Learning Systems Group Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 146 ocen.

Learning Systems Group Sp. z o.o.
2 146

Opinie o Learning Systems Group Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Learning Systems Group Sp. z o.o.

Agata

@Jagoda Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem w takim razie, że skoro te godziny nie są płatne, to można je odebrać w innym dniu, tak? Jeżeli nie, to jak ta kwestia jest rozwiązywana przez firmę Learning Systems Group? Jeśli możesz to sprecyzować, to będzie super.

Jagoda
@Agata 18.07.2018 15:44

Kwestia bezpłatnych konsultacji ( półgodzinnych) oraz dzwonienia do słuchaczy ( ok 20 tygodniowo) wogole nie byla w żaden sposób płatna śni rekompensowana w inny sposób, nie było takiej opcji, to była umowa zlecenie, płatne były tylko i wyłącznie godziny lektorskie kursu, hasełka typu follow up ( bezpłatne konsultacje i dzwonienie do słuchaczy komentowane były ‚przecież to nie problem po pracy’ - dla mnie był to problem , dlatego podziękowałam za wspolprace:)

Filip

Ja słyszałem sporo dobrego i nie bardzo rozumiem dlaczego tak narzekacie?

jeszcze_lektor
@Filip 18.07.2018 11:37

@Filip - żart roku! Po opłaceniu ZUSu (jestem lektorem: "freelancer'em") w czerwcu zarobiłem 950zł na rękę.

Agata

@Poinformowana, jesteś pracownikiem tej firmy? Czemu uważasz że firma "kombinuje z premiami, konkursami i chce przyoszczędzić"? @Jeszcze Opiekun, z nicku i kontekstu wypowiedzi wnoszę że pracujesz aktualnie w tej firmie. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o warunkach zatrudnienia? Twoja opinia mogłaby wiele wnieść dla osób potencjalnie aplikujących do Learning Systems Group.

Jagoda
@Agata 23.05.2018 10:48

Z punktu widzenia lektorów firma tez jest mało ciekawa, niskie stawki, wymagania żeby po godzinach pracy ( bezpłatnie) spędzać czas na dzwonieniu do klientów/ słuchaczy , napompowana administracja ( trzech lektorów, trzy osoby z administracji ) kombinatorstwo metodyków- dbałość przede wszystkim o własne godziny ( bo dla nich są one sa w ramach etatu , a lektorowi trzeba by zapłacić bo jest na umówię zlecenie) i bardzo nieetyczna polityka finansowa wobec słuchaczy , o której można przeczytać na każdym forum dotyczącym tej firmy.

Agata

@Calineczka Chciałabym się odnieść do punktu trzeciego. Napisałaś, że są jakieś niedomówienia, nieścisłości w wynagrodzeniach. Czy sam fakt, że coś się w wynagrodzeniu w Twoim przypadku nie zgadzało, został zgłoszony komuś z firmy Learning Systems Group? Co otrzymałaś w odpowiedzi, jeżeli to zgłosiłaś? Druga sprawa, zarzucasz firmie, że manipuluje pracownikami. Mogę wiedzieć, jak konkretnie się to objawia? Jest to bardzo poważny zarzut, dlatego chciałabym Cię prosić, aby Twoja opinia była poparta jakimś przykładem, czy argumentem, który ją uwierzytelni. Będę Ci za to wdzięczna.

Calineczka

Problemem tej firmy jest kilka kwestii: 1. Brak jakiejkolwiek strategii sprzedażowej - obecny dyrektor sprzedaży nie posiada żadnych kompetencji do wykonywania tej funkcji, do tego jest to osoba bez podstawowej w wiedzy w zakresie zarządzania i budowy dywizji sprzedażowych, podejmująca niestety decyzje pod wpływem emocji i prywatnych przesłanek, propagująca nepotyzm 2. Wyzbycie się poprzez odpływ zasobów albo zwolnienia całego know how jakie w firmie do tej pory było. Rezultatem jest zrobienie z firmy wielkiego poligonu doświadczalnego a kolejne eksperymenty dobijają już i tak leżące struktury 3. Niedomówienia, brak transparentności, manipulowanie pracownikami, nieścisłości w wynagrodzeniach, ogłaszanie a potem nie wywiązywanie się z planów motywacyjnych , nielogiczne decyzje odnośnie poszczególnych oddziałów, permanentna fluktuacja na kluczowych stanowiskach centralnych, brak marketingu centralnego, zaleganie z płatnościami dla partnerów biznesowych, cięcia w wynagrodzeniach, zła atmosfera, ignorowanie głosu z regionów, brak jakiegokolwiek budżetu na działania lokalne. Na plus mogę jedynie wymienić kilku dyrektorów oddziałów, którzy faktycznie wiedzą co robią i rozumieją konsekwencje własnych działań, są energiczni i mili wobec klientów . Niestety ich starania są niweczone przez osoby zarządzające z centrali. Piszę to z wielkim smutkiem gdyż pracuję w dla tej firmy wiele lat i patrzę na upadek wszystkiego co przez te lata udało się wypracować ludziom zaangażowanym w dobro marki, szczęśliwie czuję zbliżający się koniec :)

Stefan

Widziałem ostatnią ofertę firmy i potrzebują pracowników!!!

Poinformowana
@Stefan 07.05.2018 12:02

Oferty wisieć sobie mogą. Tną koszty, kombinują z premiami i konkursami. Ludzie się zwalniają albo wywalają całe zespoły żeby zatrudnić za najniższą i przyoszczędzić

Zuza

Czy firma potrzebuje pracowników?

Jeszcze Opiekun
@Zuza 03.04.2018 16:33

Nie raczej, tną koszty na maksa

zocha

Jeśli chodzi o Toruń to Król Artur i zarozumiała Angela niewykształcona powinni dostać awans na Kaukaz.

Marcin
@zocha 17.02.2018 19:11

No cóż, jak firma zmienia nazwę/właściciela średnio co rok, to rzeczywiście trudno się połapać. To jak na luty 2018 nazywacie się Learning Systems Group, tak? A jaką nazwę planujecie po: Learning Systems Group / Learning Systems Poland / Polskie Szkoły Językowe / Language Solutions For Business / Akker / Empik School Online / Speak Up / International Language Institute?

tyson-pawel

Ja pracowałem w LSP jesienią zeszłego roku, wystawiam tę ocenę dopiero teraz bo z uwagi na obecną pracę nie byłem w stanie tego zrobić wcześniej. W branży call-center spędziłem łącznie dwa lata w sześciu firmach. LSP to najlepsze call-center w którym do tej pory byłem. Przede wszystkim panuje tu normalna, pozytywna, koleżeńska atmosfera. Jest to zasługą przełożonych które traktują pracowników z szacunkiem, uśmiechem i sympatią. Wg mnie w tym mieście te trzy rzeczy są rzadkością. Drugi wątek to kontakt między pracownikami. Wszyscy generalnie się znają i lubią, nowe osoby są dobrze przyjmowane. Ja się w tej firmie czułem bardzo bezpiecznie. Było naprawdę dużo rozmawiania i żartowania, chyba ktoś by musiał się postarać by przez tę społeczność zostać odrzuconym. Branża call-center jest jaka jest i też w LSP są minusy ale nie chce mi się ich definiować, bo w porównaniu do moich wcześniejszych firm to tutaj te minusy są do pominięcia. Decyzję o zrobieniu tego wpisu podjąłem w okresie pracy w LSP. Wyszło roczne opóźnienie ale nic się nie zdezaktualizowało. Także bez względu czy ktoś był już w call-center czy nie, to ta firma będzie raczej dobrym wyborem. Mi tam było spoko :-)

Ex-pracownik
@tyson-pawel 15.11.2016 13:06

KLAKIER!!!

