Opinie o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy TD System Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie TD System Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi zarządzania urządzeniami IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Sol1980

Moim zdaniem firma nie ma szans na sadowne wygranie sprawy,zeruje na reklamacjach,gdzie podaje sie swoje dane osobowe jak na tacy.Kto mi udowodni ze bylam w sklepie o tej porze?na jakiej podstawie?zdjecie? To sklep tez fotografuja z godzina? A co jak mi ktos zrobi zdjecie gdziekolwiek w innym miejscu...I niby wydrukuje jakis mandat...jestem przekonana ze firma zeruje na ludziach co placa ze strachu,ja podarlam pseudo mandat I wywalilam,niech mi ktos udowodni wine,pozatym czy ja bylam w sklepie?a moze maz,moze ciotka lub kuzyn ktoremu pozyczylam auto.

wojt
@Sol1980

kontroler zrobił ci zdjęcie samochodu z tablica tejestracyjną i napewno drugie z samochodem w tle sklepu, monitoring ci też udowodni, że to byłaś ty i że wyciągałaś bilecik spod wycieraczki, poza tym właściciel pojazdu w sprawach o wykroczenie ma obowiązek wskazania osoby kierującej pojazdem w danym momencie, oczywiście na wezwanie odpowiedniego organu, tj. Policji, SM, ITD itp.

1
dysia

Podajcie treść skargi proszę i proszę bezskutecznie. Wszyscy kwoczycie może przejdźmy do działania

LpPK
@dysia

opisz dokładnie swoją sytuację załącz paragon zdjęcia jak masz np oznakowania biedrnoki i napisz co cie spotkało - naprawdę nie trzeba nic innego zrobić - ja też bezskutecznie się dopraszam o wzór i nic więc juz dawono wysłane ode mnie i Urząd czeka na wicej zgłoszeń wieć piszmy!!! nie trzeba żadnych wzrorów piszcie dokładnie co Was spotkało

wojt
@dysia

własnymi słowami opisz sytuację tak jak to ja zrobiłem

model
 Pytanie

Mam pytanie odnośnie tej firmy,czy ktoś wygrał z nimi sprawę i anulowali 90 pln

Voxel

Też dostałem mandacik za skorzystanie z "darmowego" parkingu przy Biedronce. Napisałem reklamację (usunięte przez administratora) ale przez ponad tydzień nie dostałem żadnej odpowiedzi. Przesłałem korespondencję do Biedronki, ale dostałem informację, że mam złożyć reklamację w TD System i dołączyć załączniki. Dokładnie to co napisali, zrobiłem już kilka dni wcześniej, co było zawarte w mailu do Biedronki. Oznacza, to że zupełnie nie czytają maili, tylko stosują spychologię. Nie pozostaje mi nic innego jak zapłacić mandat i nigdy więcej nie robić zakupów w Biedronce.

Nadzieja
@Voxel

U mnie to samo nadal się boksuje mailami z TD System bo nie potrafią odpowiedzieć na moje pytania i kłamią że dobrze oznaczyli parking itp tworzę tą skargę do UOKiK ale czasu mi brak - póki co - piszcie po prostu swoimi słowami maile do UOKiK - na adresy mailowe na stronie UOKiK. PIszcie koniecznie że łamią zbiorowe zasady interesów konsumentów - to trzeba wpisać - i opisać swoje spostrzeżenia ich działań

logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Puszek

Moja mama też otrzymała mandat. Niestety nie pobrała biletu, ale przy wjeździe na parking znajdują dwa znaki, które mogą wprowadzić w błąd. Na jednym jest informacja o bezpłatnym parkingu dla klientów (bez ad. o konieczności pobrania biletu), dopiero na drugim taka informacja jest umieszczona. Oczywiście z TD reklamacja nie została uznana. Napisałam zatem do 'bok@biedronka.eu' odpowiedź dostałam po 2 h i poprosili o przesłanie skanu: mandatu, paragonu oraz maila z odmową od TD. Zobaczymy co dalej odpiszą...

Joanna
@Puszek

Mi dalej odpisali że nie pobrałam bileciku więc nie uznają reklamacji. Od tego czasu robię zakupy w innych sklepach, ja i moja rodzina nie wchodzimy do biedronki.

Puszek
@Joanna

Też mi się tak wydaje, ale nie odpuszczę bo pierwszy znak informuje że parking jest bezpłatny dla klientów Biedronki. Pewnie nie zdjęty po podpisaniu umowy z TD.

Joanna
@Puszek

I bardzo dobrze, nie mozemy im odpuscic, mam nadzieje ze kazdy kto zostal tak potraktowany przez Biedronke nie bedzie tam robil zakupow. To jest kpina z klientow.

Jakubek

Witam też zostałem potraktowany przez tą firmę Także poproszę o wzór master447.88@o2.pl Pozdrawiam

Meg

Ja mam inny pomysł. Piszmy skargi do urzędu skarbowego w Bielsku Białej. Żeby wystawiać takie paragony muszą je ksiegowac jako przychód i odprowadzac podatek! Na pewno tego nie robią! Niech mają masowe kontrole skarbówki! Niech zamkną im ta oszukancza firemke!!!!

Marek

Ja zapłaciłem 90 zł i dostałem ponowne wezwanie do zapłaty 150zl! Teraz już nie płacę bo to studnia bez dna.

miro222

Mogę prosić o przesłanie treści skargi na adres miroslaw_polonia@interia.pl Pozdrawiam

Kuba

Dlaczego administrator wprowadza cenzure jak za komuny usowajac czesc wypowiedzi lub calosc wypowiedzi zostawiaja tylko to co cenzurze pasuje. Dlaczego nie jest wazne posiadanie przy sobie biletu tylko bilet za szyba Tak naprawde to dzialalnosc tej firmy w taki wlasnie sposob czasami nie jest chroniona przez wazne osoby, moglo by to tlumaczyc takie czasami bezczelne zachowanie pracownikow firmy

Rada
@Kuba

Są trzy wyroki z których wynika, że nie można karać osób parkujących jeżeli mają ważne bilety. To gdzie je mają nie jest ważne. Proszę popatrzeć na to za co karze spółka Td . Według informacji zamieszczonych na parkingach opłaty są za brak biletu, a nie za jego niepolozenie w samochodzie. Sporządzając informacje brali pod uwagę orzecznictwo . W praktyce karzą nawet tych, którzy mieli bilety w samochodzie. Proszę napisać skargę do UOKiK i GIODO za bezprawne fotografowanie samochodu. Jeżeli jest potrzebna treść takiej skargi mogę ją udostepnic

Nik
@Kuba

Spółka wystawiła już 140000 wezwań do zapłaty. Po przemnożeniu przez 90 daje to olbrzymia kwotę. Klienci Biedronki, dla rzecz których ta Spółka powinna służyć, płaczą i płacą zamiast masowo pisać skargi do UOKiK i GIODO i zakończyć ten poceder. A później masowo wystąpić z pozwem zbiorowym o zwrot niesłusznie zapłaconych kwot wraz z odsetkami

Kor
@Rada

Prosiłbym o treść skargi

Kor

bleyq123@wp.pl

1
Ropen
@Kor

Witam! Czy również mogę prosić o pomoc. Dosłownie godzinę temu znalazłem taką opłatę dodatkową za szybą. Aldi Żywiec ul. Żeromskiego. To jakaś masakra. Mój adres mailowy: s.sapeta@ecoliber.pl Dziękuję

Riki
@Kor

Proszę rekpos@wp.pl

Małgorzata
@Rada

Proszę o przesłanie treści skargi. mszala2@gmail.com

dorott602

Dzień dobry.Poproszę o treść skargi ./dorott6@onet.eu/.

Madeline
@Rada

Proszę o pomoc w napisaniu skargi magdaknapek@wp.pl

1
Kate0099
@Rada

Bardzo proszę o przesłanie treści skargi na adres (usunięte przez administratora) Mam ważny bilet. Firma TD System nie uznała mojej reklamacji.

2
Szym

Dobry wieczór. Poproszę o wzór skargi. (usunięte przez administratora) Dzięki i pozdrawiam.

2
Paulina 0902
@Rada

Czy mogę prosić o wzór skargi?(usunięte przez administratora)

dzowanka20
@Kuba

Prosiłbym o treść skargi dzowanka20@inteia.pl

Gerard
@Rada

Witam mogę prosić o wzór skargi. :)

Odp
@Gerard

Proszę podać adres mail

Monika
@dorott602

Bardzo proszę o przesłanie treści skargi mo_be@o2.pl

Paweł
@Rada

Proszę o udostępnienie skargi na adres pawelh444@gmail.com. Pozdrawiam.

hiphopowiec3
@Rada

Witam. Prośba o udostępnienie (przesłanie) treści skargi na adres:(usunięte przez administratora) Z góry dziękuję i pozdrawiam.

sonia
@Rada

proszę o wzór skargi na maila soniabuzalska@wp.pl

Callina
@Nik

Bardzo proszę o treść skargi callina1@o2.pl

Marzena
@Rada

Proszę o wrzucenie tej skargi, okazuje się że i mnie się przyda.

zolw66
@Nik

@Kuba, jeżeli jest to możliwe to prosiłbym o treść skargi do UOKiK i GIODO. Nie zamierzam płacić bo dopełniłem wszelkich formalności a moja reklamacja została oddalona. zolw66@wp.pl

ANNA
@Nik

PROSZE O PRZESŁANIE TREŚCI SKARGI NA ANNA.PLEWISKA@GMAIL.COM. Dziękuję. To co ta firma wyprawia to są kpiny.

sabinella
@Rada

prosze o tres takiej skargi.. ja niestety nie mam rachunku biedronki, że robilam zkupy... a parkometr dopiero jak pojechalam drugi raz to go znalazlam :(

Odp.
@sabinella

Celowo są tak ustawiane parkometry, celowo przy wjeździe nie ma szlabanów, celowo parkingowi chowają się po zapleczach i krzakach, celowo nie ma informacji o zasadach parkowania widocznych w momencie wjazdu na parkingi. Na tym m.in polega naruszanie interesów masowego klienta Biedronki. Taka polityka uzasadnia skargi do UOKiK. Gdyby tego nie było, były jasne i czytelne zasady korzystania z parkingów, nie byłoby zysków Spółki z kar. Klienci Biedronki nie znając zasad parkowania nie zawierają ze Spółka umowy o miejsce parkingowe. Gdyby je znali wzięliby bilet parkingowy lub zrezygnowali z wjazdu. Pani również nie zawarła ze spółka umowy, bo nie była świadoma jej warunków i nie mogła być świadoma skoro znalezienie parkomaty bylo problemem.

Raz
@Kuba

No nie, nie można winić pracowników tej firmy, jeżeli już to ich zarząd, pracownicy wystawiają wezwania, wykonują tylko swoją robotę i za to są rozliczni przez firmę, tak jak w każdej innej pracy.

Raz
@Kuba

Bo ludzie też mają błędne myślenie bo nie można też winić człowieka który wystawia kwity do zapłaty, on poprostu wykonuje swoją robotę, za co jest potem przez kogoś rozliczamy, a jemu zawsze dostaje się najbardziej, dlatego ludzie włączmy trochę trzezwego myślenia, bo nikt z nas zapewne nie chciałby być wyzywany za wykonywanie swojej pracy, jeżeli ktoś jest winny to nie ten człowiek kto ry to wystawia tylko firma która go zatrudnia, więc nie wrzucaj y wszystkich do jednego worka za to że chłop musi poprostu zrobić to co musi, taka praca niestety.

Bez
@Rada

No nie do końca gdzie je mają nie ma znaczenia, jednak ma, bo skąd wtedy wiadomo czy ktoś ma przy sobie czy nie ma wcale, to wtedy żadna kontrola nie miała by sensu, ale można wprowadzić szlaban poprostu.

