1. Analiza dokumentów aplikacyjnych
Weryfikujemy czy kandydat spełnia określone wymagania, zawarte w ogłoszeniu o pracę.
2. Rozmowa telefoniczna
Wstępna rozmowa, która ma na celu krótką specyfikację stanowiska pracy oraz opowiedzenie o sobie w kilku zdaniach przez kandydata. Po pozytywnym przejściu rozmowy telefonicznej, kandydat zostaje zaproszony na rozmowę rekrutacyjną w oddziale, do którego aplikuje.
3. Rozmowa rekrutacyjna
Weryfikacja dotychczasowego zatrudnienia oraz świadectw pracy, rozmowa o powodach wyboru kierunku spedycja. Opis stanowiska pracy, zasad, działań oraz warunków zatrudnienia.
4. Dzień otwarty w oddziale
Czas na poznanie się, dzień otwarty ma na celu sprawdzenie się wzajemnie, czy pasujemy do siebie. Kandydat ma możliwość poznania specyfiki pracy, zespołu oraz zadań wykonywanych w przyszłości. Weryfikujemy zdolności i umiejętności zawarte w dokumentach aplikacyjnych.