Z tych wszystkich opinii, które czytam na wieeelu wielu portalach, mój wniosek jest jeden: PODPISUJECIE W CIEMNO! Ja umowę o abonament telefoniczny przeczytałem 3 razy i każdy załącznik/regulamin.
Wy piszecie, że zabrali bo tak było napisane. Bo podpisaliście, nie przeczytaliście, nie powiedzieli, zabrali i macie pretensje. CZYTAĆ moi drodzy, czytać to co podpisujecie!
Kalina32
26.10.2014 14:24
Inne
Racja, trzeba czytać to co się podpisuje. Ja robię podobnie i zawsze jak coś podpisuję to proszę o 10-15 min na zastanowienie i przeczytanie regulaminu. A pro po Open Finance, to zakładałem u nich lokatę Bumerang i jestem bardzo zadowolony z ich usług.
miś
27.10.2014 13:25
Inne
NIE ROZUMIESZ PROBLEMU TO ZA CO OPEN FINANCE DOSTAŁ PRAWIE 1 MILION SIEDEMSET TYSIĘCY ZŁOTY KARY W NAGRODĘ CZY ZA TO ,ŻE OSZUKIWAŁ KLIENTÓW
anonim
26.08.2014 13:17
Inne
(usunięte przez administratora)
Ada
17.10.2014 09:27
Inne
a ile trwa taki proces bo jestem zainteresowana skorzystaniem z Państwa usług.
Kancelaria Lex
22.08.2014 13:00
Inne
Witam,
reprezentuję Kancelarię Prawną LEX z Wrocławia.
Nasza Kancelaria zajmuje się odzyskiwaniem opłat likwidacyjnych z tytułu rozwiązania umowy ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym ze składką regularną , tzw. polisolokat oraz rozwiązywania umów bez ryzyka ponoszenia opłat.
W praktyce oznacza to, że nie pobieramy żadnych opłat wstępnych od Klienta (WPS, opłata adwokacka i inne). Opłata dla Kancelarii jest dopiero wtedy kiedy odzyskamy Twoje pieniądze. (od razu odpowiadam: jeśli nam się nie uda wygrać sprawy to i tak całe koszty bierzemy na siebie więc i tak Klient nic za to nie płaci).
Jesteśmy w stanie przeprowadzić cały proces związany z dochodzeniem ww. roszczeń od ubezpieczycieli i banków w krótkim okresie, przy minimum formalności i absolutnym wyeliminowaniu kosztów ze strony klientów. Klient nie ponosi żadnego ryzyka finansowego związanego z nawiązaniem współpracy z Kancelarią.
Mamy skuteczność na poziomie 97%.
Jeśli mają Państwo pytania zapraszam na : www.kancelaria-lex.org lub do kontaktu telefonicznego: (71) 307 05 35
Pozdrawiam.
Ada
17.10.2014 09:30
Inne
To była odpowiedź do Kancelarii Lex z Wrocławia oczywiście ;)
a ile trwa taki proces bo jestem zainteresowana skorzystaniem z Państwa usług.
Witam, nazywam się Paulina Michałek zostałam oszukana trzy lata temu za pośrednictwem pseudo doradcy finansowego Open Finance Mariusza P.
Z 9.202,00 zł jakie wpłaciłam, mój rachunek wyniósił 2.587,92 zł.
Po złożeniu szeregu reklamacji otrzymałam kwotę 665,09 zł.
Czy to nie jest oszustwo??? Gdzie są moje pieniądze???
Obecnie jestem uczestnikiem pikiet pod placówką Open Finance w Katowicach i Częstochowie.
Zapraszam na facebookowy profil WALCZYMY Z OPEN FINANCE
anonim
22.07.2014 12:40
Inne
(usunięte przez administratora)
JAŚ FASOLA
22.07.2014 18:28
Inne
TO JEST TAKA OSOBA KTÓRA OSZUKA JAK NAJWIĘKSZĄ GRUPĘ KLIENTÓW WPROWADZAJĄC ICH W BŁĄD CZERPIĄC Z TEGO PROCEDERU KORZYŚCI MAJĄTKOWE
JASIU
11.07.2014 13:28
Inne
(usunięte przez administratora)
PIKIETA W KATOWICACH
anka
11.07.2014 12:07
Inne
Pracowałam przez rok jako opiekun klienta w contact center w Lublinie.
Każdemu, kto chce tam składać CV, kto wybiera się na rozmowę lub już wie, że dostał pracę mówię:
UCIEKAJ STAMTĄD!
Oni robią ludziom pranie mózgu. Na początku niby jest fajnie, miła atmosfera, fajne szkolenia, pomocni współpracownicy. Jak to ta firma pomaga ludziom w zdobyciu najtańszego kredytu i jeszcze pomaga zaoszczędzić coś na starość. Zaczynasz się w to powoli wkręcać. Z rozmowy na rozmowę coraz łatwiej umawiasz klientów na spotkania. Na początku nawet jak masz rezygnacje, to jest ok. Ale potem... Ciągłe pytanie o wynik (nawet co 2 godziny s!c). Ciągłe tłumaczenie się z każdej rezygnacji (to co, że klient miałby jechać 100 km do oddziału tylko po to, żeby się dowiedzieć, że nie założy lokaty na 12% jeśli nie zdecyduje się dodatkowo na zakucie w kajdany comiesięcznego obowiązkowego odkładania 200 zł). Twoje życie zaczyna się kręcić wokół pracy (no bo oczywiście, jak nie robisz dużej ilości nadgodzin, to nie wyrobisz targetu). Zaczynasz zauważać, że awansują ludzie, którzy nie powinni awansować (ewidentnie wciskają klientom kit, są dobrymi znajomymi obecnych szefów, zamiatają przewinienia własne i swoich podwładnych pod dywan). Ciśnienie i stres są przeogromne. Niektórym to się nawet potem na zdrowiu odbija. Ja po tym roku to musiałam sama siebie przekonywać, że jednak jestem coś warta, że oni nie mieli racji mówiąc (oczywiście nie wprost, o mobbing nikt ich nie posądzi), że jest inaczej. I, że jednak świat się nie zawali, jak nie umówisz każdego klienta.
Oni są mistrzami manipulacji.
Po pracy tam zaczynasz rzeczywiście wierzyć, że wbijanie klientów na spotkania jest mega ważne.
Teraz pracuję zupełnie gdzie indziej i cieszę się, że Opena mam dawno za sobą.
nonie
05.07.2014 14:33
Inne
A na jakich stanowiskach tyle zarabiają? Już dajcie sobie spokój, nikt i tak nie wierzy w te wasze "złote góry" :) Ciekaw jestem jak się czujecie gdy patrzycie w lustro na swoje oblicze :D
W państwie prawa tacy jak wy siedzieliby albo za kratami albo na kasie :) tam byscie nadal próbowali okłamywać i okradać emerytów, ale przynajmniej byłaby mniejsza szkodliwość :)
bigM
22.07.2014 00:02
Inne
Na stanowisku Internetowego Doradcy Finansowego. Jak ktoś jest dobrym sprzedawcą nie ma problemu żeby zarobić 5/6 tysięcy netto.
BigM
05.07.2014 11:32
Inne
Praca nie jest łatwa, wiele osób nie daje rady ale zdecydowanie polecam! Osoby pracowite, zaangażowane i posiadające zdolności sprzedażowe spokojnie zarabiają 5-6K netto, w dobrym miesiącu nawet 8-9K. Słabsze osoby zarabiają mniej. Atmosfera przyjazna, ludzie mili i pomocni.
Oferty Pracy
30.06.2014 17:30
Inne
Doradca Finansowy
Open Finance S.A.
2014-06-25
Żródło: pracuj.pl
Rzeszów
(Sanok)
Open Finance to największa i ciesząca sie zaufaniem firma doradztwa finansowego w Polsce. Swoją pozycję zawdzięczamy połączeniu wieloletniego doświadczenia oraz nowoczesnego podejścia do zarządzania finansami naszych Klientów. Firma prowadzi 156 oddziałów na terenie całej Polski, w których pracuje ponad 1000 doradców. Dowiedz sie więcej na www.open.pl W związku z bardzo dynamicznym rozwojem Open Finance aktualnie poszukuje kandydatów na stanowi
KOMAR
30.06.2014 17:30
Inne
jednorazowo na rok będę ubezpieczony w funduszu kapitałowym. Ponieważ moje doświadczenia finansowo-bankowe są żadne, korzystałem z usług Open Finance i jej doradców finansowych, aby nie stracić zainwestowanych pieniędzy (...) Nikt mnie nie poinformował, że jest to pierwsza rata, a składkę muszę opłacać jeszcze przez osiem lat. Nadmieniam, że nigdzie we wniosku - certyfikacie z dnia 30.08.2011 nie jest napisane, że jest to pierwsza rata. Ponieważ zapomniałem zabrać ze sobą okularów, nie czytałem warunków ubezpieczenia napisanych bardzo drobnym drukiem".
Doradcy: Kto w domu nosi spodnie?
