Opinie o Rainbow Tours S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Rainbow Tours S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Rainbow Tours S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Rainbow Tours S.A. w Łódź

Były pracownik

Pracowałam w Rainbow wiele lat. Nie było idealnie ale zgrana ekipa, niezłe zarobki, bonusy w postaci rabatów na wyjazdy. Kompetentni ludzie. Od jakiegoś czasu dokonuje się rewolucja. Począwszy od zmiany strony na R.pl po wymianę profesjonalnej, doświadczonej kadry na osoby godząc się pracować za najniższą krajową. Stali klienci odchodzą, doświadczeni piloci odchodzą, doświadczeni pracownicy są zwalniani lub sami odchodzą. A to wszystko za sprawą nowego szefa sprzedaży rodem z odzieżówki, który nie ma pojęcia o turystyce. Nie ma nawet pojęcia o cenach bo sam się dziwi, że drogo... Pan K. Sądzi, że egzotyczne wyjazdy sprzedaje się tymi samymi metodami co kiepskiej jakości kieckę. Jest przy tym na tyle zaufany w sobie, że pozbywa się wykfalifikowanej kadry. Przyszłość Rainbow nie maluje się ròżowo...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lila

Niestety źle wspominam ta firmę,obiecuja kokosy,a dostajesz 2100 zł netto.mozesz sobie zarobić na prowizje,pewnie,ale jak Ci się nie uda,to zostajesz z marna kasa...umowa na stale,absolutnie nie,wiec albo przedłuża,jak będziesz sprzedawać masę wycieczek,a jak nie,to siedź w domu,z tego,co się odłoży z 2000 tys miesięcznie...porazka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bananowa

Już od dawna nie jest pracownikiem Rainbow ale mam cały czas kontakt z obecnymi pracownikami. Żeby uświadomić Wam jaka jest kaszna jeżeli chodzi o prace w punktach obsługi klienta podam wam kilka przykładów. Kiedyś żeby znaleźć prace w większym mieście trzeba było bardzo długo czekać na ofertę. Ludzie się nie zwalniali a przeważnie przyjmowali nowych pracowników na zastępstwo np za dziewczyny będące na urlopie macierzyńskim. Obecnie jest taka rotacja ze się w głowie nie mieści. Przyjmują każdego. Jesteś tynkarzem ale byłeś raz na wycieczce w Tjalndii i umiesz o tym opowiedzieć? Aplikuj! Ludzie się zwalniają po miesiącu pracy bo sobie myślą ze to siedzenie za biurkiem a nie wiedzą o odpowiedzialności finansowej za wizy dla klientów i za rezerwacje które po potwierdzeniu w systemie nie da się anulować bezkosztowo. Z perspektywy klienta rotacja jest również niekorzystna bo ciagle widzi nowe osoby w biurze. Stali klienci nie przywiązywali się do biura ale do profesjonalnych pracowników. Druga sprawa jest taka ze w zarządzie są osoby które również z turystyką nie mieli nigdy nic wspólnego. Rainbow jest spółka akcyjną więc osoby zasiadające w zarządzie każdy może sobie sprawdzić. Jeżeli ktoś pracował dla firm odzieżowych i próbuje techniki sprzedaży paska do spodni przenieść na produkt luksusowy jakim jest wycieczka( tak u nas w kraju to nadal produkt luksusowy) to oczywiście ze wychodzi z tego jeden wielki cyrk. Nie da się klientowi który przychodzi po katalogi na miejscu wcisnąć wycieczki. Otwierają biura w galeriach bo myślą ze to gwarancja zysku ale tak nie jest bo np o biurze w którym pracowałam klienci dowiadywali się po roku od jego otwarcia bo było w takim miejscu ze nikt tamtędy nie przechodził. A szefostwo na koniec miesiąca zdziwione dlaczego utragu nie ma. Najgorzej to ma kierownik takiego biura. Musi ogarniać wszystko za tych z Łodzi a jak coś potrzebna do biura cos sie stanie w lokalu potrzeba zreorganizować reklamę itd to radź sobie sama. I tak to się kręci od lat czyli jeden wielki bałagan. Jeżeli ktoś chce się znaleść prace na chwile to polecam. Jak się trafi na dobry miesiąc to i zarobić można ale na dłuższa metę to nie ma sensu. Osoba będąca bezpośrednim przełożonym z Łodzi nawet nie wie kto gdzie pracuje i jak ma na imię a biuro jest zostawione same sobie. Za wszystkie pomyłki każdy pracownik odpowiada finansowo i nikomu nie życzę pomyłki przy wizowaniu wycieczki za kilkanaście tysięcy przy zarobkach śmiesznie niskich. Są pracownicy którzy maja podstawę brutto poniżej 1500 zł i firma im tego nie musi zmienić jeżeli otrzymują wypłatę z prowizją bo przeważnie taka wypłata przekracza obecna najniższa krajowa. Co za tym idzie nowa osoba często ma więcej niż starszy doświadczony pracownik który nie potrafił się upomnieć o swoje bo obecnie nie mogą podpisać umowy za kwotę niższa niż najniższa krajowa. Prowizja z kolei jest jednakowa dla wszystkich w danym biurze. Pomijam plotkarski aspekt zasiedziałych w biurze bab(inaczej tego się określić nie da). Nie można wyjechać na study tour dobrze zabawić i wrócić jak człowiek bo później historii jest co nie miara. Najlepiej w ogóle na takie study tour nie jeździć bo trzeba wypisać urlop i nie można się zwolnić przez pół roku żeby kasy nie oddawać za ten wyjazd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina
@Bananowa

Absolutna racja!!!! Najgorszy dyrektor z jakim miałam do czynienia!! Są takie kierowniczki które mocno liżą mu tyłek byle tylko utrzymać posadę, a przy innych obrabiają mu tyłek! Mistrzynie z największych miast! Traktowanie człowieka jak login a nie jak człowiek. Uciekajcie stamtąd czym prędzej tylu pracodawców na rynku którzy lepiej wynagradzają, traktują itd!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

W tej chwili Rainbow Tours prowadzi rekrutację między innymi na stanowiska doradcy klienta albo specjalisty do spraw rezerwacji grupowych. Czy ktoś z was pracował w Rainbow na tych stanowiskach? Możecie wypowiedzieć się czy warto aplikować? Polecilibyście tę firmę nowym pracownikom?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Specjalista Ds. Turystyki
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Podczas pierwszej rozmowy - opowiedzieć o sobie, zainteresowania itp. Zaoferowanie oferty rekrtutującym z najnowszego katalogu. Druga rozmowa to również zaprezentowanie oferty z katalogi i pytania typu " co zrobisz w sytuacji kryzysowej". Rozmowa trzecia - -co zmieniło się od naczego ostatnego spotkania, kilka pytań z geografii i znowu zabawa z katalogiem.

Pytania

Jakie państwa zwiedziłam? Na jaki temat pisałam pracę magisterką? Jaka jest moja dyspozycyjność? Wymienić wyspy Greckie, Kanaryjskie itp?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Aleksandra

Tragedia ludzie! Każde inne biuro podróży lepiej traktuje swoich pracowników i zapewnia czasami o dwa razy lepsze warunki! Rainbow jest idealne tylko dla leniwych i zaślepionych ludzi, wszyscy stamtąd uciekają. Albo jesteś naiwny albo podlizujesz się tym wyżej( nie mającym najmniejszego pojęcia o dobrym zarządzaniu, wzięci z łapanki ) przy okazji musząc donosić na swoją ekipę! Niech lista ogłoszeń pracy wam uświadomi żeby z dała unikać tej amatorskiej firmy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuzanna
Inne

Jak komuś zależy na pracy to jego efekty będą widoczne

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie umiejący mówić szeptem

Sugeruję osobom rekrutujacym do centrali dopisać do wymagań: 1. Umiejetność mówienia szeptem i odczytywania treści z ruchu warg. (przydaje się przy omawianiu koleżanki z boku) z całą resztą się powstrzymam bo środowisko mimo wszystko jest bardzo małe, a jeszcze w nim siedzę. Szkoda tylko wykształconych i zaangażowanych ludzi którzy niestety nie są doceniani finansowo, a lojalność i brak odwagi nie pozwala im na odejście. Obudźcie się 1500 brutto na start to nie jest normalna stwka!!!!!! pozdrawiam i nie polecam :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nieumiejacy mówic szeptem
@nie umiejący mówić szeptem

przepraszam za błąd w tekście...NIEUMIEJĄCY :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Nie wiem o co wam wszystkim chodzi. Ja pracuję w tej firmie kilkanaście miesięcy. Jeśli jesteś dobrym sprzedawcą to zarobki są naprawdę bardzo przyzwoite. ok 3 - 3.5 tys netto. W sezonie nawet więcej. Fakt, że podstawa to najniższa, ale premia jest zawsze i w moim przypadku zawsze przekracza kwotę podstawy. Są różne programy sprzedażowe gdzie wyrobić można np jeszcze tysiąc zł dodatkowej premii. Jak czytam opinie ludzi, którzy chcą mieć "święty spokój" to mnie krew zalewa. Firma zapewnia wyjazdy szkoleniowe (bezpłatnie). Ci co narzekają to moim zdaniem lenie i roszczeniowcy. Polecam pracę w R.pl

Obiektywny
@Pracownik

To, czy jesteś dobrym sprzedawcą to jedno. A możliwości biura, lokalizacja i klientela to drugie. Pracując w dobrze prosperującej galerii w centrum miasta, którą odwiedzają tłumy osób stwarza idealne warunki na budowanie wysokiego wynagrodzenia. Jeżeli zostałeś zatrudniony w znaczenie mniejszym biurze, w którym obroty sięgają 200-300 tys. to nawet najlepszy sprzedawca, z silnie zmotywowanym i świadomym zespołem nie może liczyć na satysfakcjonujące zarobki. Poza tym wyjazdy szkoleniowe są bezpłatne do Europy po: podpisaniu lojalki (na pół roku), zgłoszeniu urlopu i wpłaceniu pakietu za bilety wstępu :) Egzotyka jest zawsze płatna, wiec chyba nawet doskonale nie znasz warunków zatrudnienia :) Kończąc te przepychanki stwierdzam ostatecznie: praca dobra na start. Dla ambitnych (chcących się rozwijać, awansować), którzy chcą aby wynagrodzenie podstawowe było uzależnione nie od najniższej krajowej, tylko od doświadczenia, wiedzy i umiejętności, polecam się rozejrzeć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obiektywny

Wystarczy przeczytać wszystkie opinie od pierwszego postu, aby stwierdzić, iż Rainbow nie jest oceniany tylko i wyłącznie na podstawie przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych. Wystarczająco dużo zostało już napisane o tej firmie. Kto potrafi czytać ze zrozumieniem i umiejętnie wyciąga wnioski ten wie, że tego pracodawcy należy unikać chociażby ze względu na warunki zatrudnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof

Może nie powinniśmy oceniać firmy tylko na podstawie rozmowy rekrutacyjnej? Zgadzam się, że to jest ważny etap w firmie ale przy ocenie nie jest jedynym ważnym!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obiektywny

Wypadek przy pracy? Skoro jest prowadzona rozmowa rekrutacja to znaczy, że firma ma problem w danym sektorze/dziale, który chce rozwiązać poprzez zatrudnienie nowego pracownika. Jeżeli tak podchodzimy do rozwiązywania problemów m.in kadrowych, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że tego typu praktyki są stosowane w innych działach. Poza tym nie zapominajmy, że to potencjalny pracodawca zaprasza nas na rozmowę, a nie my wchodzimy do firmy po drodze na zakupy. Kolejną kwestią jest ilość ogłoszeń o pracę, które w ostatnim czasie rosną w zastraszającym tempie. To również powinno dać wiele do myślenia potencjalnym pracownikom.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zauroczony

Może to był taki wypadek przy pracy z tą rozmową rekrutacyjną? To jest generalnie spoko firma. Każdy wie, że wiele zależy od pracowników, tak było i w tym przypadku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

Moja styczność z tą firmą to tylko rozmowa kwalifikacyjna, ale już po 5 minutach wiedziałem że nie będę tam pracował. Pierwsze wrażenie po wejściu do firmy było negatywne. Sposób w jaki byłem traktowany na rozmowie był poniżej krytyki, jako przyszły pracownik zostałem potraktowany w sposób niepoważny i wydawało mi się że ludzie sprawdzający moją wiedzę i przydatność dla firmy przyszli na tą rozmowę bo musieli albo wręcz dla rozrywki. Po ponad godzinie rozmowy wszystko się wyjaśniło. Usłyszałem od rekrutera, że firma szuka kogoś na inne stanowisko (nikomu nie chciało się nawet do mnie wcześniej zadzwonić żeby dowiedzieć się czy jestem kandydatem którego szukają, to dużo prostsze i oszczędziłoby czas i mnie i pracodawcy - był to pierwszy raz kiedy pracodawca umawiał się ze mną na rozmowę mailowo). Z kilkudziesięciu rozmów na jakich byłem od ukończenia studiów, ta była najbardziej nieprofesjonalna i zdecydowanie najgorsza. Prawdę mówiąc jest to moja pierwsza opinia na tym portalu, ale zdecydowałem się z wami podzielić moją opinią ku przestrodze. Zero profesjonalizmu. Żenada. Jeśli tak wyglądała rozmowa kwalifikacyjna, to zastanówcie się sami proszę jak może wyglądać współpraca z tą firmą...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@NIE dziękuje za opinię, natomiast pamiętaj, że nie możesz nikogo obrażać na forum. Polecam zapoznać się z regulaminem forum, który znajdziesz na stronie http://www.gowork.pl/regulamin Proszę o pozostawianie merytorycznych opinii i informacji na temat pracy w firmie Rainbow Tours.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIE

Błagam...już nawet nie chodzi o warunki finansowe. Jeśli chcesz zarabiać 1500zł i mieć święty spokój - to i tak w dalszym ciągu nie jest to praca dla ciebie ( mówię teraz o stanowisku doradca/specjalista ds sprzedaży) . Milion razy w miesiącu opierd*alają cię za słabą sprzedaż ( dziwne że np. na lotnisku jest słaba sprzedaż skoro do jasnej cholery ludzie przewijają się przez lotnisko tylko jak już wylatują/wracają !) też nie ma co oczekiwać wielkiej sprzedaży jak mają po prostu (usunięte przez administratora) jowe podejście do klienta i organizacji(są odwoływane co chwila loty z Gdańska- mimo że to wiesz , to dalej musisz KŁAMAĆ klientom że lot można normalnie kupić i się odbędzie ), lub mają po prostu słabą ofertę w porównaniu do innych biur które są rozsiane w promieni 10 metrów od siebie. Kiedyś pracowałam 4 lata w firmie gdzie nie dostałam nawet grosza podwyżki,ale miałam święty spokój - moja mała,,samotnia,, samo sobie szefem, papierologia,faktury, kadry - po prostu święty spokój. Ale potem... kilka miesięcy pracy w RT to była totalna porażka,dno i kłąb nerwów. Zatrute środowisko nakręconych,napalonych rejnbołowskich bab które li (usunięte przez administratora) szefostwu nawet jeśli te opier*dala ich bez powodu. Obrabiają ci (usunięte przez administratora) na każdym kroku jak 13letnie dziewczynki. Baby dzieciate,mężate, niby po studiach- a są takie głupie że aż w oczy razi. Nigdy tego nie zrozumiem. Próbują cię wygryźć, kradną Twoich klientów ( Masz zarezerwowaną wycieczkę na swoje nazwisko - jako że to ty ją sprzedasz) ale potem jak tylko znikniesz z biura na 15 minut to raz dwa zmieniają nazwisko na umowie na swoje , i zbierają po tobie wszystkie laury. Patologia i tyle. Nie wspomnę o wielkiej Pannie z Łodzi która ma się za pępek świata...nie pamiętam jej nazwiska. Ogólnie jeździła wszędzie z właścicielem i opierdzielała każdego za krzywo ubraną apaszkę ( nawet w lato jak było 30 stopni w biurze bez klimatyzacji) . Dwa słowa - tępa dzida.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@Znawca czy pracujesz w firmie Rainbow Tours? Powiesz coś o warunkach pracy? Aktualnie firma poszukuje na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji. W ofercie napisane jest, że zapewniają umowę o pracę na pełen etat, ​wynagrodzenie adekwatne do osiąganych rezultatów, pracę w młodym, dynamicznym zespole. Może ktoś jest zainteresowany taką ofertą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znawca

Z moich obserwacji wynika jeden wniosek. Jak ktoś ma wykształcenie, wiedzę z zakresu swoich obowiązków a do tego dobrze pracuje to nie ma wątpliwości, że dobrze zarabia!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
papi

Ja nie pracuję w RT tylko w innych biurach podróży jako pilot

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mądrala

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Wiadomo, że zawsze będzie konflikt z pracodawcą o zarobki. Pracować trzeba.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ochotniczka

Mam pytanie czy oferta doradcy klienta z czerwca jest jeszcze aktualna, może ktoś wie coś w tym temacie? Czy na takim stanowisku można zarobić godziwe pieniądze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Rainbow Tours S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rainbow Tours S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Rainbow Tours S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 79.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rainbow Tours S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 3 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Rainbow Tours S.A.?

    Kandydaci do pracy w Rainbow Tours S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Rainbow Tours S.A.
2.2/5 Na podstawie 86 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Rainbow Tours S.A.
Przejdź do nowych opinii