Pytania do firmy MKRI Sp. z o. o.
siema wie ktoś może w jakich godzinach pracuje się na magazynie?
To płacone są nadgodziny, bo to wychodzi dziennie po 10h? Czy może dni wolne? Weekendy magazyn też jest w pracy, może tylko dla chętnych?
skoro pracujesz to mozesz jeszcze napisac dwa zdania o tym czy praca przyjemna/cięzka i jak atmosfera
fajne te godziny jak na magazyn, ale właśnie jak tutaj jest z wolnym skoro pracuje się po 10 godzin?
Za nadgodziny nie wypłacaja.. tylko dają ci za to wolne... nie ma żadnych dodatkowych pieniędzy. A co do premi budżet jest tak zawyżony że nie da rady wyrobić.
praca ciężka nie jest, czy przyjemna to jako takiej bym jej nie określił no chyba że takie klimaty bardzo lubisz. atmosfera jest na codzień raczej w porządku
Na jakich warunkach zatrudnienia robicie? najczesciej uop czy zlecenie?
Spoko taki termin myślisz że potem dają na nieokreślony?
tak, jest jakis czas maksymalny jesli chodzi o bycie na umowie o prace na okres okreslony
tyle ze okresu probnego nie da sie ominac, nawet na wyzszych stanowiskach jest to formalnosc nie do przeskoczenia
na umowie o prace z dnia na dzien cie chyba nie moga zwolnic to juz jakis plus
Wie ktoś może czy teraz przyjmują ludzi na magazyn, oczywiście z uprawnieniami na wózki? Mąż szuka czegoś w okolicy i jest zdecydowany na pracę od zaraz... Jak już po okresie próbnym dostanie się umowę o pracę to na jaki czas, na stałe już?
Jak atmosfera i praca na magazynie? Trzeba mieć uprawnienia? Te zwykłe na wózki UDT wystarczą w razie czego?
zdecydowanie mozna sie zatrudnic na dluzej, praca stabilna pod tym względem ze wyplaty na czas, nie trzeba sie obawiac ze z dnia na dzien cie zwolnią
a jesli chodzi o atmosfere to tez nie narzekam, raczej pracownicy sie razem trzymają a nie przeciwko sobie.. oczywiscie zalezy gdzie - ja mówię jak jest u mnie
wszystko zależy do tego jak sie dogadujesz i ewentualnie jakie są układy już na miejscu ale dla pocieszenia pracowałem już w dwóch rżnych miejscach tutaj i za każdym razem drużyna była spoko
jak cię zaproszą na rozmowę to wtedy wyjaśnią, co ty się już o działanie systemu martwisz jak jeszcze nawet pracy nie zaproponowali?
Wtedy na rozmowie można też niektóre informacje zweryfikować
Zatrudniając się w tej firmie liczyłam, że skorzystam z dłuższej współpracy. Niestety firma mnie zawiodła. Skończył się okres próbny i nie przedłużono mi umowy. To jest wręcz niesprawiedliwe i nie do pomyślenia, że osoba, która się stara, pracuje i kierownik sklepu nie ma jej nic do zarzucenia zostaje po prostu wywalona. Natomiast osoba, która sprawia problemy i RKS o tym wie - zostaje i wszystko jest w porządku. Czyli RKS, firma pozwala na takie zachowanie? Brawo. Szacunek do pracownika na najwyższym poziomie. Premia? Starasz się, wypruwasz flaki, żeby ta sprzedaż się kręciła, ale zapomnij o niej. Wymagań po dziurki w nosie... Podejdź do każdego klienta, wciśnij mu coś, a najlepiej kilka rzeczy... Za najniższą krajową. Za takie pieniądze to lepiej iść pracować do butiku, bo tam się nie narobisz, a wynagrodzenie będzie adekwatne do tego co robisz. Zawiodłam się na firmie i na rks. Jeśli chcesz zostać niedoceniony/a i zwolniony/a po okresie próbnym - zatrudnij się. Gdybym wcześniej wiedziała, że zostanę tak beznadziejnie potraktowana to nie podjęłabym się pracy w tej firmie. Plusy pracy: - atmosfera, bo trafiłam na super zespół, - wynagrodzenie na czas, - zniżka pracownicza.
Mam pytanko odnośnie stanowiska specjalisty ds szkoleń i rozwoju pracowników. Jestem w trakcie studiów ale mam jakieś doświadczenie w szkoleniach, myślicie, że to daje mi jakąś przewagę?
No i mam biegły angielski który jest mile widziany dlatego zastanawiam się czy warto aplikować, bo część warunków spełniam a część nie, ale jestem na końcówce studiów więc może akurat się uda. Ktoś może mi powie jak to wygląda?
To ja dopytam, czy jak jednak ma się i studia i doświadczenie, to można dostać więcej pensji, niż jak osoba bez wykształcenia wyższego? Jest tu różnica w pensji? I jaka generalnie jest tu kasa?
A jakie doświadczenie trzeba posiadać na to stanowisko? w sensie z jakiej branży najlepiej?
pewnie z branzy szkoleniowej, a co do ilosci doswiadczenia to powinni to okreslic w ofercie pracy jak nie to wazne zeby w twoim cv byl wpis ze robiles w temacie
Najpierw była rozmowa telefoniczna, taka dosyć typowa gdzie pytają o ogół a potem zdalnie już typowa rekrutacyjna rozmowa z kimś z HRu :)
Czyli po rozmowie telefonicznej jest kolejna rozmowa i tylko jest jedyny etap rekrutacji/ Czy jest inne etap jeszcze np. zadanie rekrutacyjne? Ile jest tych etapów w sumie?
Powiesz jaka jest atmosfera na tym spotkaniu? Wszystko było okej jak się rekrutowałeś?
odpowiadają na twoje cv telefonicznie, masz tam taki wstepny wywiad podczas którego prezentują ci już mniej więcej ofertę firmy i środowisko pracy no i oczywiście sprawdzają na co się nadajesz
potem masz rozmowę w cztery oczy że tak powiem i może byc też czasem online, chociaż chyba nie do sklepów no i decyzja
Co do samego procesu to warto się uzbroić w cierpliwość, natomiast myślę, że więcej niż miesiąc to to nie zajęło.
sa jakies nowo otwarte sklepy gdzie szukaja akurat?
godziny pracy zaleza od punktu tak w ogole czy wszedzie w tych samych godzinach sie pracuje?
Idzie ogarnąć wszystko przez te 2 tygodnie czy raczej ciężko? Te 2 tygodnie wtedy też są normalnie płatne?
koledze chodziło że dwa tygodnie formalności od momentu otwarcia rekrutacji i już kogoś mają na sklepie, jak jest pilnie potrzebny wię nie będą za to płacić xd
dodam że co do braku tego doświadczenia chodzi mi o prace w sklepie
No najpierw ktoś ci zawsze musi przecież pokazać co i jak, w żadnej firmie nie ma czegoś że zaczynasz i robisz wszystko sam
W różnych firmach różnie się do tego podchodzi. Tam, gdzie kiedyś robiłam, to też niby było wdrożenie. Czyli szybkie przejście się po zakładzie i wskazanie stanowiska pracy. Na więcej nie było czasu. Ile więc tu się poświęca na to czasu i czy jest kogo pytać bez wysłuchiwania w zamian złośliwości, czy wywracania oczami, że się komuś gitarę zawraca?
zależy od sklepu pewnie wiesz jak jest, praca nie gwarantuje ci tego na jakich ludzi trafisz, mogę ci na pokrzepienie powiedzieć że ja miałem bardzo fajna ekipe na początek i wszystko było na spokojnie wytłumaczone
To na jaki sklep się najlepiej dostać, wiesz może? Zdradzisz kogo miałeś w ekipie żebym wiedziała czy dobrze trafiłam? :)
nie wypowiadaj się za każdy sklep, bo np. u mnie problemu z ilością ludzi nie ma
zazwyczaj jest, aczkolwiek no praca nie na tyle skomplikowana żeby cały czas ktoś nad toba wisiał i pokazywał ci co i jak
orientujesz się czy są teraz przypadkiem jakieś przyjęcia?
może jacyś studenci? albo ktoś kto ma gdzie indziej umowę o pracę i szuka czegoś bez podatku? nie wiem ja bym uopa nie zamienił
Innej opcji sam nie widzę, bo poza tym umowa o prace o niebo lepsza. Taką stabilność wtedy czuć chociaż wiecie o co mi chodzi.
pro po studentów wiesz może czy można się tutaj zatrudnić na jakiś taki niepełny etat?
a wiesz moze jaką umowę mają studenci?
