Inżynier Wsparcia Uslug IT/ IT Service Desk Specialis

Zielona Góra
Oferta opublikowana20.03.2024
Oferta wygasa12.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżait

Wstęp

  • Światło daje nieograniczone możliwości. Pozwala na nowo kształtować otoczenie, tworzyć dynamiczne kompozycje, uwypuklać detale i podkreślać charakter obiektów. Firma LUG przeszła ewolucyjną drogę i dziś tworzy stabilną grupę kapitałową, która kreuje nowatorskie rozwiązania produktowe i projektowe w zakresie techniki świetlnej, oferując je Ludziom na całym świecie.
Numer referencyjny:03/03/IT

Główne obowiązki

  • Obsługa zgłoszeń na pierwszej linii wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestracja, klasyfikacja, analiza, rozwiązanie zgłoszeń
  • Współpraca z zespołami wsparcia drugiej, trzeciej linii wsparcia
  • Bezpośrednia i zdalna pomoc techniczna pracowników Grupy Kapitałowej LUG SA w problemach ze sprzętem komputerowym, urządzeniami peryferyjnymi i aplikacjami
  • Terminowa realizacja zadań
  • Redukcja zgłoszeń w ramach Zarządzania Problemem

Profil kandydata/Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne)
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
  • Podstawowa wiedza z zakresu systemów MS Windows / MS Office
  • Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania domeną
  • Dociekliwości, chęć angażowania się oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych (WAN/LAN/VPN/WLAN

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Firmowa drużyna sportowa
Karta sportowa
Dofinansowanie wypoczynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie