LUG Light Factory Sp. z o. o.

4.1 Dodaj merytoryczną opinię

Nasza strategia

Strategia określa, w którym kierunku zmierzamy i co chcemy osiągnąć. Precyzyjnie definiuje nasz cel i urzeczywistnia go w ramach projektów strategicznych. Posiadanie strategii jest wyrazem odpowiedzialności wobec pracowników i partnerów biznesowych, przejawem potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa, rozwoju i satysfakcji. Dlatego odpowiedzialnie planujemy, gdzie chcemy być i jakimi drogami tam zmierzamy, a zgodnie z zasadą partnerstwa zapraszamy do tego procesu wszystkich. Robimy to innowacyjnie, w oparciu o wartości, w które wspólnie wierzymy, bo jesteśmy przekonani, że tylko takie podejście ma sens.
 


Obszary Działania Strategicznego

W ramach strategicznych kierunków rozwoju na lata 2017 – 2021, zostały wyznaczone podstawowe obszary zmian, a motorem napędowym jest podejście zorientowane na człowieka, zarówno w odniesieniu do wnętrza organizacji, jak i całego jej otoczenia.

  • INNOWACYJNOŚĆ: Szereg projektów w zakresie badań i rozwoju, w każdym aspekcie funkcjonowania organizacji.
  • INTERNACJONALIZACJA: Bazujemy na wprowadzaniu modeli biznesowych odpowiadających wymaganiom poszczególnych rynków i budowaniu lokalnych struktur, które pozwolą nam efektywnie kooperować ze społecznością danego kraju i dzięki temu dynamicznie wzrastać.
  • KULTURA ORGANIZACYJNA: Koncentrujemy się na rozwoju kultury organizacyjnej firmy, chcemy zwiększać komfort i satysfakcję naszych interesariuszy - zarówno tych pracujących w strukturach organizacji, jak i tych będących naszymi klientami i inwestorami.

Grupy docelowe:
Najważniejszym elementem strategii są trafnie zdefiniowane grupy docelowe, czyli podmioty, do których kierujemy nasze działania marketingowe i sprzedażowe. Naszymi klientami są:

  • ARCHITEKCI
  • WŁODARZE
  • PROJEKTANT WNĘTRZ

Dzięki temu, że doskonale wiemy, kim są nasi kluczowi klienci, nasza oferta jest precyzyjna i kompleksowa.


www.lug.com.pl/Strategia

 
LUG Light Factory Sp. z o. o.