Wydaje mi się że tak ja pracuję na uopie ale tak też chciałem przypuszczam że dostałbyś zlecenie jak ci tak zalezy
Na zleceniu z reguły nie ma benefitów z tego co się zdążyłem zorientować
No i po co być kierownikiem skoro można być doradcą, wziąć prawie takie same pieniądze i mieć święty spokój, zero użerania się z centralą i pretensjami regionalnej? Brawo kaes, świetny podział obowiązków dla kierowników za marne pieniądze.
Nie mam żadnych bólów w przeciwieństwie do tej umęczonej biednej kierowniczki wyżej. Jestem doradcą z wyboru, a moja kierowniczka jest super akurat i nigdy nie wywyższa się ile to ma pracy strasznie więc ogarnij się i czytaj ze zrozumieniem w czym problem
To się ciesz naszą na urlopie,l4 a jak przyjdzie to wiecznie niezadowolona (usunięte przez administratora) z każdej strony ale Przyjdzie na nią czas
Czy firma ma zamiar zapłacić zobowiązania za Lyreco? Nie możemy zamówić papieru do drukarki, płynu do mycia naczyń nie wspomnę już że sklepy narzekają że nie mają papieru toaletowego ani wody do picia którą pracodawca powinien zapewnić pracownikom , jest to łamanie kodeksu pracy.
Pracodawca jest zobowiązany do zapewnienia napojów pracownikom zatrudnionym w warunkach szczególnie uciążliwych, czyli np. że względu na temperaturę powyżej 25⁰C. Nie masz racji, że w tej sytuacji jest to łamanie prawa. Inna sprawa- każdy sklep jest wyposażony w czajnik, można przegotować wodę i napić się już wystudzonej.
(usunięte przez administratora)
Tak bardzo jest mi przykro, że firma nie potrafi docenić pracowników którzy czasem harują do (usunięte przez administratora), a tu bo obcinają etaty, a tu bo jest nawał pracy i trzeba zrobić 1000 rzeczy w ciągu dnia czasem nawet nie w dwie osoby. Ucięta premia=brak motywacji dla doradcy klienta. I chociaż nie wiem jak cudowny by musiał być (usunięte przez administratora), nie zmotywuje pracownika do genialnej obsługi. Za takie pieniądze się odechciewa. Kiedyś chociaż każdy dążył do co prawda marnej, ale jakiejkolwiek premii. Premia dla kierowników? Śmiech na sali, wypłata doradcy i kierownika jest prawie na równi, a premia osiągnięta przy 95% realizacji budżetu jest po prostu żałosna. Marne 300 zł i to BRUTTO. Jak to jest że wraz z nowym rokiem podnosi się pensje aby lepiej się każdemu żyło, a tutaj dajemy krok wstecz. Bardzo lubię tą pracę, czuję się w niej dobrze lecz to co wyrabia z nami centrala to (usunięte przez administratora), całkowity brak szacunku dla ludzi tu pracujących czasem od wielu lat i nie chodzi tu o wielce prezenty na święta, tylko zwyczajnie godną dobrze wykonanej pracy wypłatę na którą myślę większość kierowników i doradców z czystym sumieniem zasługuje. Nie liczę na to że cokolwiek się zmieni, nie wierzę w to.. Lecz mam nadzieję, że cokolwiek w tym wszechświecie przemówi właścicielom, że tak się nie robi, może zapali się jakaś czerwona lampka kiedy zaczną odchodzić najlepsi pracownicy, którzy są fundamentami tej firmy. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy
Macie w firmie jakieś udogodnienia, typu chociażby najzwyklejszy parking jakąś lodówkę czy mikrofalę? Bo po swojej ostatniej pracy gdzie samochód musiałam zostawić kilka minut drogi od punktu, a podgrzać w pracy to mogłam sobie coś jakbym ognisko na zapleczu rozpaliła mam już dość użerania się z takimi problemami.
Praca zdecydowanie dla hobbystów pracy w handlu, gdyż z pewnością nie dla osób, które liczą na jakikolwiek rozwój czy docenienie przez pracodawcę. Szukasz atrakcyjnego wynagrodzenia? Premii? Dodatków na święta? A może dodatkowych szkoleń, które pozwolą ci na rozwijanie umiejętności? To nie tutaj, szukaj dalej :) Mamy za to zakładane nierealne plany sprzedaży, brak premii, brak jakichkolwiek dodatków pieniężnych, obowiązki doradcy i kierownika w jednym, wykonywanie mnóstwa pobocznych zadań, które trzeba zrobić na czas mimo, że to obsługa klienta jest NA PIERWSZYM MIEJSCU. Niestety dałam się nabrać na piękną wizję w ogłoszeniu. Jak mamy sprzedawać skoro nie mamy czym handlować? Później pytania: Dlaczego taka słaba skuteczność? Być może dlatego, że klienci wchodzą, szukają konkretnych rozmiarów a ich po prostu nie ma. A często i nawet wychodzą szybciej niż weszli, gdyż nie znoszą nagabywania i naskakiwania. Czasy się zmieniły, klient wie czego chce i nie potrzebuje asystenta zakupowego a ten, który potrzebuje to zwyczajnie pyta. Niektórzy śmieją się, że sklep wygląda jak outlet :) No cóż, takie są realia. Niestety na ten moment więcej minusów niż plusów. Aktywna obsługa klienta? Po co, skoro zabrano nam premie (swoją drogą też absurdalnie niską przy tych planach z kosmosu) i nie mamy motywacji aby skutecznie sprzedawać i starać się robić dobre wyniki? Czas pokaże aczkolwiek idzie to niestety w złą stronę.
Firma dziś strzeliła sobie w kolano , teraz na pewno nie będą robione targety i plany sprzedażowe . Jak można zabrać coś co motywuje pracownika do pracy ? Firma teraz może przygotować się na masowe zwolnienia bo raczej nikt już za tak śmieszne pieniądze nie będzie pracować . Bo firma jest w ciężkiej sytuacji proponuję zmniejszyć ceny bo ceny są brane z kosmosu i w końcu zmienić towar a nie jeden i ten sam od kilu miesięcy. Kierownicy przygotujcie się że będziecie sami pracować ! O ile wy też się nie zwolnicie a nie no przecież jest premia uznaniowa której i tak nie zobaczycie
Chciałam wszystkich ostrzec przed praca w tej firmie. Od czego by tu zaczac? Hm... budzety nie z tej ziemi, obsluz kazdego klienta, sprzedaj do kazdego paragonu skarpetki na pewno wyrobisz ten plan:) Co miesiac budzet kazdego pracownika do wyrobienia to porazka, od stycznia nie bylo nawet jednego miesiaca ze stanem koncowym realizacji 100% (ale przeciez to nasza wina, bo słaby check lub jestes niewystarezajaco skuteczna ).(usunięte przez administratora)Odnoszac sie do premii to nawet jesli w Twoim sklepie jest wzystko super i tak Ci potraca z premii 10% jesli nie wyrabiasz wyników - co za tym idzie? Niekończąca się Opowieść :) Od kilku miesiçcy firma ewidentnie ma problem z dostawami towarów, ciagle zapewniaja nas ze przyjdą nowe kolekcje, świetne modele a od dluzszego czasu w kartonie jest max 20 rzeczy i to z dopelnienia, wiec ja sic pytam JAK MAM ZROBIC PLAN NIE MAJAC PRODUKTOW DO SPRZEDAZY? Prosby o zmniejszenie budzetu sa notoryeznie odrzucane, chociaz centrala widzi jak jestesmy zatowarowane .Pracownik tu sie nie liczy, liczą sie cyferki check, koszyk, skuteczność :) Ucięcie etatów spowodowalo to , ze na sklepie sa zatrudnione po 3/4 dziewezyny i strach isc w ogóle na L4 czy urlop , dziewczyny przychodza chore bo nie chcą robic problemów - jedno wielkie nieporozumienie. A bony świąteczne czy życzenia ? W tym roku równiez ich nie dostalysmy (bo jak mozna wysłać same życzenia bez bonów, czyżby firma sic wstydzila? ), centrala woli kupowaé nowe samochodu z salonu niz odpowiednio przygotowas swoje sklepy do sprzedazy produktow wlasnie min. w grudniu w najbardziej goracym okresie. (usunięte przez administratora) Cały mój komentarz nie polega na niszczeniu dobrego imienia firmy, po prostu chciałabym aby centrala zaczęła traktować nas jak ludzi- aby w końcu otworzyli oczy i uszy na nasze prośby, niech w końcu docenią pracowników którzy są z nimi od wielu lat. Chciałabym abyśmy wszystkie w koncu poczuły się docenione w tej firmie.
Niestety jako pracownik muszę się z tym wszystkim zgodzić. Może ktoś kiedyś nas doceni w tej firmie a nie tylko będziemy otrzymywać wieczna krytykę. Nawet przez klientów jesteśmy wyśmiewani jak patrzą na ceny produktów które mają być przecenione DO 50% a przecena wynosi max 20-30zl co daje śmieszne 10%.
hej zastanawiam się nad podjęciem pracy jako doradca klienta, widziałam, że aktualnie jest rekrutacja. Mógłby sie ktos wypowiedzieć na temat ewentualnych plusów pracy? ludzie są w porządku?
i czy w kwestii benefitów jest okej? wiem, że to umowa zlecenie, ale czy jest tam coś wartego uwagi?
po jakim czasie można przejść na nieokreślony?
podpinam się do pytania czasem to pracodawca strasznie to przeciąga a nie ukrywam zależy mi żeby jak najszybciej dostać uopa na nieokreślony czas żeby była jakaś gwarancja
te benefity są opłacone w całości, czy jednak pracownik musi zapłacić jakąś część? możesz jeszcze wymienić, jakich benefitów pozapłacowych można się spodziewać?
mas ztrzy wersje tej karty do wyboru, do każdej zawsze coś trzeba dopłacić :) ale i tak korzystniej to wychodzi niż jakbyś samemu chciał płacic na obiektach sportowych
też jak mam możliwość to zawsze korzystam z takich dodatków, bo rzeczywiście i tak wychodzi o wiele lepiej cenowo
Czy ktoś wie jak pracuje się na centrali? Jaka atmosfera?
Zależy o co pytasz? - relacje między ludzkie?: raczej wszyscy sie dogadują, zależy jaki dział i z kim siedzisz w pokoju. - stosunek góra do pracownika? : zależy jakiego masz kierownika/ dyrektora nad sobą więc ciężko określić. - praca a zdrowie psychiczne? : powiem tak, jest roboty tyle że czasami nie wiesz jak masz na imię. Mam nadzieję że chociaż częściowo odpowiedziałem na twoje pytanie.
no duzo zalezy na jakie stanowisko do centrali chcesz się dostać bo trochę tego jest, najlpeije jak sobie w ogłoszenia wejdziesz i poczytasz o obowiązkach w interesującym cię kierunku
Kolega pisał wyżej, że pracy dużo. Nie odbija się to kosztem przerwy albo zostawaniem dłużej w robocie? Jak często zdarzają się nadgodziny i ile macie przerwy do wykorzystania?
dla pocieszenia ci powiem że ja nadgodzin prawie w ogóle nie robiłem, a przerwy choć zdarzają się okresy że trudno jest się na nie wyrwać to raczej nie jest to normą
Jak tam w ogóle wygląda praca? W jakich godzinach się pracuje i czy jest to tylko poniedziałek piątek czy weekendy też?
Większość pracuje 8-16, niektóre działy/osoby lub po dogadaniu się, przychodzą albo na 7 albo na 6. No i to typowa praca biurowa więc pon-piątek. Co do weekendów i dłuższej pracy to chyba tylko chłopaki z IT pracują. Co do nowych ofert to najlepiej sprawdzić na stronie kariera.kaes tam są wszystkie aktualne oferty pracy.
Ludzi mam świetnych w dziale, a pracy od groma, ale jest dobrze, jak by było źle to już dawno by mnie tutaj nie było. Są działy w których są rotacje, a są takie gdzie ludzie siedzą od lat. Więc obiektywnie praca dobra ale są lepsze na pewno. Bo zawsze może być lepiej.
Nadgodzin widziałam, że raczej nie macie, a z urlopami też jakoś problemów nie ma, żeby zaklepać sobie wcześniej?
Zastanawiam się też nad tym jak tutaj sama rekrutacja wygląda, bo to mnie stresuje chyba najbardziej. Ktoś powie?
Co do urlopów to raczej nigdy nie słyszałem żeby był jakiś z tym problem żeby nawet z dnia na dzień zgłosić ale też za wszystkie działy się nie wypowiem. Zawsze jest jeden długi planowany, a z resztą co zrobisz i jak wykorzystasz twoja sprawa, ale w na tyle dużej firmie to nigdy nie powinno być z takimi sprawami problemu.
Każdy powie że jego dział jest najlepszy :) Nie bez powodu te forum jest anonimowe :) Więc zostawię to dla siebie :)
na pewno najpierw rozmowa telefoniczna z hr, a potem już taka prawidłowa rozmowa jest przeprowadzana i z hr i z przełożonym
No ja miałem zdalnie, więc wiesz jak to jest, trudniej ludzi wyczuć, ale ogólnie nie ma się do czego przyczepić. Uśmiechnięci, szło to sprawnie do przodu, nie zadawali jakiś dziwnych pytań.
Atmosfera między pracownikami spoko, ale nie jest to warte tego ze względu na to jaka jest atmosfera z przełożonymi. Toksyczna firma, typowo z memów. Firma z mentalnością lat 90 albo i wcześniej. (usunięte przez administratora) gwarantowane. Więcej nie napiszę, bo nigdy nie wiadomo.
A czy na danym stanowisku dostaje się jakieś premie świąteczne lub jakieś paczki? Pozdrawiam
@Alala Mamy takie same benefity jak pracownicy sklepów, czyli nie ma bonusów świątecznych. (chyba że o czymś nie wiem) W zeszłym roku był bon na zakupy ale firma raczej nie praktykuje takich bonusów. Jedynym bonusem jest chyba tylko to że albo mamy jakąś wigilię albo ogniska/grile w wakacyjnym okresie. Ale to raczej małe ma znaczenie. PS. Wesołych i szczęśliwego Nowego Roku.
Hej ! Mam pytanko - czy jesli jestem studentem mam w ogole szanse sie tam zatrudnic, czy szukaja tylko na caly etat? Pasowalyby mi elastyczne godziny pracy zeby polaczyc to z zajęciami
Zalezy mi akurat na tej pracy bo mam bardzo blisko i slyszalem spoko opinie, ale jesli ktos chce sie podzielic swoimi swiezymi opiniami to zapraszam!
Niewiem skąd slyszeles te opinie...ale się z nimi nie zgodzę...jak masz możliwość poszukaj sobie czego innego. U nas kierowniczka powiedziała że studenci to problem bo oni chcą weekendy wolne a ona nie będzie za nich pracowała ????♀️
(usunięte przez administratora)
Wiesz od niej też dyrektor Adam wymaga nie wiadomo czego to potem tak jest niestety, a jest coraz to gorzej, nie tylko w Waszym regionie tak jest.
A zaś dyrektor wymaga bo od tego czy jemu się spinają liczby zależą decyzje podejmowane jeszcze wyżej :)
Owszem tak jest, problem jest jednak innej natury, za duży nawał pracy jest w sklepach , często kosztem obsługi klienta, co za tym idzie słabe KPI...
Cześć, jak tu wygląda wdrożenie w pracę? Ktoś Ci najpierw pokaże co i jak? Czekam właśnie na odpowiedź po rozmowie i zastanawiam się nad tymi początkami z perspektywy pracownika :)
Ale pytasz o jakie stanowisko? Doprecyzuj bo nie wiem czy o sklep czy o magazyn czy jak :d
no czy ja wiem... to jest na tyle proste przynajmniej jesli o sklepy chodzi, że raczej nikomu to jakoś duzo czasu nie zajmuje
Jakie są godziny pracy na centrali i czy jest możliwość pracy zdalnej, albo chociaż hybrydowej?
ale to do pracy w centrali czy na sklepach te godziny są? bo jak ja się orientowałem to normalnie 8-16 mi podali
właśnie też się zastanawiam nad benefitami, ktoś mógłby odpowiedzieć z pracowników?
myśle że w tym temacie każdy może mowić tylko za siebie, ja mam całkiem fajnych ludzi i problemów sobie nawzajem nie robimy z górą też w miare ugadani nie wchodzimy sobie w droge ze tak powiem, więc powiedziałabym, że na plus atmosfera :)
Nie każdy z tego forum pracuje w tej samej lokacji, żeby to jakkolwiek uśrednić. Ludzie są różni, z niektórymi się dogadasz, z innymi za chiny ludowe nie. Byle nie kręcić dram w robocie i nie bawić się w jakąś dziecinadę, wtedy jest okej - chodzisz tam do pracy a nie na kawkę z koleżankami, nie musicie się niezwykle lubić, żeby móc bez przeszkód współpracować razem. Więc w skrócie - jaką sobie zespół wypracuje relację i atmosferę, taką będzie miał
to w ogóle zależy na jakie stanowisko chcesz się dostać bo różnie z tymi uopami byc może, ale okresy chyba takie jak w kodeksie czyli trzy miesiące
u mnie też atmosfera dobra, więc wydaje mi się że średnio ludzie lepsi tu pracują niż gorsi i współpracowac się da
Czesc, aplikowałam na stanowisko kierownika w ks sport, rekrutacje przeszłam pozytywnie. Obecnie pracuje w lpp na stanowisku zastępcy kierownika. Jaka ogólnie panuje atmosfera w firmie? Na rozmowie rekrutacyjnej RKS miło mnie zaskoczyła.
A coś więcej możesz napisac? W lpp tez jest straszny nacisk z góry, ciągła zmiana grafiku bez naszej zgody, tysiące procedur itd. Wychodzi na to ze trafie z deszczu pod rynnę. Jeśli możesz rozwiń swoją wypowiedz. Z góry dzieki.
Ja pracowałam na stanowisku kierownika 3 lata, wspierałam otwarcia i uciekłam , mało płacą, wymagania nie adekwatne do wynagrodzenia. Jak nie jezdziesz na otwarcia i nie masz nadgodzin to kasa marna. Kierownicy na start dostają najniższą krajową i 250 zł dodatku funkcyjnego. Lepiej zostań w LPP
Chociaż ciężko mi znaleźć pozytywy w pracy KS Sport to nikt nie płaci kierownikom najniższej krajowej i jakiegoś śmiesznego dodatku o którym piszesz. Kierownicy mają o wiele większą podstawę niż sprzedawcy + o wiele bardziej atrakcyjny system premiowy. Także nie pisz bzdur . Nacisk jest wszędzie i tak naprawdę jeśli chce się dalej pracować w handlu to wybrałabym drugi raz KS niż Lpp w którym miałam nieprzyjemność być kierownikiem . Lpp to jest dopiero terroryzm p
To nie wiecie że KS Sport jest robione na wzór LPP? To ten sam typ ludzi, to samo podejście do pracowników. Sprawdźcie nazwisko Kujawa.
Chyba sobie jaja robisz. Przez 3 lata na stanowisku kierowniczym na najniższej krajowej! Ba! RKS stosował (usunięte przez administratora)i zawsze ucinał premie tak że sprzedawcy na całym etacie zarabiali więcej
Hej, czy przyjmują tutaj na pół etatu?