Bardzo polecam doradców , bardzo ładnie przedstawili mi ofertę. Firma nie należy do najtańszych, lecz bardzo ładnie wykonane usługi. Dobrze i stabilnie wykonany montaż i za to się ceni. Niektóre firmy biorą mniej , ale za 2 lata ta instalacja już szwankuje. Ja mam od 4 lat instalacje tej firmy , teraz dobierałem sobie panele dodatkowo i pompę. Jestem bardzo zadowolony. Polecam !
Bardzo polecam , super wykonana instalacja ! Super pozytywni ludzi.
Praca w firmie E.ON jest jednym z lepszych wyborów jakiego dokonałam. Super atmosfera ! Młodzi ludzie, którzy sobie nawzajem pomagają. Lider w pełni pomaga, szkoli oraz opiekuje się swoim podopiecznym. Jeśli chodzi o zarobki, idzie naprawdę zarobić super, moim zdaniem w żadnej pracy nie da się zarobić takiej kasy. Wiadomo, bez pracy nie ma kołaczy, ale praca jest na tyle efektywna , że nie było miesiąca gdzie nie zarobiłabym ponad 3 tys. Oprócz tego jest dużo możliwości rozwoju oraz wygrania super nagród za wynik np. wyjazd na weekend , tablety, zegarki, laptopy itp. Podsumowując bardzo dobrze zorganizowana i pozytywna firma. Polecam z całego serduszka !
Innogy obecny e-on zatrudniają ludzi którzy nie mogą znaleźć pracy lub do innych prac się nie nadają. Konsultant (doradca) jest to człowiek który za pieniądze będzie wrabiał petenta, że każda z umów nie korzystna "przynosi same korzyści", tylko nie mówi dla kogo. Przedstawiane oferty, przedstawiane są jak piękne bajki dla dzieci. Za podpisanie umowy z petentem otrzymują profity. I co tu się nie robi dla pieniędzy. Niektórzy mają taki charakter, że dla pieniędzy potrafi zabić własnego brata lub rodzica. Najlepszym sposobem, przy zwieraniu umów, nie ważne czy w salonie, czy przez telefon, jest prośba o udostępnienie umów (regulaminów) i aneksu, żeby się z nimi zapoznać. Umówić się na inny termin. Zapoznać się z prawami konsumenta i przedsiębiorcy. Po zapoznaniu się z regulaminami i prawami, podpisać lub odrzucić umowę niekorzystną. Jeżeli stwierdziliśmy, że konsultant nas okłamywał, należało by złożyć skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Adres i kontakt znajdziesz pod adresem https://uokik.gov.pl/
Równiez rekruterka spóźniona i skład inny niż w mailingu. Dodatkowo była jedna osoba więcej więc skład 3 osobowy: rekruterka, przyszła szefowa i jakiś pracownik (chyba po to by tłumaczyć załodze o czym mowie). Spotkanie trwało godzinę, większość czasu standard - powiedz o sobie, parę pytań na temat ogólnej wiedzy projektowej, zero scenek sytuacyjnych (nie wiem na czym podejmowali decyzje) i na końcu opowieści o firmie. Zostało mi przekazane że oczywiście feedback otrzymam i informacje co dalej, jednak minął miesiąc i cisza. Później zdziwienie że branża się śmieje z hr i IT rekrutow, jak nie dość że niepoważnie podchodzą do rekrutacji to jeszcze do samych wyników.
J/w
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy karta żywieniowa jest obowiązkowa? Nie jestem nią zainteresowany. Proszę o odpowiedź.
Jeśli jesteś młodą osobą, która skusiła się na wysoką stawkę na zleceniu oraz obiecane możliwości rozwoju to radzę jak najszybciej sobie darować przygodę z E.on. Stawka nie jest kompletnie miarodajna do wykonywanej pracy. Można siedzieć na zleceniu ze statusem ucznia I mieć ponad 3netto przez parę mac, a czar pryska gdy proponują ,,awans" na UOP. Stawka niżej niż 3k, bebefity przecietne bardzo. Starsi starzem pracownicy zabraniają nie wiele wiecej a czasem nawet mniej.. Nowi pracownicy muszą uczyć się wszystkiego od starszych pracowników którzy nie mają najnowszej wiedzy albo często nie znają konkretnych procesów bo zazwyczaj zajmują się czymś innym. Dzięki temu powstają ciągle błędy, ktore poprawis inny pracownik bez kluczowej wiedzy i powstają kolejne błędy. Brak szkoleń które by wniosły merytoryczną wiedzę do pracy za to szkolenia z ,,wartosci firmy" po korek by dobrze mózg wyprać. Komunikacja między działami leży, przerzucanie gorącego ziemniaka byle by nie oberwać. Wieczne zmartwienie się czy uda się dziś zrealizować założone cele, a i tak masz świadomość że nie ważne jak mocno będziesz się starał jeszcze dostaniesz uwagę że za dużo robisz I za dobrze. Pilnowanie pracowników jak dzieci by ogarniali swoją pracę. Tu jest dobre miejsce dla osób które potrafią się całkowicie zoobojetnic na trwający tu ciągle dzień świra. W tej firmie zresztą czas jest cofniety z 10/20 lat.
Całkowita prawda. Ta firma jest po prostu żałosna. A do tego ci szczekający jak psy nadzorcy, którzy cie uciszają bo chcesz jak człowiek zamienić zdanie z kolegą z pracy. Nie ma rozwoju bo nie ma w czym. Kiepsko zarządzana firemka z nędzną płacą i podejściem do człowieka. Korpocoś bez jakichkolwiek zasad.
Witajcie! Po ślubie i narodzinach dzieciaka wróciłem z Irlandii i szukam roboty, więc obserwuję osądy pracowników. Sądzę, że dowiem się jak się pracuje w firmach z Warszawy. Pomóżcie mi i napiszcie jaka jest atmosfera pracy w firmie innogy Polska? Czy firma dba o pracowników? Czy są tanie albo darmowe obiady? Lub inny sposób na jedzenie tanich posiłków w pracy? Pozdrawiam Johny
Dzień dobry Johny. Odpowiadając na Twoje pytanie nie będę skupiał się na negatywach. Raczej jest dobrze, z kasą też ok. Jeśli idzie o posiłki w pracy to zwracam uwagę na firmę Grafotronic z Warszawy. Zatrudnieni (wiem to od brata, który jest tam zatrudniony) mają tam aplikację, dzięki której zamawiają posiłki z dofinansowaniem pracodawcy. Jedzenie jest dosyć tanie a przy okazji różnorodne. Pozdrawiam. Renata.
Dzień dobry Pani Renato. Fajnie widzieć że pracownikom zależy na tak zwanym dobrostanie, miło to widzieć. Firma Grafotronic, której nazwę Pani przytacza organizuje proces żywienia pracowników poprzez aplikację SmartLunch. Skąd się o tym dowiedziałem? Nie musiałem tej informacji szukać - sam ten system tam wdrażałem. Żywienie pracowników jest coraz bardziej popularnym benefitem pracowniczym. Zwłaszcza, że koszt takiego benefitu nie jest zbyt wysoki. Pozdrawiam Robert
Czy można nie chcieć tej karty zywieniowej? Jest Covid. A nawet jeśli by go nie było, to...Obawiam sie, że jedzenie będzie obchuchane i obkasłane przez pracownika, który przygotował/ pakował to jedzenie. Zwyczajnie brzydze się. A w pracy nie ma możliwości go uzdatnić termicznie np. w mikrofali, celem dezynfekcji. Wolałbym jeść swoje domowe kanapki.
Nie wiem kogo zatrudniają w tej firmie, ale jedno jest pewne: pracownicy nie potrafią wykonywać własnej pracy. Konsultanci telefoniczni nie wykazują umiejętności miękkich, często nie posiadają nawet dostatecznej wiedzy merytorycznej, improwizują. Back office przekleja chyba odpowiedzi z templatek, w dodatku nierówno; treść maili nie odnosi się do zgłoszonego problemu, są udzielane wymijające odpowiedzi. Nikt nie potrafi skorygować błędnej prognozy i zwrócić nadpłaty, pomimo łopatologicznego wkazywania wszystkich błędów palcem, "bo w systemie nie widnieje nadpłata". No, istny cyrk na kółkach. Nie wiem czy firma zdaje sobie sprawę na jaką odpowiedzialność prawną się naraża. Klienci, uważajcie; sprawdzajcie każdą wystawioną fakturę, prognozę, oszacowanie, porównywujcie je z faktycznym stanem licznika i zgłaszacie do skutku każdy błąd i próbę wyłudzenia waszych pieniędzy, bo w wielu przypadkach odzyskanie zwrotu nadpłaty będzie graniczyło z cudem. Wygląda to tak, jakby firma żerowała na przeoczeniach klientów.
Witam. Przedstawiona opinia na temat pracowników firmy , merytorycznie odpowiada poziomowi osoby, która pracuje lub pracowała w firmie i ma jakiś żal. "Prawdziwy" Klient wysławia się w swoich ocenach w zupełnie inny sposób, co daje się często zauważyć. Proszę nie siać fermentu.
Jestem wieloletnim klientem Innogy. Nieopatrznie zachciało mi się uporządkować umowę z Innogy i przepisałem umowę ze mnie na syna i zostałem przez Innogy ukarany kwotą 400 zł. Podczas rozmowy z konsultantem przedstawiłem chęć przepisania umowy. Siłą rzeczy podałem im na tacy klienta na kolejne lata. Wierny swojej firmie konsultant nie poinformował mnie, że z chwilą przepisania umowy na syna zostanę ukarany za zerwanie warunków aktualnej umowy mnie obowiązującej. I tak myśląc, że jestem lojalny w stosunku do Innogy, zostałem przez nich ukarany, a jako emeryt - szczególnie dotkliwie. Prawnie z tym molochem nie wygram. Od tego czasu otrzymaliśmy od Innogy dwie propozycje umów lojalnościowych, które parzą w ręce po wyjęciu ze skrzynki i lądują w koszu. Przy sprzedaży mieszkania umowa z Innogy zostanie z naszej strony rozwiązana, a nowy właściciel poinformowany o perypetiach z Innogy. Zrobi co zechce. My nową umowę podpiszemy z każdym tylko nie z Innogy. Opinie o Innogy można w towarzystwie poruszać póki pamięć nie zawiedzie. Czy Innogy tym się przejmie? Nie sądzę. A ja? Tyle mojego, że to opiszę.
Czy istnieje możliwość rozwoju w innogy Polska?
Do biura w Łodzi na obsługę klienta szukają domokrążcy, który będzie jeździł z pracownikiem na umawiane spotkania. 2000 netto na umowie o dzieło (powinna być umowa o pracę) do tego prowizje, rzekomo ma wyjść 4000 netto miesięcznie. Do tego dzień próbny bezpłatny, jako drugi etap rozmowy. Tak informacyjnie jakby ktoś tam szedł.
Dzisiaj byłam na rozmowie w Katowicach. Dokładnie te same informacje. 2000zl podstawa plus prowizja. Cała rozmowa trala 15minut i był to monolog Pana samca alfa (sam tak się nazwał) o tym jakim jest super liderem, o tym że wyszkoli na sprzedawcę nawet małpę. Nie interesowało go nic co miałam do powiedzenia bo nie szukał pracownika/członka zespołu tylko kolejnej małpki. Zadał 2 pytania, a i tak nie wysłuchal odpowiedź do końca. To nie była rozmowa to było żenujące. Zadzwonili że są zainteresowani współpracą ale podziękowałam. Innym życzę powodzenia :)
Czy pierwszym etapem rekrutacji było spotkanie na Zoomie? Czy w ogłoszeniu o pracę nie było żadnych informacji na temat firmy? Bo dziś miałem rozmowę i nie wiem ten pan podwykonawca to jakie "krzak".
To co dzieje się obecnie w firmie to jest dramat. Może nie w każdym dziale są takie cyrki ale niestety fakt jest faktem. Ludzie nie są prawidłowo przeszkoleni i zaopiekowani.Nie dziwne , że popełniają masę błędów bo sami szukają po omacku i próbują nie zatonąć w tej jednym wielkim bagnie. Menegerzy albo da ślepi albo udają ,że tego nie widzą, raczej to drugie. Praca w tej firmie niszczy psychikę człowieka który się stara. Starania są jednostronne. Przykre ale taka rzeczywistość nastała. Ja już wiem, że nie wchodzi się trzy razy do tej samej wody. Kolejnej szansy nie będzie.
A jak są szkolenia to na teams...zamajst stacjonarnie jak ludzie. Jezu co za firma niby eon a dalej innogy. CHCEMY SZKOLEN STACJINARNYCH !
"A jak są szkolenia to na teams...zamajst stacjonarnie jak ludzie." - haa haa jak ludzie. Świat się zmienia :) Dla mnie szkolenia na teams są ok. Wystarczy, że uważasz. CHCEMY SZKOLENI ZDALNYCH! :)
Pasują bo w tym czasie możesz ugotować, odkurzyć, zmyć naczynia. A później pytanie koordynatora kto to zrobi i wiecznie te same osoby nie miały szkoleń. My starsi pracownicy jesteśmy poszkodowani przez to.
Eh ja nie zmywam i nie gotuje podczas szkoleń. Skupiam się na tym co robię, tak mam. Wiesz, jak dla mnie to jeżeli ktoś nie uważa na to co jest robione to i praca stacjonarna mu niewiele pomorze :(
Dzień dobry, czy ktoś może się wypowiedzieć na temat pracy w rwe renewables? Jak wyglądają zarobki oraz warunki pracy?
Dodzwonić się i porozmawiać z kimś a nie z automatem, nie ma możliwości, porażka.
Muszę to napisać. W czasie ostatniego spotkania organizacyjnego po zmianie na eON dowiedzielismy się, że bedzie zmiana w budynku na włodarzewskiej. Ktoś zapytał czy jest szansa na przemalowanie brudnych OBGRZYBIONYCH/ zamrówkowanych ścia. I co usłyszeliśmy, nie - bo nie ma na to poniedziędzy. Smiech na sali. A jak Pani menager się wprowadzała do nas (M.W) Pani z pierwszego piętra - to jej cały pokój meblowali- łącznie z kanapą i fotelami. To na pewno było droższe niż pare puszek farby. NO ale...nie pierwszy raz się przekonujemy, że ma ta Pani lud pracujący głęboko w (usunięte przez administratora)
Skoro jestes niezadowolony to złóz wypowiedzenie umowy. Nie potrzeba w tej firmie takich ludzi, którzy anonimowo są odważni...Dorosła odpowiedzialna osoba takie sprawy załatwia bezpośrednio z osobą, do której cos mamy. Przełożeni akurat chętnie słuchają uwag pracowników. Tym bardziej to jest obrzydliwy kłamliwy komentarz. Dlatego właśnie proszę wszystkich nie wierzcie w te negatywne komentarze.. Pozdrawiam Zadowolony pracownik????
@niezadowolony Eon kompletnie się nie zgadzam z Twoją opinią i uważam, że jest ona bardzo krzywdząca. Do Pani menedżer można zawsze się zgłosić i porozmawiać. Wysłucha i postara się pomóc. Walczy o swoich pracowników. Skoro jestes tak bardzo zatroskany/a o innych to może otwarcie napisz w którym pomieszczeniu znajduje się "OBGRZYBIONA" ściana i mrówki. Nie zgłaszając takich spraw działasz na niekorzyść innych pracowników i zamykasz możliwości rozwiązania sytuacji. W internecie łatwo komuś nawrzucac i wylać wiadro pomyj, odwagi dodaje anonimowość. Proponuję trochę wyluzować i zastanowić się nad tym co piszesz. Zadowolony pracownik
Jeżeli masz jakieś ogromne zastrzeżenia co do funkcjonowania firmy i ci się coś nie podoba proszę pomyśl nad zmianą miejscach zatrudnia Bo takie anonimowe oczernianie firmy na dodatek na portalu internetowym uwierz ale jest nie na miejscu…
Nie ładnie usuwac wpisy. To napiszę raz jeszcze. Komentarz jeden po drugim na pewno napisany przez panią m.w :) daj wałek i farbę to chętnie pomalujemy ściany. Skoro Ty masz kanapy i nowe meble to zadbaj o pracowników. A jak nie, to zmień pracę, wróć do banku i zabierz ze sobą swoich znajomych których pełno w firmie.
Człowieku poluzuj, albo wygodnie siedzisz na HO albo nie jesteś z tzw pierwszego piętra.... Na pewno nie widzisz co się dzieje tylko lubisz oczerniać anonimowo, tak się zachowują tchórze! Nie to że jestem super zadowolonym pracownikiem ale to bardzo nie fair tutaj się tak wyzywać... M.W. dba o pracowników.... Może twój menedżer nie dba o ciebie? Tylko boisz się pocisnac właśnie tej osobie bo boisz się zemsty? Ogarnij sie
Jak najdalej of firmy innogy na Towarowej i tych (usunięte przez administratora)menagerów
Lubisz pracować w warunkach ciągłej presji? Zapraszamy do innogy Polska S.A Czy pracujesz dobrze czy nieco gorzej Twoim przełożonym i tak nie będzie to pasowało. To co się z wami stało przez cały okres pandemii i to ile ludzi odchodzi (przede wszystkim ze stażem pracy i doświadczeniem) tylko o czym świadczy. Staliście się typowym korpo - inwigilacja pracownika na każdym kroku, totalny brak zaufania do pracownika. Nie tędy droga... Czas rozglądać się za nowym wyzwaniem. Pół firmy jest wyciągana na reklamacje co przy obecnej ilości spraw jest irracjonalne.
Zwolniłeś/aś się już? ???? Czy kłapiesz dziobem na prawo i lewo jaka to firma zła, a nadal pracujesz dla tego "korpo" jak to określiłaś/eś?
(usunięte przez administratora)
Nie wiem jak to jest w kwestii równości ale pracowałam tam krótko i nie dość, że ta Ilona z rekrutacji jakieś głupoty na mnie wymyślała, to jeszcze niektórzy kierownicy byli dziwni. Ogólnie praca, z której od razu trzeba uciekać, nic tam dobrego nikogo nie spotka. Szkoda wegetować.
Odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Jestem klientem biznesowym, handlowiec podsunął mi jakieś aneksy w trakcie podpisywania innych dokumentów. Jak chciałem zakończyć współpracę, to się okazało że zostały mi jeszcze dwa lata (po upływie już dwóch). Prąd i gaz mam w cenach o wiele wyższych niż rynkowe. Trudno nie nazwać tego typu praktyk oszukańczymi.
standard w innogy. W eon tez tak bedzie bo to jedno i to samo, nazwa sie zmienia jedynie ;) Ja po roku dostałem bonifikatę ktora mi sie naliczyła. Zgłaszam to do URE - z prosba o kontrolę.
Spółka it support i jej menadżerowie nie mają żadnych standardów biznesowych ani kultury biznesu, dodało się towarzystwo do kasy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON POLSKA S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON POLSKA S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON POLSKA S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON POLSKA S.A.?
Kandydaci do pracy w E.ON POLSKA S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.