Maks: - Pytam klienta: "Pan żonaty?". "Tak". "Ale widzę, że przyszedł pan sam, czyli to pan w tym domu nosi spodnie, prawda?". Klient od razu staje się ważniejszy.
- Taki tekst naprawdę kogoś łechce?
- Oczywiście. Zdziwiłby się pan, jak wielu puchnie w oczach w takich sytuacjach. Myślą: nawet taki mądry pan finansista zauważył, że jestem samcem alfa i to ja rządzę w domu.
- Jaką furtkę to panu otwiera?
- Bardzo ważną. Po takim tekście on nie może mi na końcu odpowiedzieć, że musi to przedyskutować z żoną. Od tego momentu wie, że musi być konkretny, decyzyjny.
Łukasz: - Co jeszcze pomaga w sprzedaży? Atrakcyjność zewnętrzna. W tym fachu prezencja liczy się bardziej od wykształcenia. Śliczne dziewczyny w kontaktach z mężczyznami zawsze mają kilkakrotnie lepszą skuteczność niż faceci. Kiedy umawiały się z bogatym klientem, zawsze były lepiej ubrane, umalowane. Dekolt większy, spódniczka krótsza, jakaś biżuteria. Całe przedstawienie się z tego robiło. Taka ślicznotka niby przypadkiem koło niego przechodzi, nachyla się. Zanim zacznie biznes, on musi mieć szansę, by ją sobie dokładnie obejrzeć. Ona wie, że po takim wstępie namówienie go do kupna polisy jest już formalnością.
Inna metoda: sprzedaż od niechcenia, nonszalancja. Na zasadzie: "Mnie nie zależy, przed panem leży fantastyczny produkt, jeśli pan tego nie umie docenić, to pańska strata". Sam byłem zaskoczony, jak to znakomicie działa. Widziałem kiedyś sprzedawcę, który osiągał świetne wyniki w ten sposób. To już nie była nawet nonszalancja, raczej chamstwo. "Nad czym tu się zastanawiać? To jest szansa na dużą kasę! Trzeba być skończonym ignorantem, żeby z tego nie skorzystać". "No nie wiem, nie wiem". Sprzedawca: "Znakomity produkt. Sam go mam. Wpłaci pan marne 200-300 zł miesięcznie, a za 15 lat wnuczek będzie mógł sobie dołożyć to do mieszkania".
Klient: Zawiadomiłem prokuraturę
Edmund Lisiewicz, 65-letni emerytowany oficer z Częstochowy, umowę z towarzystwem ubezpieczeniowym podpisał w marcu ubiegłego roku. - Początkowo myślałem, że to kolejna lokata. Pracownik Open Finance zaproponował mi tradycyjną lokatę Getin Banku z oprocentowaniem 13,9 przy jednoczesnym zakupie innej lokaty, którą przedstawiał jako "ubezpieczoną" - w firmie Axa. Miał to być produkt trzyletni, przy czym po pierwszych dwóch latach miałem dostać premie po 2 tys. zł - 10 proc. z 20 tys., które miałem wpłacać. Poza tym doradca obiecał mi zyski z "lokaty" na poziomie plus minus 8 proc. w skali roku. Brzmiało znakomicie. I dopiero po trzech miesiącach, kiedy przyszedłem zrealizować tę pierwszą lokatę, okazało się, że z 13,9 proc. zysków zrobiło się 9, a co gorsza, ta druga niby-lokata jest bandycką polisolokatą, do tego nie na trzy lata, ale na dziesięć. Według niej przez następną dekadę zobowiązywałem się płacić Axie po 20 tys. rocznie. Gdybym nie chciał, straszyli mnie karami: 200 proc. wkładu za zerwanie po pierwszym i drugim roku, 150 po trzecim. Nie mogłem tego wiedzieć, bo pracownik Open Finance nie dał mi ogólnych warunków ubezpieczenia, odhaczył tylko, że zapoznałem się z nimi za jego pośrednictwem. A kiedy o to poprosiłem, stwierdził, że wszystkie przekazał mi ustnie, a ten dokument nie miałby dla mnie żadnego znaczenia. Uznałem, że to skandal. Ja mam już swoje lata i lokowanie pieniędzy na tak długi czas wydaje mi się nieracjonalne. Zacząłem pisać reklamacje - do Open Finance, Getin Banku, Axy, a także skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz rzecznika ubezpieczonych. Moje reklamacje zostały uwzględnione. Axa zwróciła mi zainwestowane pieniądze z odsetkami ustawowymi, z kolei Open Finance zaproponował ugodę: zwrot różnicy pomiędzy obiecywanymi 13,9 a 9 proc. na lokacie w zamian za zrzeczenie się wszelkich roszczeń wobec ich firmy. To mnie zaniepokoiło. Nie zgodziłem się, bo jestem przekonany, że ich pracownik oszukał mnie z premedytacją, licząc na prowizję, a firma jest za niego odpowiedzialna. Poza tym nie sądzę, by robił takie rzeczy bez wiedzy przełożonych. Z ośmioma innymi osobami, które mają podobne historie, złożyłem zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Zarzucam pracownikowi, który mnie na te polis
komar
30.06.2014 17:32
Inne
I CO TY NA TO TY PSEUDO DORADCO SZYMAŃSKI MASZ CZELNOŚĆ JESZCZE DALEJ KŁAMAĆ I OSZUKIWAĆ
Chcesz być na bieżąco z opiniami o tej firmie? Otrzymuj powiadomienia mailowe, gdy pojawi się coś nowego!
anonim
27.06.2014 16:07
Inne
(usunięte przez administratora)
komar
29.06.2014 15:20
Inne
cd
Klient: chciałem wspomóc córkę
Roman Komar ma 76 lat, jest emerytowanym inżynierem. Ponad rok temu, tuż przed 75. urodzinami, przyszedł do oddziału Getin Banku, by przedłużyć lokatę. Zainwestował oszczędzone 30 tys., by wspomóc córkę, która zbierała na mieszkanie. Na miejscu dał się przekonać, że dużo bardziej opłacalny będzie podział środków między tradycyjną lokatę i UFK "Kwartalny Profit". Na polisę poszło dwie trzecie oszczędności. Dziś przyznaje, że nie do końca rozumiał wszystkie warunki umowy. Zdziwił się, gdy po pół roku chciał podjąć pieniądze z odsetkami. Pani z okienka stwierdziła, że może mu wypłacić 11 400. Resztę pożarła tzw. opłata likwidacyjna, kara za wcześniejsze rozwiązanie zawartej na dziesięć lat umowy.
Sprzedawcy polis inwestycyjnych nie mówią prawdy: Maciej Samcik sprawdza, kto ukrywa najwięcej
Od tego czasu Roman Komar śle kolejne pisma reklamacyjne do banku. Pokazuje mi wykresy, którymi do kupna UFK zachęcała go bankowa opiekunka klienta. Dynamicznie rosnąca krzywa i podpis: "Na inwestycje trzeba zawsze spojrzeć długoterminowo. W ciągu ostatnich 5 lat (od 05.01.2007 do 02.01.2012) indeks wzrósł o 74,3 proc., co daje 11,8 proc. w skali roku".
Doradcy: Bazujemy na marzeniach
Maks: - To, jaki procent zysku obiecasz klientowi, zależy tylko od twojego sumienia jako sprzedawcy. Bo nikt nie przewidzi, jak będą zachowywać się rynki przez te kilkanaście lat. A polisy inwestycyjne są ściśle z tym powiązanie. Żeby klienta przekonać, pokazuje się wykresy. Jak sprzedawca jest cwany, wyciąga wykres z czasów hossy i pokazuje: "Proszę, jak ten fundusz szybko zyskuje na wartości, nawet mimo drobnych spadków". Kłamstwa w tym nie ma. Ale całej prawdy też nie. Gdy klient pyta o opłatę likwidacyjną, odwracasz kota ogonem. "Przecież to dla pańskiego dobra. To powinno nazywać się opłatą motywacyjną! Dzięki temu za 15 lat będzie miał pan z tego pieniądze. Gdyby nie to, za rok by pan wszystko wybrał i przehulał!".
Łukasz: - Te umowy celowo są rozbite na kilka elementów: umowa, aneksy, warunki ubezpieczenia, regulaminy. Jest tego od cholery i jeszcze maczkiem. Doświadczeni prawnicy przyznają, że ciężko to od razu zrozumieć. Nikt więc nie czyta, każdy podpisuje. Potem zawsze można powiedzieć: nie wiem, skąd pana pretensje, przecież wszystko jest w umowie?!
Oczywiście opowiadać można o tym na tysiąc sposobów. Ważna jest nomenklatura. "Historyczny zysk" brzmi słabo, ale "zysk średnioroczny" budzi zaufanie. Nie mówi się "10 lat", ale "120 miesięcy". Mało kto przelicza. Niby drobiazgi, ale ważne. Zwracaliśmy sobie na to uwagę na szkoleniach wewnętrznych. Spotykaliśmy się często po godzinach, by potrenować: doradca próbował coś wcisnąć innemu doradcy. Cały czas bazuje się na emocjach. Na marzeniach. Na tym, że ludzie chcą zapewnić dobrobyt swym bliskim.
