Pytania do firmy INEA sp. z o. o.
Czy w INEA sp. z o. o. występują paczki/bony świąteczne?
Miliony awarii, z roku na rok wydłużajacy sie okres oczekiwania na infolinii. A teraz sekretarka po przesłuchaniu długich wypowiedzi alexa w końcu informuje ( na samym końcu) że czas oczekiwania przekracza 60min i rozłącza połaczenie. LiveChat na infolinii działa podobnie - ja po godzinie czekania i przebiciu sie przez bota - zrezygnowałem. Liczne awarie kończa sie naprawą by nastepnego dnia znów wystąpić. Dopiero jak skierowałem do prezesa UKE wniosek o ukaranie INEA - inea magicznie przypomniała sobie o mnie i naprawiali problem. Jak sobie z nimi poradzić? Piszcie reklamacje . Nawet, jak konsultant zaproponuje przyjecie zgłoszenia - odmówcie i sklądajcie reklamacje. Do reklamacji muszą coś odpisać i w razie gdyby olali Was - kierujecie sprawę do Prezesa UKE. Dopieo przy reklamacji macie cień szansy na naprawe problemu. My mieliśmy szczescie i w naszej okolicy mogliśmy przejśc do innej firmy. Przepaść jesli chodzi o jakość podejscia do klienta.
Posiadam światłowód Inea 600 mb/s symetryczny napowietrzny , i jak na razie jestem zadowolony. Montaż przebiegł bardzo dobrze i szybko pomimo dużej odległości. Od Pana otrzymałem nawet w gratisie kabel LAN do połączenia routera z TV . Przeszedłem z Polstatu LTE w pakiecie TV i doznałem szoku jakościowego. Przed wyborem czytałem wiele opinii na forum różnych dostawców m.in. orange, netia, play itd.... I ku mojemu zaskoczeniu wszyscy narzekali na podobne problemy jak na tym forum. I doszedłem do wniosku , że to chyba nasza przywara narodowa, narzekanie na wszystkich i na wszystko...Pewnie , że na razie w Inei jest ok ale jak to długo potrwa? Niestety podjąłem ryzyko podpisania umowy z Inea ponieważ nie przekonały mnie żadne opinie o innych operatorach, były podobne jak tu. Byłem w orange (porażka z tel. poza tym nie będę żabojadom nabijał kabze), w Play (tragedia aby się od nich uwolnić bez dodatkowych kosztów), Plus ( fatalny zasięg i jakość obsługi klienta) etc etc...Wybór? pozostać bez internetu i TV . Nadmieniam, że nie jestem sponsorowany !!! taki sobie ze mnie zwykły człowieczek.
Brak możliwości polaczenia z konsultantem, system ALEX wydaje komunikat o czasie oczekiwania 60 minut i następuje automatycznie rozliczenie. Firma chwali się otrzymaniem Gwiazdy Jakości Obsługi 2023. Pytanie : Kto nadaje to oznaczenie, czy sprawdzane są opinii klientów ? . Portali internetowe pełne są negatywnych opinii o tej firmie.
Rozmowa miała miejsce w listopadzie 2014. 45 minut maglowania przez dwie Panie - jedna z HR, druga to kierowniczka działu sprzedażowego. Niektóre pytania mocno absurdalne - moje ulubione - "co by Pan zrobił, gdyby klient musiał wysłać ważny projekt a firma miałaby taką awarię, która nie byłaby w stanie usunąć". Dzisiaj mogę powiedzieć jedno - jako klient zerwałbym z wami umowę, jak pracownik złożyłbym wypowiedzenie - nie warto współpracować z niekompetentnymi ludźmi. Obiecano mi telefon z informacją jak została rozpatrzona moja kandydatura, którego oczywiście nie było. Innymi słowy - nie spodziewajcie się cudów.
Klasyczne pytanie - o poprzednie doświadczenia zawodowe, pogląd na pozyskiwanie nowych klientów i współpracę, Pani z HR czepia się każdego słówka - powiesz, że wyrabiałeś plany "przeważnie" to zapytają dlaczego "przeważnie a nie zawsze i co było tego powodem" - ot zwyczajne kretynizmy polskich rozmów kwalifikacyjnych :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dzień dobry, Czy na stanowisku back office obowiązuje zmianowy system pracy (również weekendy), czy jest to praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach?
Dzień dobry :) Na stanowisku specjalisty Back Office pracujemy od poniedziałku do piątku w stałych godzinach, maksymalnie do godz. 17.
Hej :) Pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Back Office Specialist. Chciałabym zorientować się na jakie widełki płacowe netto można liczyć na tym stanowisku? pozdrawiam.
Dzień dobry :), Na tym stanowisko obowiązuje następujący system wynagradzania: podstawa z systemem prowizyjnym. Jeżeli chodzi o szczegółowe informacje są one podawane podczas składania oferty danemu kandydatowi.
Widzę te ofertę przynajmniej 3 razy w roku na pracuj.pl czy tam jest taka rotacja, że stale szukacie kogoś?
Dzień dobry :), Poprzednie rekrutacje były spowodowane rozwojem naszych pracowników. Niektórzy z nich decydowali się na zmianę roli i zdobywaniem doświadczenia w innych obszarach. Obecna rekrutacja jest spowodowana rozbudową tego zespołu :).
Jakie są warunki zatrudnienia w INEA sp. z o. o.?
Rekrutacja na Back Office Specialist: Po 1-2 dniach od wysłania CV dostałem telefon z zaproszeniem na rozmowę i E-mail z linkiem do teamsów, mail przyszedł od HR Specialist z mailem zakończonym na @fiberhost.com. Na Google można przeczytać: ,,Rola Fiberhost. Jesteśmy operatorem otwartych sieci światłowodowych. Dzięki nam możesz mieć naprawdę szybki Internet. Jak to działa? Zarządzamy sieciami ...’’, na Pracuj.pl w zdjęciu do ogłoszenia było logo INEA, a nie Fiberhost, więc nie za bardzo wiem o co chodzi. Połączyłem się z Rekruterką i Menadżerką Zespołu (jeżeli dobrze pamiętam to zespół liczy 12 osób). Praca głównie Home Office. Na rozmowie usłyszałem, że oprócz obowiązków wypisanych w ogłoszeniu (całe omówienie dotyczące INEAstuff), będę robił coś jeszcze w np. Orange. Sama rozmowa Ok, tylko było za dużo doszukiwania się jakiś negatywnych relacji z aktualnej pracy, których nie ma. Na pytanie o oczekiwanie zarobki powiedziałem że 5000 brutto to dziewczyny z którymi rozmawiałem na sekundę zamarły. Zapytały mnie czy wypłata w innej formie by mi odpowiadała (czyli inna, mniejsza podstawa + prowizje), finalnie nie dowiedziałem na jaką wypłatę mógłbym liczyć, bo temat uciekł na benefity. Na końcu dziewczyny obiecały mi, że do 2 tygodni dostanę odpowiedz zwrotną w sprawie rekrutacji, no ale nikt się nie odezwał. Uważam, że jak ktoś już na samym początku nie wywiązuje z obietnic to Red Alert od pracodawcy. Tak czy siak dziękuje za rozmowę i pozdrawiam
Dzień dobry, przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z naszego procesu rekrutacyjnego. Dokładamy wszelkich starań, żeby był on przejrzysty i przyjazny. Rekrutacja, o której Pan pisze została wydłużona ze względu na dużą liczbę kandydatów. Bardzo przepraszamy za brak odpowiedzi we wskazanym wcześniej terminie. Rozbieżność w adresach e-mail wynika z tego, że spółki działają w jednej grupie, gdzie proces rekrutacyjny zgodnie z rozmową dotyczył zatrudnienia w INEA, ale nasz zespół HR jest w Fiberhost. Przypominamy, że zawsze może się Pan skontaktować bezpośrednio z rekruterką, która chętnie odpowie na wszystkie nurtujące pytania. Pozdrawiamy, Zespół HR
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w tej firmie? Czego się spodziewać?
Specjalista ds. Back office zawiera informacje o możliwości pracy zdalnej , czy rzeczywiście tak jest. Mieszkam w Małopolsce:)
Zależy w sumie jak częste, one to związane z pracą bezpośrednio czy tu są jakieś spotkania w działach cykliczne? wiadomo?
W przypadku wyżej wymiennego stanowiska pracujemy w modelu hybrydowym ponieważ pracujemy z dokumentami. Na ten moment w biurze pojawiamy się 2-3 w miesiącu :)
Właśnie mnie też ciekawi ten wątek pracy zdalnej. Jakie narzędzia firma udostępnia do pracy w domu? Tak klasycznie, czyli laptop i telefon, czy też np. drukarkę i wygodny fotel biurowy?
