Nie polecam tej firmy nikomu. Wyzysk, managerowie tylko potrafią się drzeć i upominać, a gdy chcesz cokolwiek się dowiedzieć to tylko kręcą oczami i z łaską odpowiadają, albo i nie. Obcinanie grafików jest na porządku dziennym, a jak leadowanie zrobisz słabo to wielkie halo. Nie zawsze uda się komuś coś wcisnąć. Managerowie ogólnie to porażka, tylko jeden jest chętny do pomocy, reszta to banda dzieciaków, którzy myślą że są ponad wszystkimi. Odradzam, trzymać się jak najdalej od tej pożal się Boże firmy.
Czytam co piszesz, i wychodzi na to, ze wszystko zależy od twojej relacji z przełożonymi xD No niezbyt to dobrze wyglada. Pracownicy nie maja pretensji, ze tylko wybrani maja przywilej pracy zdalnej? Jak się pracuje z biura, macie open space? Ile w ogole pracowałeś tu? To typowe cc gdzie wisi się na słuchawce, czy coś jeszcze trzeba robić?
Zwolniona - bo tak. Błąd w rozmowie spowodowany nie wiedzą managera. Jak masz trudne pytanie to pan J.C kaze sięgać do bazy wiedzy bo nie zna odpowiedzi. Żenada....
Piszą że wypłata 2 razy w miesiącu a firma płaci w ogóle podstawę czy to wszystko na zasadzie prowizji? Tzn ile wyrobisz tyle ci dadzą. Chodzi o tę ofertę „ Jesteś młody? Chcesz zarobić?”
Brak pracy od kilku miesięcy
Piszą a ogłoszeniu na pracownika call center, że nie wymagają doświadczenia, ale trzeba negocjować z klientem etc. Mam nadzieję, że przyuczą? Nigdy się negocjacjami nie zajmowałem a to chyba nie coś co przychodzi naturalnie. Takie mam wrażenie.
Ciągle plany naprawcze i zwolnienia . Zatrudniło się za dużo ludzi to teraz zwalniają bo managerowie nie umieją nad nami zapanować. Ps. Jaka jest kara dla menedżera za słabe wyniki ? Przeniesienie na inny projekt . Konsultant ma słabszy tydzień i zwolnienie . Menadżerów do pomocy częściej znajdziecie na plotkach u osób zajmujących się rekrutacją albo na Fifie/piłkarzykach. Fajna mają pracę .
Zwolniona - bo tak. Błąd w rozmowie spowodowany nie wiedzą managera. Jak masz trudne pytanie to pan J.C kaze sięgać do bazy wiedzy bo nie zna odpowiedzi. Żenada....
Powiem tak, na samym początku firma wydaje się na zorganizowaną, po kilku tygodniach wychodzi, brak zorganizowania u managerów, brak słuchania potrzeb pracowników, zero coachingu a później wychodzi że konsultanci są niedoinformowani i przez to ich zwalniają,szkolenia owszem sa ale brak zaangażowania trenera do zrobienia testów samodzielnie, robią wszyscy razem żeby mieć to z głowy, jeśli chodzi o godziny ustawiasz grafik na 7godzin finalnie masz 3 godziny lub wolne, Na projekcie musisz pochłonąć bardzo dużą wiedzę i cały czas SAMEMU się doszkalać bo nikt Cię nie poinformuje. Niby stawka okej ale nie masz możliwości wyrobienia więcej niż 60godzin. Menago to banda dzieci,a sukcesorzy siedzą i nic nie robią w niczym nie pomogą.
Hejka. Oglądam ofertę (usunięte przez administratora) Widzę informacje, że nie wymagają doświadczenia i wszystkiego nauczą. Czy ktoś mógłby mi napisać ile trwa takie szkolenie pracownika na telefonicznego doradcę klienta? Jak takie szkolenie wygląda?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG)? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Sam/Sama ustalasz sobie grafik. Realizacja nadgodzin to Twoja dobra wola i masz za ten czas płacone jak za każdą inną godzinę spędzoną w pracy. Sporadycznie gdy firma potrzebuję zwiększenia godzin, wtedy czasami proponują za to dodatkowe środki przy spełnieniu określonych oczekiwań.
Czyli jednak płacą, jak praca danego dnia się przedłuży? Bo we wcześniejszych komentarzach tu pisano, że wynagradzają tylko za te godziny, które zostały wpisane w aplikację... Jeżeli oferują dodatkowe środki za nadgodziny, to zazwyczaj w jakiej wysokości one są?:) i jakie najczęściej są te oczekiwania, które należy spełnić?
Ta firma ma kilkanaście oddziałów w całej Polsce, a w każdym oddziale jest zwykle kilka projektów. Nadgodziny to kwestia indywidualna każdego projektu. Niektóre projekty płacą najniższą krajową i nie dają nawet 5 minut nadgodzin, a inne płacą 3 razy tyle i robisz ile nadgodzin chcesz
Firma to jedno wielkie zastraszanie. Wymagają grafików np do czwartku do godziny 20. W środę cię nie ma w pracy i nagle SMS, że masz wysłać grafik bo jak nie to wypowiedzenie. Za każdym razem co człowiek nie robi to wypowiedzenie. Istny (usunięte przez administratora) oraz pupilki menagerow, którzy potrafią cię poniżyć żeby tylko przypodobać się managerom. Problemy z wypłacaniem premi i praca pod ciągłym stresem. Atmosfera jak w przedszkolu
Hmm czytałam tutaj ze ponoć jakieś przerwy wam 2 tygodnie zrobili? A mimo to szukają nowych, trochę mnie to zdziwiło.. bo ja np studiuje i No roznie to bywa czasami mi coś wypadnie wiadomo, to jak to wyglada w sytuacji gdybym potrzebowała wolne? Można bez problemu czy jak ty to mówisz to dla pupilków ? :p
To co się ostatnio dzieje to jakaś kpina do pracy przychodzą tylko ulubieńcy. Bardzo wiele ludzi się zwalnia przez to że dostaliśmy wolne na 2 tygodnie. Mam nadzieję że coś z tym zrobią. Śmieszne jest to że każą przyjeżdżać i podpisywać jakieś papiery z datą wstecz. Ciekawe co na to Tauron
Co się dokładnie robi w tej pracy? Znalazłam takie ogłoszenie, w którym zachęcają młodych, żeby aplikowali. Ale w sumie nie jest tam napisane dokładnie, o co chodzi. Powie chociaż ktoś w skrócie, jakie są to obowiązki? Nie wiem, czy się nadaje i czy w ogóle chce takiej pracy, coś najpierw trzeba wiedzieć.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG)?
Pomimo wysłania cv nikt sie nie odzywa. podobno to normalne w tej firmie. Chodze do szkoly a to podobno jedyny warunek
No właśnie też widziałem to ogłoszenie dla młodych na konsultanta ds. telefonicznej obsługi klienta. Dawno wysyłałeś CV bo może jeszcze trwa rekrutacja dlatego nie ma odzewu. Ja mam zamiar dopiero aplikować bo stawka fajna i elastyczne godziny. Napisz jakbyś dostał jakieś info z firmy.
do mnie mieli zadzwonic ale nikt tego nie zrobil wiec zmuszona bylam znalesc prace w innej firmie
Nie polecam tej firmy nikomu. Wyzysk, managerowie tylko potrafią się drzeć i upominać, a gdy chcesz cokolwiek się dowiedzieć to tylko kręcą oczami i z łaską odpowiadają, albo i nie. Obcinanie grafików jest na porządku dziennym, a jak leadowanie zrobisz słabo to wielkie halo. Nie zawsze uda się komuś coś wcisnąć. Managerowie ogólnie to porażka, tylko jeden jest chętny do pomocy, reszta to banda dzieciaków, którzy myślą że są ponad wszystkimi. Odradzam, trzymać się jak najdalej od tej pożal się Boże firmy.
Czemu obcinają grafik? Nie ma aż tyle pracy dla wszystkich? Zdarza się że masz mniej niż 8 godzin dziennie? Bo takie sytuacje uderzają w wysokość wypłaty. W ogóle w jakich godzinach się zwykle tu pracuje?
Zależy od ruchu, gdy jest duży to jest praca. Gdy jest mało ruchu to napiszą Ci że masz iść do domu i tyle. I z 8h w grafiku robi Ci się 5-6. Jak masz średnie wyniki, które nie zgadzają się z ich (usunięte przez administratora) ambicjami to również poinformują Cię, że zmodyfikowali Ci grafik i nagle jesteś zapisany na 5 godzin zamiast 8. Możesz dokładać godziny na wieczór, ale nie każdy ma możliwość pracowania do 20
Czyli praca wieczorami trochę tak za karę. Jak się przyjmowałaś to informowali że może być taka sytuacja z grafikiem czy to wychodzi dopiero podczas pracy? Ile tu teraz płacą za godzinę?
Najniższa krajowa tu jest. Na rozmowie nic nie mówią takiego tylko obiecują i mówią jak tu kolorowo... wszystko wychodzi po szkoleniu już jak tu naprawdę jest. Każdy niby menadżer myśli że jest Bogiem a jest zwykłym nieukiem który jest tu bo go ktoś wyżej polubił.. nie oszukujmy się ale to call center to jest tylko dla nieudaczników którzy nic w życiu nie osiągnęli. Pozdro????
Najniższa krajowa to trochę niewiele, nie ma możliwości negocjowania stawki? Lub jakieś premie za wyniki? Skoro obcinają godziny, gdy ktoś nie jest według ich założeń efektywny, to chyba w drugą stronę też to powinno działać? Ile trwa to szkolenie, jest normalnie płatne?
Nie negocjuszesz, płacą Ci za przerobione godziny. Także kasa różna, niby premie są ale to zależy. Możesz mieć świetne wyniki i mieć słabą premie, a możesz średnio leadowac i znać managera dobrze i dostaniesz premie. Szkolenie trwa tydzień, płatne jest po wyrobieniu określonej ilości godzin, ale nie pamiętam ile to dokładnie było. Ogólnie rzecz biorąc, nie polecam tej firmy.
No dobra, to gdyby tak zsumować te premie i te godziny pracy, to na rękę na miesiąc ile wychodzi? A czy za dobrą pracę i super wyniki to jest szansa u nich na awans, czy raczej awanse są po znajomości, tak jak to ma miejsce z premiami?
Jeśli pracujesz po 8h godzin w miesiącu to wyrobisz 3600 na rękę, jeśli chodzi o premie to nie wiem ile dokładnie by było a nie chce czegoś źle powiedzieć. Premia zależy od wyników, dlatego jest traktowana indywidualnie. Na wanas raczej szansa po znajomości, jak wszystko zresztą
Ahh nie za dobrze to brzmi :( Jest, chociaż elastyczny czas pracy, czy sztywne godziny? Lub możliwość pracy zdalnej/hybrydowej? Jak atmosfera, typowo korporacyjna? Wiesz ile średnio ludzie pracują tutaj w cc? Bo to też dużo swiadczy o firmie
Elastyczny grafik masz, ale musisz wyrobić min 100 h w miesiącu. Zdalnie też można, ale to przywilej dobrych wyników i oczywiście znajomości. Atmosfera osobiście dla mnie była masakryczna. Każdy tylko patrzył czy Ci się noga powinie czy nie, niewiele ludzi było chętnych do pomocy
Czytam co piszesz, i wychodzi na to, ze wszystko zależy od twojej relacji z przełożonymi xD No niezbyt to dobrze wyglada. Pracownicy nie maja pretensji, ze tylko wybrani maja przywilej pracy zdalnej? Jak się pracuje z biura, macie open space? Ile w ogole pracowałeś tu? To typowe cc gdzie wisi się na słuchawce, czy coś jeszcze trzeba robić?
Nie polecam. Omijać szerokim łukiem, najlepiej jakby PIP odwiedził tą placówkę. Jeśli macie możliwość innej pracy to śmiało, bo CCIG w Tarnowie do niczego dobrego nie prowadzi
Czy jest teraz prowadzona jakaś rekrutacja i jak jest to gdzie się zgłosić, dzwonić czy przes jakąś agencję?
Wiecie może, czy w Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG) szukają chętnych na staż?
Żartują sobie z nowych pracowników Od tygodnia nie ma podobno tych wniosków z których było szkolenie i czekają wszyscy na rozpoczęcie.
A wiesz co się stało z tymi wnioskami? tzn. mam na myśli, czy jakoś uargumentowali ich brak. A ile czasu już czekają nowi na rozpoczęcie pracy?
Problemy z grafikiem cały czas, każą przychodzic bo jakimś cudem znalazłam się w grafiku. ustalił że jestem wpisana pomimo że się nie grafikowalam na ten dzień.
To zapraszam na generali, tam można siedzieć ile chcemy, czasu nie sprawdza nikt i dzwonienia. Wyniki są to najważniejsze ????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG)?
Zobacz opinie na temat firmy Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 4 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG)?
Kandydaci do pracy w Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. (CCIG) napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.