Bylam swiadkiem przezabawnej sytuacji , w jednym z w/w sklepow ( ktory dosyc często odwiedzam) . w sklepie oprocz pracownic byli pan i pani , pan zachwalal buty jakby byly ze zlota , delikatnie mówiąc wciskal klientom bajki ze to bardzo wytrzymale buty do tego super modne , na koncu tekst typu " u konkurencji takie same ( a nawet gorsze ) trzy razy drożej . pani bacznie obserwowala i robila zdjęcia . Mialam wrazenie że nie wypuszczają ze skepu jak ktos nie kupi chociaz najtanszych butów.
@Pracownica, a jak oceniasz atmosferę panującą w pracy w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Czy nie ma problemu z odbiorem dni wolnych lub dostaniem odpowiedniego wynagrodzenia za pracę w sobotyPoleciłabyś tę firmę osobom zainteresowanym pracą? W Internecie nie znalazłam aktualnych ofert pracy, ale może ktoś ma jakieś informacje na temat toczących się aktualnie rekrutacji? Przypominam, że wątek dotyczy Bydgoszczy.
A ja pracuje półtora roku i jestem zadowolona.. nigdy nie miałam problemu, żeby wybrać nadgodziny lub dzień wolny np. Za niedzielę handlową.. inwentaryzacja odbywała się w ciągu dnia,ale to nam na dobre wyszło,bo o 20 miałyśmy już skończoną (a dodam że sklep jest duży pracujemy w trzy osoby). Poza tym,gdy idzie Pani na rozmowę o jakąkolwiek pracę zasady są przedstawiane.. albo godzi się Pani na pracę codziennie po 8 lub co drugi dzień po 12..Tak już jest.. I jeżeli Pani już pracuje 5 lat to chyba aż taka krzywda się Pani nie dzieje.. A niech mi Pani wierzy,że w innych miejscach pracy wcale nie ma kolorowo. Pozdrawiam
To pani chyba pani pracuje w innej firmie u nas nie ma mowy o dobieraniu nadgodzin, premie tylko patrzą zabrać nawet jak są super wyniki, atmosfera kiczowata a firma to samo (usunięte przez administratora)!
@Czarna, a na podstawie jakiej umowy pracuje się w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Czy nie ma problemu z uzyskaniem umowy o pracę? @Pracownik, czyli za nadgodziny teoretycznie można odbierać tylko wolne dni, tak? Nie dostaje się za nie wynagrodzenia?
Od razu dostaje się umowę o pracę. Pierwsza na 3 miesiące następną na rok, a trzecia dostałam teraz na 1,5 roku.. Pozdrawiam
To się nazywa PREMIONADGODZINY! Np. masz w miesiącu 15 nadgodzin do tego wyrabiasz plan sprzedaży i dostajesz 50zł może nawet 100zł PREMIONADGODZINY. SZAŁ. I jak masz to rozumieć? Jak ma Cię to motywować do robienia większych utargów. Jaka część tej kwoty jest zapłatą za nadgodziny przepracowane, a jaka za premię? Słabo trochę prawda.
Chciałabym zapytać czy ktos z Państwa posiada nr telefonu do właściciela firmy ? Chodzi o pozyskanie regulamin sklepu, ktory nie zostal no okazany na wyraźną prośbę. O regulamin została poproszona pracownica, która udzieliła mi informacji, ze nie mają obowiązku posiadac regulaminu. Zapytalam o strone internetową gdzie mogłabym taki regumian zobaczyc niestety bez rezultatu. O regulamin poprosiłam ponieważ chodzi o reklamacje, pani obsługująca powiedziala ze w zadnym wypadku nie ma zwrotu gotówki, mogę wymienic towar na inny. Poinformowalam ze nie jest to moja 1 wizyta u Panstwa w sklepie z tą reklamacją. I ze ZA 1 jak I 2 razem informowalam Panią o tym ze zaden towar mi nie pasuje I to doslowanie, chociaz względy estetyczne tez są ważne. Poprosiłam o zwrot pieniędzy. W dniu dzisiejszym w trakcie 3 wizyty Pani łaskawie powiedziała, ze moze wypisac pismo o zwrot kosztow. Moje pytanie padło dlaczego nie zostało ono sporządzone ZA 1 bądź drugim razem ? Sprawy tak nie zostawie I nie chodzi tu o pieniądze tylko o podejscie to klienta. Sklep Gdynia Świętojańska
http://www.infor.pl/prawo/reklamacje/zadania-konsumenta/287265,Reklamacja-kiedy-mozna-zadac-zwrotu-pieniedzy.html
JA MUSIAŁEM IŚĆ DO RZECZNIK PRAW KONSUMENTA BO BUTY SAMI NAPRAWILI SKLEILI BO Z TYŁU SZEF SIĘ ROZSZEDŁ PO TRZECH DNIACH NA STYK MATERIAŁ BYŁ ZSZYTY I PUŚCIŁO NA SZWIE SKLEILI .ODDAŁEM I RZECZNIK NAPISAŁ ZE TO JEST OK A TOWAR JEST Z WADA WIDAĆ TO KLEJENIE NA SZWIE Z TYŁU BUTY SIĘ RÓŻNIĄ . I NIE CHCĄ WYMIENIĆ TOWARU ANI ODDAĆ KASY . TO KOZAKI WIĘC TERAZ CÓRKA NIE BĘDZIE CHODZIŁA .TAK SIĘ NIE ROBI TO TYLKO 80 ZŁOTY ODDAŁEM DO REKLAMACJI I MUSIAŁEM KUPIĆ BUTY DRUGIE BO ZIMNO W NOGI CÓRCE I CO ?
Byłam tego dnia w sklepie i to Pani zachowanie było nie odpowiednie , nie dawała Pani dojść do głosu sprzedawcy , zamiast na spokojnie porozmawiać to Pani krzyczała, Pani która panią obsługiwała próbowała Pani na spokojnie wytłumaczyć jakie są procedury co musi w tej sytuacji zrobić , więc niech Pani się tak tu nie unosi bo nie miala Pani racji
dwa razy reklamowałem. po pierwszym razie podkleili tył buta na szwie szew się rozszedł. i mi odali gorzej to wygladało ze skaza była . zwróciłem ekspert ocenił ze jest ok.. teraz rzecznik praw konsumenta napisał reklamacje 2 tygdnie temu i cisza . oni tym się nie przejmują rzecznik powiedział. robią buble
pracownice a w Włocławka oszukują pracodawcę i manipulują środkami z kasy wpłacając więcej niż utarg i mają na imprezy na sobotę, jestem znajomym która musiała zapłacić dużą kasę na imprezę pracownicy, która zamieszała z pieniędzmi
Ten wpis jest bardzo chaotyczny i mało logiczny. Jak mogły wpłacać więcej. Przecież robi się ba koniec dnia szczegółowe raporty.
BUTY z tej firmy to DNO, pozew zbiorowy by się przydał. Wszystkie opinie na temat tej firmy poiperam w 100 %.
Jestem jak najbardziej za pozwem zbiorowym. Takie buble jak oni sprzedają to już dawno nie widziałam.
JESTEM ZA PRZYŁĄCZAM SIĘ RAZEM Z RZECZNIKIEM PRAW KONSUMENTA ZE SKIERNIEWIC BO TA FIRMA NIE LICZY SIĘ Z KLIENTEM Z NAS MACIE PIENIĄDZE..BO W TOBOR POJEDZ
Czy ktoś może podpowiedzieć na jaki adres wysłać buty do rzeczoznawcy do Bydgoszczy? Moja reklamacja też została odrzucona, buty za 110zl a nie 19,90, noszone zaledwie 2miesiace. I niby znoszone, i moja wina.
(usunięte przez administratora)
A może Tobie się nie chciało wysyłać butów do rzeczoznawcy? Szłaś na łatwiznę i sama odpisywałaś. Moźe były skargi, szef się dowiedział i poleciałaś?
Gdyby tak ktoś pomyślał to powinien zdawać sobie sprawę, że tanie artykuły zawsze będą jakościowo gorsze. Nie ma dobrze i tanio!!!!