Maks: - Żeby lepiej sprzedawać, szkoliłem się z NLP [neurolingwistyczne programowanie, czyli zbiór technik komunikacyjnych. Według jej twórców NLP zwiększa automotywację, zdolności negocjacyjne i umiejętności uwodzenia]. Pomaga, ale nic nie zastąpi doświadczenia. Są klienci, do których trzeba dużo gadać, i tacy, którym trzeba rysować. Dużo cyfr, strzałek, kółeczek. Każdy wątek puentujemy pytaniem: "Tak?", "Zgadza się?", "Prawda?", zmuszając klienta do potwierdzenia. Kiedy już przyzwyczai się do tego "tak", łatwiej przytaknie, gdy będzie musiał podpisać się pod umową. Jak jest milczący, trzeba go sprowokować, by zaczął mówić. Najstarsza zasada sprzedaży: "Klient mówi, ty sprzedajesz". Jak tylko siedzi i słucha, szybko się nudzi. Najgorsi są tacy, co przychodzą skwaszeni, z rękami założonymi na piersiach. Jedyna metoda na takiego to zrobić z niego kretyna. Zalać go fachową terminologią i udowodnić, że nie ma o finansach pojęcia. Do tego warto pograć na jego poczuciu własnej wartości. "Koledzy w pana wieku mają domy, samochody i miliony na różnych kontach. A pan co?". I nawet taki typ wreszcie się łapie. Przychodzi moment, kiedy zaczyna mu się coś podobać, on by już coś chciał. Wtedy trzeba roztoczyć wizję. Że to taki światowy produkt, że można inwestować w ropę, w metale, w rynki krajów dynamicznie rozwijających się.
Bat na rozrzutnych: Polisy unit-link. Zysk pod parasolem?
I cały czas trzeba mu przypominać o celu. Jeżeli człowiek zdefiniował sobie cel, zapalił się do niego, to już jest pozamiatane. Proszę mi wierzyć, nie ma odpornych klientów, są tylko słabi sprzedawcy. No dobra, jest 10 procent klientów, na których nic nie działa. Ale to, wiadomo, ryzyko zawodowe.
List do "Gazety". Z.G. z Warszawy: "W dniu 30.08.2011 podpisałem polisę nr 391-2059936 w biurze Open Finance w Warszawie u doradcy finansowego, który poinformował mnie, że wpłacając 20 000
Piotr Szymański
01.09.2014 23:33
Inne
Szanowny Panie,
Pana wpis dotyczy firmy Getin Bank, a to jest wątek o Open Finance. Ja natomiast jestem pracownikiem i przedstawicielem Open Finance. Jeśli mógłbym Panu pomóc w kwestii współpracy z naszą firmą, pozostaję do Pana dyspozycji.
Pozdrawiam, Piotr Szymański
Online Ekspert Open Finance
MAX
27.06.2014 13:53
Inne
NAUCZĄ CIEBIE JAK OSZUKIWAĆ KLIENTÓW A PÓŹNIEJ ZWOLNIĄ Z ART 52 KP JAK NAJDALE OD TYCH MATACZY I KOMBINATORÓW
zaciekawiona
10.04.2014 16:22
Inne
Czy możenie podzielić się opiniami dot. stanowiska Asystentki dyrektora oddziału.
Niedawno pojawiła się taka oferta pracy i zastanawiam się czy nie złożyć swojego CV.
natalin
18.03.2014 11:18
Inne
Nikomu nie polecem. (usunięte przez administratora)Żenada, najgorsze miejsce w którym pracowałem. Jak chcesz być Doradcą pracuj w Expanderze czy Notusie tam komfort pracy jest duuużo lepszy i poszanowanie pracownika ogromne.
sokaljewoda
30.07.2014 15:42
Inne
Najgorsze miejsce pracy jakie możesz sobie wyobrazić.
