Opinie o WELCOME Airport Services Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy WELCOME Airport Services Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w WELCOME Airport Services Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy lotniczy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o WELCOME Airport Services Sp. z o.o. w Warszawa

Zawiedziony
Były pracownik

Niestety mimo wielu obietnic to rzeczywistość okazała się smutną porażką tej firmy. Pracują jako kierownicy sami niedowartościowani nieudacznicy którzy nic nie wiedzą ale się udzielają. Sama firma płaci bardzo przeciętnie a wymagania jakby norweskie pensje płacili. Generalnie omijajcie szerokim łukiem, chyba że chcesz pracować z (usunięte przez administratora) za prawie najniższą krajową. PORAŻKA !!!

KRK
Były pracownik
@Zawiedziony

Co do tak zwanych kierowników zmiany ( ludzie z płyty, którzy zaczynali ściezkę przez dispatchera ale teraz ogarniają też - czytaj: rozliczają i życzą sobie ewentualnych wyjaśnień - dział pax - to mam parę swoich prywatnych uwag... Czy każdy aby na pewno dorósł do swojej roli, czy nauczył się jedynie pewnych schematów na kursach dla kadry kierowniczej i ubrał to w kierowniczą poprawność żeby wyglądało "dorośle i dojrzale". Struktura firmy i organizacja pracy. Miejscami zupełnie DO KITU.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w WELCOME Airport Services Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Ciekawsky
Były pracownik
 Pytanie

Cześć! Czy sa jakies opinie o nowej dyrektor HR? Zaczela cos robic w sprawie odejsc wieloletnich pracownikow??

5
Boczek
Pracownik
@Ciekawsky

Zaraz nie będzie nowej dyrektor HR zarządu i większości dyrektorów. Kolacja zapowiada szybkie zmiany w spółkach skarbu państwa. Ciekawe czy są wśród was tacy którzy pamiętają co działo się w WAS kiedy był tu peowski prezes Zbyszek który pracownikom się nie kłaniał. Oby te czasy nigdy nie wróciły.

KRK
Były pracownik
@Ciekawsky

Nie ma żadnej woli zatrzymania kogokolwiek, typowa reakcja ia złożone wypowiedzenie na poziomie oddziału t to wzruszenie rąk i "Aha, okej". Firma sprawia wrażenie jakby wolała wieczny nabór i rotację, że przy okazji szlag trafi nielicznych starych który muszą w kółko wdrażać nowych to nikogo nie obchodzi. HR bierze wszystkich jak leci, o czym już było tu pisane. W zagranicznej korpo HR za taką rotację i taki poziom odejść jest zwykle bezlitośnie zwalniany. A tu szefowa działu nawet gdy ma informacje, że ktoś się kompletnie nie nadaje i szkoda go szkolić - przewraca oczami i twierdzi: "no ale dobrze rokował(a)". To jest jakiś absurd.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika W.P.

Były pracownik

19.01.2024 08:01

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?

W.P.ikona wywiad

Byłem zatrudniony jako Specjalista Obsługi Kasowej – Agent Obsługi Pasażerskiej. Główne obowiązki na tym stanowisku to obsługa rezerwacyjno-biletowa pasażerów oraz bieżąca administracja biurowa.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?

W.P.ikona wywiad

Sam zrezygnowałem ze współpracy. Nie miałem możliwości wynegocjowania stałych godzin pracy dla poprawy stanu zdrowia. Odmówiono mi także bezpłatnego urlopu jesienią 2023 roku, na którym mi zależało. Motywowano to brakiem pracowników i proszono mnie o wyrozumiałość, co mnie zirytowało. Uważam, że zapewnienia o docenianiu mojej wieloletniej pracy nie miały pokrycia w rzeczywistości, ponieważ nikt nie posłuchał moich sugestii. Starałem się być dyspozycyjny przez szereg lat, lecz wraz z upływem czasu rosną również oczekiwania ze strony pracownika względem firmy. Nie pozostawiono mi wyboru, postanowiłem odejść. Po złożeniu rezygnacji nikt w firmie nie próbował mnie zatrzymać i zmotywować do dalszej współpracy.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?

W.P.ikona wywiad

Widełki wynagrodzeń na tym stanowisku to 3500 – 4800 zł netto.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

W.P.ikona wywiad

Pracowałem w tej firmie siedem lat.

Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

W.P.ikona wywiad

W chwili obecnej nie widzę żadnych pozytywnych aspektów pracy w tej firmie, do roku 2020 byłem zadowolony ze współpracy.

Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

W.P.ikona wywiad

Brak umiejętności zatrzymania pracownika i zmotywowania go do dalszej współpracy. Brak wsparcia ze strony przełożonych i odpowiadania na potrzeby pracownicze, na przykład w kwestii mojego unormowania godzin pracy w celu poprawy stanu zdrowia. System pracy w firmie jest formalnie równoważony, ale jest to de facto praca zmianowa, chociaż oczywiście nie przebiega to tak jak w fabryce. Najwcześniejsza zmiana zaczyna się o 4 rano, a zakończenie pracy jest zależne od bieżących potrzeb. W firmie jest też duża rotacja pracowników, przez co nieustannie musiałem przyuczać nowe osoby. Niestety nie każdy z zatrudnionych kandydatów nadawał się do tej pracy. Dodatkowo część nowych osób szybko odchodziła z powodu niskich zarobków podczas okresu próbnego oraz godzin pracy.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

W.P.ikona wywiad

Na tym stanowisku nie miałem żadnych możliwości rozwoju.

Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.

W.P.ikona wywiad

Tak, ta praca wymaga ciągłych szkoleń. Większość z nich odbywa się w trybie e-learningu obligatoryjnego. Tematyka szkoleń najczęściej dotyczy aktualizacji wiedzy stanowiskowej, szkolenia z zakresu obsługi poszczególnych linii lotniczych, zasad bezpieczeństwa elektronicznego czy BHP. Brałem również udział w szkoleniach stacjonarnych z zakresu Pierwszej Pomocy, BHP i Bezpieczeństwa w Lotnictwie Cywilnym.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

W.P.ikona wywiad

W moim odczuciu atmosfera pomiędzy pracownikami jest coraz gorsza. Dawniej byliśmy zgranym zespołem i atmosfera była przyjazna. Osoby zarządzające nie zareagowały również w porę na niepożądane zachowania ze strony pewnego pracownika w stosunku do drugiego pracownika w biurze, co negatywnie wpłynęło na zespół.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

W.P.ikona wywiad

Atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą oceniam negatywnie.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

W.P.ikona wywiad

Pozwolę sobie zasugerować pochylenie się nad umiejętnościami zarządzania kierownictwa i administracji oddziału KRK. Proponuję także, by CEO zadał pytanie kadrze zarządzającej, dlaczego nie próbuje się zatrzymywać wieloletnich pracowników i motywować ich do dalszej pracy w firmie.



brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

przebieg rozmowy to jakiś żart. Osoby, które zajmują się rekrutacją nie mają zielonego pojęcia o tym, jak wygląda praca na danym stanowisku. Prowadząca rozmowę mydli oczy jak się da, w dodatku podaje nieprawdziwe informacje na temat statusu o niekaralności. Podczas rozmowy mówi, że nie trzeba dostarczać, bo służby same to sprawdzą, a przy składaniu wniosku o przepustkę okazuje się, że jednak jest potrzebne :) Kierowniczka obecna na rozmowie ma tak mało energii w opowiadaniu o pracy, że można zasnąć. Na spotkaniu indywidualnym było tylko jedno pytanie o angielski, w dodatku takie, jakiego można się spodziewać na maturze, a nie na rozmowie o pracę na międzynarodowym lotnisku

Pytania

dyspozycyjność, dojazd do pracy, i po angielsku "czy lubisz podróżować i dlaczego"

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Była pracowniczka
Były pracownik