Artur
@Rada

Poproszę o treść skargi do UOKiK i GIODO na e-mail artur1854@o2.pl

Lppk
@Nik

Piszcie też do rzeczników konsumentów w Waszych regionach bo w UOKiK Katowice powiedzieli mi że nie rozpatrują spraw indywidualnych trzeba je zgłaszać do Rzeczników Konsumentów dopiero po otrzymaniu zawiadomien od nich będą mogli wszcząć postępowanie kurna co to ma znaczyć? Czy łudzę wiedzą że tak to wygląda po co więc te organy zarządcze nadzorujące Piszcie tak czy inaczej gdzie się da Ja jeszcze oprócz do UOKIK i Rzecznika muszę napisać do Prokuratury zglosze nieuczciwe praktyki wyłudzania i braku informacji i nie iem co jeszcze Biedronkę i TdSystem Zastanawiam się czemu biedronka jak daje promocje na masło czy inne byle co to rozsyła smsy czy nie mogli na stronie i gdzie się da pisać że wprowadzają taki sposób parkowania

gsk
@Kuba

proszę o wzór skargi do UIKOK i GIODO na: gkrupowski@wp.pl

td
@Rada

Witam proszę o treść takiej skargi, pozdrawiam

Klijent
@Odp.

Ludzie przed wjazdem na parking jak i na parking jest wystawione oświadczenie regulamin że wyjeżdżając na parking akceptujesz warunki na tym parkingu ile jest miejsca na parkingach w Krakowie na biedronkach i na aldi i jakoś większość się do tego stosuje to jest firma która żeruje na takich ludziach którzy mają (usunięte przez administratora) że pisze parking płatny i jeśli tego nie płacicie za chwilę zawita Pan komornik i już nie będzie kwota 90 lub 150zl

Ewa
@Klijent

Pan to pewnie kontroler nr 60?! :)

Aga
@Rada

Witam Proszę o treśc skargi

andzia
@Rada

bardzo proszę o przesłanie treści skargi właśnie wczoraj otrzymałam mandat podaje adres andzia605@interia.pl

Wredek
@Klijent

żeby cię kiedyś takie coś spotkało człowieku - każdemu mogło się zdarzyć nie wiedzieć - a to że ludzie mają bilety i każą im płacic dodatkowo to też wg ciebie normalne?

Wredek

Czytaliście ten regulamin Biedry? tam piszę żeby zapoznać się z regulaminem, w innym miejscu pisze, żę nie można blokować wjazdu - to jak mam się przed wjazdem na parking z regulaminem zapoznać? Biedra odpisała, ze nie uznaje mojej reklamacji - bo nie było biletu za szybą! Naciągaczxe z TD System również odrzucili reklamację z tego samego powodu. Szybko niech UOKiK się zajmie złodziejami żeby ukrócić ich oszukańcze praktyki a BIedronka też dostanie za swoje za pzrekręty cenowe na towarach. Czy w tym kraju prawo będzie kiedyś prawdziwym prawem a nie dla naciągaczy?

Zuzanna

Proszę Państwa ja zrezygnowałam z zakupów w Biedronce. Pisałam do TD System i Biedronki ,dzwoniłam, wysyłałam e-mail i nic. Biedronki to nie interesuje - przysłowiowych stałych klientów ( bo ja taką byłam ) mają za nic. Byłam w sklepie Aldi i z głośników co parę minut ,uprzejmie informowali o zmianie zasad parkowania pod sklepem. Da się-da się, ale to inny poziom kultury.

dysia
@Zuzanna

opłaciłas mandat?

TDS
@dysia

Witam, proszę za wszelką cenę wplacać na konto TDS. Proszę Pani "każdy orze jak może". Od pucybuta do milionera. 140 tys wystawionych wezwań daje całkiem okrągłą sumę. Czekamy na wzbogacanie się TDS, konkretnie 2 rodziny Sp. z. o.o. Zarząd Z Bielska Białej. A więc do komputera, TDS czeka.

Zuzanna
@dysia

Ja zapłaciłam

Dostałem wezwanie
@Zuzanna

Niepotrzebnie,i tak by nie przyszli po pieniądze ;)

Ja

Czy mógłby ktoś z Panśtwa opublikować treść skargi tutaj w opinii? Im wiecej osob wysle skarge tym lepiej dla nas. Ja rowniez zakonczylem wspolprace z biedronka.

kilientka Biedronki

Ponizej moja korespondencja z TD System. Do której załączyłam skan BILETU PARKINGOWEGO i PARAGONU Z BIEDRONKI. Czy ktoś z Państwa zgłaszał sprawę do UOKIK - niedozwolone praktyki, niezasadnośc i wysokośc kary itd. , GIODO -przetwarzanie danych bez naszej zgody, bez zawiadomienia o ich przechowywaniu itd, był nawet wyrok sądu za publikacje zdjęcia samochodu z widocznym numerem oraz zarządu Biedronki, bo oddając parkingi w zarząd Spólki napewno nie chcieli utracić klientów przyjeźdzających samochodami a więc robiących duże zakupy. Proszę o odpowiedź. Dzień dobry. W związku z prośbą o anulowanie wezwania do wniesienie opłaty dodatkowej nr 1231245, informujemy, że zgodnie z zamieszczonym na parkingu Regulaminem Parkingu Niestrzeżonego nie anulujemy powyższego wezwania. Z przykrością stwierdzamy, że nie został wypełniony punkt 4.1 i 4.4 Regulaminu, który zobowiązuje Użytkownika pojazdu po wjeździe na parking do niezwłocznego pobrania biletu parkingowego i umieszczenia go w widocznym miejscu za przednią szybą wewnątrz pojazdu w celu możliwości skontrolowania czasu parkowania. Wobec powyższego należna do zapłaty pozostaje opłata dodatkowa w kwocie 90,00 zł na numer rachunku bankowego Zarządcy Bankowego Spółki TD System Sp. z o.o. 97 1050 1070 1000 0090 3135 2728. W tytule należy wpisać numer rejestracyjny pojazdu i numer wezwania. Decyzja reklamacyjna jest ostateczna. W przypadku nieuiszczenia opłaty dodatkowej może zostać wszczęte postępowanie sądowe, a w razie dalszego braku zapłaty, także postępowanie egzekucyjne. Bezpłatne parkowanie przysługuje tylko po pobraniu biletu parkingowego i pozostawieniu go w widocznym miejscu za przednią szybą w samochodzie. Z dokumentacji zdjęciowej wykonanej przez kontrolera wynika, iż w czasie wystawiania wezwania brak było biletu za przednią szybą samochodu. Nie ma przepisu prawa zakazującego wykonywania fotografii pojazdowi, pojazd zaś nie korzysta z ochrony wizerunku przewidzianej ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. Samo fotografowanie pojazdu nie skutkuje również odpowiedzialnością karną. Informujemy, że dokumentacja zdjęciowa wykonana przez kontrolera parkingu przetwarzana jest jedynie w celu dochodzenia roszczenia powstałego w związku z niedopełnieniem obowiązków wynikających z treści Regulaminu Parkingu. W dniu 2019-07-09 o 20:36, auela pisze: Dzień dobry, dot. wezwania nr 1231245, nr rej. pojazdu ...... z 09.07.2019 r. Po raz kolejny składam reklamacje dot. wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej w związku z rzekomo zawartą umową najmu miejsca parkingowego. W dniu dzisiejszym wraz z mężem dokonaliśmy zakupów w Biedronce w ....ul. . Przed wejściem do sklepu o godz. 17,16 wydrukowałam bilet parkingowy, który został umieszczony za szybą w samochodzie. Zakupów dokonywaliśmy do 17,47. Mogliśmy według biletu jeszcze godzinę. Zauważyłam mężczyzną interesującącego się naszym samochodem i szybko wyszłam ze sklepu. Spytałam o co mu chodzi. Wówczas wręczył mi właśnie wydrukowane wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej z 17,47. POkazałam mu leżący w samochodzie bilet parkingowy. Stwierdził, że nie może wycofać wezwania do wniesienia opłaty, bo już je wydrukował. Siedząca w sąsiednim samochodzie Pani mówiła mu, że nas widziała wchodzących do Biedronki, bo siedziała tam czekając chyba na kogoś kto takze robił zakupy. Mówiła, ze miała pododne zdarzenie w przeszłości oraz, ze Państwo nie odpowiadacie na maile więc nie wie, czy którego dnia ktoś nie upomni się o zapłatę, stąd teraz osobiście pilnuje auta na parkingu Biedronki. Nasze i jej argumenty nie pomogły i teraz muszę tracić czas, którego nie mam, na tłumaczenie się, co powinno być uwzględnione w chwili naszego wyjścia ze sklepu, o ile ten Pan rzeczywiście nie dopatrzył się biletu parkingowego. Ponadto uważam, że robienie zdjęć bez naszej zgody dla naszego auta i jego zawartości chyba jest jakimś nieporozumieniem. Proszę o odpowiedź klientka BIODRONKI

Barbara
@kilientka Biedronki

Sugeruję zgłosić sprawę do urzędu ochrony praw konsumenta im więcej będzie takich zgłoszeń na tą (usunięte przez administratora)firmę tym większe szanse na jakąkolwiek reakcje firma działanie na niekorzyść parkujące umieszczając teoretycznie regulamin który nie do końca jest jasny ponieważ informacja o tym że zapłata za brak bileciku jest spisana wyjątkowo mierną czcionka. wszyscy państwo zgłaszacie tutaj zażalenia A nikomu się nie chciało do tej pory napisać prostych skarg do urzędu praw konsumenta.. pytanie z innej beczki czy ktoś z państwa nie zapłacił i miał za to jakieś konsekwencje?

Anna
@kilientka Biedronki

UOKiK zakwestionował wysokość i sposób obliczania opłaty przy podobnym stanie faktycznym nakładając karę w przypadku innej spółki, która zarządzała parkingami . Żeby UOKiK wszczął postępowanie musi być naruszony interes zbiorowy konsumentów. Zatem wszyscy pokrzywdzeni powinni wysłać po nieuznanych reklamacjach skargi do UOKiK. Mogą być przesłane drogą elektroniczną Decyzja UOKiK RLU 11/14 zamieszczona jest w internecie.

jamax
@kilientka Biedronki

Niestety mimo wielu próśb nikt nie podzielił się informacją nt. procesu sądowego toczonego z TDS. Czy ktoś ich zaskarżył już do sądu? Podejrzewam, że są skrzętnie ukrywane informacje. Być może po prostu się je wycina z komentarzy, żeby wywoływać wrazenie, że firma TD System jest wszechmocna. Jedna kontrola i kara większa niż 5000 zł (to kapitał firmy z KRS) i firma idzie w plajtę. Pozdrawiam

Roman
@Barbara

Dzisiaj miałem taką historię...nie wiem za co mandat? Za brak biletu czy przekroczony czas postoju. Nie odpuszczę i idę do federacji konsumentów. A swoją drogą Biedronka pozbywa się klientów ...tak trzymać ..zakupy 30zł + mandat 90 zł...Nie daruję tego.Parking w Tarnowie a firma Bielsko Biała. Czyżby wyprzedaż miejsc pseudoparkingowych konkurencji?

teodor
@Roman

Proste. Właściciel sklepów jest na skraju bankructwa i (usunięte przez administratora) na całego. Nie należny kupować w biedronkach. Miałem bilet parkingowy to pierwsza wersja była, że nie mam biletu parkingowego. Jak wysłałem numer to zmienili wersję na umieszczony w niewłaściwym miejscu. Po prostu (usunięte przez administratora)

Emeryt
@Barbara

Ja napisałem skargę do Federacji Konsumenta. Czekam na odpowiedź. Ilu jest takich? Niewielu...

Dorott602
@jamax

Dzień dobry.Myślę,że nikt nie dzieli się informacjami na temat spraw sądowych , gdyż to świeży temat i sprawy pewnie są w toku.Jestem zainteresowana problemem , gdyż mam uiścić 90 zł, za to,że bilet nie był widoczny, gdyż sfrunął z podszybia przy zamykaniu drzwi.Odwołuję się od nałożonej kary,gdyż jest nieadekwatna do przewinienia.Na tablicy parkingowej widnieje na żółtym tle napis cyt.,,wciśnij przycisk ^pobierz darmowy bilet z parkomatu i umieść go za przednią szybą wewnątrz pojazdu".Jeśli bilet sfrunął z podszybia to i tak był wewnątrz pojazdu. Pozdrawiam

Odp.
@Dorott602

Td System nie pójdzie do żadnego sądu. W mojej ocenie Spółka narusza przepisy unijne, ogóle kodeksu cywilnego oraz dot. Wysokosci kary, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej i RODO. Zrobione zdjęcia samochodom bez zgody właściciela raczej stanowią nielegalnie zdobyty dowod. Taki dowód nie może wtedy stanowić podstawy do egzekwowania czegokolwiek. Za to Spółce za naruszenie przepisów mogą grozić poważne konsekwencje na gruncie RODO i że strony UOKIK oczywiście jak ukarani wniosą skargi do tych instytucji.

Odp.
@Dorott602

Jak był bilet można spać spokojnie. Są trzy wyroki, w tym NSA (dot. Parkingów miejskich) że samo posiadanie biletu jest wystarczające , mógł być nawet w kieszeni. W przypadku TD System musi Pani niegatywnie rozpatrzona reklamacje mailem przesłać do UOKIK ze skarga na nielegalne praktyki - nieetyczne zachowanie , niewspółmierność kary do szkody , UOKIK wyda decyzję administracyjną, Pani dane utajnia, ale będzie Pani bezpieczna, bez obawy, że za moment spółka sprzeda dlug

Rey
@Odp.

A czy jak nie wziąłem paragonu to jest sens pisac od UOKIK ? 2 tygodnie temu dostałem ten nakaz i jedni piszą, że nie mają prawa do wyciągnięcia moich danych inni inaczej.

Odp.
@Rey

Zawsze jest sens. UOKIK wypowie się w kwestii praktyk stosowanych przez Spółkę, za wysokiego zadośćuczynienia , czyli wysokości kary. Rey w Twoim prZypadku prosi się o skargę do GIODO na robienie zdjęć dla samochody bez zgody właściciela. Swiadczyc to może o nielegalności dowodu, czyli o jego braku. A więc braku dowodu na naruszenie regulaminu. Trzeba probowac. Skargę można wysłać nawet mailem

IWONA
@Emeryt

Ja też napisałam i nic nie wskórał niestety.

jOANNA

właśnie piszę skargę do UOKiK

wojto
@Emeryt

też nie uznali mi reklamacji, miałem bilet, ale jak się okazało przy zamykaniu drzwi powiew wiatru strącił go na podłogę czyli w niewidoczne dla kontrolera miejsce.

Aga
@Odp.

Witam prosze o adres na napisanie sargi aga79@hotmail.co.uk

Start-up z Bielska
 Rekomendacja

Ty Buczu, ty bys chcial, zeby ludziom zamknac usta. wasza firma po zaplaceniu kary zstanie zlikwidowana niedługo.Wasz 5000 zl kapitalu firmowego wystarczy na 1 dojazd do sądu.

Bucz
@Start-up z Bielska

Przecież ja nie pracuje w tej firmie, ale chciałbym się coś dowiedzieć o pracy tam, ale widzę że się nie dowiem bo zamiast opinii pracowników same ludzkie żale.

Bucz
@Bucz

Poza tym uważam że po to są przepisy żeby się do nich stosować, to tak jakbyś policję podał do sądu za to że ci mandat wypisali za przejście na czerwonym świetle. Ludzie się nie stosują a potem mają pretensje do całego świata i piszą skargi, no ale w internecie przynajmniej można dać upust swoim emocjom:)

1
LuPPa
@Bucz

to już wiesz jaka to praca latanie po parkigach działanie z ukrycia z nienacka czekanie aż kierowca idzie do parkomatu wtedy szybka fota - najpierw wezwanie za szybę bo nie daj Boże kierowca szybszy będzie i zdąrzy włożyć bilecik za szybę? wtedy Twoja prowizja czy premia będzie mniejsza, taka to praca

LuPPa
@Start-up z Bielska

to już wiesz jaka to praca latanie po parkigach działanie z ukrycia z nienacka czekanie aż kierowca idzie do parkomatu wtedy szybka fota - najpierw wezwanie za szybę bo nie daj Boże kierowca szybszy będzie i zdąrzy włożyć bilecik za szybę? wtedy Twoja prowizja czy premia będzie mniejsza, taka to praca, zresztą jest na stronie ogłoszenie o pracy

Może założyć grupę na FB?
 Rekomendacja

Widzę że każdy z nas się tu piekli - a może założyć zamkniętą grupę w mediach spolecznościowych typu FB czy inne i tam razem coś wspólnie zadziałać ? Mnie po raz 2 odmówili reklamacji ale niestety biletu nie miałam bo nie wiedziałam - możecie hejtować - ale taka prawda że były dwie rózne tablice. Nie będę płacić niech sobie straszą sądami - wg mnie nie działają zgodnie z prawem a już napewno łamią zasady współżycia społecznego - tym bardziej jak czytam, że mieliście bilety a odmawiają Wam reklamacji. Może wspólnie coś by się dało zrobić? mamy im darować 90 zł czy 150 ? bo raz się przytrafiło nie wiedzieć, czy jeszcze gorzej wzieliśmy bilet a czasie gdy po niego szliśmy kontroler bezczelnie włożył wezwanie za wycieraczkę? Moje wezwanie o mało co nie zwiał wiart w ostatniej chwili go zauważyłam - mogło go wywiać miałabym psychiczny spokój bo bym nie wiedziało o nim a tak będę walczyć o swoje prawa na złość tym złodziejskim praktykom a w Biedronce. Na początek nie robię tam zakupów tylko ile klientów odejdzie? takich jak poszkodowani? podobnych do nas? czas pokaże napewno jakoś to odczują. Zaczynam pisać tą skargę do UOKiK bo nie doprosiłam się jej tu na stronie. Szkoda że ludzie proszą a Ci co mają wzór nie chcą go podesłać:-( Pozdrawiam Was i nie gódźmy się by nas oszukiwano na tak dużą skalę

duzy

ja postawiłem auto pod biedronka w Siedlcach na wojska polskiego parkometr był zepsuty naprawiali zrobiłem zakupy wyszłam że biedronki i mandat za szybą bo w tym czasie naprawili parkometr to jest chore dostałem mandat z winy td.

ZBIG

PROSZE O PRZESŁANIE TREŚCI SKARGI NA ZRANISZEWSKI61@GMAIL.COM. Dziękuję

dysia

dziś także mnie dopadła reprezentantka TD System, poproszę o wzór skargi do UOiK jak również inne meile gdzie mogę dochodzić swoich praw. ... maria1968@tlen.pl Są to nieuczciwe praktyki ze strony Biedronki Jarosław Zamkowa (zrobiłam zakupy pierwszy raz w życiu w tym mieście) w moim mieście nie ma jeszcze płatnych parkingów... no cóż nieznajomość.

Joanna

Zostałam ukarana za robienie zakupów w Biedronce. Td system odrzuciło reklamacje, biedronka również . Chciałam zapytać czy jest tu ktoś z Państwa kto dostał wezwanie do zapłaty listownie w kwocie 150 zł? Czy jest ktoś kto nie zapłacił i dostał wezwanie do sądu? Pisze skargę do rzecznika praw konsumenta, i jedno jest pewne biedronka straciła klienta który zostawiał sporo pieniędzy w ich sklepie.

Nowaczek1986
@Joanna

I tu jest właśnie problem. Bo nikt nie napisał nigdzie czy sa jakieś konsekwencje. Ja osobiscie nie zapłaciłem. Nie wierze w wiarygodność tej firmy więc do póki nie dostane wezwania to nie zapłacę. Wydaje mi się że firma td system funkcjonuje tylko i wylacznie na tychco opłacą ze strachu lub dla świętego spokoju... Żałuję tylko że wogole z nimi zacząłem pisać reklamacje itp które nic nie dały. Mogłem siedzieć cicho. A w razie czego to nie fotoradar żebym wskazywał komu pożyczyłem auto... Temat rzeka. Czas pokaże. Oby im sie ktoś dobrał do tylka

Zostaw merytoryczną opinię o TD System Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TD System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TD System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TD System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TD System Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TD System Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TD System Sp. z o.o.
1.2/5 Na podstawie 144 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kwiatowa 11
    43-300 Bielsko-Biała
  • NIP: 5472183909 REGON: 368257113 KRS: 0000694902
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TD System Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii