Hej! Widziałem, że rozpoczęła się rekrutacja do POZ? Warto coś się zmieniło bo mało świeżych opinii.
Hej! Narazie nie jest źle ;) nie ukrywam z nastawieniem mało pozytywnym ale jak widać nie wszystko wszystkim pasuje, a opinie tutaj należy brać przez sito :) Osobiście jak dla mnie Ok !
Hej! Widziałem, że rozpoczęła się rekrutacja do POZ? Warto coś się zmieniło bo mało świeżych opinii.
Hej! Narazie nie jest źle ;) nie ukrywam z nastawieniem mało pozytywnym ale jak widać nie wszystko wszystkim pasuje, a opinie tutaj należy brać przez sito :) Osobiście jak dla mnie Ok !
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Welcome Airport Services?
w oddziale WAW sekcja PAX podejście jest takie że lepiej do kierowniczki nie podchodzić a jak idzie obok to zejść z drogi bo nie wiadomo kiedy się odpali i szkoda nerwów ;)
Nie mają szacunku kompletnie :) Jeżeli nie(usunięte przez administratora) masz (usunięte przez administratora)w tej firmie, mówimy o oddziale POZ. Jeżeli będziesz mówił prawdę o tej firmie na głos, polecisz :) Godziny poza sezonem obcinają nawet umowie o pracę, przepracowałem ponad rok, o uprawnienia musisz sam się BŁAGAĆ, pomimo, że osoba z HR-u zapewniała, że z "automatu" zostaniecie wrzuceni na szkolenia. Jeżeli się nie przyznasz do czegoś do czego oni chcą żebyś się przyznał, nawet jeżeli to nie twoja wina, polecisz. Z całego serducha nie polecam tego (usunięte przez administratora). Kierownictwo ma Cię kompletnie gdzieś, kółko wzajemnej adoracji.
W punkt. Ze strony CKI: HR - rozumiem że na rozmowach kwalifikacyjnych, wychwala sie pracodawce pod niebiosa ale tutaj (usunięte przez administratora) w żywe oczy. Na start dają Ci śmieszna stawkę, ale zapewniają że jak bedziesz miał więcej uprawnien, to dostaniesz podwyżkę. Przez sezon (usunięte przez administratora) że nie ma czasu na szkolenia. Po sezonie, kiedy jest czas, nie zorganizuja Ci szkolenia, bo nie jest to w ich interesie by dawać Ci większą stawkę. Kiedy zgłosisz do HR ten fakt, to sa rozkladane ręce :) Protip dla nowych pracownikow - jesli potrzebujecie czegoś z HR, nie szukajcie jej w biurze, tylko idzcie w kierunku najbliższej palarni. Tam na pewno ją znajdziecie. Kierownictwo to nie tylko kółko wzajemnej adoracji ale wybitnie niekompetentni ludzie. Tak samo połowa Liderów. Jeśli masz palącą sprawe i potrzebujesz wsparcia, dzwonisz do Lidera. W odpowiedzi słyszysz „nie moge teraz, bo jestem zajęty”. Po odprawie udajesz sie do OPS i widzisz czym owy Lider był zajęty. Ploteczkami z podwładnymi. Ale podobno to i tak nic w porównaniu z tym co sie dzieje na płycie. Najlepszym potwierdzeniem jest fakt że Liderzy Płytowi śmieją sie razem z innymi pracownikami ze swoich Kierowników. Nie raz robią to podczas boardingu, gdzie słyszą to pasażerowie… Przy okazji, w imieniu wszystkich pracowników, chce podziękować za pomysł deklaracji dyspozycyjności na rok 2024. Jeśli zadklarujesz za mało godzin - firma nie przedłuży Ci umowy. Piękne podziękowania za miniony sezon, który był rekordowy i wymagał od wielu z nas poświęcenia swojego życia prywatnego. Jeszcze raz dziękuje za ten pomysł. Utwierdził mnie w tym żeby zaczeła szukać nowego pracodawcy.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Welcome Airport Services? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Nie polecam nikomu pracy z ową firmą. Grafik zmieniany z dnia na dzień. Nie masz prawa nie zgodzić się z ustaleniami lidera. Pracując na umowę zlecenie w cyklu 12 godzinnym mimo że kolejny dzień miałby być do mojej dyspozycji wolą lidera jest konieczne przyjście do pracy. Nie zgadzam się z takim traktowaniem pracownika. Kary pieniężne za nieobecność w pracy mimo ze w grafiku dzień zaznaczony jako wolny. Skandal. Praca ponad siły. Tempo zabójcze. Warunki pracy złe. Lider podnosi głos na pracowników co jest niedopuszczalne. Wystawiam opinie negatywną ku przestrodze innym przyszłym pracownikom.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Welcome Airport Services? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Sama praca w sobie jest przyjemna i szybko idzie ogarnąć system rezerwacyjny. Początek pracy zaczyna się szkoleniem tygodniowym które trochę, lecz nie za bardzo pomaga w pracy. Po szkoleniu wpisanym jest się na plusa do któregoś z pracowników i można obserwować przez tydzień jak wygląda ta praca i się przyzwyczaić. Pracownicy to największy minus tego oddziału... dzielą się na lepszych - pupilki liderów oraz gorszych - ci spoza grupki znajomych. Bardzo źle jesteś traktowany przychodząc jako nowa osoba i jeśli nikogo nie znajdziesz o podobnym podejściu/charakterze to będzie ciężko. Na początku wszyscy mówili, że jak ma się jakiś problem to można się spytać agenta obok - pytając dostaje się od większości odpowiedź "przecież to było na szkoleniu" lub żałosny wzrok i obgadywanie przez najbliższe 3 dni jak bardzo to nic nie ogarniasz i nie nadajesz się do pracy. Agenci dzielą się na tych; normalnych z którymi można porozmawiać, poradzić się i Cię nie ocenią oraz tych którzy myślą, że niewiadomo kim są bo robią High Cost linie (KLM, Lufthansa,LOT) XDD!!! Ta grupa znajomych z politechniki oraz pupilki liderów to największy minus tej pracy i najbardziej zniechęcający, traktują pasażerów jak masę oraz są bardzo niepomocni !!! Gdzie to nastawienie pro-pax które zostało nam wpawane podczas szkoleń ??? Kolejna sprawa to liderzy którzy mają problem bo muszą pracować i wykonywać swoje obowiązki. Dzwonisz do nich żeby się zapytać to odpowiadają z łaską lub mówią że mamy nie truć im czasu ;) Oczywiście że dostanie stanowiska Lider wiąże się ze znajomościami oraz jak blisko pozostałych liderów jesteś i jak Cię lubią. Sekta. Firma w miejscu pracy zapewnia tylko wodę i kawę z obrzydliwego ekspresu, jest lodówka oraz opiekacz. Ogólnie pomieszczenie socjalne jak na ilość pracowników podczas jednej zmiany w sezonie jest za małe stanowczo !!! Plusem tej pracy jest to, że jak ma się przerwę między lotami to można iść sobie odpocząć lub wskoczyć na jakieś jedzonko do złotych łuków obok ;)
Ktoś napisał w komentarzu, że tną pensje i zwalniają pracowników. Zastanawiam się, czy ta sytuacja spowodowana jest pandemią... Faktycznie dużo osób straciło zatrudnienie? I co z wynagrodzeniem, pracownicy mocno odczuli po kieszeniach te cięcia? Myślałam nad zatrudnieniem się w tym porcie, ale chyba wybrałam zły moment :(
Dzisiaj żyjemy w czasach gdzie wszystko da się usprawiedliwić pandemią, Welcome i zwalnia i zatrudnia jednocześnie lotów wcale nie jest mniej, niektóre linie latają nawet więcej niż przed pandemią, problemem jest brak pasażerów na rejsach - obecnie jest to średnio 50% tego co było przed pandemią. Największy problem welcome ma w pozyskaniu nowych pracowników, pensje są niskie, oczekiwania pracodawcy wysokie. Jeśli zastanawiasz się nad podjęciem pracy to zawsze będzie zły moment, wystarczy wejść na stronę kariera welcome i na ich profil na olx oraz pracuj pl aby sobie uświadomić na jak wiele stanowisk ta firma potrzebuje ludzi…
Aż tak to źle wygląda ja właśnie napotkałem oferta od nich i wszystko spoko puki mnie nie tknęło żeby zobaczyć opinie na temat pracy i firmy dramat
a jaką ofertę wtedy znalazłeś, że tak Ci się spodobała? i skąd masz pewność, że te opinie są prawdziwe, dasz znać? bo ja tak czytam i też się zastanawiam po prostu. czy gdyby było tak źle to jeszcze mieliby ludzi u siebie? le osób teraz jest?
Pracowałam w cleaningu (sprzątanie samolotów ) praca ok ,ale atmosfera tragiczna ,jedna klika która notorycznie robi wszystko żeby nowi pracownicy się pozwalniali ,ciągle donoszenie do liderów (często kłamstw ) ogólnie nie polecam bo traci się tylko czas i nerwy ,i tak jestem zdziwiona że nikt nie zrobił jeszcze z tym porządku.
A można wiedzieć, kiedy byłaś tam zatrudniona? Oni się konkurencji boją czy jak? I czy oprócz samego sprzątania samolotów nie narzucają jakiś innych obowiązków?
Mam pytanie czy w najbliższym czasie pomimo nawrotu pandemii planowany jest nabór na stanowisko check-in jak w ubiegłych latach? Jeśli tak to czy w sprawie szczegółowych informacji/cv itp trzeba skontaktować się osobiście z lotniskiem czy za pośrednictwem jakiejś strony?
złóż aplikacje cv przez stronę oficjalna jesli nie ma na zadne stanowisko jakie bys chciala to zloż ogólną poszukaj ogloszen na pracuj....pl lub olxie na bank znajdziesz ja pracuje kilka lat i nie narzekam a niestety ludzie umieja tylko to w tych czasach a jak bedzie lock (usunięte przez administratora) i inne sprawy to zaraz bedzie walka o prace przetrwanie etc i po co oczerniac.... ida kiepskie czasy niestety a czlowiek czlowiekowi zamiast pomagac to dolki kopie pozdrawiam i powodzenia na rekrutacji obecnie szuka dzial pasazerski i informacja z tego co wiem zadzwon do oddzialu polacza Cie z hr i dowiesz sie wszystkiego sama
Czy Welcome Airport Services organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Czy w Welcome Airport Services panuje luźna atmosfera?
Przepracowałem tam ponad pół roku. Praca fizyczna. Lotnisko czynne 24h/7dni. Zmiany nocne, poranne, popołudniówki. Chwilami dużo pracy jak samoloty się zlecą, chwilami totalny luz. Ogólnie oddział Poznański ma słabą kondycje. Firma nie dba o pracowników. Nie zapewnia im normalnego zaplecza socjalnego, szatni. Totalny (usunięte przez administratora) Masz przyjść zrobić swoje. Samolot ma wylecieć na czas i tyle. A że kręgosłup pracownikowi wysiądzie to mniejsza. Albo polubisz ten system albo znienawidzisz. Kierownictwo oddziału dramat. Nie dziwie się, że pracownicy szybko uciekają. Fajna praca aby dorobić dla studenta.
Polecam!
Twój wpis, chociaż pozytywny, jest bardzo lakoniczny. Powiesz, dlaczego polecasz pracę w tym miejscu? Chętnie dowiem się, co podoba Ci się najbardziej. Jakie masz zdanie na temat zarobków oraz możliwości rozwoju?
Jesteś zatrudniony w Welcome Airport Services w Poznaniu? Jakie stanowisko piastujesz? Co możesz powiedzieć o ogólnych warunkach pracy w owej firmie? Jakie pozytywne aspekty dostrzegłeś w pracy w Welcome Airport Services?
No ale @zona jeśli jesteś pracownikiem fizycznym to trochę bardziej odczuwasz to że praca jest ciężka, natomiast na samych stanowiskach typu wiceprezes też nie jest łatwo, bowiem mają wysokie wymagania, dobra znajomość języka angielskiego czy też kilkuletnie doświadczenie
Nowa spółka od roku na rynku (usunięte przez administratora) PIlnujesz godzin. Często kogoś szukają, świadczy o tym, ze nie mają dobrej opini. Ludzie odchodzą, po miesiącu, (usunięte przez administratora) praca 7 dni w tygodniu praca x 24, zatem wysoka dyspozycyjność. Lotnisko nie ma świąt, weekendów etc. Praca od 4 rana do 13stej, nietypowe zmiany. Płace niskie, (usunięte przez administratora) W biurach pracownicy- starych firm przed założeniem spółki, zatem nie znajdziesz tam nowej rekrutacji. Starzy pracownicy w nowych szatach "Welcome"nadal pracują. Szukają ludzi tylko na płytę.
Proszę o opinię na ich temat.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Welcome Airport Services?
Zobacz opinie na temat firmy Welcome Airport Services tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.