magna car systems

Tychy

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 137 ocen.

Opinie o magna car systems

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie magna car systems

Pracownik

to prawda układy ukladziki Pan. M .S tak szybko został mistrzem tak to jest jak żona jest sekretarka dyrektora a co do podwyżek od stycznia dadzą 50 zł i będziemy mieli się cieszyć że aż tyle...

pracownik.
@Pracownik 18.10.2017 20:14
to prawda układy ukladziki Pan. M .S tak szybko został mistrzem tak to jest jak żona jest sekretarka dyrektora a co do podwyżek...

Nie ma to jak pluć żółcią... Nie trzeba mieć żony za sekretarkę szefa żeby zrobić karierę, wystarczy robić swoją robotę najlepiej jak się da i się jej trochę poświęcić a nie odwalac fuszere byle dniowka zleci i nawalic bubli bo może przejdzie...A potem żal ze znowu Chuj@ dali... Zawsze da się wystąpić z szarych szeregów???? tylko potrzebne są ambicje...trochę wyższe od tych żeby po wypłacie się nawalic...

FCA
@pracownik. 08.11.2017 20:12
Nie ma to jak pluć żółcią... Nie trzeba mieć żony za sekretarkę szefa żeby zrobić karierę, wystarczy robić swoją robotę najlepi...

Czy sytuacja kiedy nowy pracownik zostaje od strzała brygadzistą bo żona jest asystentką, to już się nie liczy? Nie od dzisiaj tutaj robimy, żeby wiedzieć o tym, że to nie tylko jakieś spekulacje... Ambicje zmieniają definicje...

Agata

@madziamagdalena w swoim komentarzu piszesz o mobbingu ze strony współpracownic. Zgodnie z Kodeksem Pracy mobbingiem nazywamy działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegająca na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy te konkretne działania zostały stosowane wobec Ciebie? Czy próbowałaś te sytuacje zgłaszać kierownictwu?

nik
@Agata 14.11.2017 22:20
@madziamagdalena w swoim komentarzu piszesz o mobbingu ze strony współpracownic. Zgodnie z Kodeksem Pracy mobbingiem nazywamy d...

tak jest troche prawdy w tym o czym pisze madzia magdalena co do czarnej nie mam nic ale pani A...a rzeczywiscie lubi rządzic w swój niestety specyficzny sposob.

madziamagdalena

Pracowałam w tej firmie miesiąc i miałam po prostu dość ,to co mnie zraziło to niestety mobbing ze strony zwykłych pracowników a dokładnie grubej A. i czarnej zmalowanej jak tania dziw@...ka na szwalni , na końcu miały jeszcze pretensje do mnie że się zwalniam !

Oldboy

Wszyscy którzy piszczycie jak tanie dzi*** najpierw zróbcie coś dla siebie dobrego i pokażcie na co Was stać. Za marudzenie jeszcze nikomu lepiej nie zapłacili.

Cyrkowiec

MCTS to zaklad w którym pracownicy robią co chcą i nikt nie wyciąga wobec tego żadnych konsekwencji. Potem się dziwią że nikt nikogo nie traktuje poważnie. Bumele, wieczne L4, nawet ludzie sami sobie przyznają urlop. Gdyby dyrektor wiedział co się dzieje w jego cyrku juz dawno dostałby zawału z nerwów. Układy ukladziki ręka rękę myje...nie polecam.

nik
@Cyrkowiec 13.10.2017 00:49
MCTS to zaklad w którym pracownicy robią co chcą i nikt nie wyciąga wobec tego żadnych konsekwencji. Potem się dziwią że nikt...

Pierwsze słysze żeby pracownicy robili tam co chcieli a ludzie choruja w kazdym zakładzie nie tylko w MCTS jedyne co moge powiedziec to tyle ze niektorzy brygadzisci nie powinni byc na swoich stanowiskach i zażądzac ludzmi.

robo
@nik 13.10.2017 12:50
Pierwsze słysze żeby pracownicy robili tam co chcieli a ludzie choruja w kazdym zakładzie nie tylko w MCTS jedyne co moge powi...

