Opinie o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy TD System Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie TD System Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi zarządzania urządzeniami IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

laszekm

poproszę o wzór zgłoszenia skargi do UOKIK : laszekm@wp.pl

Mario

Jeżeli ktoś posiada to proszę o wzór zgłoszenia do UOKiK Proszę wszystkich poszkodowanych o zgłaszanie sprawy we wszystkich instytucjach.

Odp.
@Mario

Proszę o adres mail, to prześlę moją skargę

Hubi
@Odp.

Witam podeslij proszę wzór skargi Pozdrawiam

tiur333@wp.pl

Witam poproszę o wzór na adres tiur333@wp.pl Pozdrawiam i dziękuję

nico
@Odp.

poproszę wzór skargi

nico
@nico

marwa1963@onet.eu

Nowaczek1986
@Odp.

nowaczek1986@poczta.onet.pl Poproszę

Nati
@Odp.

Proszę o przesłanie skargi na maila mam podobny problem z góry wielkie dzięki ????

Nati
@Nati

nataleczka889@wp.pl

hchoma@op.pl
@Odp.

Bardzo proszę o przesłanie wzoru skargi

Przemek
@Odp.

Witam czy mógłbym otrzymać taki wzór skargi ? Reklamacja w td system nic nie dała, odmówili mi uznania reklamacji. Wole dac biednym dzieciom 90 zl niż im :)

piotras
@Odp.

poproszę w wzór skargi piotras.mgk@poczta.fm

evela
@Mario

Witam, proszę o wzór skargi do UOKiK-u, i mam pytanie czy Państwo opłacają "mandat" przed wysłaniem skargi ? Z góry dziękuję za odpowiedz !

evela
@Mario

i mój email - (usunięte przez administratora)

Obywatel
@evela

Nie, przecież nie ma takiego obowiązku

aaagosia
@Odp.

Proszę o wzór na maila gosiajakubiec@o2.pl będę wdzięczna :)

ECK
@aaagosia

Można też składać skargi na SPÓLKĘ do ECK - Europejskiego Centrum Konsumenckiego .Odpowiedzi udzielane są zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Czas oczekiwania wynosi około 30 dni - może się on wydłużyć ze względu na tymczasowe obciążenia centrum. • Szczegółowe informacje dotyczące zasad składania skarg do ECK dostępne są pod adresem: https://konsument.gov.pl/skarga-do-eck/ • Działania w ramach Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich mają charakter pozasądowy/polubowny.

Joanna
Inne
@ECK

@ECK Ja tylko wspomnę, że na forum GoWork.pl wypowiadamy się na temat warunków zatrudnienia w TD System Sp. z o.o.. Czy wie ktoś coś na temat prowadzonych rekrutacji w tej firmie? Na ich stronie internetowej nie widzę żadnej informacji na ten temat. Będę wdzięczna za pomoc.

6
nowaczek1986
@Joanna

na lepszą pracę cię nie stać?

libra
@Odp.

Odp. Bardzo proszę prześlij mi wzór skargi na adres: librawaga@gmail.com Też mam ten problem i mam bilet parkingowy i też TD nie uznało reklamacji!

lukas
@Odp.

lukash9@wp.pl prosze o przeslanie wzoru skargi, z gory dziekuje.

Daniel
@Odp.

Witam poproszę wzór skargi na maila: danielboczar@gmail.com

Izabella
@Mario

Witam. Bardzo proszę o wzór skarg na email: izadymek@interia.pl Z góry bardzo dziękuję.

Danuta
Inne

Szukam opinii na temat pracy w TD System. Czy szukają aktualnie pracowników? Będę wdzięczna za jakieś info, dzięki.

Sajj
@nico

Proszę o wzór skargi na Sajjuk1@wp.pl

gsk
@Odp.

proszę o wzór skargi na: gkrupowski@wp.pl

LuPPa
@Joanna

na ich stronie pisze że przyjmą do pracy w Nowym Sączu - ale kto taką pracę podejmie na umowę zlecenie za 1000 zł (usunięte przez administratora)6 nie wiem czy aktualne ale poczytajcie co oferują pkt. 2 "prowizje i premie za dobre wykonane obowiązki" to wiecie nie dziwmy sie że kontroler wsadza wezwania jak leci

Lusia
@Odp.

Poproszę o wzór skargi do UOKiK z opisem na mojego maila:Lucyna. balazy@gmail.com)- może jakiś pozew zbiorowy zrobimy tym naciągaczom..?, - jest chętny jakiś prawnik, żeby ich nauczyć, że ludzi - Klientów, z których się żyje nie wpuszcza się w balona..? . W Tychach Biedronka na ul. Bielskiej podpisała taką "umowę" parkingową z TD System i zamierzam dołączyć się do walki z nimi. To skandal. Tym bardziej, że hipermarkety z nas czerpią ogromne zyski i nie doprowadzają podatków... Naucz y ich porządku...

LpPK
@Lusia

Jestem za ;-) ja też nie będę im nic płacic bo nie mają do tego prawa

dorott6
@Lusia

Pozew zbiorowy jak najbardziej byłby uzasadniony

OLA
@Lusia

witam, ja również otrzymałam mandacik przy tej samej Biedronce , to faktycznie skandal.

gsk
@Mario

poproszę o wzór skargi: gkrupowski@wp.pl

Asia
@Odp.

Dzien dobry, Czy mozna prosic o wzor skargi? z gory bardzo dziekuje, pozdrawiam garguss@vp.pl

michał
@Odp.

bardzo proszę o wzór skargi na maila wyatt-earp@o2.pl mam paragon i bilet z parkomatu, bilet był przed szybą, w czasie zamykania drzwi samochodu wiatr zwiał bilet na podłogę, biuro reklamacji nie uwzględniło mojej reklamacji.

Paulina
@Odp.

Również proszę o przesłanie wzoru: paulina.x.wojcik@gmail.com Czy zapłata 90 zł wiąże się z uznaniem długu i brakiem możliwości wezwania TD System do zwrotu niesłusznie naliczonej opłaty? Nie chciałabym, w razie negatywnego rozwoju wydarzeń, płacić dodatkowych 60 zł...

Lignarius
 Pytanie

Witam wszystkich Też jestem ofiarą TD System proszę o przesłanie wzoru pisma abym mógł wnieść skargę IVANHOE1@interia.pl

strom92
@Lignarius

Proszę o przesłanie wzoru treści skargi bartekmk44@gmail.com dzięki

michał
@Lignarius

bardzo proszę o wzór skargi na maila wyatt-earp@o2.pl mam paragon i bilet z parkomatu, bilet był przed szybą, w czasie zamykania drzwi samochodu wiatr zwiał bilet na podłogę, biuro reklamacji nie uwzględniło mojej reklamacji.

marsala

Bardzo proszę o przesłanie wzoru skargi do UOKIK. Mail: hellohela@poczta.onet.pl Dziękuję Czy udało się komuś uzyskać telefon do firmy albo maila?

logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Martino

pozostaje tylko przestać robić zakupy w biedronkach. to po 3 miesiącach albo biedronka zacznie chronić swoich klientów albo pójdzie z torbami. Dostałem mandat i pewno zapłacę. Ja od dziś nie kupuję w biedronce, moja rodzina też nie, wszyscy znajomi nie . I wam też tak radzę. Nie będzie aut nie będzie klientów, tylko kilka osób z reklamówką w ręce to się na pewno ktoś obudzi. Można nas oszukać raz, nie więcej. Wg regulaminu pobranie bilety jest obligatoryjne czyli najlepiej przed szlabanem . I wtedy TD system nie miałby co robić.

anna
@Martino

zrobię tak samo.nie będe sie szarpać .Zapłacę i żegnaj biedronko!!

??
@anna

trudno komuś doradzać czy płacić czy nie ale jak mialaś bilet to masz sprawę raczej wygraną - pisz do rzecznika konsumentów i gdzie się da nawet 90 zł to dużo pieniędzy a oni nie działają uczciwie ja nie płacę

Dam
@Martino

Bzdura, nikt nie zauwazy ze nie odwiedza sklepu 5 osob, to za duza firma zeby przejmowac sie jednostkami. Za to firma TD na pewno zauwazy wplacane 90zl przez zastraszonych klientow, tu jest problem, nie w biedronkach a firmie ktora moze sobie drukowac "mandaty" do woli bo nic wiecej nie moze zrobic, tylko licza na takich jak wy

Gosia

Czesc. Prosze przeslijcie mi wzor. U mnie tez kiepsko. Td nie uznal reklamacji a mialam paragon. malgorzata78.78@o2.pl Bede pisac skarge

Zuzanna

Ja napisałam do Biura Głównego Jeronimo Martins Polska S.A.ul. Dolna 300-773 Warszawa tel. 22 275 10 00 bok@biedronka.eu Odpisali i poprosili o paragony kartę biedronki. Twierdzą ,że mi pomogą. Czekam na odpowiedź . Piszcie na e-mail, żeby było nas jak najwięcej.

LuPPa
@Zuzanna

Ja napisałam i odesłali to samo co odpisała firma TD System, że nie uznają reklamacji, Napisałam prośbę żeby jeszcze raz przeanalizowali sytuację i do tej pory brak odpowiedzi od Biedronki. Będę pisać list papierowy bo jaja sobie z nas robią

gsk

Zgłosiłem reklamację do td - odrzucili. Biedronka też umywa ręce: "W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka. W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że Pana reklamacja została odrzucona z uwagi na brak biletu parkingowego, który jest konieczny aby parking był bezpłatny. Zgodnie z regulaminem, korzystający z parkingu zobowiązany jest niezwłocznie po zajęciu miejsca parkingowego pobrać bilet parkingowy w parkomacie. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi Klienta. Olewam od teraz zakupy w tym (usunięte przez administratora) sklepie, a was proszę o wzór skargi do UOKiK, GIODO itp. gkrupowski@wp.pl

RR

Poproszę o wzór skargi do UOKiK i Giodo odnośnie wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej na adres rozrad@op.pl Z góry dziękuję

Marzena
Inne
@RR

Wiesz, forum służy głównie do wymiany opinii na temat pracy w TD System. Napisz coś o firmie, jeśli jesteś ich pracownikiem. Na czym polega ta praca?

LpPK
@Marzena

to praca dla ludzi bez sumienia - twoim zadaniem w tej pracy jest czajenie sie na zmotoryzowanych klientów biedronki, jak juz takiego zobaczysz biegniesz ile sił żeby mu włożyć za wycieraczkę wezwanie do zapłaty opłaty dodatkowej - nie martwiąc sie o to że to niezgodne z orawem bo właśnie taki klient zmierza nic nie świadomy do parkomatu - musisz działac szybko - by zdąrzyć ydrukowacc wewanie zanim wróci x biletem do pojadu żeby go umieścic za szybą - to wyścig z czasem - jak nie zdąrzysz tego zrobić to juz twoja premmia cxy prowzja przepada - a przeciez masz w umowie że dostaniesz premię - ale że nie ma nic zz darmi musisz na tą premmie zapracować i zadowolic pracodawcę TDSytem - to praca dla ludzi bez empatii i bez skrupułów!

Jj

Tragedia, wyludzacze, (usunięte przez administratora) w białych rękawiczkach. Ta firma to żenada i kupa śmiechu.

kamila

Witam. Widzę, że wiele osób zostało tak "sprytnie" przez tą firmę załatwionych. Czy mogę prosić o przesłanie wzoru zawiadomienia do UOKiK? kamila.nowakowska978@interia.pl

Sylwia

Dzień dobry, proszę o wzór skargi, także padłam ofiarą tych(usunięte przez administratora) praktyk. Mail: sylwia.soltys@vp.pl

nowaczek1986

Czy komuś UOKiK albo UODO odpisało czy firma TD System działa z godnie prawem? Wątpliwa sytuacja, ja tego nie płacę... jak mi wyślą listem poleconym wezwanie do zapłaty to zmieni postać rzeczy, korespondując tylko i wyłącznie mailowo mogą mnie cmoknąć w d**e. Czy ktoś wogóle ma jakąś pewną informacje na temat legalności tej firmy?

Iwka
@nowaczek1986

Jeszcze UOKiK mi nie odpisało, nie wiem czy działają leganie

UOKiK
@nowaczek1986

Mi odpisali. UOKiK zbiera informacje o Spółce Td System na temat wszelkich naruszeń prawa przez ten podmiot i przymierza się do wszczęcia postępowania. Zatem kazdy skrzywdzony, który podejrzewa naruszenie przepisów prawa, norm etycznych powinien to zgłosić do UOKiK

Ewka
@nowaczek1986

Zgadzam się. Ja przejechałam ze 20 km zanim zauważyłam świstek za wycieraczką. Przecież mogłam tego nie wyciągać i mogło to zwiać gdzieś. Niepotrzebnie pisałam reklamację, nie dostaną ode mnie ani złotówki, ew. w sądzie się spotkamy :)

LpPK
@nowaczek1986

Z tego co dowiedziałam się od prawnika i nie tylko to oni nie mogą z nami zawierać umowy na podstawie ich regulaminu, on powinien (regulamin) powinien być sporządzony zgodnie z ustawą a takiej nikt nie znalazł, czy coś takiego. Pisałam już ze udalo mi się rozmawiac z panią kierowniczką i wg niej wszystko robią super, poza tym dowiedziałam się ze to bieronka nie chciała postawić szlabanów ani np zatrudnić człowieka do wydawania biletów - masakra jakaś poza tym, mimo że wg mnie nie było prawidłowej i przejrzystej informacji na tablicach przy niedronice gdzie ja kupowalam (Dąbrowa Górnicza) to pani twierdzi, ze juz znak parkingu oznacza że wjedżamy na parking - ale przecie z tego nic nie wynika na parking wjeżdzać można a że pisze na 1 tablicy że parkowanie dla klientow Bieronki za darmo do 1 h - i nic nie jest napisane ze warunkiem tego jest przymusowe pobranie biletu - to czy ktoś ma oblatywać cały parking i szukać regulaminu, po drugiej stronie była tablica z tymże regulaminem ale z auta to by ją przeczytał to ja daję flaszkę za to - za małe litery i jak się zatrzymać - jak z tylu auto jedzie tez na ten parking? to jest jakas ciemna sprawa - chcą łatwo zarobić i się dogadali na układ czy cos w tym stylu.

Emeryt
@nowaczek1986

Walczę z tą firmą przy pomocy Rzecznika Konsumentów i na razie sytuacja patowa...My swoje a oni swoje....Nie poddajemy się

Zainteresowany
@LpPK

Czytając to co pani pisze to jest jedna wielka masakra jakie układy jakie interesy nie pasuje prosze jechac do wsi do GSU jedzie pani samochodem i przyznaje sie pani do nie dowidoczności. Wjezdza pani na parking zostawia samochod podchodzi do tablicy sprawdza elegancko pochodzi pani do parkomatu pobiera bilet wkłada za szybe i problem z głowy i moze pani tańczyć na parkingu bo pani wolno . druga sprawa jezeli wjezdza pani w prywatny parking zostawia samochod bez biletu w do datku idzie sobie do sklepu to prosze liczyc czas ile minut trwa odejscie od samochodu do tego chodzenie po sklepie i na pewno stanie w kolejce ... A nie z tego co tu czytam ludzie piszą 2/3 minuty od odebrania paragonu masakra ciemno grud jak nic

SWOL
@Zainteresowany

Tylko, że zanim przeczytasz regulamin, wybierzesz bilecik i wrócisz do auta to będziesz już miał wezwanie do zapłaty. Tak samo dla osób, którym spada bilecik z deski nie są uznawane reklamacja pomimo, że mają bilecik...

Iwona
@UOKiK

Czy moge prosic o wzór zgłoszenia do UOKIK : 2iwo@op.pl Wczoraj dostałam wezwanie do zapłaty :( weszłam do sklepu rozmienić pieniądze i od razu dostałam biet!!!

LpPK
@Zainteresowany

haha proszę czytać ze zrozumieniem czas pokaże kto ma rację i czy napewno działanie TD Syetm i Biedronki są przejrzyste a ludzie nie są wprowadzanie w błąd

LuPPa
@Iwka

Ponieważ piszecie, że składaliście zawiadomienia do UOKiK w sprawie parkingów Biedronka - właśnie dokładnie poczytałam na stronie UOKiK i okazuje się że w delegaturze w Katowicach wprowadzono mnie tez w błąd mówiąc telefonicznie, że klient sam nie może złożyć skargi na tą firmę (w tym przypadku TD System). Naruszenie zasad zbiorowych konsumentów po zebraniu skarg powinien zgłosić rzecznik konsuemtów- a to nieprawda jak się okazuje! - piszę do głównego UOKiK w Warszawie i to dziś

LuPPa
@UOKiK

czy mogę prosić o przesłanie wzoru zawiadomienia do UOKiK? lucna@vp.pl

Spid1982
@SWOL

Mam dokładnie taka samą sytuację. Wietrzny dzien, bilet spadł z deski, wezwanie złożone wzdłuż i schowane za wycieraczka od strony pasażera. Zauważone dopiero przy kolejnym korzystaniu z auta, gdy podchodziłem do niego od przodu. Pod biedronka podchodziłem do samochodu od tyłu. Reklamacja odrzucona

Domino

Czy ktoś dostał wezwanie sądowe?

Zuzanna

Ja też robiłam zakupy w biedronce( wieczorem) i znalazłam za wycieraczką wezwanie do zapłaty ( czyszcząc szybę i wycieraczki ,bo inaczej bym tego nie zauważyła). Wysłałam do nich paragon za zrobione zakupy. Odpisali mi, że ponieważ nie pobrałam biletu nie anulują mi wezwania. Poczułam się jak przestępca zaraz piszę do UOKIK.

LuPPa

Zgłosiłam sprawę do UOKIK ale mi powiedzieli telefonicznie że nie przyjmują skarg od osób prywatnych. Proszę Was piszcie też skargi - opisane własnymi słowami zdarzenia z parkowaniem przed biedronkami do sowich Rezczników Konsumenta - są one powiatowe lub dla danego miasta. WIem że Rzecznik Nowego Sącza zgłosił ten problem do UOKiK ale na razie nie wiem czy podjęłi tam działania. Ja nie płacę im nic bo to niezgodne z prawem

anei0

Witam Moja reklamacja na mandat zostało odrzucona. Mimo posiadania paragony. Cytuje: "Z przykrością stwierdzamy, że nie został wypełniony punkt 4.1 i 4.4 Regulaminu, który zobowiązuje Użytkownika pojazdu po wjeździe na parking do pobrania biletu parkingowego i umieszczenia go w widocznym miejscu za przednią szybą wewnątrz pojazdu w celu możliwości skontrolowania czasu parkowania". Zaznaczę że na wjeździe do Biedronki nie było informacji o płatnym parkingu a parkomat był zasłonięty przez auto dostawcze. Proszę o podesłanie wzoru skargi do UOKiK. anei0@2o.pl

LuPPa
@anei0

mnie odpisali negatywnie zgłoszone do rzecznika konsumentów - nie płacę bo nie czuje sie winna

marekk

W Warszawie na podstawie rachunku z Biedronki podobno uznają reklamacje w Cieszynie karzą sobie płacić(usunięte przez administratora)

maksor5
 Pytanie

Poproszę o wzór skargi do UOKiK i Giodo odnośnie wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej maksor50@o2.pl

Romek
 Pytanie

Skladałem juz reklamację załaczając bilet i paragon z Biedronki i czekam na odpowiedź. Napisali ze odpowiedzą w ciągu 14 dni roboczych ale termin moze się wydłużyć jesli mają dużo zgloszeń. Ile mają faktycznie czasu? Ktos wcześniej wspomniał o 30 dniach. Roboczych czy kalendarzowych? Będę wdzięczny za odpowiedź

Ewka
@Romek

30 dni kalendarzowych, ale nie ma co się łudzić. Mnie odpowiedzieli w 26 dniu i tak jak pisano wcześniej odmownie i ta sama regułka: wytnij, wklej :)

Zostaw merytoryczną opinię o TD System Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TD System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TD System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TD System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TD System Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TD System Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TD System Sp. z o.o.
1.2/5 Na podstawie 144 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kwiatowa 11
    43-300 Bielsko-Biała
  • NIP: 5472183909 REGON: 368257113 KRS: 0000694902
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TD System Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii