Opinie o Rainbow Tours S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Rainbow Tours S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Rainbow Tours S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Rainbow Tours S.A. w Łódź

Mądrala

Fajna praca a jeśli ktoś woli pracę w biurze spokojną cóż........

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jocker

Praca w centrali to niestety kołchoz pracy, codziennie nadgodziny - niepłatne i nie do odebrania. Pracownik jest wykorzystywany do granic możliwości bo jest za mało osób w działach - podstawowy problem w firmie. Ciągła rotacja pracowników w centrali bo nikt nie jest w stanie długo tam wytrzymać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zauroczony

Jaka to przyczyna, że Rainbow Tours ma tak długa listę ofert pracy? Może ktoś ma więcej informacji i mógłby się podzielić nimi na forum? Może jakieś nowe kontrakty? Byłem pracownikiem, dobrze mi było w firmie i dlatego czasami wchodzę na forum dowiedzieć się co słychać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@Gregor zamierzasz aplikować? Kto może pomóc użytkownikowi @Gregor? Jak wygląda przykładowy dzień pracy pilota wycieczek? Kto może powiedzieć więcej informacji na ten temat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Specjalista Ds. Turystyki
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Podczas pierwszej rozmowy - opowiedzieć o sobie, zainteresowania itp. Zaoferowanie oferty rekrtutującym z najnowszego katalogu. Druga rozmowa to również zaprezentowanie oferty z katalogi i pytania typu " co zrobisz w sytuacji kryzysowej". Rozmowa trzecia - -co zmieniło się od naczego ostatnego spotkania, kilka pytań z geografii i znowu zabawa z katalogiem.

Pytania

Jakie państwa zwiedziłam? Na jaki temat pisałam pracę magisterką? Jaka jest moja dyspozycyjność? Wymienić wyspy Greckie, Kanaryjskie itp?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gregor

Czy mógłby ktoś powiedzieć kilka informacji o pracy dla pilota wycieczek? Jakie tereny obsługuje? Jak firma płaci za czas wyjazdu? Jakie warunki trzeba spełniać na początek? Może jest jeszcze coś co powinienem wiedzieć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lamai
@Gregor

Jeśli nie jezdziles wczesniej jako pilot- trafisz na anteny. 100zł za jedną. Potem normalne pilotaże- rownież 100zl/dzień, po 5 wyjezdzie wchodzą prowizje. Ale w pierwszym sezonie więcej jak 150zł/dzień się wyciągnąć nie da.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@Korkrtweet to dobrze, że jesteś zadowolony. Czy możesz napisać na jakim stanowisku jesteś zatrudniony i w jakiej miejscowości? Pamiętajmy, że warunki pracy, atmosfera zależne są od obejmowane stanowiska.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Korkrtweet

Cóż, ja pracuje w tej firmie i fakt, kasa szału nie robi, ale kurde! Moje szefostwo interesuje się całym naszym działem wiec nie ma co narzekać, zdążają się barany które tam pracują, ale nie dajmy się zwariować, to wszędzie się zdaza. Nie chce mowić że jest och ah, tęczowo niczym w nazwie, jednak naprawdę nie ma co wieszać psów na tym pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Jak wyglada praca w helpdesku w Łodzi? Jakie są zarobki, premie, zniżki? Jak często w roku jeździ sie na study? Bedę wdzięczna za wszelkie informacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@Sama prawda, dlaczego tak uważasz? Możesz powiedzieć coś więcej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zauroczony

Dobra firma i dba o swój wizerunek , to jest ważne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Waldek 23

witam wszystkich chciałbym wszystkich ostrzec przed podejmowaniem pracy w Firmie Rainbow Tours chyba że w celu zdobycia doświadczenia zawodowego. Atmosfera w pracy tragedia pracowałem w kilku oddziałach na zastępstwie. Kierowniczki tych oddziałów okopały się na swoich pozycjach, kapują swoich pracowników wyżej i następuje wymiana i tak ciągle, one się wykazują, Panu prezesowi liżą j..... Pan prezes wymienia pracowników na nowych ciągle za najniższą krajową i interes się kręci. Wypisz wymaluj Chiński model pracy. Ktoś wyżej napisał "zatrute środowisko bab które tylko siedzą i myślą jakby cię tu podpier*dolić :)" .Najpierw Zarząd powinien przyjrzeć się właśnie tym kierowniczkom które traktują oddziały w których rządzą jak własny folwark (robią co chcą, chodzą do pracy jak chcą a potem dostosowują grafik jak im pasuje, a pozostali muszą się dostosować. Ma być np na 9.00 rano a przyjdzie sobie na 11.00 i zmieni sobie grafik i wszystko gra. Wychodzą sobie o której chcą. Bo i tak wiedzą że im nikt nic nie zrobi i tego nie sprawdzi. Żrą się pomiędzy oddziałami. Tworzą kółka wzajemnej adoracji. Lipne nadgodziny sobie piszą, a życzliwość w stosunku do pracowników zafałszowana. Kierowniczki nie robią nic żeby biuro lepiej funkcjonowało ale wymagają tego od pracowników, a jak sprzedaż jest niższa to i im się obrywa i wtedy pastwią się na młodszych koleżankach mając pretensje do nich a nie do siebie a wytłumaczyć się przed wyższym kierownictwem nie maja odwagi a stanąć murem za swoimi koleżankami - zapomnij. wszystko co napisały osoby powyżej to prawda. Nic się nie zmienia. Wiadomo miasto miastu nie równe i warunki do sprzedaży są różne i choćby pracownik ze skóry wychodził to więcej klientów nie pozyska i wtedy tną zarobki. Jak możecie nie planujcie sobie przyszłości z tą firmą. Od stycznia 2017 miały się podnieść zarobki --eche wzrosła najniższa krajowa min 2000 brutto, ale nie w tej firmie to sprawa dla PIPU. PIP powinien zająć się także sprytnie skonstruowanymi umowami. Myślę że któryś z pracowników zrobi przysługę tej firmie i zawiadomi odpowiednie służby, żeby to zbadały bo to według mnie jest wykroczenie. Ja na szczęście już tam nie pracuje i bardzo się cieszę. Pracuję u zwykłego pośrednika w biurze podróży sprzedaję wycieczki Rainbow i zarabiam dwa razy więcej. W S T Y D Panie Prezesie Rainbow Tours, że pracownicy tak opisują Firmę ze świecznika która powinna świecić przykładem i dbać o swój wizerunek traktując własnych pracowników jak najwyższą wartość - bo to oni pracują na Pana pensję. prosze mi wierzyć są to osoby młode po studiach, ambitne, ale tłamszone przez te swoje rozkapryszone kierowniczki. To że to ludzie są największym kapitałem firmy uczą na studiach na pierwszych zajęciach - chyba że Pan wagarował. W tej firmie własnej sieci pracownik powinien być bardziej doceniany niż obcy z poza sieci, ale mnie proszę nie ruszać bo to moje pieniądze i moja praca.

zdziwiony24

przykre, że masz takie doświadczenia i ze musisz w taki sposób wypowiadać się o byłym pracodawcy. Ja nie narzekam i nie mam zamiaru. wystarczy trochę chęci. Nie mam pojęcia w jakim mieście pracujesz, że takie marne wypłaty niby i warunki. Dziunie zaraz po studniach? na chwile? No ciekawe, że w większości biur są stali pracownicy ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdziwiony24

jak czytam te opinie to mam wrażenie ze pracuje w innej firmie. Owszem podstawa jest najniższa ale dlaczego nikt nie pisze, że takie wypłaty się nie zdarzają bo masz zawsze prowizje od sprzedaży ?! Tutaj się nie sprzedaje garnków czy patelni ani nie dzwoni do ludzi i wciska ubezpieczeń. Jak klient wejdzie do biura to wiadomo, że po swój urlop, więc nie jest jakąs wielką sztuką spełnić jego oczekiwania i marzenia. Ale trzeba to lubic i nie traktować tylko jako pracę ale też jako hobby. Jak przyjdziesz odbębnić sobie 8 godzin to się nie dziw ze mała kasa. Więc jak czytam, że ktoś zarabia 1500zł to śmiać mi się chce. Bo wystarczy sprzedaż cokolwiek żeby mieć prowizję. Ja pracę polecam. że oferta na wakacje własne nie wychodzi korzystnie? Połowa ceny to nadal za duzo ? a inne profity jak zbieranie punktów konkursy to już nie napisze nikt? No cóż taki naród :) robić się nie chce. Conajmniej jak byscie pracowali w markecie na kasie...

Sama prawda
@zdziwiony24

Hahahaha. Nie kpij sobie. Praca dla ludzi pozbawionych ambicji. Każdy normalny stąd ucieka, a zostają tylko nawiedzone "rejnbołówki". Wakacje własne za połowę ceny? Mówisz o tej połowie z ceny katalogowej? Albo o smutnych travelkach? Łapią dziunie zaraz po studiach, bez doświadczenia i lepszych perspektyw.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Didi
@zdziwiony24

W marketach na kasach zarabiaja wiecej tak sie sklada, a nie musza miec takiej wszechstronnej wiedzy jak pracownicy biur podrozy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
artur

podpisujesz umowę, widzisz jaka stawka, więc nie masz moralnego prawa narzekać, sam się zgodziłeś przecież

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kokosowa

Niestety praca w biurze to cały czas porażka. Ja jeszcze pracuję w jednym z oddziałów znajdujących się w galerii w dużym mieście na północy kraju ale już od dłuższego czasu szukam nowej pracy. Zatrudniona zostałam trzy lata temu za najniższą krajową (wtedy 1680zł brutto). Wyobraźcie sobie, że do dzisiaj obowiązuje mnie ta podstawa, ponieważ pracodawca wychodzi z założenia, że jak chcesz więcej zarobić to masz więcej sprzedawać. OK ale sama klientów do biura na siłę nie wciągnę i czasami nie ma szans na lepszą sprzedaż. W turystyce jest sezonowość i koniec kropka. Nie da się robić wielkiego obrotu co miesiąc. Są starsze panie w biurach, które pracują po nawet 1400zł brutto podstawy bo np nie potrafią się upomnieć o podwyżkę. Wiadomo, że jak by była sytuacja, że nie ma premii to pracodawca wyrównałby do najniższej krajowej ale premia zawsze jest, mniejsza lub większa więc czasem takie osoby zarobią 1600zł netto z premią i już firma nie musi nic wyrównać, bo ogólna wypłata jest wyższa niż najniższa krajowa. Po drodze przewinęły się nowe osoby w oddziale i zatrudnione były na aktualnie obowiązujących warunkach czyli np. w zeszłym roku 1750zł brutto a w tym roku 1850zł brutto. Zatem kiedy taki pracownik dostaje już wypłatę z premią to zarabia więcej niż ja z kilkuletnim doświadczeniem(każdy pracownik w oddziale dostaje tyle samo premii). Kolejna sprawa to zatrudnianie pracowników. Niestety rotacja w firmie coraz większa i się nie dziwię. Jak się zwolni jeden pracownik to we dwie musimy ogarnąć biuro w galerii czyli albo przychodzimy do pracy codziennie albo co drugi dzień po 12h. Osoby z centrali odpowiedzialne za rekrutację czasami ponad miesiąc zatrudniają nowe osoby. Taką osobę trzeba przeszkolić więc co najmniej 2 miesiące pracujesz jak wół bez odrobiny życia rodzinnego. Nie ma nawet kiedy odebrać nadgodzin. Benefity dla pracowników: brak. Na święta żadnej paczki, bonu nic po prostu zero. Centrala firmy urządza sobie przyjęcia, imprezy, wyjazdy itp. a zwykły szary pracownik nie ma nic. Są wyjazdy na darmowe tzw study toury w obrębie Europy(poza Europą i na niektórych kierunkach europejskich płatne) ALE... trzeba podpisać umowę lojalnościową, że przez 6 miesięcy się nie zwolnisz, musisz zrobić sprawozdanie i jedziesz na swoim urlopie wypoczynkowym! MASAKRA!. Oferta na wczasy indywidualne? Jest ale nie wychodzi korzystnie- też trzeba podpisać lojalkę i jeszcze to co m dopłacą to dorzucą do dochodu jako inny w PIT na koniec koku. Spora część pracowników wyszukuje oferty u konkurencji lub u nas po lepszej cenie jak to śmieszne dofinansowanie. Jedyne co tak na prawdę jest ok to atmosfera w oddziale pod warunkiem, że się trafi na fajną osobę. Ale to też ma swój pewien rodzaju minus bo powiedzmy, że się źle czuję i normalnie poszłabym na L4 to nie pójdę bo wiem, że inna osoba z biura będzie musiała przyjść za mnie w swój wolny dzień więc nie chcę robić nikomu pod górkę bo ja tez jak bym musiał przyjść do pracy w wolny dzień to bym się wkurzyła. Polecam tę pracę jako powiedzmy pierwsza na rozpoczęcie kariery bo porównywalnie z jakimiś call center czy innymi firmami nastawionymi na sprzedaż można lepiej zarobić a przy tym czasem jest trochę luzu i się siedzi nie mając nic do roboty. Powiem wam jednak, że tendencja jest taka, że spora część osób odchodzi a zostają tylko starsi pracownicy, którzy się zasiedzieli lub nie mają już innego wyjścia jak praca w biurze. Dochodzi do tego, ze firma zatrudnia pracowników nie posiadających kwalifikacji do pracy w turystyce i stąd też duża rotacja. Przeważnie jak taka osoba zobaczy jak się tu pracuje to sama się zwalnia a młodzi ludzie nie mają jakiś problemów ze znalezieniem nowej pracy. Jeżeli już nie macie innej opcji albo nie chcecie pracować fizycznie to dobra opcja na początek ale maksymalnie na dwa trzy lata i nie ma się co przejmować, że w ofercie są jakieś niby wygórowane wymagania bo przyjmują praktycznie jak leci byle mieć licencjat i zabajerować że się kocha podróże.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica ex

Zarobki uczciwe? Za taką atmosferę która tam panuje to nawet 3000 nie wystarczy. PAni opiekunka oddziałów trójmiejskich wyżej sr*a ni (usunięte przez administratora) e ma , jak mają odwiedzić Twój oddział to wszyscy robią po gaciach by tylko się do czegoś nie przyczepiła. Najpierw wciskają ci za małe koszule których nie możesz wymienić, a 3 miesiące później drą na ciebie pyska że wyglądasz jak wsiun ( skoro sami ci ją dali ? Oo) . Sprzedaz poniżej 150 tysięcy ? zapomnij o normalnej wypłacie , za każdą wycieczkę masz śmieszny procent, za wycieczkę 3000zł dostaniesz chyba 7zł brutto . więc musisz sprzedać 50 takich wycieczek by dostać 270zł netto do Twojej najniższej krajowej skąpej podstawy . Chodzisz na gów*niane szkolenia które nic nie wnoszą do niczego, robicie jakieś gry i zabawy na których cię nagrywają kamera i potem oglądają to z prezesem w Łodzi... Padaka. Moja najgorsza praca w życiu , i nie chodzi tu o zarobki , bo zawsze udawało mi się zarobić te 1800zł netto, ale chodzi o podejście do pracownika, atmosferę i zatrute środowisko bab które tylko siedzą i myślą jakby cię tu podpier*dolić :) Za taką kasę - śmiech na sali, szkoda nerwów . Najpierw powinni zająć się pracownikami i nauczyć ich życzliwości wobec siebie - a potem wobec klienta. Bo jeżeli siedzieć 9 godzin dziennie z babami które tylko cię dobijają to i twoja sprzedaż będzie na najniższym poziomie.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
shak

jesli chodzi o animatora również dostałam zaproszenie na 20.02 choc tak sobie mysle przygotowanie animacji tylko w 5 min??? Jestem kreatywnym plastykiem ale w 5 min wielu rzeczy pokazać nie można zwłaszcza tych efektownych i to mnie martwi;/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

A czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat pracy w call center? Widzę że drugi raz pojawiło się ogłoszenie ale nie widzę nigdzie żadnych opinii. Ile godzin się pracuje? Jak wygląda praca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klipe

Porażka dostałem ofertę pracy w biurze firmowym Rainbow Tours w galleri handlowej praca za najnisza krajowa przed i po okresie probnym smiech na sali niezly wyzysk firma ktora sprzedaje wycieczki za pare tysiecy zatrudnia za 1250 !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maja

Ja niestety mam złe doświadczenia z Rainbow tours. Nie podaba mi sie sposób w jaki traktuje się potencjalnych pracowników! Zostałam zaproszona na rozmowe, po której rekruterzy z centrali zapewniali, że w ciągu kilku dni oddzwonią do każdego, kto brał udział w rekrutacji. Odzwonili ale po 2 miesiącach i zostałam zaproszona na kolejną rozmowę. Tym razem rozmowa odbyła się z kierowniczką oddziału, która miała sobie wybrać pracownika, gdyż, ten wybrany przez centralę zwolnił się w dzień otwarcia punktu. Rozmowa przebiegła w moim uznaniu, Pani była mną oczarowana, zapytała czy mogę zacząć od następnego poniedziałku, dała mi katalogi i kazała zapoznać się z ofertą. Miała się odezwać za 2 dni. No i oczywiście nie odezwała się, po tygodniu znowu dzwoni do mnie centrala i zaprasza na 3 rozmowę. 3 raz odpowiadałam na te same pytania, rozmawiałam z tymi smymi ludżmi i znowu usłyszałam, że sie odezwą. Czekałam i czekałam. W końcu zadzwoniłam i zapytałam czy już coś wiadomo, usłyszałam tylko, że oferta nie akutualna. Na co ja,że czekam na państwa odpowiedż, a Pani zmieszana odpowiedziała, że proces rekrutacji się zakończył. Oosbiście uważam, że jest to marnowanie czasu i bark szacunku dla drugiego człwieka. Zastanawiam się kogo zatrudnili, jeżeli ja po 2 kierunkach studiów związanych z branżą i skończonymi wszytskimi możliwymi kursami (animator, pilot wcieczek itp) nie nadaje się na pracownika biura podróży?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Rainbow Tours S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rainbow Tours S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Rainbow Tours S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 79.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rainbow Tours S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 3 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Rainbow Tours S.A.?

    Kandydaci do pracy w Rainbow Tours S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Rainbow Tours S.A.
2.2/5 Na podstawie 86 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Rainbow Tours S.A.
Przejdź do nowych opinii