LIMNUSWORK

4 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy LIMNUSWORK

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
 Pytanie

Czy w umowie ujęte jest pełne wynagrodzenie pracownika czy tylko podstawa? Jak to wygląda w firmie LIMNUSWORK, interesuje mnie praca jako Operator Cnc. 

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Artur
 Pytanie

Gdzie byliście? Co polecacie?

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Doss
@Artur

Stuttgart i Monachium, dobra robota dla brukarza

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Marek
@Artur

Ja wróciłem teraz z Augsburga. Robiłem przy maszynach CNC, było ok i planuję kolejny wyjazd, ale teraz trochę odpoczynku w domu.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Liso
@Artur

na C+E byłem prawie rok, teraz powrót do kraju na trochę, ale niedługo wracam jeździć na nowo do Niemiec, warunki ok, szczerze polecam

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Kamil B.
@Artur

byłem z nimi dwa razy w Bawarii, praca jako brukarz, ogólnie było ok, za drugim razem się nawet lepsza ekipa trafiła do roboty, no ale to przecież losowa sprawa, co do samego limnusa to agencja jakich ciężko w PL szukać, kierują do firmy za granicą, ale człowiek wie czego się spodziewać i na czym stoi, jak są jakieś pytania to normalnie odpowiadają

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Elektryk
@Artur

Dla elektryka w porządku praca. Byłem w trzech miastach w Niemczech z Limnusa i w każdym było w porządku. Ekipa ok, ten trzeci Warto do nich przedzwonić jak się planuje wyjazd.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
CR
@Artur

ooo spoko, że takie pytanko jest, mogą ludzie odpowiedzieć w końcu krótko i konkretnie ja byłem w Rotterdamie i Berlinie jako spawacz, warunki jak dla mnie troszkę lepsze w Berlinie, ale ekipa w Holandii się trafiła lepsza, co do firm do jakich się trafiło to obydwie ok, kasa na czas, bez kombinowania, język potrzebny ale niemiecki/angielski więc komunikatywny to raczej bez problemu każdy

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
szamo
@Artur

Dla elektryków najlepszą robotę w Niemczech ogarniają. Zarówno jeśli chodzi o kasę, jak i warunki pracy. Jak człowiek się sprawdzi to sami dzwonią jak mają oferty a Ty jesteś w kraju.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
daniel
@Artur

j.w. elektryk, Norymberga, praca dobra, z pieniędzmi nie ma problemów, formalności załatwione bardzo szybko

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Sarge
@daniel

Austria, Salzburg, obsługa maszyn cnc. Wróciłem niedawno. Warunki mieszkaniowe ok - nie ma jakiegoś ścisku, ludzie ok - pogadać się da, co do kasy to na czas. Jakiś problem był z dokumentem, ale ludzie z limnusa ogarnęli wszystko baardzo szybko. pzdr!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
kazo
@Artur

Ja akurat w Szwajcarii pracowałem. Roboty mają sporo dla hydraulików i jak masz odpowiednie kwalifikacje to pieniądze są naprawdę duże, tam ode mnie kumpel byl Niemczech to nie narzekał, ale teraz raczej będzie startował na Szwajcarie własnie

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Darek
@Artur

Pracuję prawie rok w Bawarii jako spawacz. Polecam Ci nie tylko samą pracę, ale samą agencję, bo wyłapuje właśnie takie perełki. Te oferty są takie na jakie w Polsce nie ma co liczyć i prędko takich warunków nie będzie. Chodzi nie tylko o pieniądze, ale też sprzęt na jakim się pracuje. U nas często problem w kraju ze sprzętem i człowiek musiał pracować bardziej na półsprzęcie. Dlatego wyjazd za granicę wg mnie jest najlepszym rozwiązaniem w tej chwili i nie ma co się nawet zastanawiać

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Kinga
@Artur

Ja pracowałam jako kucharka, wróciłam teraz i kolejny wyjazd planuję razem z koleżanką po nowym roku jakoś, więc jak może chce jechać Twoja siostra, dziewczyna czy tam żona osobiście polecam kobitkom. Miłego dnia

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Marcin
@Artur

Monachium dwukrotnie, spawacz, ogólnie pozytywne wrażenia. Teraz wróciłem do Polski i trochę już tu siedzę, ale myślę znowu jechać nowym roku. Warunki na pewno takie, że biją te niby najlepsze firmy w Polsce, a też można się nowych rzeczy nauczyć i pracować na porządnym sprzęcie.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Kamil
@Artur

Jak ktoś szuka pracuy jako elektryk to na pewno mogę polecić. U mnie przy prawie 10 latach doświadczenia znalazłem naprawdę dobrą ofertę w Augsburgu.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Aadrian
@Kamil

No ja też robiłem jako elektryk i jadę niedługo kolejny raz od Limnusa. Porządna agencja

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Piotrek
@Aadrian

Mają sporo ofert, bo widzę powiadomienia z goworka że się nowe rzeczy pojawiają. Ja byłem dwa razy od nich w Niemczech. Hamburg i Brema. Uczciwe warunki współpracy, jak ktoś szuka pewnej agencji to Limnus na pewno będzie dobrym wyborem.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Pszczoła
@Piotrek

Jako ślusarz pracowałem w Monachium i Augsburgu. Wszystko zgodnie z tym na co się umawialiśmy. Pieniądze ok, a wymagań nie ma jakichś dużych. Sporo znajomych z nimi pojechało na Zachód i ja też się zdecydowałem. Nie żałuję, to była dobra decyzja.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Karolina
@Artur

Praca kelnerki w Erfurcie warta polecenia. Bardzo dobre warunki jeśli chodzi o kasę, ale i zakwaterowanie. Szczególnie te warunki mieszkanowie były kluczowe bo nie ma co się łudzić że my mamy trochę większe wymagania jak Panowie :)))

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Marek
@Artur

Monachium, praca przy maszynach cnc. Warunki mieszkanioowe ok, nas tylko kilku Polaków a tak sami Niemcy ale ok. Pieniądze wyplacone w terminie, kontakt z agencja bardzo dobrydobrze. W razie pytań pomagają.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Hall
@Marek

Kiedy pracowałeś a może nadal pracujesz w Monachium? Wiem że tam od Limnusa były przekozackie warunki mieszkaniowe w Bawarii

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Marek
@Hall

No teraz pracuję i warunki są więcej niż dobre. Może nie pięciogwiazdkowy hotel ale jest naprawdę ok.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Daniel
@Artur

Ja pracowałem w Salzburgu. Z Limnusa skierowali mnie do potężnej firmy zajmującej się konstrukcjami stalowymi. Stawki praktycznie 3x takie jak w Polsce. Ludzie w porządku.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Jarek
@Artur

Kiedyś jeździłem do Anglii do pracy, ale tam się nieciekawie zrobiło. Wróciłem do Polski i tu coś chciałem znaleźć. Nie udało się. Szwagier polecił Limnus bo z nimi wyjechał do Niemiec. Zgłosiłem się na ofertę na Erfurt i szybko się ze mną skontaktowali. Teraz będę jechał kolejny raz, też z nimi.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Tysiak
@Artur

a ze znajomoscia jezyka taka podstawowa jest szansa dostac sie do pracy przez Limnus?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Spawacz
@Tysiak

W ofertach opisane jakie wymagania, ale powinno Ci bez problemu starczyc jak sie potrafisz dogadac, kazdy z tym jezykiem niemieckim jakies poczatki mial I z czasem sie poppeawial :) jezdze z nimi od 2 lat I nie trafilem na jakies chore akcje, wszystkiego pilnuja I w razie problemow mozna liczyc na ich pomoc

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Dami
@Artur

Na budowlanke lepiej Niemcy czy Austria? Ktos coś poleci?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Eock
@Dami

Robilm w Niemczech. Augsburg i Erfurt. Porzadne firmy i szefowie ogarnieci. Kasa dobra, co do roboty to kazdy robi swoje. Nie ma tak ze zachrzania 1 a 8 patrzy. Bezpiecznie a z ludzmi idzie sie dogadac. Co do austrii ni wiem ale domyslam soe ze podobnie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Lewy
@Artur

Dzieki nim moglem wyjchac kiedy zwolnili mnie z pracy w Wieliczc. Malo jest agencji ktore pracuja z takim zaangazowaniem. Dziekuje i ja zostawię tylko jedno słowo - Polecam!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Darek
@Tysiak

Konkretne oferty maja wymagania co do języka ale powinno byc ok z podstawa. Ja teraz po 3 latach to perfect po niemiecku. A zaczynałem jak od nich jechałem od Ich mag Sport.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Rasiek
@Artur

Augsburg, robiłem na stolarce, wymagań nie było dużych żeby się dostać, aby parę lat w zawodzie, rysunek techniczny, no i praktyki trochę. No ale to każdy kto w tym zawodzie robi te kilka lat to bez problemu sobie poradzi i nie będzie miał jakichś trudności.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Vertez
@Artur

jak to mówi mój syn - hajs się zgadza i to chyba to, co Was najbardziej interesuje

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Kobe #24
@Artur

Elektryk budowlany, Sttutgart, warunki ok, wymagania też nie są z kosmosu więc się idzie przyzwyczaić szybko

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Cezar
@Artur

Augsburg i Monachium. W tych dwóch miejscach byłem z Limnusa. Pracowałem jako pracownik budowlany, dowodziłem zespołem samych Polaków. Teraz myślę że pojadę jakoś koło wakacji, bo na razie mam w Lublinie pracę tak właśnie do czerwca/lipca.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kizo
@Artur

Dwa razy Austria, raz Niemcy (Bawaria) Wymagania nie są jakieś wygórowane. Takie mogę powiedzieć - typowe dla zagranicznych zleceń. Różne stanowiska, różna kasa, ale ogólnie rzecz biorąc można jedynie zyskać. Nie ma wg mnie minusów, które by eliminowały tę agencję.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Makos
@Artur

Ja byłem dwa razy z nimi w Monachium przy budowach. Cenowo ok, dobra umowa i dobre warunki. Opłaca się jeździć.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Barry
@Artur

W zeszłym roku Augsburg, teraz będę w Monachium. Pracuję jako spawacz. Warunki ok.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Mati
@Barry

sporo nowych ofert wlecialo, mysle ze znajdziesz cos dla siebie, ja polecam ogolnie poludnie niemiec, tam ludzie bardziej ogarnieci, kierunek Norymberga czy Monachium najlepszy wybor jak dla mnie

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Karo
@Artur

Augsburg, dobre warunki i dobre pieniądze. Miałem przerwę rok, bo tutaj pracowałem przy dobrym projekcie, ale teraz planuje wyjazd. Może ktoś teraz planuje wyjazd (elektryk)?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Karo
@Artur

Augsburg, dobre warunki i dobre pieniądze. Miałem przerwę rok, bo tutaj pracowałem przy dobrym projekcie, ale teraz planuje wyjazd. Może ktoś teraz planuje wyjazd (elektryk)?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Mati
@Karo

Salzburg, spawacz. Warunki mieszkaniowe luks, co do pracy no to nic nadzwyczajnego. Kasa bardzo ok.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Karol
@Artur

Ogólnie Niemcy polecam. Byłem i na północy i na południu. Warunki podobne

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
heros
@Artur

Monachium budowlanka na duzy plus, mysle jechac jakos w tym roku tez w tamtym kierunku, a przynajmniej na pewno do Niemiec

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Mateusz
@Artur

Pracowałem w Ulm jako spawacz i jestem zadowolony i z kasy i warunków socjalnych. Jakby ktoś własnie w tej rejon ruszał Ulm, Memmingen, ogólnie Bawaria to polecam. Sporo znajomych z dawnej roboty ode mnie tez z nimi pojechało.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
johny
@Artur

Cała Bawaria spoko, dużo ofert mają na ten rejon w różnych branżach. Ja robiłem przy budowach, braciak jako spawacz. Warunki ok. Socjal na fajnym poziomie. Nie są to hotele pięciogwiazdkowe, ale jest czysto, z resztą - jak dbasz, tak masz. Na pieniądze nie ma co narzekać, nie ma co liczyć w Polsce na takie warunki i to raczej wie każdy. Umowa jasna i konkretna, nie ma bajerowania i kombinowania. Czy pojadę kiedyś jeszcze przez tę agencję? Pewnie tak, bo Limnus się sprawdził, a wiadomo że z tymi agencjami to różnie bywa w ostatnim czasie. Ogólnie jak ktoś się wybiera to polecam właśnie Bawarię. Fajne miejsce. Tyle ode mnie, 3majcie się

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Liso
@Liso

Wracam od połowy marca :) Nawet teraz i kumpel sie zdecydował.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
olek
@Artur

Ja byłem w Niemczech, klasyk. Nie narzekam, wręcz przeciwnie - bardzo dobrze

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Dyzio
@Artur

Monachium, operator maszyn CNC, nie narzekam bo według mnie agencja naprawdę trzyma wysoki poziom.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Sławek
@Artur

Drezno, operator maszyn CNC, warunki w porządku. Na ludzi traafiłem takich że można było pośmiać się i pogadać, jeden gość był z Koszalina to rozwalał kawałami. Robota jak robota, nic nadzwyczajnego, ale warunku lepsze niż w Polsce. Lepsza kasa, nowsze maszynyy. Znacznie łatwiej mi było bo znam język.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Sara
@Artur

Ja byłam we Wiedniu i tam właśnie pracowałam jako kucharka. Początkowo się martwiłam, ale jakoś szybko się wdrożyłam we wszystko. Oczywiście polecam ten kierunek jak i same stanowisko kucharki. Koleżanka pracowała przez Limnus w Niemczech na tym samym stanowisku i to też za jej namową wyjechałąm.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Arek
@Artur

Ja dwa razy wyjechałem. Ulm i Duisburg, praca na budowie, polecam, kasa jakby nie patrzeć jest dobra, mozna dobra sumke odlozyc. Za pierwszym razem mniej Polaków w zespole to i jezyka się wiecej jnauczyłem, za drugim sami Polacy prawie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
buffon
@Artur

ja robilem jako ciesla w Stuttgarcie, jezyk znam dobrze bo mieszkalem kiedys w Berlinie, z tego co wiem to akurat jezyk to wymog konieczny akurat przy tej ofercie, jak przy innych to nie wiem, ogolnie warunki ok, sprzet dobry do pracy, na pewno warunki ktore mozna polecic, bo w polsce teraz ciezki czas dla naszego zawodu

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Julka
@Artur

Pracowalam w Monachium jako kucharka. Z pracy i zarobków byłam zadowolona. Kolekny wyjazd planuje na sierpien/wrzesien tez na te stanowisko

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
patec
@Artur

brema, produkcja mebli, kasa w porzadku, duzo zalezy do jakiej sie trafi ekipy, ja mialem o tyle dobrze ze paru polakow bylo, wiec mozna bylo sie do kogos odezwac

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Malik
@Artur

Ja pracowałem akurat jako elektryk w serwisie w Augsburgu Robota w porządku, naprawa maszyn, jakieś tam drobne usterki trzeba było usuwać, przegląd urządzeń i ich kontrola czy się nadają czy nie. Ale też montowaliśmy nowe maszyny. Fakt język trzeba znać, no i rysunek techniczny potrafić czytać bo to robota gdzie to konieczne.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Cisek Nowy wpis
Pracownik
@Malik

Eindhoven, spawacz. Warunki bardzo dobre. Ludzie na miejscu ogarnięci, też nie oczekują Bóg wie czego tylko solidnej roboty, atmosfera w porządku, bo jest nas kilku Polaków. Z kasą zero problemów, bo wszystko płacone na czas.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dawid
Kandydat
 Pytanie

Z tych ofert świeżych coś polecacie? Ktoś był jakoś ostatnio?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Żaczek
Pracownik
@Dawid

Każda oferta w porządku. Jeżdżę z nimi kawał czasu, braciak tak samo i zero problemów.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Wojtek
Pracownik
@Dawid

Ja byłem w Augsburgu, operator maszyn CNC i jestem zadowolony. Wszystko zgodnie z umową.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Rezi
Pracownik
@Dawid

Wszystkie oferty mają pewne, więc co Ci pasuje śmiało wybieraj.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mirek
Pracownik
@Żaczek

Potwierdzam co pisze Dawid. Byłem już 3 razy na robocie. Kasa zawsze na czas. Warunki spoko. Co więcej nie musisz jeździć pół europy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Viko
Pracownik
@Dawid

Obróbka CNC Hamburg, jak najbardziej ok.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Cisek Nowy wpis
Pracownik
@Dawid

Pracuję jako spawacz. Bardzo dobra firma, dobry kontakt z biurem, wszystko wypłacane na czas, polecam

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Maciek
Kandydat
 Pytanie

Jak z warunkami teraz? Normalnie można jeździć? Widzę, że dużo pozytywnych opinii dlatego może by się pojechało.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Olek
Pracownik
@Maciek

Jest ok, normalnie są oferty i bez problemu mozna jechać.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Adi12 Nowy wpis
Pracownik
@Maciek

Ja właśnie teraz niedawno wyjechałem i jestem zadowolony, bo wszystko zgodnie z tym co powiedzieli.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Dawid
Kandydat
 Pytanie

Ktoś teraz coś poleca? Planuję jechać z Limnusem

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Neko
Były pracownik
@Dawid

No ja byłem i jak najbardziej ok. Pracę ogarniają dobrą, nie było problemów z kasą, warunki dokładnie takie na jakie się człowiek umawia.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Melo
Pracownik
@Dawid

Warunki są bardzo dobre, wsparcie podczas wyjazdu, jasno określone obowiązki.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Lucio
Pracownik
@Dawid

Jak masz możliwość to jedź. Jest naprawdę dobrze. Co do kontaktu to nie mam żadnych zastrzeżeń, w razie jakichkolwiek pytań można liczyć na pomoc.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Martyna
Były pracownik
@Dawid

Ja pracowałam, namówiła mnie koleżanka, bo ona pierwsza była. Warunki jak najbardziej ok jeśli chodzi o kasę, atmosferę, pracowałam jako kucharka i ofertę właśnie na kucharkę, ale i kelnerkę (koleżanka pracowała) mogę polecić.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Viko
Pracownik
@Dawid

W tatmym roku byłem w Amsterdamie, a teraz Hamburg. Obróbka CNC. Pracę przez Limnus mogę jak najbardziej polecić. Warunki mi pasują, a najwazniejsze jest dla mnie że są pewniakami.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bartek11199
Kandydat
 Pytanie

Czy wszędzie potrzebny jest język niemiecki dokładnie mi chodzi o brukarzy.? Z góry dziękuję i pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Bartek11199

Witam Pana, w większości tak, ale zawsze warto do nas zadzwonić i zweryfikować daną ofertę pracy ponieważ zdarzają się oferty bez języka lub zgoda od pracodawcy na osoby bez języka np do pracy w teamie. Pozdrawiamy LimnusWork

Pomocna?
Tak1Nie
Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie LIMNUSWORK na pozycji Lakiernik? 6 lipca widziałam ich ogłoszenia na http://GoWork.pl

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś1

Pracodawca

@Pytanie

Witam, zapraszamy do kontaktu telefonicznego odnośnie danej oferty, wszystko Panu wyjaśnimy. Pozdrawiamy Zespół LimnusWork.

Pomocna?
Tak2Nie
lolo
Pracownik
@LIMNUSWORK

witam a czy macie oferty przy laminatach może

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bulls
 Pytanie

Cześć. Pracował ktoś jako malarz z Limnusa? Chodzi mi jak z warunkami, jak to mniej więcej wygląda. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Adrian90
@Bulls

bylem w Ingolstadtt i warunki ok, co do pieniedzy to 12 euro brutto bylo, ale można było też nadgodziny robić, o zakwaterowanie nie trzeba się martwić, jak masz jakiś problem albo pytanie to jest koordynator co pomaga, jest ubezpieczenie wiec jest spokój w razie co by sie stalo, a co do samej pracy to dostac sie nie jest ciezko, tapetowanie mieszkań, biur, malowanie wewnątrz i jakaś drobna wykończeniówka

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Bulls
@Adrian90

A jak z wymaganiami i potrzebnymi kwalifikacjami? 5 lat w branzy starczy?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Adrian90
@Bulls

Nie no co Ty, doświadczenie to rok albo dwa były ale chyba jeden. No wiadomo że język potrzebny, ale taki żeby się dogadać. Też przejrzyj oferty co mają bo zazwyczej wszystko opisane jest

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Bulls
@Adrian90

Dzięki za info Mordeczko, jak tak to startuje, bo 3 lata w zawodzie pracuje, a język znam dosyć dobrze. Miłego dnia!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Jelly
@Bulls

Daj znać co powiedzieli albo odpisali, bo też chce z nimi jechać

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Bulls
@Jelly

Ok, ok, dzisiaj bede sie raczej kontaktowal ew. w weekend i dam znać :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Jelly
Użytkownicy czekają na odpowiedź 223 dni.
 Pytanie

Jak z nowymi ofertami? Zglaszal się ktoś teraz? Odpisuja albo odbieraja tel?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda temat awansu w LIMNUSWORK? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Murarz?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Piotr
@Pytanie

No tutaj to zależne od firmy do jakiej się trafi. Limnus kieruje Cię do pracy. Za pierwszym razem nie miałem możliwości awansu bo takich w firmie nie było - jak zwolniłoby się stanowisko to wtedy tak ale w czasie jak pracowałem stanowiska były obsadzone i to nie powiem bo porządni ludzie byli, za drugim po 4 miesiącach dostałem lepsze pieniądze i wyższe stanowisko dzięki czemu dowodziłem zespołem.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Marcin
 Pytanie

Tam nie ma żadnej stałej fajnej roboty dla Spawacza że tak jezdzicie tu i tam dwa razy do roku?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Tom
@Marcin

Po co mam tu pracować za grosze skoro wolę kilka miesięcy porobić w Niemczech a potem zrobić sobie dłuższą przerwę i cieszyć się z kasy którą zarobiłem. Jak wolisz 6 dni w tygodniu przez 12 miesięcy to rób w Polsce :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Kamil
@Marcin

Niektórzy zostają na dłużej, a inni robią parę miesięcy. Nie ma reguły. To już raczej kwestia indywidualna

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Mateusz
@Marcin

Pracy dobrej w Polsce nie ma wcale aż tak dużo, tam jest przynajmniej pewność dobrej kasy

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kamil
 Pytanie

Ktoś był? Coś polecacie? Odświeżam pytanie, może będą jakieś opinie osób które jadą teraz/niedawno wrócili. Ja planuję jechać koło marca/kwietnia na lakiernika

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Artur
@Kamil

lakiernik dobra robota przez limnus, kasa ok, warunki bhp tak samo, pracowalem w Erfurcie, do dobrej firmy trafiłem

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kazek KRK
@Kamil

Robiłem na budowlance. Dobre pieniądze, wg mnie nie ma co się zastanawiać i trzeba próbować.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jjay
@Kamil

Bylem do konca listopada i nie zaluje ze sie zdecydowalem. Elektryk w Stuttgarcie, warunki dobre, socjal tez

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kajtek
@Kamil

Augsburg, elektryk, kasa 2-3 razy większa jak w Polsce

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Julek
@Kamil

ja bylem z kolei w Venlo w Holandii, na hucie robilem, tez spoko lokalizacja, sporo Polaków, warunki myssle ze mozna powiedziec ze luks, kasa bez porowniania tego co u nas w kraju

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
MatiK
 Pytanie

Przyszły mi powiadomienia o ofertach pracy w tej firmie. Ktoś był w Austrii od nich? Polecacie ten kierunek? Czy lepiej zdecydować się na Niemcy?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Daniel
@MatiK

Jak ktoś chce jechać do Austrii z Limnusa to ja mogę polecić, bo byłem od nich w Salzburgu. Fakt więcej ofert mają na Niemcy, ale na Austrię też tego trochę jest. Za pierwszym razem byłem z jednym Polakiem, za drugim już była solidna ekipa z Polski. Co do kasy to różnicy nie ma jakiejś większej gdzie robisz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Darek
@MatiK

Ja bylem w Niemczech. Na Niemcy wiecej ofert chyba na budowachh niz Austria

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kraso
@MatiK

Austria ok, mam rozeznanie bo byłem i tam i w niemczech z limnusem, duzej roznicy nie ma jeśli chodzi o warunki, i tu i tu bylo w porzadku, warunki które mozna poelcic

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Artus
 Pytanie

A jakie zarobki na Cnc, Baden-Württemberg i Bawaria, na ile można liczyć, czy ktoś pracuje na prasach krawedziowych bądź lasera h.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dan
@Artus

Robiłem w Bawarii i ok. Co do $$$ to wszystko zaleznee od konkretnej oferty więc nie ma też co pisać jakichs cyferek, bo może bedzeisz mial mniej a moze wiecej, ogolnie warunki dobre, możesz startowac

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kamil
@Artus

Pracowałem przy prasach i w porządku, i na północy i na południu. Warunki podobne, co do zarobków no to już kwestia indywidualna bo sporo czynników jest które na to może wpłynąć. Ze swojej strony polecam. Nie robią lipy, tylko rzeczywiście kierują do porządnych firm.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dami
 Pytanie

Przed świętami jest sens składać papiery?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Faros
@Dami

Ja w tamtym roku w Wigilie odpowiedzialem an ofertę. Śmiało składaj i się nie zastanawiaj :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Darek
@Dami

Nie ma roznicy kiedy zlozysz ale wg mnie im szybciej tym lepiej, bo moze byc wiekszy wybor.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dami
@Darek

Dzięki za pomoc. No zgłoszę dziś, najwyżej po świętach odpowiedzą. Dzięki za pomoc :) Wesołych!!!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Walus
 Pytanie

czy pracował ktos w austrii na produkcji? co mozecie powiedziec?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
wikus0
@Walus

jest spoko z tym ze musisz jezyk znac dobrze, to jest bardzo wazne tam, jak ja pracowalem to tez musialem miec prawko, no a ogolnie wszystko spoko, legalnie, mila obsluga i zalatwiaja papierkowe sprawy wiec tu duzy plusik, kasa atrakcyjna i dla niej naprawde warto tam wybiic polecam

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Mareczek
@Walus

W Austrii jeszcze nie byłem, ale byłem w Belgii i bardzo mi się tam podobało. Robota spoko, umowa o pracę oczywiście na belgijskich warunkach. Wydaje mi sie ze w Austrii podobnie mają.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
mistyk
@Walus

bylem i nadal jezdze ale teraz do belgii i jestem na belgijskiej umowie, polecam, bylo spoko, praktycznie to co w umowie to tez to samo miales zapewnione takze nie zastanawiaj sie- jedź

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
mackoW
@Walus

Ja pracowałem- z limnusem ogolnie wyjezdzalem juz kilkaktornie , do wielu państw, jednak austriacką podróz wspominam jakos najfajniej ;) może dlatego że robota lżejsza, ale ogólnie wszystko spoko.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie LIMNUSWORK?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Pytanie

Witam Jest to umowa o pracę.

Pomocna?
TakNie
Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia LIMNUSWORK? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Pytanie

Witam W firmie Limnus Work pracuje się stacjonarnie, więc służbowe auto nie jest potrzebne. Zapewniamy laptop służbowy i tel.komórkowy. Czyli sprzęt niezbędny do pracy w biurze. Pozdrawiam zespół LimnusWork

Pomocna?
TakNie
Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w LIMNUSWORK?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Krato
@Pytanie

Pewnie, że tak. Są różne oferty i nie wszystkie są na stanowisko jakiegoś specjalisty. Warto przejrzeć to co interesuje i wtedy będziesz wiedzieć. Na pewno łatwiej będzie jak znasz niemiecki.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Halina
@Krato

A czy bez znajomości niemieckiego również można znaleźć pracę w LIMNUSWORK? Czy wtedy można liczyć na takie same warunki zatrudnienia jak osoby znające język?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pablo
@Pytanie

każdy gdzieś zaczyna, u mnie był limnus i tego doswiadczenia nie mialem, a tragedii nikt z tego nie robil i oferte dla mnie znalezli, podbij do nich, krzywdy nie zrobia

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Krato
@Halina

No niektóre oferty wymagają niemieckiego, przecież nie pracuje się z samymi Polakami. Za jednym razem było nas więcej, raz mniej, ale to różnie bywa. W ofercie określone jest czy potrzebny język czy nie, ale i tak sie robi w Niemczech czy tam w Holandii to wiadomo że zawsze lepij z jezykiem

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Mateusz
@Pytanie

Mają, a ja jestem najlepszym przykładem. Kiedyś człowiek się zgłosił i robotę dostał, a teraz jeździ regularnie. Wiadomo, że jak ktoś ma praktykę w zawodzie to mu łatwiej będzie, ale to przeciez normalne.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o LIMNUSWORK - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

LIMNUSWORK