Ro

W portalu aplikacyjnym dodam, że na dosyć wysokie stanowisko managerskie firma od razu zadała pytanie na jakie warunki finansowe jestem w stanie się zgodzić.... :) Kiedyś robiłem dla sporej korpo pod managerami z prawdziwej ekstraklasy, nauczyli mnie kilku rzeczy m.in., że jak chcesz Ferrari to płacisz jak za Ferrari. Jeśli płacisz jak za Tico... to szukaj Tico :) Robiąc wiele lat w branży, w której przetargi i konkurencja cenowa są na porządku dziennym od razu mi się wydało podejrzane, że firma na dzień dobry robi konkurs cen i pyta się ile może utargować, bo to oznacza: a) albo poważne kłopoty finansowe jeśli nie stać na wynagrodzenia dla specjalistów b) albo brak wyobraźni i pomysłu na pracowników (problem niewykorzystanych zasobów to problem managerski, ze strony firmy a nie problem pracownika/zasobu, który pozyskują, swoją drogą potencjał intelektualny jest najważniejszym z potencjałów, więc niedociągnięcia na tym polu jednoznacznie świadczą o firmie) c) co wynika z powyższych szybką rotację i kiepską atmosferę d) brak jakichkolwiek perspektyw ot wpadasz robisz swoje po pół roku - roku wypadasz (nie kryję, że jest to skuteczny sposób na pozyskiwanie Panów Mietków do pracy w budce ochrony, ale niekoniecznie sprawdza się przy poszukiwaniu specjalistów) d) szukanie frajera, który zgodzi się wykonywać kosztowną robotę za śmieszne stawki (jak już napisałem robię w branży, w której konkurencja cenowa jest na porządku dziennym, niestety ma ten minus, że potem kupa forsy na usterki i dodatkowe usługi idzie, bo nawet jak pozyskuje się dobrą firmę do współpracy, to daje nam ona dokładnie nam ona dokładnie to za co zapłaciliśmy, coś na zasadzie farb Dulux i Nobiles, niby właściciel ten sam tylko jakość inna) Jak widzę, moje podejrzenia były w 100% trafne :) Słowem chcesz Ferrari, płać jak za Ferrari. Stać cię na Tico, jeździsz Tico, co najwyżej czerwonym.

zocha
@Kokosz 09.10.2014 13:24

Jeśli chodzi o Toruń to Król Artur i zarozumiała Angela niewykształcona powinni dostać awans na Kaukaz.

Administrator

Przestaliście aktywizować się w tym wątku. Co na to wpływa? Możecie po prawie 5 przerwie w dodawaniu opinii wypowiedzieć się na temat świeżej sytuacji w firmie Learning Systems Group Sp. z o.o.?

Norbi

To, że w małych miejscowościach sytuacja wyglada gorzej to raczej oczywiste ale generalnie ci więksi ciągną słabszych. Ważne żeby teraz po tych zmianach znacznie poprawiła się sytuacja w firmie. To jest cel najważniejszy,

Waldi

Czy w związku ze sprzedażą akcji LSP zmieniło się coś na korzyść? Czy jeszcze na chwilę obecną nic nie wiadomo?

Była
@Waldi 11.08.2017 17:51

Wszystko zależy od konkretnej miejscowości. W niektórych w miarę się kręci, w innych - nie zarabiają miesięcznie nawet na koszty. Premie notorycznie się ucina. I jest coraz gorzej. Firma raczej walczy o przetrwanie, niż rozwija skrzydła. Nie polecam pracy tam, wytrzymałam dwa lata, od tygodnia pracuję w innym miejscu (też sprzedaż) i dopiero teraz widzę, jak bardzo marnowalam swój czas i nerwy w SU.

szukam

czy ktoś coś wie co się u nich teraz dzieje ? czy może mi ktoś powiedzieć czy warto u nich pracować bo po wpisach wygląda to... różnie

szukam
@teacher-cheater 04.08.2017 15:18

ale to czy to oznacza, że będą szukali więcej nowych pracowników ? może coś się u nich ruszy :)

szukam

czy ktoś coś wie co się u nich teraz dzieje ? czy może mi ktoś powiedzieć czy warto u nich pracować bo po wpisach wygląda to... różnie

Agata

Nie jesteś pewien czy złożyć swoja aplikację do Learning Systems Poland S.A.? W zakładce "Wywiad" odnajdziesz informację czym firma wyróżnia się na rynku jako pracodawca. :)

Anitka

Jak się studiuje to kasa jest niezbędna i szukam tu fajnej pracy hostessy w Łodzi

były pracownik

Fajny klimat ale dla bardzo młodych studentów lub na przeczekanie po studiach zanim znajdzie się pracę - zarobki słabe. Niczego się tam nie nauczysz ale miło spędzisz czas.

anonim

(usunięte przez administratora)

Nobel

Bardzo chciałbym u nich pracować, tylko nie widzę ofert

sl

@ Hank - jak 16 miast to jest w czym wybierać w takim razie :) a widze, że poszukują teraz opiekuna klienta do kilku miast czy analityka finansowego.

I_like_my_job

Kochani, chyba sami nie wiecie w jakiej firmie pracujecie!? Learning Systems Poland zatrudnia około 2000 osób; więc o KOGO Ci konkretnie chodziło ???

monster

czy nadal szukają ludzi do call center szukałem ich na olxie ale nic nie znalazłem

Pozdrawiam

Pomyłka ewidentnie jesteś Ty. Dziewczyny są bardzo w porządku. Praca jest banalnie łatwa a zarobić się da i to fajnie nawet bez nadgodzin. Wiadomo jeśli interesuje Cię pensja 4000 zł to fakt nadgodziny są obowiązkowe. Konkursy są różne. Można wygrać kilka stowek, jak i kisiel :) ale czego się spodziewasz za tak banalny konkurs, który możesz wygrać 10 razy dziennie? Ja wiem ze chciałabyś za taką głupotę dodatkową kasę ale weź dziewucho zejdź na ziemię. Jeśli wolisz pracować w biedronce po 8h dziennie wkładając towar za 1600 zł, niż siedzieć na dupie 6h dziennie i mieć 2500 zł to gratuluję inteligencji :) ps. Dla dziewczyn za urodę daje, tak jak Marysia (oczywiście jej tez) 10!!! :)

Pozdrawiam
@Aska 25.11.2015 19:26

Ni jestem supervisiorką ani recepcjonistką :D hahaha zwykły, szary pracownik słuchawek i zarabiam na prawde dobrze, choć pracuje od nie dawna ;) jedyny minus to fakt, wypłaty mogłyby być na czas :/

Din

Zdaje się, że autor tego wpisu ma znacznie większy problem ze samym sobą, niż osoba przez niego wymieniana. Eskalacja frustracji i agresji jest przerażająca. Cóż, proponuję poszukać sobie innej pracy, skoro ta jest taka zła :-) Z mojego punktu widzenia w końcu naprawdę zaczyna się wszystko znakomicie układać. A pracuję tam od kilku lat. Szkoda, że jeszcze nie wynaleziono leku na ... zazdrość :-) Pozdrawiam julke

Gieeelnik

Drogi TelemarketerzeXXX! :-) Pomyłką jesteś Ty bądź fakt, że pracowałaś lub wciąż pracujesz w tej firmie (może po prostu się nie nadajesz :-P). Gdybyś wzięła się za robotę dostałabyś aparat cyfrowy bądź 3stówki do premii tak jak ja. Dostałam też kiedyś "gówniany" kapelusz, który towarzyszy mi do dziś na półce oparty o zdjęcie moich przyjaciółek :-D. Na przymusowe urlopy nie idzie się za darmo i owszem wraca się z nich jestem na to żywym przykładem. Pozdrawiam Cię za głupotę, bo chyba sama nie grzeszysz pięknością skoro próbowałaś się dowartościować "brzydotą" supervisorek i z góry zakładam że raczej długo tu nie przepracowałaś, bo twoja wypowiedź jest totalnie nie na miejscu i nie ma nic wspólnego z tym co dzieje się w firmie! Idź zasuwać do biedronki, a ja zostanę jeszcze trochę w teamie bardzo ładnej supervisorki, która właśnie wstawia mi upomnienie. Wystawiam ogólną ocenę : 6 Za jej piękne, długie, czarne włosy :-)

124
@Gieeelnik 19.11.2015 18:40

Nie wiem, czemu wszyscy czepiają się Biedronki. Że niby tanie to i zarobki fatalne. Prawda jest taka, że w Biedronce pracownik na kasie dostaje 2000 zł na rękę + mnóstwo dodatków... Tylko wiadomo - nikt nie będzie pracował w Biedronce, bo to uwłacza...

TelemarketerXXX

Supervisorki to jakaś pomyłka! Jedna gorsza [i brzydsza] od drugiej. W nagrodę za dobre wyniki w pracy dostajesz... mydło i kisiel! To jest wręcz żenujące. Za swoje "wygrane" w konkursie podziękowałam. Owszem, zarobić można pod warunkiem, że siedzisz na nadgodzinach co dziennie. Starszą przymusowymi urlopami, z których podobno się już nie wraca ( wg opinii innych pracowników). Zaczynają od kłamstw: na rozmowie rekrutacyjnej obiecują od 12 zł/1h a umowę podpisujesz z 10zł/1h brutto! Odradzam. Uczciwsi są w Biedronce.

Samara Morgan
@TelemarketerXXX 18.11.2015 21:30

Drogi TelemarketerzeXXX: jesli nie podoba Ci się praca - zawsze możesz złożyć wypowiedzenie bądz zatrudnic się na kasie w Biedronce skoro uważasz że tam są uczciwsi albo na nocki w McDonald's'ie - w LSP nikt Cię na siłę nie trzyma. Po drugie: klientów umawiasz dla samej siebie i dla swoich wizyt a nie dla supervisor'ek czy nagród. A skoro dostałaś kisiel czy mydło to wypadało za nie podziękować. Supervisor'ki są super: zawsze można się z nimi dogadać: jeśli poprosisz o zamiankę albo o dzień czy dwa wolnego - dostaniesz. Na koniec: szkoda że nie jestes taka odważna żeby wypowiedzieć się na na kick- offie tylko wypowiadasz się anonimowo w Internecie. Wystawiam ogólną ocenę - 6 - bo bardzo lubię swoją pracę, supervisor'ki i ludzi tam pracujących i z chęcią do tej pracy chodzę.

Tom

Też byłem w szkole w Bydgoszczy chcąc sie zapisać ale po rozmowie z całkowicie niekompetentną dyrektorka która nawet nie pozwoliła mi dojść do głosu , była opryskliwa i zadufana odechciało mi sie u nich kursu. Nie mam pojęcia jak takie osoby dostają posady dyrektora placówki , to przecież działa na niekorzyść całej korporacji . Moze któryś z Prezesów przeczyta ta opinie i wyciągnie wnioski .

aaa

moze to nie jest praca marzen, ale zawsze mozna isc pracowac do biedronki za grosze jak sie nie podoba ;) generalnie jak sie nic nie robi to sie nie zarabia - tak jest chyba wszedzie

roczny pracownik

pracuje od roku w ich callcenter, na pełny rok pracy RAZ było spóźnienie z wypłatami "dobra rada - 2015-07-21 17:24:44" - dlaczego nie napisałeś, że przeważnie wypłaty są wcześniej (minimum jeden dzień)? Prawda jest taka, że jak się starasz to możesz dobrze zarobić, ale w pracy musisz się zająć praca a nie wychodzeniem non stop na fajka albo udawaniem, że dzwonisz... pozdro!

321

Pracowałem tam prawie dwa lata troszkę praca z czasem robi się nudna i monotonna. Ale jeśli chodzi o atmosferę Naprawdę spoko. Wynagrodzenie adekwatnie do zadań i czasu pracy też zadowalające.

Zostaw opinię o Learning Systems Group Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Learning Systems Group Sp. z o.o.