Niektórzy to powinni być ale wiekszość sie nie nadaje. Swoją drogą od stycznia wzrasta minimalna do 2100 ciekawe jakie ruchy szykuja kadry.

lamka

Witam zaczynam tam za niedługo prace i z tego co mówił taki łysawy kierownik to zupełnie inaczej to wygląda niż to co piszecie, wiadomo on może tak tylko gadać żeby zachęcić do lepszej pracy itd. Się zacznie to się zobaczy jak to wygląda tera niby jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo magazyn przenoszą czy coś

mcts
@lamka 06.10.2017 23:23
Witam zaczynam tam za niedługo prace i z tego co mówił taki łysawy kierownik to zupełnie inaczej to wygląda niż to co piszecie,...

No jasne ze kierownik to całkiem inaczej opisuje a połowa z nich nawet nie wie co sie na poszczególnych projektach dzieje

Agata

Cześć, Może wypowie się jakiś obecny pracownik? Napiszcie jak wszystko wygląda z Waszej strony bo odnoszę wrażenie ,że oceniają wszyscy z boku ,Ci których zatrudnienie w pracy nie dotyczy.

Pracownic
@nik 05.08.2017 16:22
własnie ze opinie dodają obecnie osoby pracujace tam.Jak osoby nie pracujace moga oceniac dany zakład nie rozumie????...

W tym zakładzie ręka rękę myje ... a dyrektor o niczym nie wie !wszystko jest ukrywane!

nik
@Pracownic 09.08.2017 23:21
W tym zakładzie ręka rękę myje ... a dyrektor o niczym nie wie !wszystko jest ukrywane!

to akurat jest wiadome od dawna zadna nowość.

niezadowolony

Na secu podobnie... Na jednej ze zmian jednego z lepszych lederow na zakładzie , takiemu który pomaga pracownikom i potrafi rozmawiać z ludźmi, odsunęli na boczny tor a teraz dostał stary cap zmianę i wprowadza rządy tylko i wyłącznie krzykiem... Chociaż każdy wie że nie potrafi głośno mówić bo mutacja go minęła...

Wow

Narzekacie i narzekacie , tylko nikt nic nie robi

Xxx
@Wow 29.05.2017 22:18
Narzekacie i narzekacie , tylko nikt nic nie robi

A co robić jeżeli brygadziscie nikt nie podskoczy możesz mieć rację stawać na uszach i tak nic nie zdziałasz.Pracujesz ponad norme to norme zapisują tobie a reszta idzie na konto brygadzisty choć on nawet palcem w tym temacie nie kiwnie nawet procedur nie zna ot brygadzisci!!!!

deXter
@Xxx 11.06.2017 22:50
A co robić jeżeli brygadziscie nikt nie podskoczy możesz mieć rację stawać na uszach i tak nic nie zdziałasz.Pracujesz ponad n...

Brygadziści i team leaderzy w każdym zakładzie to tępe hu...je

Pracownik

Dziwi mnie jedno jak brygadzisci moga być wybierani bo ktoś ich "lubi" mam nadzieję że A Sołtysik stanie na ramach i opracuje a nie tylko chodzi i udaje że jest najlepszy i że zacznie się normalnie odnosić do pracowników albo ze po prostu będzie miał odwagę i pójdzie sobie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] A nie będzie zatrowal życia innym

stary fiatowiec

O tym ze brygadzisci to pupile z gory wiadomo od dawna zero kompetencji ale wielcy "panowie". Na fiacie od 2 miesiecy robimy na 3 zmiany, ja trafilem na zmiane do "nowego" podnozka z gory i okazuje sie ze bladego pojecia nie ma o zarzadzaniu jakimkolwiek, atmosfera na zmianie kiepska to i wyniki produkcyjne rowniez. Podobno juz sie zastanawia nad rezygnacja ale Robert go na sile trzyma bo to jego kapus ;)

Pracownik

Jest to chore co się dzieje mobing na b0 Brygadzista powinien się leczyc psychiatryczne a nie rządzić ludźmi teraz sie boi przed badaniem opinii pracowniczej a potem znów zacznie się od nowa.

nick

A ja się zastanawiam, dlaczego ktoś kto ma coś do kogoś idzie w miejsce pozornie "anonimowe" i próbuje rozwiązać sprawy zasłaniając się tą anonimowością. Nie prościej iść nad tego co mu wadzi, nad brygadzistami są kierownicy o ile nic się nie pozmieniało w magnie i załatwić to tak jak się załatwiać powinno?

Nik

Zastanawiam się jeszcze nad tym dlaczego góra nie śledzi tych opinii przecież ta strona nie jest po to aby ludzie żalili się między sobą jeżeli w pracy nie można wyrażac swoich opinii i racji prosto w oczy to wyrażanie opini tutaj powinno być bardzo istotna rzeczą aby wkoncu ktoś się dowiedział co dzieje się na zakładzie i zaczął działać by pracowało się lepiej.

Pracownik

Skąd to zaskoczenie? Wielu brygadzistów może pochwalić się podobną praktyką. Brygadziści są ''wybierani'' z łapanki. Kogo się wybiera? Podnóżki, które nie będą sprzeciwiać się górze, a interesy przeciętnego pracownika to kwestia drugoplanowa. B0 wkrótce okaże się stolicą mobbingu, a o Edisonie już nie wspomnę. Trochę gówniarz dostał ''władzy'' i mu się w dupie poprzewracało.

nik
@Pracownik 07.05.2017 15:08
Skąd to zaskoczenie? Wielu brygadzistów może pochwalić się podobną praktyką. Brygadziści są ''wybierani'' z...

tak to jest jak ludzie niekompetentni zażądzaja ludzmi niestety to sie wiąze z brakiem jakosci z brakiem dobrej atmosfery w pracy bo własnie jak to trafnie ujołes ktoś z łapanki bierze sie za żądzenie i tym samym gnoji ludzi wymuszając na nich pewne sprawy nie zważając kto co ma dopowiedzenia bo podwładni głosu nie maja..

Brygadzista

A ja nie wiem czemu wszyscy tak narzekacie? Ja ledwo skończyłem gimnazjum, a jestem brygadzista ze stawka 2700 a nie musze robic praktycznie nic. Wystarczy popierac "góre" i cisnąc ludzi, a odpowiednim osoba sie podlizac i tyle. A prawda jest taka ze i tak "Nam" nic nie zrobia za mobbing wiec cicho i ogieńńń

nik
@Brygadzista 12.12.2016 16:40
Pracuje w MCTS :) dział mam Ci podac czy co ? haha

no podaj

Brygadzista

Nie wiem czemu mnie wyzywasz. Jestem brygadzistą na dziale OPLA jeszcze jakieś pytania ?

szukam

Początkująca kasjerka z biedronki bez doswiadczenia ma na start tyle co pracownik magny po 4 latach hahahahahahaha. Witam was w rzeczywistosci !!!

nik
@szukam 23.11.2016 11:51
Początkująca kasjerka z biedronki bez doswiadczenia ma na start tyle co pracownik magny po 4 latach hahahahahahaha. Witam was...

po co sie zalisz na forum idz do szefostwa przedstaw swoje zale i niezadowolenie .Moze dostaniesz podwyzke albo wywala cie z roboty.Ale wtedy nic straconego zawsze mozesz isc na kase do Biedronki.

robol

Prawda jest taka ze jak ktos nie ma rodziny i ma 20 lat to spoko na "piwo" wystarczy. Od stycznia 2000 Brutto wszedzie bedzie wiec nie ma sie co spinac, juz teraz sa firmy z duzo lepszymi zaorbkami i przyjmuja wiec pewnie kwestia czasu jak zaloga zacznie uciekac. Ogolnie NIE POLECAM!