Nie polecam nikomu, wręcz odradzam. Szkolenie jest typowo teoretyczne, a potem wysyłają Cię samą, oczekując, że ogarniesz wszystko tak samo dobrze jak doświadczony pracownik. W grafiku loty nachodzą na siebie, przez co musisz być w dwóch miejscach na raz. W wakacje zatrudniają multum pracowników, po czym okazuje się, że jest ich za dużo, więc zwalniają ludzi. W razie błędu nie spodziewaj się, że potraktują Cię ulgowo - mało tego, zwolnią Cię bez żadnego wyjaśnienia. W moim przypadku dostałam jedynie telefon, a w dniu kiedy przyszłam zabrać swoje rzeczy nie miałam nawet przyjemności porozmawiać z kierownictwem. Nie mogłam odebrać też swoich rzeczy, musiała mi je przynieść koleżanka. Nigdy nie czułam się tak upokorzona jak byłam w tej firmie. Nie mówiąc nawet o niekompetentnych pracownikach, którzy ciągle obgadują się między sobą, a nawet krzyczą w pokoju socjalnym. Pracownicy składają prośby o urlop na święta Bożego Narodzenia z rocznym wyprzedzeniem, a nawet w takim wypadku go nie dostają. Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, chyba że chcesz harować za małe pieniądze i brak szacunku ze strony pracodawcy.

MówięJakJest
Były pracownik

Jeśli chodzi o WAW to ciężko wymienić choć jedną rzecz o której kierowniczka sekcji ma pojęcie… no chyba jeśli chodzi o budowanie nieprzyjaznej i toksycznej atmosfery… oj w tym to ona ma doświadczenie xD

Ciekawy kandydat
Kandydat
 Pytanie
@MówięJakJest

A co takiego robi? Zastanawiałam się nad aplikacją na agenta obsługi pasażerskiej.

2
luj
Były pracownik
 Pytanie
@Była pracowniczka

Czy nadal trwa ciągła rotacja pracowników i trzymanie na zleceniu, gdy inni mają umowę o pracę a pracujesz świątek piątek dzień i noc kosztem zdrowia?

KRK
Pracownik
@luj

Czy na zleceniu to nie wiem, ale rotacja jest taka, że aż dziwne, bo w korpo za taką rotację HR-owcy wylecieli by (usunięte przez administratora). Tak, rypiesz kosztem kompletnego rozregulowania organizmu, grafik grafikiem a wracasz do domu kiedy się uda. Mieszanie w grafiku, pieniędzy za dyspozycyjność w swięta kalendarzowe nie ma.

nitka
Pracownik
@KRK

nie polecam działu pasażerskiego. Ciągłe mieszanie w grafiku a spróbuj się nie zgodzić na dodatkowe zmiany lub zostawanie po godzinach to już jesteś na celowniku kierowniczki.

KRK
Były pracownik
 Pytanie
@nitka

Hej, mogę to częściowo potwierdzić przykładem. Tzw "lider" dzwoni i szuka na cito kto może zostać bo akurat minutę wczesniej odwołano jakiś rejs. Jest wieczór, 18-19. Gadka przez tel., cytuję z pamięci, sytuacja nie dotyczyła mnie, ale byłem mimowolnym świadkiem: "możesz zostać do 21:30? Nie? A do której? do 20? To mnie nie urządza. (...) Mógłbyś się poświęcić, przecież cię nie proszę codziennie... Tym bardziej, że potem masz wolne. " Pytany wyraził zgodę tylko do 20 i odmówił zostawania dłużej. Lider foch, cześć koniec rozmowy. Prawo pracy owszem: przewiduje możliwość oczekiwania pracodawcy wykonywania nadgodzin jeśli wymaga tego sytuacja i to jest normalne, nie ma sensu z tym polemizować. Ale w tej pracy nadgodziny to jest coś co przeciąga się czasem do 12-tu godzin albo poza nie wykrcza. To nie jest kwestia zostania 9-ej godziny po 8-miu godzinach, tak jak to jest w innych pracach. Tutaj wyrabia się swoje 9-10 i okazuje się że nagle w ostatniej chwili wypadają kolejne godziny i jakiekolwiek stawianie oporu będzie źle widziane. Zmęczenie nie jest argumentem. Wyjsciem z sytuacji jest uczenie ich rozumu w ten sposób, że okej, dobrze: zostaję do późnej nocy, potem mam problem z powrotem do domu bo nikogo nie obchodzi transport, ostatecznie dociera się do domu nad ranem by następnie wziąć L-4 i tak kilka razy do skutku, z nadzieją że ktoś to zrozumie. I nie ma co mieć skrupułów. U nas w KRK w ten sposób odszedł doświadczony kasjer czyli taka osoba od rezerwacji i rozwiązywania problemów z biletami , super gość, wspierał odprawy, już miał tego serdecznie dosyć, głośno tego nie mówił ale w końcu rzucił kwitami, bo mu życie się sprawy prywatne od tego trybu pracy podobno sypały. Dostanie lepszą pracę na lajcie, znajdzie ją bez problemu.

cecylka
Były pracownik
 Pytanie
@KRK

Jak to możliwe? Czyż na straży dobrej komunikacji i prawa pracy nie stoi niedoszła posłanka kierowniczka która jest jednocześnie przewodniczącą organizacji związkowej? Wskazówka dla pracodawcy aby utrzymać agentów. Szanujcie pracownika, nie wymuszajcie brania dodatkowych dyżurów, traktujcie pracowników równo, przestańcie promować sygnalistów kierowniczki.

@KRK
Były pracownik
 Pytanie
@cecylka

Sygnaliści - zupełnie wyleciało mi z głowy :). Fakt, jest paru (usunięte przez administratora) wśród starszych agentów a i wsrod liderów się znajdzie. Szefowa związku... Jednym uchem jej wleci a drugim wyleci. Infantylizm taki, że ręce opadają. Ale ma więcej do powiedzenia niż dyrektorka oddziału i ostateczne decyzje personalne w zakresie paxu należą do niej a nie do dyrekcji. Związek potrzebny i przydatny jak psu 5 noga. Godność pracownika o którą darła buzię Solid.ogranicza się tylko do personelu sklepowego. Tutaj natomiast zastosowania nie ma. Pracownik sklepu, który w niedziele pracował i tak max do 14-17 ( i pewnie nie wczesniej niż od 8-9) byl przepracowany. Ale agent na pełny zegar od 4 do - ?- zależy jak wypadnie - NIE. Związek... tam szeregowi członkowie nawet pojęcia nie mieli co się w związku dzieje. Jakbyście jednak decydowali się na tę pracę ( bo macie bardzo blisko, innego powodu nie widzę) -to nie dajcie się namawiać na członkostwo. Był taki moment, że większość działu odpraw wypowiedziała członkostwo w proteście.

Pan P.
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak z zarobkami na płycie przy 220 h? da się dobrze zarobić? pracowałem na wyburzeniach więc ciężej nie będzie, dorabiałem we frankfurcie gdzie w godzine 300 walizek to była norma na osobe i nie było problemu.

1
Kamil
Pracownik
@Pan P.

Wyciogniesz jakies 7000 do ręki spokojnie + bony sodexo

1
KRK
Były pracownik
 Pytanie
@Pan P.

Zlituj się... 220h to dla kogo i na jak długa metę? Był taki czas że dokręcali takie ilości godzin na płycie Chwalebne czasy bzdury ovidowej, wtedy to dopiero był wyzysk... aż trudno uwierzyć. Wieczne niedogodziny, obcięte pensje... nie chcę tego pamiętać. Na produkcji w miasteczku powiatowym zarabiało się więcej i pracowało mniej w owym czasie. Tfu.

Pan P
Były pracownik
@KRK

Pracowalem jako spawacz, 250/300 h to norma na stoczni ale za to te 12 tys w polsce sie zarobilo, niestety jestem w wawie ze wzgledow rodzinnych i szukam czegos tutaj. Nie pojde tu spawac za 30 zl na godzine bo nie przezyje. Pracowalem po 12/14 h po 100 dni jak byl kontrakt gdzie trzeba bylo robic. Ale za to mam nowe auto, dom nad morzem, pracowac nie musze ale chce a jak mam pracowac to musi byc powazna wyplata bo inaczej wole w domu siedziec tak jak od roku to robie.

KRK
Były pracownik
@Pan P

Nie mam pojęcia ile zarobiłbyś "na warsztacie". Ale nie sądzę żebyś na początek dostał więcej niż 4500 do łapy. Tylko weź pod uwagę, że dojazd jest chory. Raz że beznadziejnie skomunikowane drogowo, a dwa że za parking kilometr od pracy płaciłbyś nawet 200 miesiecznie o ile znajdziesz miejsce. To się z żadnej strony nie kalkuluje...

Panicz
Kandydat
 Pytanie

@PracodawcaPracodawcaJak tam klimat w pracy w Warsaw Airport Services Kraków?

1
Nadia
Były pracownik
@Panicz

Pasażerski w Krakowie to prywatny (usunięte przez administratora) przewodniczącej związku zawodowego. Nie polecam pracy w tym dziale. Wiele fajnych osób odeszło przez nią z lotniska. Wcześniejszy dyrektor i obecna dyrektorka nic z tym nie robią ponieważ ona opowiada o swoich polityczno związkowych znajomościach.

MówięJakJest
Były pracownik
@Nadia

Pasażerski w WAW tak samo, kierowniczka sekcji obsługi pasażerskiej jest przewodniczącą związków nazwisko to pojawia się w tej samej firmie przynajmniej 3 razy, jeśli jej podpadniesz to cię zniszczy

KRK
Były pracownik
@Nadia

Potwierdzam, Przynależność do związku nic nie daje :)))) Organizacja roboty coraz gorsza. To nie to co lata temu. No ale. Kto się ustawil ten zadowolony, każdy gra na siebie. Staż pracy też wiele nie da. Trzeba się szanować. Współczuję pasażerom, którzy będą potrzebowali rozwiązania jakiegoś problemu i trafią akurat na zmianę obsadzoną przez samych amatorów z kulawym angielskim na dodatek, którego już samo słuchanie może powodować zażenowanie...

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w firmie. Z początku może się wydawać, że wszystko jest fajne proste ale gdy już jesteś na płycie okazuje się że jest masa procedur wymagań i oczekiwań. Starzy wyjadacze oczywiście nie wszyscy ale są tam takie perełki co uważają się za najmądrzejszych i nie są skłonni przekazać ci wiedzy a jeśli już się czegoś dowiesz to wielu robi po swojemu i jednemu liderowi to będzie przeszkadzać a drugiemu nie. Ciągłe ciśnienie praca w zmiennych warunkach atmosferycznych i o różnych godzinach za marne pieniądze. Jak ktoś chce robić za robola beż życia osobistego to polecam a jak ktoś chce wstać rano pójść do pracy i wrócić popołudniem to odradzam. Tutaj albo trafisz na zmiany mieszane raz na rano raz na popołudnia oraz nocki i to wszystko w jednym miesiącu albo pół miesiąca z rana a drugie pół na popołudnia pomieszane z nockami. Człowiek nie jest wstanie wypocząć, higiena snu przestaje istnieć co odbija się na zdrowiu. Może dla tego jest tak duża rotacja. Praca dla zapaleńców albo dla ludzi co nie mają już innych perspektyw na życie. Żeby nie było, że tylko krytykuję w firmie są też normalni i życzliwi pracownicy ale jak ktoś powiedział jeśli chcesz mieć kolegów w pracy to musisz mieć twardy (usunięte przez administratora)

gate w6
Pracownik
@Były pracownik

Pani M. R z działu szkoleń kompletnie nie nadaje się do tej pracy. Na szkoleniach zgrywa wielką pańcie, i bardzo źle odnosi się do współpracowników. Zalecam zwolnić w trybie natychmiastowym.

hmmm
Pracownik
 Pytanie
@gate w6

Jakiś przykład? zalecenia anonimu z internetu raczej nie podziała

3
dawny pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

O widzę w Welcome bez zmian.Po 8 latach pracy w tej firmie jak człowiek już nie musi prowadzić tego (usunięte przez administratora) trybu pracy (grafiki) nagle uświadamia sobie, kurde 8 ostatnich lat nie pamiętam. Wyjście z Welcome to tak jakby wyjście z więzienia na wolność.Powie to każdy po latach pracy tam.Nagle okazuje się że można się wyspać normalnie, że w weekendy istnieje życie.Ze w święta kilka dni spędzasz z rodziną.Że na sylwestra na kilka dni jedziesz gdzie chcesz .8 straconych lat za marne grosze .A zdrowie? No cóż tego też już nikt nie zwróci

KRK
Były pracownik
@dawny pracownik

Potwierdzam. Dział pax KRK,. pieniądze nie są dobre jesli wezmie się pod uwagę zrypany grafik, godziny, dni, dojazdy, lokalizację. Ogólnie jesteś fajny dopóki jesteś dyspozycyjny. Duża rotacja, marny kandydat, biorą każdego byle chciał przyjść, to potem generuje błędy w robocie, starzy chodzą coraz bardziej sfrustrowani. Aha - uwaga: żeby nie było zdziwienia: problemy z urlopami od czerwca do konca wrzesnia. Za dużo nie dostaniesz, zapomnij.

zbieracz opinii
Pracownik
 Pytanie

Cześć pany, jak teraz na rampie praca? cos sie zmieniło na lepsze?

2
Bolek
Kandydat
 Pytanie

Jak oceniacie pracę w samym biurze na lotnisku? Jak ludzie ?

3
Candoza
Kandydat
 Pytanie

Kierowca autobusu w Warszawie. Widziałem ogłoszenie i zastanawiam się nad aplikacją. Warto? Mógłby ktoś przybliżyć realia w tej firmie i na tym stanowisku? :)

4
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

XDD
Były pracownik

Przecież wszyscy co pracowali wcześniej tylko dla Welcome teraz pod "dumną" nazwą Polish Airports Academy pracują teraz również dla PPL cała banda nieudaczników pokroju Kubusia Magdusi itp. i tak jak pisali fejkowe opinie dla Welcome teraz piszą je pod "dumną" nazwą Polish Airports Academy dla PPL

XDD
Kandydat
 Pytanie

Pracuje nadal bo z jej „trybem pracy” w normalnej firmie byłoby ciężko, celem każdego działu HR jest REKRUTOWAĆ pracowników a w welcome? Nie dość że firma dziadowa to jeszcze te rekrutacje trwają bez końca welcome? kawusia, ploty, obgadywanie ich codzienność w biurze Nie szanują czasu prywatnego kandydatów, nie szanują pracowników - całe welcome

Jaracz
Pracownik
 Pytanie
@XDD

A to nie wiedziałem, madzia sprawiała wrazenie bardzo miłej jak sie rekrutowałem. Podobno pojawila sie nowa dyrektorka hr, wiecie cos?

1
Gary
Kandydat
 Pytanie

@Pracodawca Mam pytanie na jakim poziomie wymagany jest angielski ?

6
Mio
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest stawka brutto dla koordynatora? Widzę że ogłoszenie jest aktualne. Pytam żeby ewentualnie nie marnować czasu kadrom a także sobie

6
Jak
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest stawka brutto dla koordynatora?

6
Mini
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy obecnie są przyjęcia do pracy na płycie w WELCOME??

6
Emil
Kandydat

Dzień dobry, czy mógłby ktoś powiedzieć jaka jest pensja na umowę o prace na dziale pasażerskim

6
Tomek
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy mógłby ktoś powiedzieć jaka jest pensja na umowę o prace na dziale pasażerskim?

6
Pytanko
Kandydat
 Pytanie

@PracodawcaIle płacą na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Operacji Lotniczych? Jak długo trwa szkolenie?

6
Kiri
Kandydat
 Pytanie

Hej, na jakie zarobki mogę liczyć na start w sekcji pasażerskiej, ale tak na rękę??

6

Zostaw merytoryczną opinię o WELCOME Airport Services Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WELCOME Airport Services Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy WELCOME Airport Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 275.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WELCOME Airport Services Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 190, z czego 25 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 82 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy WELCOME Airport Services Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w WELCOME Airport Services Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
WELCOME Airport Services Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii