Opinie o PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.
jestem zainteresowany praca Menewrowy pkp cargo do szkolenia miasto Kłodzko ,prosze wyczerpujace iformacje na ten temat muj nrtel696878577
Proszę aplikować na wybrane stanowisko na stronie: https://pkpcargoservice.com/kariera/na-jakie-stanowiska-rekrutujemy
Witam powiem tak jestem zainteresowana ta praca prosze dac znac
(usunięte przez administratora)
To w ogóle prawdopodobne, żeby w taki sposób mogli się zachować i olać sprawę?
Szkoda że nie masz cywilnej odwagi by pisać te głupoty pod własnym imieniem tylko podszywasz się pod inne osoby.A skoro masz coś do mnie do przyjdź i powiedz mi to prosto w twarz A nie wypisuj posługując się moim imieniem głupot. Dla mnie jest zwykłym tchórzem.
Dobra, bo tu już się dziecinada odstawia. Komuś ewidentnie nie pasuje praca. Prawda jest taka, że ci co przychodzą do pracy z nastawieniem pracowania, to pracują. Atmosfera nie jest zła, może nie jest jak w sielankowym serialu, ale nie ma mobbingu , przychodzisz robisz swoje , wypłata przychodzi regularnie, a ludzie , to jak wszędzie, jedni się lubią mniej inni więcej, ale pracują . Jak ktoś przyszedł do pracy z nastawieniem odpoczynku i leżenia, no to jest rozgoryczony i próbuje swoimi głupimi wpisami podszywającymi się pod inne osoby , zrobić zamęt i drętwą atmosferę na poszczególnych oddziałach . Tylko że nikt tu nikogo nie trzyma. Nie pasuje, idź do amazona lub gdziekolwiek indziej . Ewidentnie ktoś pisząc pod niby różnymi imionami , jest tchórzem, zawistnym , zazdrosnym życiowym roszczeniowym nieudacznikiem.
Hej jaka stawkę można uzyskać na stanowisku ustawiacza?
Apropo odrabiania w Europie centralnej do moja wystawa i nie dorabiam u nikogo ????tylko u siebie
Polecam tą firmę !! Super atmosfera, kierownik zmiany codziennie przychodzi na kawę i pije z współpracownikami taki kierownik to skarb.
Darek. W wciska kity nowemu prezesowi, ten łyka wszystko jak pelikan ( prawda czy nie prawda). Wolf zamkną się w sobie jak ślimak w skorupie. Ogulnie sosnicą rządzą związki zawodowe.
Moją uwagę przykuło to że każda dyżurna na KS jeździ dieslem, a auto ma zaparkowane obok.Jak chciałam tam pracować w biurze dostałam odmowę, ciekawe czemu dozur tam tak lata.
Trauma na całe życie jak po tylu latach Pan Dyżurny jeszcze to wspomina. Piszę "pan", bo jedynie Ty dopominałeś się o autoryzację na tym posterunku. Następnym razem przyjżyj się lepiej czym dyżurne z ks jeżdżą do pracy ????
Jeśli piszesz "dozur" a nie dozór , nie potrafisz skleić prawidłowo zdania , to całe szczęście nieuku, że cię do biura nie wzięli. Wg mnie nie jesteś żadną panią Mariolką , tylko tchórzliwym byłym panem dyżurnym, któremu nie wyszło, bo ego nad wyrost i teraz piszesz głupoty o jakichś dieslach i dozorze latającym na KS. Polecam udać się po słownik ortograficzny, katalog samochodów, bo jakoś nie bardzo idzie tobie rozróżnianie benzynioka od diesla,(usunięte przez administratora)
Widziałem jak szary Ford Mondeo na zabrzańskich blatach odbierał coś w workach z drezyny ...dość regularnie.
Fajna atmosfera, idzie posiedzieć w miłym towarzystwie, odpocząć od tej pracy.Pozdrawiam mile panie
Seba, Zosia , Mariola, Jola, Darek, Dorota , Kawosz, Anonim , Gosia, wg mnie to jedna i ta sama osoba. Tchórzliwa , może nieudacznik , leser, który nie ma odwagi jak coś ma do współpracowników. Komentarze te to bzdury, chore insynuacje. Znam bocznicę i pracowników. Biedny , chory człowieku, miej odwagę i napisz kim jesteś , a jak coś masz do kogoś z pracowników, to powiedz im w twarz , a nie pisz bzdur w necie jak ostatni tchórz
NIE ŻYCZĘ SOBIE UŻYWANIA MOJEGO IMIENIA DO (usunięte przez administratora) KOMENTARZY NA TEMAT PRACY NA ODDZIALE . OSOBA KTÓRA NIE MA ODWAGI PODPISAĆ SIĘ SWOIM IMIENIEM JEST DLA MNIE TCHÓRZEM !!!!! A JEŚLI NIE JEST ZADOWOLONY Z PRACY ZAWSZE MOŻE JĄ ZMIENIĆ .
(usunięte przez administratora)
Szczera prawda
Witam pracuje w PKP Cargo S.A jako maszynista w centrum Polski. Chcałbym podpytac sie czy jest szansa zatrudnić się w PKP Cargo Service ? Czy jest sens ? Pozdrawiam
Najlepiej jest na Sośnicy, na zmianie sztygara Adama pełny luz.Super gość, dobra bajera i nie robisz nic :-)
Pozdrowienia z Bielszowic, pomysł z myciem wagonów jest super! Gdyby ktoś z góry zastanawiał się dlaczego brakuje wagonów lub dlaczego są tak wolno robione, to w odpowiedzi chciałbym napisać że po prostu jednym z powodów jest to że musimy je całe myć myjką ręczną przed przeglądem. :))))) Kierowniczka bez wyobraźni, potrafi siedzieć w swoim biurze i tylko słuchać muzyki i oglądać jakieś filmiki na laptopie bądź wisieć na telefonie z panią Martą i opowiadać swoje historie życiowe, w mojej opinii kierownik warsztatu powinien z nami pracować a nie brać pieniążki za siedzenie cały dzień przed laptopem. Również chciałbym poruszyć tu temat wypełniania tony papierów które naszym zdaniem powinien wypełnić kierownik a nie pracownik. Bo skoro już jest się tym kierownikiem to powinno się przyjść, oglądnąć wagon i go odebrać po czym wypełnić papiery a nie zrzucać wszystko na pracownika. Niestety przy tak ciężkiej mechanice zarabiamy ile zarabiamy a każdy nowy obowiązek niestety nam tej pensji nie podwyższa.
Kawę piję swoją :). Widać że uważasz się za jedynego który tam pracuje skoro twierdzisz że tyle ludzi tam nic nie robi. Najwidoczniej mało widzisz. Ogarnij się i najpierw oceń siebie żeby mieć prawo oceniać innych.
Podejrzewam że Dyżurny z Ciebie jak z koziej (usunięte przez administratora) trąbka, bardziej strzelam że jesteś kimś z warsztatu, nieszczęśliwie skrzywdoznym przez Bernarda, który jak to nazwałeś "mobbingowal" w dwóch przypadkach: jak waliłeś w bambuko bądź nie potrafiłeś zrobić swojej pracy do porządku, a patrząc jakie wagony jeżdżą, ze łatka łatkę goni i odpada po tygodniu to, nie dziwię się że was chłop (usunięte przez administratora).
No to właśnie potwierdziłeś fakt że wymieniona powyżej osoba dopuściła się mobbingu...dziękuję za uwagę. Wagony jeżdżą z takimi łatkami, ciekawe. Spawacz który przyznaje się że partoli robotę i jeszcze pyskuje że każe mu się pracować ???? gratuluję i jak tu za łatki dawać wynagrodzenie ????.
Napisałem (usunięte przez administratora) w cudzysłowiu, czytaj że zrozumieniem proszę albo przestań się wypowiadać. Łatki na wagonach to nakaz z góry, nie mamy na to wpływu, skoro firma musi oszczędzać żeby dać pieniążki takim nierobom jak Ty. :)
Czyli, jak zrozumiałem, ty nie będziesz "tony papierów wypełniał", ale kierowniczka powinna je wypełniać i oprócz tego pracować z tobą. Co miałaby robić? Ciąć tobie blachę, czy szlifować powierzchnię spawaną? A może spawarkę i elektrody za tobą nosić? A teraz serio: zapoznaj się dokładnie z zakresem swoich obowiązków, może to coś pomoże. Słaba nadzieja, ale jest. Prawdę mówiąc, na miejscu tej kierowniczki namierzyłbym ciebie i wywalił na zbitą papę.
No to po co nam kierowniczka? :D Zrobimy to samo i bez niej, tylko zajmowanie miejsca pracy i marnotrawstwo pieniędzy na stanowisko. Może inaczej - wypełniana jest na przykład karta próby hamulca, są wpisywane w nią parametry których nawet nie jesteśmy w stanie zmierzyć a wpisywać musimy, pod tym podpisują się mechanicy swoim nazwiskiem, więc jakby coś poszło nie tak to kto weźmie odpowiedzialność? Oczywiście wypełniający papiery, ponieważ wpisuje parametry pomiędzy dopuszczalnymi a które nie są zgodne z prawdą. To dlaczego nie wypełni tego kierowniczka która nakazuje wypełnianie tych papierów w taki sposób albo się pod nimi nie podpisze? - o to mi chodzi, my tam możemy i szlaczki robić, tylko że za to bierzemy odpowiedzialność. No ale cóż, nikt nie zrozumie, bo najlepiej zrzucić na robola wszystko i umywać od tego rączki.
Jasne, bo "robi to sie tylko łopatom ,młotę, mopę i kluczoma jak co sie sepsóje i czeba nareperować, a te gryzipiurki to nic tylko siedzom i nam piniondze zaberajo". Wiesz co, jak ja pracowałem z kartami, to ty z drabiną na borówki chodziłeś. I nie, żaden kierownik/kierowniczka nie będzie z tobą w kanale pracować, bo jako opis stanowiska ma "dozór". A kartę to ma obowiązek wypełnić osoba wykonująca pomiary. Zdaje się, że wydarzenia z stycznia/lutego 2020 niczego was nie nauczyły.
A no, bo upomnieliśmy się o swoje dzięki czemu zleciała na nas fala mobbingu narzucona przez kierownictwo, to od razu się niczego nie nauczyliśmy? Nie, to wy się jeszcze niczego nie nauczyliście, traktujecie nas wszystkich jak roboli. Pierw załatwcie narzędzia do prawidłowego pomiaru, później nakazujcie wpisywanie to w karty pomiarowe. :) no a powiedz, mi "(usunięte przez administratora)" jaki zysk dla firmy wypracowałeś w ostatnim miesiącu? :D i tu skończmy naszą rozmowę. :)
O pracy dozoru nie masz pojęcia i mieć nie możesz, bo jesteś na to zbyt tępy, wskazują na to twoje wypowiedzi. Nie przejmuj się, niedługo nie będziesz miał z nami problemów. A co do wypracowanego zysku i pracy razem z tobą (...po co nam kierowniczka, sami zrobimy...), skończ najpierw studia, to porozmawiamy. Na razie to jesteś tylko typowym robolem z roszczeniową postawą. Celowo użyłem słowa robol, bo na określenie robotnik to trzeba zapracować. Ty nie zapracowałeś.
Jaki warsztat, dziupla dla kilku (usunięte przez administratora) kierownika! Niezła meta, już naszczęscie ich pozwalniali, a człowiek nie może się na sobotę zapisać!!
Sami wyjmowali klocki a potem wielce naprawiali... warsztat :-) z kond Marta wytrzasnęła tego Maćka!!!
To można tak siedzieć na L4 w nieskończoność i nikt nie interweniuje? Dużo osób tak ucieka na zwolnienie?
Jakie są teraz Arobki Manewrowego co miesiąc na czysto?
Interesuje mnie praca jako czyściciel wagonów. Ktoś powie jak ze zmianami i na którą godzinę, i czy w weekendy i święta też się pracuje?
Dzień dobry, proszę o określenie lokalizacji, która leży w obszarze zainteresowań. Wówczas możemy określić szczegóły zapytania podczas rozmowy.
witam. ile zarabia maszynista w cargo service? na start i ponizej? ile godzin sie pracuje? dzieku za odpowiedz
Witam. Jestem po egzaminie na licencje czy jest szansa na szkolenie na świadectwo np w Rudzie Śląskiej ? Z góry dziękuję za odpowiedź
Część teoretyczna szkolenia na świadectwo maszynisty jest realizowana w Katowicach a część praktyczna na jednej z obsługiwanych przez nas bocznic kolejowych na terenie Śląska, która jednocześnie jest miejscem pracy. Szkolenie to wiążę się bowiem z nawiązaniem stosunku pracy z PKPCS na stanowisku maszynista-stażysta oraz podjęciem zobowiązania do przepracowania w naszej spółce 3 lat po zdaniu egzaminu na świadectwo
Witam moje pytanie brzmi czemu kierownik zmianowy daje pracownika bez uprawnień ustawiacza za pierwszego pod załadunkiem a powinnien być ustawiacz . I są jeszcze inne przykłady które kierownictwo łamią przepisy
Cześć! Chciałem się dowiedzieć czy jest możliwość podjęcia pracy jako rewident taboru (posiadam aktualne uprawnienia). Miejsce pracy województwo śląskie. Interesuje mnie praca na umowę zlecenie (dodatkowa). Ktoś napisze czy jest taka możliwość? Jak sytuacja w firmie z rewidentami w rejonie województwa śląskiego? Gdzie można się zgłosić?
Dzień dobry, proszę o wejście na stronę PKP CARGO SERVICE sp. z o.o. - zakładka kariera https://pkpcargoservice.com/hrlink.html. Jesteśmy zainteresowani REWIDENT TABORU - KWK ’Piast-Ziemowit’ Ruch Piast I w Bieruniu oraz REWIDENT TABORU – Zakład Górniczy Brzeszcze. Pozdrawiam.
Poszukujemy ROBOTNIK TOROWY – województwo śląskie, małopolskie oraz delegacje na terenie Polski (baza – Katowice). Proszę wejść w lin podany w poprzedniej odpowiedzi.
Tragedia i nędza... (usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) Pisanie wyjaśnień, ludzie w większości całują rączki by przy dziobać będą mili a na koniec nóż w plecy wbija by wyjść na swoje. Gdyby nie grafik o który w tych czasach ciężko sami musieliby jeździć bo maszyniści pozwalnialiby się.
Witam aplikowałem na stanowisko Robotnik torowy w Katowicach, czy mógłby ktoś napisać jakie są zarobki netto na tym stanowisku i na czym polega praca na tym stanowisku i czy są delegacje?
Witam, wynagrodzenie na stanowisku Robotnik torowy w Katowicach wynosi od 2900 zł (jest to wynagrodzenie zasadnicze, nie brutto). Praca polega m. in. na utrzymaniu i konserwacji infrastruktury torowej (praca w narażeniu na różne warunki atmosferyczne, praca fizyczna). Podejmując pracę w tej lokalizacji trzeba być nastawionym na możliwość wyjazdów w delegacje. W razie pytań zapraszam do kontaktu.
Aplikowałem 2 tygodnie temu, kiedy można spodziewać się odpowiedzi?, czy są jakieś szczególne wymagania dotyczące tego stanowiska?
Przecież wynagrodzenie zasadnicze to inaczej brutto bo od tego potrącane są podatki, składki itp.. Jak dla pracownika co ma pracować w delegacji w różnych warunkach atmosferycznych kwota 2980 brutto jest żenująca..
Witam, w jaki sposób Pan aplikował? Odnośnie wymagań to na stanowisko robotnika torowego głównym wymogiem jest bardzo dobry stan zdrowia i wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe. Odnośnie szczegółów może Pan zapoznać się z treścią ogłoszenia o pracę. Pozdrawiam
Witam wynagrodzenie zasadnicze nie jest tożsame z wynagrodzeniem brutto. Jest to kwota, do której dodaje się różnego rodzaju dodatki (np. za warunki uciążliwe, niebezpieczne) i dopiero wtedy można mówić o kwocie brutto. Pozdrawiam
To można wiedzieć jakie jest wynagrodzenie netto z wszystkimi dodatkami na stanowisku Robotnik Torowy?, czy to jakaś tajemnica spółki jest?
Witam Nie jest to tajemnica. Jeśli jest Pan zainteresowany pracą na tym stanowisku, w celu uzyskania dokładniejszych informacji odnośnie zarobków na tym stanowisku (oprócz tych, które były podane wcześniej), zapraszamy do siedziby PKP CARGO SERVICE sp. z o.o. w Katowicach. Pozdrawiam
To piszesz że nie warto zatrudniać się w tej firmie?, czyli minimalna krajowa jednak jest jako wynagrodzenie?, a czy są premie lub dodatki?
Nie warto zatrudniać się w tej firmie. Premia 30zł jak kierownikowi (usunięte przez administratora) to 50zł..
Dziękuję za informację, jednak wybrałem innego pracodawcę, nie mam zamiaru pracować w torach w zmiennych warunkach atmosferycznych i w delegacji za minimalną krajową lub mniej.. Z tego co wiem to zniżka na przejazdy i ubezpieczenie grupowe potrącane jest z pensji. W sklepach drożyzna a PKP oferuję pracę za śmieszne pieniądze, może to kiedyś się zmieni, jak będzie brak kandydatów do pracy. W PLK są również marne podstawy wynagrodzenia i ciągłe rotację, bo młodzi się zwalniają..
Gdy będziesz miał problemy ze zdrowiem i nieszczęśliwie będziesz na l4, to później Cię zwlania bo przecież tam pracują maszyny które nigdy nie miały problemów ze zdrowiem. Jako że nie będziesz na nich zarabiał to będziesz niepotrzebny. :)
Ach znowu tak źle nie jest, jeśli chorujesz naprawdę to nikt nie zwalnia. Ja się z takim przynajmniej przypadkiem nie spotkałem. Plusy firmy - jak chcesz się rozwijać to firma to umożliwią. Dział kadr jest na wysokim poziomie. W każdej komórce firmy znajdziesz pomocną rękę , tylko trzeba trochę wymagać też od siebie.
Dziękuję, za informację zrezygnowałem z tej oferty pracy bo za dużo negatywnych komentarzy. Pozdrawiam
Jak często są delegacje?, i czy jest zapewniony transport do miejsca pracy w delegacji i dodatkowe wynagrodzenie w postaci diety itp?. Dziękuję za odpowiedź
Dzień dobry, częstotliwość delegacji uzależniona jest od grupy roboczej, w której będzie wykonywana praca. Długość delegacji jest różna, począwszy od delegacji krótkich (1-3 dniowych), skończywszy na delegacjach dłuższych (nawet kilkumiesięczne delegacje ze zjazdem co 2 tygodnie, w zależności od kontraktu). W jednej z grup roboczych w ogóle nie ma delegacji. Proponuję dokładnie śledzić treść ogłoszeń o pracę, aby wiedzieć, na jakie dokładnie stanowisko (z delegacjami lub nie) jest poszukiwany pracownik. Transport do miejsca pracy w delegacji oraz dodatek w postaci diety są zapewnione. Pozdrawiam
Obecnie poszukujecie pracowników na stanowisko Robotnik torowy widziałem oferty, zastanawiam się czy aplikować, jeśli jest to praca w Katowicach to gdzie znajduję się baza gdzie pracownicy rozpoczynają i kończą pracę?
Dzień dobry, dojazd na miejsce pracy (tj. do bazy) jest we własnym zakresie pracownika. Pozdrawiam
Komunikacją miejską da się dojechać do pracy, do tej bazy? z Mysłowic?
ludzie zrobcie uprawnienia na sprzet budowlany sa kursy z uni np w cargo jaworzno troseczke zaangazowania i was beda o prace sie prosic.pzdr
do tego ciągła inwigilacja,presja ze Cie obserwują,oraz słowo które będzie usunięte bo regulamin nie pozwoli go zostawić jak pracodawca(usunięte przez administratora)
Dlaczego pracownicy PKP nie noszą maseczek w pomieszczeniach zamkniętych!!!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PKP CARGO SERVICE sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 7 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w PKP CARGO SERVICE sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.