Czytam te wpisy od kilku miesiący i w końcu muszę się wypowiedzic bo juz nie mogę wytrzymać. Pracowałam w tej firmie nie będę pisała gdzie i musze przyznać ze Ci wszyscy klienci co piszą odnośnie reklamacji mają 100 %racji. Reklamacje nie są uznawane choć klient ma rację bo te buty naprawdę to bubel nie wytrzymamują dłużej niż 2 miejsiace zwłaszcza zimowe. Zdążają się perełki ze są nie do zdarcia ale to już trzeba trafić na dobrze zrobiony but. Reszta ta papierowa masakra. Drodzy klienci macie prawo walczyć o swoje i nie dajcie się zbyć głupim gadaniem. Zakończyłam współpracę bo juz miałam dosyć wysłuchiwania od klientów jakie to my głupie ze coś takiego sprzedajemy. Nie żałuję ,tylko wspolczuje teraz innym którzy tam nadal pracują. A właściciele tylko się śmieją z was klienci.
Ja również szczerze odradzam zakupy w tym sklepie. Buty zakupione we wrześniu reklamowałam już na początku października. Reklamację uznali ale musiałam wybrać cos innego choć bardzo nie chciałam bo wiedziałam że to bubel. Wybrałam kolejne i jutro znów idę reklamować buty znowu po nie spełna miesiącu i co tak będę chodziła co miesiąc a w czym do cholery mam chodzić??? Nigdy więcej zakupów w tym bublu. Odnoszę się do sklepu w Zgierzu ale po opiniach widzę że to jest wszędzie. WIELKI WSTYD DLA WŁAŚCICIELI
Bozze!!ludzie!! A Wy myślicie,ze w innym sklepie takim jak ccc czy casu kupujecie lepsze buty?? Otóż nie..kupujecie dokładnie takie same tylko oklejone inną metka lub włożone w inny karton.. sama mam znajomych w bardzo znanej sieciowce (galeryjnej), w której pracownicy buty na reklamacje sklejaja na zapleczu zwykłym klejem szewskim!! Narzekacie na sklep,a nad wystawą jest napisane tanie obuwie,a wchodzicie inie zachowujecie sie jakby to były buty z Ryłko..no tragedia normalnie!!
Jeśli chodzi o ceny w sklepie t nie są one jakoś super niskie a nawet gdyby kosztowały 30 zł to i tak mam prawo je reklamować. Jeśli chodzi o towar że wszystkie buty są takie same tylko w innych kartonach to się nie zgadzam czy widzieliście co jest w obcasach w tych butach firmy MEVIS ? wypełnione są papierem . Buble jakich mało . Często kupuje buty w sklepie na literkę D i nawet jak reklamowałam obuwie reklamacja została uznana to mogłam wziąć pieniądze i nic nie kupować a wklepie Państwa Tabor jest konieczność wybrania kolejnego bubla. ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻenada
No oczywiście..najlepiej rozpier*** buty za 19.99zl i przyjsc do sprzedawcy kłócić się o zwrot pieniędzy..nie jedną mialam taką sytuację,ze Pani twierdziła,ze tylko raz miała je na nodze,a wygladaly jakby wojne przeszly.. Droga Pani reklamacje to my musimy powtarzam musimy przyjąć każdą, chociaż wiemy,ze niektore wady nie podlegają reklamacji..to mam obowiązek ją przyjąć i spisać.. a o tychtym obcasach pierwszy razraz słyszę,mialam reklamacje zi obcasami i jakoś żadna z Pań nie zalila się na takie cos.. bylam kiedys na zatowarowaniu w pewnej znanej firmie i wiem jak to wygląda..a Pani tylko widzi to co chce widziec.. niestety taka jest rzeczywistosc,widocznie nie popracowala Pani w handlu.. mam tez klientow,ktorzy bardzo duzo sie klocili o, zwroty,reklamacje,a nadal są stałymi klientami.. pozdrawiam i życzę zawsze udanych zakupów..
Pani to chyba pracuje w tej firmie bo tak jej broni. Rozumiem ze musi Pani spisać reklamacje każdego obuwia ale nawet gdy one kosztują 19 czy 9 to i tak klient ma prawo je reklamować. Czytałam wcześniejsze wpisy i dziwi mnie to że buty które nie wytrzymują 6 miesięcy są odsyła do rozpatrzenia. Ja tez pracuje w obuwniczy i u nas buty do roku czasu rozpatrujemy na miejscu z pozytywnym skutkiem . Dziwna filozofia waszej firmy. I jeszcze ze na reklamacje klient ma 3 miesiące totalna bzdura to jest jakiś wasz wymysł nie ma czegoś takiego!! Współczuję tylko tym Wszystkim klientom ze muszą się tak z Wami uzerac. Właściciele oczywiście umywają ręce i wszystko spada na pracowników.
Pensja zawsze jest na czas !!!!!!!narzekaja tylko ci ktorym sie nie chce pracowac !!!!
Potwierdzam!! Pracuje rok i nigdy się nie zdarzyło,zebym pesnje dostała po terminie.. lubie pracowac i taką satysfakcję daje mi ta praca!! Narzekają Ci którzy chcieliby pensje za stanie i nabijanie na kase!! Niestety w zyciu nie ma nic za darmo!!
Dziewczyny tak jak pisałam powyżej @luzia, @anna, takie dyskusję o jednej osobie nic nie dają, bo jak widać każdy to odbiera inaczej. Możecie podzielić się warunkami pracy jakie oferował MEVIS? Umowa, godziny, premie, wynagrodzenie? To rzeczy bardziej istotne.
Umowa o pracę po 8 godzin . Soboty nieobowiązkowe ( a co do czego musisz przyjść !!!) Premia? Hmm trudno powiedzieć czy to jest premia czy zapłata za nadgodziny. Nie jest to wyszczególnione , dlatego trudne do rozszyfrowania. Od kierownika trudno się dowiedzieć . Urlop można wziąć tylko wtedy kiedy im to na rękę . Od grudnia do marca nie ma premii ani płatnych sobót ( jest to tzw. Przestój , dlatego szukają oszczędności w pracownikach) , na ten czas soboty każą wybierać w tygodniu . Ogólnie praca w porządku , tylko kierownictwo nie wiadomo czego wymaga od pracowników. Jeśli coś się nie podoba na sklepie to zabierają premie.. niestety , ale pracowników się w tej firmie nie docenia ????
Ja również kupuje buty na Ul. Leszczyńskich. Nigdy nie spotkałam się z brakiem szacunku. Panie są zawsze mile i uśmiechnięte. Potrafią doradzić co nie zdarza się w innych sklepach. Nie wiem jak byłoby w przypadku reklamacji bo nigdy nie składałam. To mój ulubiony sklep, mega wybór butów, będę tam na pewno wracać.
@Luiza, dość trudno wyrobić sobie opinię na temat MEVIS S.C. oceniając ją przez pryzmat jednej kierowniczki. Rozumiem, że pracując z innymi osobami często nam coś nie odpowiada ale na forum warto podawać ogóle informacje na temat warunków pracy, tak jak robili to wcześniej inni. Opinie na temat poszczególnych jednostek, nie powinny przesądzać o całości.
Blond kierowniczka po trupach do celu... coz życzę powodzenia przyszłym i tymczasowym pracownikom
A z chorobowym jak jest ? Także wmawiają, że musisz znaleźć zastępstwo , bo inaczej musisz przyjść do pracy ?
Zycie przezylam w tej firmie parę lat.... szefostwo bylo mile ale w miare czasu..... no coz ludzie sie zmieniaja no i pewna blond kierowniczka ktora mysli ze jest Bog wie kim no ale coz. Niech pamieta ze doceniany pracownik to skarb a nie doszukiwanie sie niewiadomo czego...
Witam . Chciałabym się dowiedzieć jak jest w tej firmie z urlopami? ? Czy można brać tylko wtedy kiedy szefostwo na to pozwala? U
Tak , tylko można brać urlop wtedy kiedy Kierownik zadecyduje.. a nie zawsze jest na to zgoda niestety
Rozumiem @byłapracownica, wiadomo, że w każdej firmie są ustalone zasady i trzeba ich przestrzegać ale warto pamiętać też o tym, żeby były to zasady do zaakceptowania przez pracowników. Ale bardzo dziękuję za odpowiedź, w razie ewentualnej rekrutacji, pracownicy będą mieli się do czego odnieść.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR?
Zobacz opinie na temat firmy MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 10 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!