Opinie o ATSM Sp. z o.o.
Bardzo fajna i innowacyjna firma. Nie dość że mają swój dział techniczny, który obsługuje samoloty z innych firm ( mają serwis fabryczny silników Continental ), zarządzają swoją flotą (Camo), Za chwilę będą pierwszą linią lotniczą, która będzie posiadała certyfikat na samoloty z jednym silnikiem turbinowym w operacjach IFR. Do tego ośrodek posiada fabrycznie nowe samoloty AT-3 i dużo symulatorów w tym Airbus -320 MCC. Baza w Warszawie zapewnia dużo instruktorów z linii lotniczych. Istnieją już 10 lat i zatrudniają ponad 15 osób.
Miałem przyjemność odbyć lot widokowy nad Warszawą i szczerze polecam firmę . Super załoga, bardzo profesjonalni piloci, zadbane samoloty no i super widoki na Warszawę
Słyszałem sporo dobrego o firmie i zupełnie nie wiem co teraz sądzić? Firma rekrutuje aktualnie?
Co wchodzi w socjal ATSM Sp. z o.o.?
(usunięte przez administratora)
Oczywiście zero zawiści. Grunt to podzielić się z całym światem co chce się zrobić ze swoimi 200tys.
No coz gadalem nie dawno z kolesiem co probuje skonczyc ppl w tej szkole. To jest jakies nieporozumienie mija rok a on ciagle ma problem ze zrobieniem licencji. Wiele tu rzeczy opisanych mi potwierdzil. Warto sie zastanowic gdzie sie szkoli
ja byłam u właściciela jak chciałam zapisać się na kurs opowiadał opowiadał opowiadał jaką to jest słaba jego konkurencja jak u nich jest źle a tym czasem słyszę że u niego w GW jest fatalnie
(usunięte przez administratora)
To prawda, od dosyć dłuższej chwili nikt nie zrelacjonował co aktualnie dzieje się w ATSM Sp. z o.o. Sam chciałem dowiedzieć się czegoś o warunkach zatrudnienia, pracy, ofercie pracodawcy. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby znalazł się ktoś, kto pracuje w tym momencie w tej firmie i podzieliłby się szczegółami na temat pracy.
Bardzo fajna i innowacyjna firma. Nie dość że mają swój dział techniczny, który obsługuje samoloty z innych firm ( mają serwis fabryczny silników Continental ), zarządzają swoją flotą (Camo), Za chwilę będą pierwszą linią lotniczą, która będzie posiadała certyfikat na samoloty z jednym silnikiem turbinowym w operacjach IFR. Do tego ośrodek posiada fabrycznie nowe samoloty AT-3 i dużo symulatorów w tym Airbus -320 MCC. Baza w Warszawie zapewnia dużo instruktorów z linii lotniczych. Istnieją już 10 lat i zatrudniają ponad 15 osób.
Miałem przyjemność odbyć lot widokowy nad Warszawą i szczerze polecam firmę . Super załoga, bardzo profesjonalni piloci, zadbane samoloty no i super widoki na Warszawę
(usunięte przez administratora)
Trudno się odnieść do osobistych ocen charakteru innej osoby zwłaszcza tak obraźliwych i obrzydliwych. Jednakże ta opinia to już skrajna bzdura. Kilkunastu pracowników odeszło z ośrodka? - firma sukcesywnie zwiększa ilość pracowników we wszystkich działach. Przez 10 lat zatrudnienie wzrosło z 5 osób do ponad 25. Cześć instruktorów pracuje od samego początku dziesięcioletniej działalności szkoły do dziś!!! Większość została wyszkolona w naszym ośrodku i po jednym, dwóch lub trzech sezonach praktyki przechodzi do pracy w charakterze pilotów liniowych. Często tez wraca do nas po miesiącach, latach... ponieważ zwyczajnie się lubimy i szanujemy. Z działu administracyjnego przez ostatnie 10 lat odeszła dokładnie 1 osoba po 8 latach pracy!!! Szkoła dysponuje kilkudziesięcioma instruktorami na wszystkich poziomach wyszkolenia. Wdrozylismy najlepszy na dzień dzisiejszy system informatyczny Flight Logger do rezerwacji lotów. Czas szkolenia w sposób znaczący od dawna uległ skróceniu, co sie udało również dzięki zwiększeniu floty samolotów i symulatorów oraz ..liczby instruktorów . Zapewniam, ze pod tym względem będziemy dążyć do jak najwyższych standardów . Nikt nie szkoli się 2 lata do licencji PPL przy pełnej dostępności. Druga sprawa, ze dyspozycyjność ucznia nie jest jedynym wskaźnikiem czasu trwania szkolenia lotniczego. Co do samolotu DA-42... taka sytuacja nigdy nie miała miejsca. Proszę nie obrażać ludzi, którzy pracują przy obsłudze technicznej i ciągłej zdatności do lotu naszej floty. Nie zapominamy o zamówieniu części. Nikt nie szkoli się w nieskończoność ... kwestia uczniów, którzy przerywają szkolenie. Na nasze zlecenie w zeszlym roku przygotowaliśmy klarowny kontrakt, który reguluje warunki rezygnacji ze szkolenia na każdym z jego etapów.
To jest inna firma . Z innym nipem . Z innym kra i regionem . Najpierw sprawdź a potem gadaj głupoty
Wszystko to co napisali przedmówcy to niestety przykra prawda. Szkolenie w ośrodku to udręka, ciągły brak zdatnych maszyn do lotu, brak instruktorów. Kolejki do samolotów są tak długie, że aby ukończyć szkolenie, które trwa 6h potrzebne są dwa miesiące, oczywiście w dobrym przypadku. Jak jest samolot i instruktor to w sezonie nie ma paliwa w beczkach, ciągle trafiamy na jakąś minę. Czas trwania ppl to dwa lata, przy dobrych wiatrach. Czas porozmawiać o (usunięte przez administratora) Omijać szerokim łukiem!!!
to prawda ja tez szkolenie ktore zajmuje 6h robilem przez rok. jak napisalem krytyczna opinie na fb to zostala usunieta. a latwo to udowodnic na podstawie dokumentacji pdt oraz logboobka ze tak bylo
(usunięte przez administratora) Szkoda generalizować i obrażać wszystkich, zwłaszcza fantastycznych instruktorów. Wyszkolono setki ludzi, maja fantastyczna flotę i zaplecze. Cały cza się rozwijają i coś ulepszają. Ja się wyszkoliłem i nie zamieniłbym tego okresu na żaden inny.
Ps czy tu faktycznie jest ktoś kto wpłacił pieniądze i się nie szkoli? Grafiki w szkole pełne, sale wykładowe również. O co tu chodzi?
Zdecydowanie spór. Szkolenie lotnicze jest bardzo kosztowne. To nie kurs recytatorski. Akurat znam temat i nie sposób się nie zgodzić z właścicielami GoldWings w tej kwestii. Zreszta podobna sprawę tez wygrali. Warto przemyśleć kwestie szkolenia to w końcu duze pieniądze.
Wszystkie sprawy dotyczą tego samego. Stary temat. Czyli zwrotu pieniędzy za nieukończone lub przerwane szkolenie. Stary wzór umowy nie regulował w ogóle tej kwestii. M. Innymi mój????ja szkolenie ukończyłem. Wiem tez, ze poradzono sobie z tym problemem po prostu zlecono zewnętrznej kancelarii przygotowanie wzoru umowy, który szczegółowo reguluje kwestie jej rozwiązania. Żadna tajemnica.
To dopiero historia.... zamożni szkolenie w pierwszej kolejności. To dopiero ciekawa opinia. Wśród ludzi, którzy płaca po 200.000 za szkolenie taki przegląd. Dobre!!!
(usunięte przez administratora)
ppl robie w tej szkole juz ponad rok, jestem studentem i mam sporo czasu, a mimo to szkolenie ciagnie sie jak krew z nosa. srednio latam 1 lot co 2 tygodnie, mialem juz ponad 5 wznowien, bo byly za dlugie odstepy czasu miedzy poszczegolnymi lotami. moim zdaniem robia tak specjalnie,aby naciagac uczniow na dodatkowe koszty, zwlaszcza pogrywaja sobie tak z tymi zagranicznymi. mialem robic inne szkolenia, ale po tym co tu sie dzieje zdecydowanie odradzam i sam z stad uciekam. (usunięte przez administratora)
Czy to forum jest aktualne? Mam pewien problem i poszukuje odpowiedzi
Słyszałem sporo dobrego o firmie i zupełnie nie wiem co teraz sądzić? Firma rekrutuje aktualnie?
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Interesuje mnie umowa na jaką można liczyć na początek?