aaa

nik do tego trzeba dodać jeszcze takich, co tylko łażą i żadnej roboty się nie złapią a mają jeszcze lepiej niż robole... co do podwyżek to ludzie, którzy robią po 6-7 lat mają po 300-400 zł brutto więcej podstawy niż nowy pracownik agencyjny i to jest naprawdę śmiech na sali. Co do zaangażowania ludzi to jak firma ma Cię gdzieś to pracownik robi tylko swoje jak najmniejszym kosztem. Po co się spinać jak i tak Cię nie docenią?

nik

Witam ludzie opisujecie firme z jak najgorszej strony jak to tam jest żle ze płaca jest od paru lat nie zmienna .Z jednym sie zgadzam tak jezeli chodzi o wynagrodzenie za prace wszyscy maja jednakowa stawke 2000 brutto a niestety kazdy powinien byc obliczany indywidualnie biorąc pod uwagę jego umiejętnosci i zaangażowanie.Bo jesli jeden charuje całe 8 godz a drugi co 15 min siedzi na fajce albo za wózkami z tel kom. wypisując sms to tak rzeczywiscie trzeba sie zastanowić nad tym dlaczego w tej firmie wszystkich wrzuca sie do jednego worka i nie wazne kto ile lat pracuje .

anonim

(usunięte przez administratora)

Q

Nawet kurczaki uciekają z Magny;)

podolski

Podwyzek nie ma i nie bedzie. Stala spiewka od lat hahahahah. Nie tylko na fiacie !!

lukas

rozchodzi sie o to, ze skoro gdzie indziej zarabia sie minimum tyle ile oferuje magna to nikt nie bedzie sie spuszczal nad magną ktorej zacznie brakowac ludzi ;) Na magnie na start masz najnizsza krajową. Nic wiecej. Od 8 lat.

lukas podolski

Nic lepszego sie nie może wydarzyc, jak 2000 brutto najnizsza krajowa. Przynajmniej ludzie bez wiekszych problemów beda sie zwalniac bo nigdzie mniej nie dostaną. Wtedy szanowne grono wzajemnej adoracji bedzie mialo porysowane majty OD WEWNATRZ.

aaa

Z jednej strony ten "szmatławy" fiat rozwinął tą firmę do przodu. A raczej ludzie, którzy pracują na tym projekcie... Ale nie ma się, co łudzić z fiatem będzie co raz gorzej. Chociaż na innych projektach też nie ma miodu, opel trochę podgonił, ale już zamówienia spadły.. Generalnie szkoda, że ludzie w tej firmie nie są doceniani konkretnymi podwyżkami. Tymbardziej, że od stycznia najniższa krajowa ma być 2000 zł i 12 zł na godzinę...

anonim

(usunięte przez administratora)

arystoteles

8 lat inwestycji ? Paranoja...

arystoteles

Zaklad się rozwija. Zamiast 1 hali są 3. Zamiast "szmatławego" fiata są kolejne wieksze projekty... Pytanie... dlaczego Ci ktorzy do tego doprowadzili nie mają z tego nic... Zaklad MCTS to jedna wielka PODWYZKOWA fikcja...

aaa

Może czas napisać coś o podwyżkach, czyli 2,5 % do podstawy dla każdego "magnowca". Jak to usłyszeliśmy na zebraniu, że trzeba się cieszyć, że wogóle coś dostaliśmy. De facto dyrektor dał nam do zrozumienia, że te podwyżki zależą głównie od wyników naszego tyskiego zakładu - czyli podwyżki niskie= wyniki zakładu niskie. Trochę to dziwne biorąc pod uwagę kilka dużych projektów + szycie i klejenie i z tego nie ma żadnych zysków? Kiedyś był tylko Fiat i zarobki były praktycznie takie same jak teraz.. Więc na logikę coś tu się nie zgadza, albo "góra" pociska załodze kity, bo niby wszystkie wskaźniki ilościowe i jakościowe są dobre, a zakład ma niby słabe wyniki.. Teraz szykuje się kolejny dość duży projekt, więc pewnie będzie gadka, że nie ma pieniędzy bo inwestycje, nowe hale itp.. Następna ciekawa sprawa jak rozwiążą problem planowanych postoi na Oplu i Fiacie? Czy ludzi zostaną zmuszeniu iść na bezpłatny lub fikcyjne L4?

ino ruch

zarobki rewelacja szczegolnie podwyżki 2,5 % tosz to krocie cale 30 zeta na szlugi i 4 paka bd

Pracownik MCTS

Firma, w której plusami jest: umowa o pracę, łatwy dojazd, miła atmosfera między współpracownikami, nie najgorsze zarobki, norma którą można spokojnie wyrobić, w miare dobre warunki socjalne. Jednak minusy to: prawie każda sobota pracująca (niby nieobowiązkowa, ale jednak czujesz sie zmuszony, a jeśli nie przyjdziesz to usłyszysz słowa "zawodzisz"), sobota jest najbardziej pracowitym dniem z całego tygodnia dla pracowników z pośrednika, wtedy pracownicy MAGNA stoją, patrzą jak ktoś pracuje, naśmiewają się, wykorzystują, dogadują, często są nadgodziny od 2 w nocy do 14 lub od 14 do 2 w nocy, nawet 4 razy w tygodniu + sobota (bywało, że i też po 12 h), które są obowiązkowe i nie bardzo potrafią zrozumieć, że ktoś ma dzieci, inne problemy i obowiązki w domu, jak to mówią: "nie samą pracą człowiek żyje i człowiek jest tylko człowiekiem i też czasem potrzebuje odpocząć", jednak nam powiedziano jak zaczęliśmy się sprzeciwiać nadgodziną i sobotą, że: "nie liczy się człowiek tylko zamówienia", po pół roku pracy bez L4, urlopu, dnia wolnego, z wszystkimi nadgodzinami i sobotami, idąc po wolne usłyszałem słowo: "nie, bo to za dużo zamieszania", a spróbuj zachorować i iść na L4 to po powrocie czujesz sie jak intruz, nikt z tobą nie rozmawia, wszyscy obrażeni, że musieli kogoś dać na obecnie zajmowane przez Ciebie stanowisko, tak jakby choroba i L4 to było jakieś wielkie przestępstwo, praca na początku przez 2-3 lata przez pośrednika, umowa o pracę jest, ale z miesiąca na miesiąc, nadgodziny to ta jakby praca charytatywna, bo każdego miesiąca starają się zabrać premię, za reklamację, która nawet nie wiadomo czy jest z naszej winy lub jest winą jednego pracownika, a zabierają całemu zespołowi. Pozdrawiam i średnio polecam

Pracownik FCA

Dzisiejsza sytuacja która wywiązała się na linii Fiata jest po prostu żenująca. Pan T. Kierownik jakości i zarazem pośrednik w sprawa związanych z FCA zabrał całej zmianie 40% premi kolektywnej za reklamację z Fiata, niby nic strasznego gdyby nie fakt że nawet nie wie czy ten dach jest z naszej zmiany nie dostaliśmy żadnych zdjęć które potwierdziłyby że ten dach jest od nas o tym sposobem ludzie stracili 150zł za małego klipsa który wypadł na fiacie. Widziałem gorsze rzeczy w tej firmie jak np. Dach wysłany do Meksyku bez spoilera czy też rozwalony dach przez robota z naszej winny i takie poważne sprawy zostały załatwione bez żadnych konsekwencji a jeden mały plastik wypadł i odrazu 150zł. Żenada!! Jak wy dalej chcecie żeby ludzie przychodzili pracować w soboty czy na nadgodziny jak ze swojej strony zachowujecie się w ten sposób. Szkoda że dzisiaj nie było Pana D. Mistrza produkcji bo musiałby sobie poszukać pracowników na jutro morale obniżone do minimum brawo. Dziękujemy i pozdrawiamy pracownicy FCA. Ten post jest wspólnym głosem z naszej strony w tej sprawie.

maro

Jak się ma 4 z przodu to i życie też idzie do przodu lecz nie na magnie. Pozdrowienia dla pracowników z magny ( wszystkich ).

xxx
@maro 12.03.2016 12:24
Jak się ma 4 z przodu to i życie też idzie do przodu lecz nie na magnie. Pozdrowienia dla pracowników z magny ( wszystkich )....

Dzieki za pozdrowienia.Ale powiedz kto ma 4 z przodu nawet gornik z 25 letnim stazem na dole nie ma. Tak pewnie sa firmy i ludzie na wysokim stanowisku ktore taka kase zarabiaja.

Julka

Bo dana firma składa zapotrzebowanie na pracowników do firm pośrednich niestety tak to wygląda. Ale ja pracuje w tej firmie parę lat i jestem zadowolona tzn zarobki są ok mogły by być większe wiadomo pieniędzy nigdy zawiele hehe.atmosfera dobra ale to ludzie sami sobie ja stwarzają wiec jeśli dobrze żyjesz z ludźmi to i oni są dobrzy dla ciebie. Grunt.to robić swoje dobrze i nie wdawać się w konflikty.

julka

no widac ze osoby ktore tutaj najbardziej narzekały na zakład nie dawaja juz zadnych wpisow bo sie wkoncu zwolniły.Tym samym zrobili miejsce nowym pracownikom mam nadzieje mnie zrzędzącym.

anonim

(usunięte przez administratora)

nik

nina a czemu to a czemu tamto!!!!ja ponowie odpowiedż przyjedż na zakład to sie wszystkiego dowiesz.

konczita

Nie ma mozliwosci rozwoju na tym zakladzie i to trzeba sobie jasno powiedziec. Jesli szukacie czegos na chwile to tak. Inna opcja nie wchodzi w gre.

anonim

(usunięte przez administratora)

nik

to sie nie zastanawiaj bo tu odpowiedzi nie dostaniesz przyjedz to sie dowiesz.

Caro

W salonie Fiata ta część nie jest dostępna oddzielnie tylko w zestawia a to trochę kosztuje jako producent pewnie macie części/podzespoły uszkodzone które złomujecie? To jest drobna część dla zainteresowanych pomocą mogę wysłać zdjęcia o co dokładnie chodzi-oczywiście zapłacę!!!

Caro
@stary 22.04.2015 15:33
tylko ten moze ci to "zalatwic "co chce dyscyplinarke,a moze o to ci chodzi zeby wylapac "wynoszacza" czesc...

NIE CWANIAKUJ-niczego takiego nie sugeruję jeżeli nie chcesz pomóc to nie odzywaj się i nie pisz bzdur, pewnie to Ty grzejesz tam ciepłą posadkę i "strzelasz z ucha". Dla osób chcących mi pomóc kontakt sms-em 721592542

stary
@Caro 23.04.2015 08:58
NIE CWANIAKUJ-niczego takiego nie sugeruję jeżeli nie chcesz pomóc to nie odzywaj się i nie pisz bzdur, pewnie to Ty grzejesz t...

TERAZ SUGERUJE ------- alegro jest czyms gdzie mozesz cos kupic, a napewno nie tu Pozdrowionka --- i nie zasmiecaj strony --PROSILEM A CWANIAKIEM to probujesz byc ty

Caro

Mam pytanko- wasza firma produkuje dachy do FIATA 500 CABRIO? potrzebuję jedną małą część?jak ją mogę zdobyć? proszę o info.

stary
@Caro 22.04.2015 08:06
Mam pytanko- wasza firma produkuje dachy do FIATA 500 CABRIO? potrzebuję jedną małą część?jak ją mogę zdobyć? proszę o info....

w salonie fiata

aa

Niestety w tym zakładzie ludzie nie potrafią sobie niczego wywalczyć. Od kilku lat sytuacja jest praktycznie taka sama, czyli jak są duże zamówienia to zatrudnia się ludzi z ulicy, żeby wykonać normę, a jak zamówienia spadają to ludzi wywalają bez skrupułów. Dodatkowo często przez złe planowanie produkcji wysyła się ludzi na przymusowe urlopy, bo nie ma roboty. Przechodzenie z pośredniaka pod firmę to też droga przez mękę, trzeba robić po 2-3 lata u kilku pośredniaków to może jak się dobrze zakręcisz to Ci dadzą umowę oczywiście pierwsza na 3 miechy... Dużo starych pracowników już się pozwalniało, a część jeszcze się zwolni.

monte

Oj Wy małopotrzebujace baby. Czy Wy nie rozumiecie co tu jest mówione? Czy nie rozumiecie ze na tym zakladzie od wielu lat nic nie zmienilo sie na lepsze???? To ze przez cala Wasza kariere bedziecie zarabiac zawsze tyle samo przy zmieniajacych sie na gorsze cenach produktów i usług jest dla Was normalne???? Prawda jest druzgocaca. Magna CTS bedzie miala w swojej załodze samych nastolatków mieszkajacych z rodzicami ktorym 1600 zl na melanze wystarczy.... Czy Wy nie rozumiecie ze to ze dyrektor na kazdym spotkaniu wmawia nam ze jestesmy zakladem wiadacym OBLIGUJE NAS DO WALKI O SWOJE!!! O LEPSZE !!!!!. Grzejcie dalej 4 litery... i nie przejmujcie sie niczym. Tylko spytajcie znajomych ktorzy dluzej gdzies pracuja czy zarabiaja ciagle tyle samo czy wraz ze stazem ich pensje rosna... Morał jest taki ze wszyscy normalni z tego zakladu uciekna jesli maja łeb na karku. Pozdrowienia dla tych ktorych juz tam nie ma bo wyglada na to ze podjeliscie najlepsza z mozliwych decyzji... Wzywam tez DYREKTORA ZAKLADU do przemyslenia swoich decyzji bo wiele jeszcze da sie zmienic a badania opinii nieprzypadkowo sa coraz gorsze wynikowo... Niech zyja nowe projekty...

xxx
@monte 13.04.2015 20:10
Oj Wy małopotrzebujace baby. Czy Wy nie rozumiecie co tu jest mówione? Czy nie rozumiecie ze na tym zakladzie od wielu lat nic...

Skoro już tam tyle pracujesz i tak dobrze znasz politykę tego zakładu po cholerę podpisales umowę na 2000 brutto czeba było wtedy się kłócić a nie filozofowac teraz.

xxx

no i czemu nikt nic nie komętuje mieliscie kiedys tak ze nie było was stac by kupic bochenek chleba ??? widocznie nie !!!!!!!jestescie żałosni w tym waszym zrzędzeniu!!!!!!!

stary
@xxx 13.04.2015 12:29
no i czemu nikt nic nie komętuje mieliscie kiedys tak ze nie było was stac by kupic bochenek chleba ??? widocznie nie !!!!!!!je...

BRAWO

xxx

Witam ja przez 6 mcy pracowałam za 700 zł netto bo reszte zabierał pośrednik od tego odchodziła mi opłata za dojazd 160 zł ale chciałam pracowac i pracowałam teraz prcuje MCTS i jestem szczęsliwa z tego co mam.

gucci

Dobrze ze te drzwi otwieraja sie w obie strony. Najmadrzejsi podobno uciekli lata temu

ciekawy

Mam pytanie do kadr i szefostwa MCTS. Jak zamierzacie utrzymac swoja wyszkolona kadre pracownicza oferujac im 1800 zl miesiecznie ? Jak ktos ma napisac ze inni maja mniej to lepiej niech nic nie pisze.

xxx
@ciekawy 08.04.2015 00:12
Mam pytanie do kadr i szefostwa MCTS. Jak zamierzacie utrzymac swoja wyszkolona kadre pracownicza oferujac im 1800 zl miesieczn...

nikt nikogo nie ma zamiaru utrzymac na siłe jest duzo chętnych .

Magnowiec
@ciekawy 08.04.2015 00:12
Mam pytanie do kadr i szefostwa MCTS. Jak zamierzacie utrzymac swoja wyszkolona kadre pracownicza oferujac im 1800 zl miesieczn...

Jeżeli nie odpowiada Ci stawka to się zwolnij, za kare przecież nie przychodzisz pracować do MCTS, sam jesteś kowalem swojego losu i Ty decydujesz się czy odpowiada Ci stawka bądź też nie, jeżeli nie - polityka otwartych drzwi, zmień zakład na taki który będzie Ci odpowiadać. Zmusza Cię ktoś by pracować za 1800zl? Kolejka chętnych na Twoje miejsce jest :)

Zosia

Musze co po niektorym powiedziec ze pracuje w tej firmie juz przeszło 3 lata i z czystym sumieniem moge ja polecic kazdemu kto poszukuje pracy.Czytajac wasze wypowiedzi rozumiem wątpliwosci i zale co poniektorych bo niektorzy tak maja ze całe ich życie polega na narzekaniu.Dlamnie od samego poczatku firma Magna była wporzadku.Nigdy nie spotkało mnie kantowanie na wypłatach itd bo tez juz słyszałam od pracownikow ze sa okradani itd szok bo czytam tu na formum ze sa mobingi znajomosci itd.jakos mojej osoby i osob ze mna pracujacych nigdy to nie spotkało, i zeby ubiec głupich pytan NIE JESTEM KAPUSIEM,LIZUSEM ani nic w tym rodzaju lubie swija prace i jestem fer w stosunku do swojej firmy tak jak i ona jest dla mnie tyle na temat!!!!

Dziki
@Zosia 03.04.2015 13:12
Musze co po niektorym powiedziec ze pracuje w tej firmie juz przeszło 3 lata i z czystym sumieniem moge ja polecic kazdemu kto...

Krótko i na temat o znajomosciach : Nowa majstrowa (klejenie), podstawieni brygadzisci (klejenie), brygadzista z BO (ten od zony w biurze). Przypadek ?? Nasz nowy majster na B0 też jakis podejrzany.

stary
@Dziki 03.04.2015 19:03
Krótko i na temat o znajomosciach : Nowa majstrowa (klejenie), podstawieni brygadzisci (klejenie), brygadzista z BO (ten od zon...

Twoj komentarz jest adekwatny do twojego nicku,poza tym "tez jestes jakis podejrzany"-tak mozna o kazdym. Przestan pisac -twoj wpis jest do bani bo wynika ze to ty "zalatwiles" wszystkim te stanowiska bo o wszystkim wiesz "Zalatw" mi CISZE -----Z twojej strony oczywiscie i jesli mozesz to sobie cos z ZOSI

Janek

Witam a jak tam wygląda praca w logistyce,myślę aby wysłać CV na prace w magazynie jeśli są rekrutacje ?

nik

mozna narzekac a i tak nikt nic z tym nie zrobi bo niestety my pracownicy mamy g....o do powiedzenia.Dyrektor pewnie duzo wie ale tez nic z tym nie robi przeciez chodzi po hali i widzi niektore nieprawidłowosci ale ufa brygadzistom ,majstrom i tyle.Mozesz sie człowieku zesrac wszyscy maja to w d...e!!!!!!!!!!

xxx

Majster wykształcony ale majstrowa nawet matury nie ma a robi z siebie nie wiadomo co .Tacy ludzie siedza na stanowiskach i pouczają ludzi bardziej od siebie wykształconych Wstyd

Antek

Układy i układziki na każdym kroku. Każdy wie jak można awansować w tej firmie. Wystarczy, że ma się żonę, męża, albo jest się pupilem i donosicielem majstra i majstrowej. Wtedy można iść do biura, albo zostać brygadzistą. Każdy wie o kim mowa, ludzie którzy o niczym nie maja pojęcia nami kierują. Są zbędni, a pieniądze na ich wypłaty są po prostu wyrzucone w błoto. Potrafią tylko zastraszać i wymyślać coraz to głupsze rzeczy.

Zostaw opinię o magna car systems - Tychy

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie magna car systems