Novum Office Sp. z o.o.

3 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

Witajcie!

Cieszymy się, że odwiedzacie profil Novum Office na portalu GoWork. Jesteśmy otwarci na Wasze opinie. Czytamy wszystkie komentarze na tym profilu i zawsze staramy się wyciągać wnioski, również te płynące z konstruktywnej krytyki.

Pamiętajcie jednak, że wolność wypowiedzi ma swoje ograniczenia. Nie ma tu miejsca na obrażanie, naruszanie godności czy też pisanie nieprawdy. Polskie prawo gwarantuje ochronę dobrego imienia, dlatego komentarze zawierające treści niezgodne z nim oraz te, które naruszają zasady regulaminu serwisu, będą archiwizowane przez Administratora.

Nasza działalność opiera się o wartości takie jak uczciwość, szacunek i konstruktywny dialog. Nie ma tu przyzwolenia na komunikację z pominięciem tak ważnych zasad.

Zachęcamy Was bardzo do dzielenia się opiniami na temat pracy w Novum Office. Wierzymy, że otwarta i rzetelna komunikacja wpłynie na wzrost zadowolenia pracowników oraz na dalszy rozwój naszej firmy.

Pozdrawiamy,
Zespół Novum Office

Pracodawca

 Aktualność

Witamy wszystkich Użytkowników portalu GoWork. Odpowiadając na Państwa pytania, przygotowaliśmy zestawienie odpowiedzi na najbardziej nurtujące Komentujących kwestie. Mamy nadzieję, że pomoże to w podjęciu decyzji o aplikowaniu do Novum Office Sp z o.o.  

 
FAQ na GoWork Novum Office Sp z o.o.

 
APLIKOWANIE, REKRUTACJA

 
1.      Gdzie znajdę aktualną informację o możliwości zatrudnienia w Novum Office Sp z o.o.?

Aktualne ogłoszenia zamieszczamy na portalu gowork.pl, olx.pl, pracuj.pl oraz na naszej stronie. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do śledzenia tych serwisów.

 
2.      Jak wygląda proces rekrutacji do firmy?

Novum Office Sp z o.o. ma jasno określoną procedurę rekrutacyjną w zależności od stanowiska, na które aplikuje dany kandydat. Zazwyczaj są to 2 etapy rekrutacji w przypadku Specjalisty/Managera oraz 1 spotkanie w przypadku pracowników biurowych czy magazynu. Na końcu kandydaci spotykają sią się z bezpośrednim przełożonym.

 
3.      Rekrutacje prowadzone są zdalnie czy stacjonarnie?

Rekrutacje zazwyczaj prowadzimy w trybie mieszanym. Najczęściej pierwsza rozmowa odbywa się zdalnie, a na zaawansowanych etapach rekrutacji często zapraszamy na spotkanie w biurze, żebyśmy mogli lepiej się poznać. Jednocześnie należy podkreślić, że rekrutacje do pracy w charakterze Doradcy handlowego obecnie odbywają się lokalnie.

 
4.      Jak wygląda przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w Novum Office Sp z o.o.?

Wszystkie czynności związane z rekrutacją i zatrudnieniem są prowadzone pracowników odpowiedzialnych za HR lub – w przypadku przedstawicieli handlowych – przez Bezpośrednich Przełożonych. Ostateczną decyzję dotyczącą rekrutacji i zatrudnienia (po uprzedniej rekomendacji Działu HR) zawsze podejmuje Bezpośredni Przełożony. Proces rekrutacji podzielony jest na etapy w zależności od stanowiska, na które się aplikuje. Zazwyczaj jednak jest to 2-etapowy proces, w którym są spotkania z Bezpośrednim Przełożonym.

 
5.      Czy istnieje możliwość rozwoju wewnątrz firmy?

Tak, w firmie możliwe są rekrutacje wewnętrzne, które umożliwiają pracownikom zmianę aktualnie zajmowanego stanowiska, jeśli ich kwalifikacje na to pozwalają. Proces rekrutacji wewnętrznej służy poprawie zadowolenia z pracy wśród pracowników oraz efektywności pracy poprzez oferowanie możliwości nowej kariery stawiającej inne wyzwania lub rozwoju obecnej kariery, z uwzględnieniem przede wszystkim preferencji pracownika.

 
 
WYNAGRODZENIE, DODATKI

 
6.      Czy w firmie istnieje siatka płac i czy jest ona znana pracownikom?

Tak, w firmie funkcjonuje jasno określona siatka płac oparta o benchmarki rynkowe. Nie jest ona dokumentem jawnym. Wynagrodzenie każdego pracownika ustalane jest każdorazowo w oparciu o siatkę płac oraz doświadczenie i wiedzę nowo zatrudnianego pracownika, jak również stanowisko na jakie aplikuje.

 
7.      Czy są jasno określone cele biznesowe do zrealizowania?

Tak. Każdy pracownik w naszej firmie zna swoje cele biznesowe do zrealizowania. Plany prezentowane są nowym pracownikom na samym początku. Realizacja targetu równa jest wypłacie premii pracownikowi.

 
8.      Czy w firmie funkcjonują benefity i dodatki dla pracowników, i czy są one takie same dla wszystkich pracowników?

Tak, w firmie Novum Office mamy wiele benefitów, a obecnie prowadzimy proces harmonizacji systemu benefitów. Nasi pracownicy mogą korzystać z następujących udogodnień:
 
a)      Opieka medyczna

b)     Ubezpieczenie na życie,

c)      PPK

d)     możliwość pracy zdalnej w przypadku pracowników terenowych. 

e)     dwa dodatkowe dni urlopu od pracodawcy,

 

 
PYTANIA DODATKOWE

 
9.  Czy w firmie obowiązuje dress code?

W firmie nie ma sztywnego dress code’u. W czasie spotkań biznesowych staramy się ubierać w stylu „business casual”.

 
10.  Jakie są godziny pracy?

Wiele zależy od konkretnego stanowiska. W Novum office Sp z o.o. pracujemy w zadaniowym czasie pracy, ale osoby na pewnych stanowiskach (np. w księgowości) potrzebne są w podstawowym czasie pracy. Zazwyczaj pracę rozpoczynamy między godziną 8 a 9:00.

 
11.  Czy samochodów służbowych można używać do celów prywatnych i wyjazdów za granicę?

Oczywiście, samochodów służbowych można używać do celów prywatnych. Za zgodą możliwy jest również wyjazd zagraniczny.

Pracodawca

 Aktualność


Szanowni Państwo,

Ruszamy z nową rekrutacją do naszych zespołów. Oferujemy pracę na stanowisku:

  • Przedstawiciel techniczno-handlowy (systemy pakowania)

  • Przedstawiciel handlowy (artykuły biurowe)


Zapraszamy do aplikowania! Link poniżej: 

Praca Przedstawiciel techniczno-handlowy (systemy pakowania) KRAKÓW - GoWork.pl

Praca Przedstawiciel handlowy (artykuły biurowe) KRAKÓW - GoWork.pl
Możesz również dostarczyć swoje CV bezpośrednio do nas.


Novum Office Sp. z o.o

Novum Office Sp. z o.o.