Były pracownik
05.03.2014 12:52
Inne
Ja każdemu odradzam tą firmę. Teraz robią tak że nie wrzucają ofert pracy np na pracuj.pl bo tym myślą ze zrobią prestiż firmie. Pracują tam barany i nidoduczeni ludzie. Na każdym kroku kierownicy i dryrektorzy każą mówić żeby tylko wbić klinetowi dany produkt a to wszystko to jest oszustwo. Pracuje się tam strasznie- mobbing na każdym kroku. Nikomu nie polecam
wojtek
03.02.2014 11:31
Inne
pracowałem w open finance 3 lata, praca nie jest dla kazdego, wiadomo, trzeba lubić kontakt z klientem i sprzedaż, a nie każdy się do tego nadje, ja akurat czuję się jak ryba w wodzie :) sama praca w oddziale i ciężka i przyjemna, atmosfera przyjazna, można się sporo nauczyć, ja wspominam dobrze i polecam
karolina w
28.01.2014 19:44
Inne
open proponuje pracownikom polowe prowizji po 3 miesiacach, liczy na to ze ktos sie nie zorientuje, ze nalezy mu sie 2x wiecej... omijać szerokim łukiem
Opiekun klienta
12.01.2014 17:17
Katia
Przebieg rekrutacji
Rozmowa kwalifikacyjna
Pytania
pytania o doświadczenie, wady, zalety, dlaczego chcesz pracować na tym stanowisku w tej firmie, scenka "rozmowa z klientem"
Witam. Zostałam zaproszona właśnie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Opiekun Klienta. I po przeczytaniu postów wyżej nie wiem czy iść czy sobie darować.
Czego można się spodziewać na rozmowie??
No i kto to wogóle ten opiekun klienta? :D Taki w oddziale??
Podpowiecie?
Katia
12.01.2014 17:15
Inne
Opiekun Klienta to osoba, która dzwoni do Klientów i namawia ich na spotkanie z Doradcą Finansowym w oddziale. Masz określony target, który masz wyrobić w ciągu miesiąca (jest to liczba wizyt które Ty umówisz i które rzeczywiście się odbędą). Dzwonisz najczęściej do byłych Klientów OF, którzy aktualnie niczym nie są zainteresowani i od razu Cię zbywają, jednak Ty musisz zrobić wszystko, żeby jednak zainteresowali się kredytem/kontem itp. i przyszli do oddziału. Murzyńska praca dla ludzi o mocnych nerwach..
joanna
02.01.2014 13:51
Inne
pracowałam w open finance 5 lat, zaczynałam w cc, potem centrala, bardzo miło wspominam tę pracę, dużo się tam nauczyłam, za co jestem wdzięczna ludziom, z którymi pracowałam i współpracowałam, firma z dużymi możliwościami rozwoju, ja osobiście polecam!
Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Open Direct (Open Finance)?
Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej
Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej
Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
henio
25.12.2013 23:52
Inne
praca dla gimbazy
sv piotr to wsza
25.12.2013 23:47
Inne
(usunięte przez administratora) Pracowałem rok i moralnie mozna to porównac do sprzedaży garnków za 12000zl komplet. Zarobki jako opiekun klienta to na przysŁowiowe fajki i bilety. Odradzam chyba, że ktoś lubi legalnie kłamać i wysylać stare babki do oddzialu 50km od miejsca zamieszkania dosłownie tylko na przejażdźkę. Pracownicy, którzy wiążą z tą firmą przyszłość są totalnym DNEM MORALNYM.
anna
02.12.2013 12:51
Inne
ja też mam pozytywne doświadczenia w pracy w open finance i mogę polecić z czystym sumieniem tę firmę, bardzo duzo się tu nauczyłam, sama praca też mi bardzo pasuje, pozytywna atmosfera, świetni ludzie, wyzwania, trochę stresu, który mobilizuje i całkiem dobre zarobki
MICHAŁ
02.12.2013 13:49
Inne
(usunięte przez administratora)TAM NAUCZĄ JAK OSZUKIWAĆ KLIENTÓW A PÓŻNIEJ ZWOLNIĄ CIEBIE Z ART 52 KP
marek
25.11.2013 07:20
Inne
wiadomo, ze jednym będzie sie podobała ta praca innym nie, ja należę do tych pierwszych, w open finance zaczynałem 5 lat temu - w oddziale, po 2 latach pracowałem już w centrali,to czego się tam nauczyłem, to dla mnie bardzo dużo znaczy, spotkałem na swojej drodze mądrych i doświadczonych ludzi, teraz otworzyłem swój biznes, ale po open finance zawsze zostanie pozytywne wrażenie i duży sentyment
AGA
20.10.2013 12:58
Inne
piszecie ze zarobki są dośc wysokie. Co to znaczy? Osobiscie lubie pracę z klientem, ale u mnie jest to kwestia rezygnacji z czegoś dla czegoś i wybrania ciekawszej finansowo alternatywy. Wysokie to powyzej pięciu netto? czy 3, a moze 10?
Z góry dzięki za odpowiedź.
karol
11.10.2013 14:26
Inne
pracuję w Open Finance od 3 lat, bardzo dużo się tu nauczyłem i mam nadzieję, że jeszcze trochę popracuję, praca pełna wyzwań, ale lubię taką, ludzie w porządku, atmosfera bardzo przyjazna, no i nie ukrywam, ze zarobki dosyć wysokie, co cieszy w dzisiejszych czasach :)
mini
20.10.2013 13:31
Inne
Wreszcie Getin Bank pokazał prawdziwe oblicze i to dobrowolnie sam od siebie pokazując reklamę swojego nowego produktu i powołując się na nowelę Stevensona pt. Doktor Jekyl i mister Hyde
[usunięte przez administratora]
i który wszystkie te przestępstwa kamufluje pod postacią szlachetnego człowieka , lepszej reklamy Getin Bank nie mógł wymyślić i TERAZ NIE MÓWCIE ŻE NIE WIEDZIELIŚCIE Z KIM MIELIŚCIE DO CZYNIENIA.
[usunięte przez administratora]
jan.konnicki
01.07.2014 23:59
Inne
Posiadam kontakty do kilkuset osób z całej polski poszukujących kredytu hipotecznego, gotówki lub
k. firmowego- najwięcej (hipoteki). LEADY są z różnych miast, ( najwięcej z Trójmiasta) cały czas dochodzą nowe.
nawiąże współpracę i oddam te kontakty za 20-30% od prowizji
zainteresowanych współpracą proszę o
magda
09.10.2013 22:20
Inne
co człowiek, to opinia...ja pracuje w open finance już 3 lata, bardzo sobie chwalę tę pracę, zarobki są wysokie, atmosfera w pracy całkiem przyjazna, no i różne pakiety socjalne - lekarz, siłownia, wiadomo jest stres, jest nerwówka, le w której pracy nie ma? ja polecam open finance jako pracodawcę.
Adam
23.09.2013 19:39
Inne
W tej robocie naprawdę można się nauczyć zawodu profesjonalnego doradcy, tylko co tu kryć, nie ma czasu na optalanie, kaweczki, jak panie w urzędach. A widzę, że poniektóre drogie panie tak właśnie by chciały.
elka
18.09.2013 16:23
Inne
jakiś czas temu dostałam prace w Open Finace, ciesze się niemożliwie, nie rozumiem tych negatywnych komentarzy, jak dla mnie jest bardzo dobrze, praca czasami stresująca, ale to chyba normalne, zarobki satysfakcjonujące, a atmosfera bardzo przyjemna, ja osobiście polecam!
aldona
08.09.2013 20:38
Inne
Pracowałam tak niecały rok, po czym miała okazję do przejścia do banku i na lepszą posadę. Zarobki na stanowisku opiekun klienta, gdzie indziej to też nie marzenie i dzisiaj też z premią mam(usunięte przez administratora)ale umówmy się, że ta kasa to nie jest marzenie.(usunięte przez administratora) Co do atmosfery, ciśnienie jest, ale dotąd nie znam roboty, gdzie by go nie było.
mag
03.09.2013 00:34
Inne
pracuję w open finance klika ładnych lat, co potwierdza, ze jest dobrze :)
praca jest czasam stresująca, ale to jak wszędzie, za to atmosfera, wynagrodzenie, dodatkowe profity są bardzo w porządku, ja osobiście polecam tego pracodawcę
oburzona
02.08.2013 17:46
Inne
Tak,dla rodziny mozesz wziac multisport. Nie sa to duze pieniadze,ale to tylko taki myk aby przyciagnac ofiare do pracy... praca sama w sobie jest porazka,katastrofa wrecz. Jesli masz swoje zdanie,honor to predzej stamtad wyjdziesz niz wejdziesz!
oburzona
10.07.2013 14:49
Inne
Przeczytaj sobie opinie, które są wyżej wypisane. 100% prawda o firmie OF.(usunięte przez administratora) a za wszystko płacisz z własnej kieszeni.
kadry
04.07.2013 23:07
Inne
Witam,
w sieci pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Kadr i Płac. Czy ktoś wie jak wygląda praca w tym dziale, ogólna atmosfera itp.
Warto aplikować??
Asd
02.07.2013 09:07
Inne
Witam
Dostałem zaproszenie na rozmowy w sprawie pracy. Aplikowałem na stanowisko kierownika oddziału mobilnych doradców. Warto wybrać się ?
Co to za stanowisko ? Może ktoś podpowie ? Pozdrawiam
PANMIETEK
12.04.2013 23:21
Inne
Słuchacie... jednym ta praca się podoba, drugim nie... niektórzy trochę tyrali, niektórzy nie. Ja osobiście zakończyłem moją 10 miesięczną przygodę 5 kwietnia br. Pracowałem czasami po te 10, a nawet 12 godzin, udało mi się coś tam odłożyć, do gara było co włożyć, mieszkanie było opłacone itp nie narzekałem, mimo, że trochę mało własnego życia, ale coś za coś... przynajmniej mój SV wypuszczał na weekendy wcześniej co dla mnie było fajne, bo chyba w piątki każdy żyje weekendem, a ja sobie wychodziłem o 13 w zamian właśnie za nadgodziny. Ale w celach wyjaśnień powiem tylko, że już nadgodzin teoretycznie nie ma... tylko z tego co wiem poniedziałki po 10h :) Oczywiście Irytujące były momenty kiedy przelewy za premię, za nadgodziny się spóźniały, ale nigdy nie było sytuacji kiedy nie zostały wypłacone!!! Więc nie panikujcie... a podstawa zawsze była na czas!!! A propos pracy - trzeba mieć naprawdę mocną psychikę, bo słabe jednostki zostaną po prostu "zjedzone" przez klientów... a cel Opiekunów na infolinii jest jeden - umawiać na spotkania i zrobić target... dla mnie nie było problemu, ale w momencie kiedy zacząłem narzekać, już zaczęło mnie to wkurzać to po prostu się zwolniłem... żyję takim powiedzeniem " nie podoba się (usunięte przez administratora)choć nikt mnie nie wyganiał, na pewno nie żałuje tej pracy... szkolenie wstępne było przydatne, doświadczenie w pracy z ludźmi, z klientami było przydatne i cenne... Szczególnie polecam wygadanym osobom ;-)
ona
03.04.2013 18:39
Inne
to po co pracujesz 8 miesięcy skoro nie dostajesz kasy na czas??????
ona
21.03.2013 10:11
Inne
Ale wy głupi jesteście.... Matko jak czytam te komentarze to aż padam ze śmiechu.... targety nie do wyrobienia ? hehehe pracuje 5 miesięcy i co miesiąć target. Teraz jest zmiana w wynagrodzeniach i masz premie o(usunięte przez administratora) tego podstawa fakt najnizsza krajowa ale to podstawa dodaj do tego kase za target swoj, target grupowy nadgodziny Ja najmniej dostałam (usunięte przez administratora) na reke chodze na nadgodziny kiedy chce no poza poniedzialkami bo to obowiazkowe ale to dlatego by zrobic sobie target wyzszy za ktory masz kase !! zaczynalam na zleceniu bo tak chcialam mialam wybor bo kazdemu daja. Po 3 miesiacach przeszlam bez problemu na umowe o prace multosport opieka medyczna. Kasa zawsze na czas. No ludzie czego wy chcecie??? siedziec na tykach nich nie robic dostawac 4 tys ??? nie ma takiej pracy Wszyscy krytykujacy to sa byli pracownicy ktorym nie chcialo sie po prostu pracowac to po cholere szli do pracy ?? Wytlumaczmy jedno jezeli szukasz pracy to cos w niej musisz robic za to dostajesz kase. A Open to naprawde najlepsza firma jezeli chodz o prace na sluchawce. Przynajmniej (usunięte przez administratora)na reke opieka medyczna multisport i kasa zawsze na czas na twoim koncie umowa o prace.... macie takie oferty pracy na sluchawce ???
EDMUNDO
19.03.2013 08:14
Inne
OPEN FINANCE TO NIE JEST FIRMA DLA UCZCIWYCH PRACOWNIKÓW
G
19.03.2013 00:08
Inne
Dobre sobie, pracowałam 4 miesiące i nigdy nie miałąm 2500N. Ci co cenią normlane życie i prace po 8 godzin a nie po 12 też tyle nie zarobią:) Nie sztuką jest zarobić ponad 2 koła biorąc nadgodziny jak murzyn Obecnie pracuję na CC gdzie po roku dostałam awans, zarbiam więcej niż kiedykolwiek udało mi się w OF. Zdecydowanie pracę w tej firmie wspominam najgorzej ze wszystkich. Brak sensownych szkoleń, przełożeni bez dośiadczenia wybrani drogą" zesram się ale zrobie kariere w Warszafce to mama będzie dumna" Nie polecam tym którzy cenią swoje prywatne życie, zdrowie psychiczne.Osoby które w tej firmie się spełniają to przysłowiowe "słoiki" pragnące kariery w wielkim świecie korporacji, grzejący się tym że na święta w domu mogą powiedzieć iż pracują w finansach
Zostaw merytoryczną opinię o Open Finance S.A.
Opinia
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.