenie. Pewnie każdy taką rozmowe przechodzi. Szkolenie: OK, ale rzeczywistości i tak nauczysz się na słuchawce. Scenki często odbiegają od tego jaki naprawdę jest klient. Egzamin: ściema (zależy pewnie na jakiego trener się trafi ale pewnie duża większość przechodzi) Praca polecam ludziom, którzy mają stalowe nerwy, potrafią pracować pod presją i zbytnio nie przejmują się problemami klienta bo po co najlepiej go odesłać do salonu. Z zalet to tylko tyle, że mimo presji praca fajna no i super ludzie. Opinia oczywiście oparta na moim własnym doświadczeniu.

anonim

czy ktoś może napisać jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w ccig ?

pablo

Justyna - 2013-06-21 20:55:02 Jak można aplikować? :)Skontaktuj sie bezposrednio z koordynatorem rekrutacji : (usunięte przez administratora), on sie tym zajmuje to bedzie wiedzial co, kiedy i jak.. w kazdym razie pocztek lipca bedzie juz rekrutacja. pzdr

Justyna

Jak można aplikować? :)

didel

słyszałem że nie ma już trenerów. co się z nimi stało?

kabaczek

Na początku praca wydaje się naprawdę super. Jeżeli jesteśmy w stanie utrzymać dobry wynik (ok 4-5 umów dziennie) to jest ok. Sam potrafiłem tak robić i mieć fajne zarobki. Jednak kiedy masz gorsze dni to nacisk od managerów jest niesamowity. Presja wywierana na pracownikach naprawdę jest duża i coraz ciężej realizuje się cel dzienny. Po pewnym czasie nie wytrzymałem i złożyłem wypowiedzenie. Czasami żałuję ale kiedy przypomnę sobie jacy to oni są fair w stosunku do pracownika to od razu mi przechodzi. Podsumowując: jeżeli masz dobrą bajerkę na klienta i umiesz przekonywać ludzi, to ta praca jest dla Ciebie.

p

sosnkowskiego 20, opole, 6 maja rusza szkolenie,

Agusia

Jak się do stać do TP na infolinie?

p

praca na infolinii przychodzącej TP w opolu, kolejny nabór uruchomiony:) zapraszamy:)

KonsultantkA

Ja w CCIG Opole pracuje już od ponad 2-lat. Prawda jest jedna to nie jest praca dla wszystkich, bynajmniej nie dla kogoś kto liczy na zarobek, jak siedzi i nic nie robi, poza popychaniem głupot z kimś obok. Co do grafiku, jeżeli umiesz postawić na swoim to problemu z tym nie ma, chociaż bez przesady, 5 czy 10 godzin tygodniowo to niewiele. Na koniec zarobki, zarobki, zarobki. Dwa lata temu może i były lepsze, wiadomo rynek się zmienia, klienci tez. Każdego miesiąca moje zarobki nie są niższe nic 1000 zł, dodając do tego premie za umowy, konkursy za jedne z lepszych wyników na projekcie pula w zależności plus 500- 600 zł. Więc niech mi ktoś nie mówi, że zarobki są kiepskie. Jak jesteś (usunięte przez administratora) a nie pracownik to nie masz pieniędzy proste jak budowa cepa.

stara konsultantka

Kiedy dostaniemy pity zeby sie rozliczyc????

Zostaw opinię o Call Center Inter Galactica - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Call Center Inter Galactica