Wiktorio dziękujemy za przesłanie zapytania :). Każde stanowisko w naszej firmie ma przypisane odpowiednie narzędzia. Oprócz takich standardowych jak laptop i telefon możemy liczyć na dodatkowy monitor, czy odpowiedni zestaw słuchawkowy z redukcją szumów itp. Osoby, które potrzebują doposażyć swoje domowe biuro mogą przez nasz wewnętrzny system złożyć zapotrzebowanie na fotel, a nawet biurko :). Dodatkowo naszym pracownikom oferujemy Internet pracowniczy za 0zł.
Jak wygląda wdrożenie do pracy? Czy koniecznie musi się odbywać stacjonarnie w biurze w Wysogotowie? Czy pracodawca organizuje dojazdy dla pracowników?
Dziękujemy za przesłane zapytanie :) Wdrożenie jest podzielone na szkolenie ogólne oraz szkolenie stanowiskowe. Szkolenie ogólne dotyczy wszystkich nowozatrudnionych pracowników trwa 2 dni i jest zdalne. Natomiast szkolenie stanowiskowe również dotyczy wszystkich nowozatrudnionych pracowników i jest ono hybrydowe lub zdalne w zależności od stanowiska. Tak samo czas szkolenia jest uzależniony od stanowiska, na które zostaje zatrudniona dana osoba :).
Część, Jak wygląda praca na stanowisku specjalista ds.windykacji?(zdalnie) Jakie zarobki? Czas zatrudnienia, atmosfera?
witam wszystkich. Na portalu pracuj.pl pojawiła się oferta pracy na stanowsiko specjalista ds controllingu. Czy ktoś z pracowników mółby przybliżyć temacik? w sensie czy warto finansowo, jak atmosfera w dziale, czy zgrany i otwarty zespół na nowych ludzi? możliwości awansu, rozwoju? czy oferta pracy jest wynikiem powiększenia działu czy też wynikiem "ucieczki pracownika"???? jestem spoza Poznania, więc tu w grę wchodzi przewaga pracy zdalnej. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam serdecznie
Rekrutacja jest wynikiem powiększenia zespołu Controllingu w spółce INEA. W całej organizacji stawiamy na współpracę, bazujemy na zaufaniu i transparentności. Nie ma u nas przestrzeni na nudę :). Zapraszamy do złożenia aplikacji i zadania wszelkich nurtujących Cię pytań podczas spotkania rekrutacyjnego.
Średnio jak często trzeba się pojawiać w biurze będąc na stanowisku projektanta lub kierownika projektu? Wysogotowo to odległe miejsce nawet patrząc z perspektywy większości mieszkańców Poznania, nie wspominając o osobach które np. nie mają samochodu.
Jak długo czekaliście na odzew z INEA sp. z o. o.? Oddzwaniają zawsze?
Na jakie zarobki może liczyć Specjalista ds. Obsługi Klienta? Ogłoszenie wisi teraz na pracuj.pl. I czy jest możliwość pracy całkowicie zdalnej?
Estero cieszymy się, że zauważyłaś nasze świeżo opublikowane ogłoszenie :) W przypadku wskazanego przez Ciebie stanowiska zarobki są przedstawiane podczas spotkania rekrutacyjnego. Pracujemy zdalnie. Do naszego Call Center poszukujemy osób z Poznania lub najbliższej okolicy ze względu na chęć utrzymania przyjaznej atmosfery co często przekłada się na ewentualne wyjścia :)
Zauważyłem, że w obsłudze klienta Inei pracują wredne osoby. Jak chciałem założyć sam internet światłowodowy i mówiłem wyraźnie, że chcę sam internet, to kobieta tak, jakbym powiedział, że chcę internet z telewizją i po dosadnym stwierdzeniu, że nie posiadam telewizora kobieta wreszcie zrozumiała, że chcę sam internet. Ja osobiście nie, ale słyszałem o przypadkach, że pracownicy robią niepotrzebne problemy, jak ktoś zgłasza usterki lub chce całkowicie zrezygnować z usług Inei. W związku z powyższym pytanie: Czy Inea specjalnie zatrudnia takie wredne osoby, czy zatrudnia normalne osoby, ale w miarę stażu pracy w Inei ich mózgi się psują (od czego i dlaczego?) i przez to stają się takie wredne?
Dziękujemy za Twoje uwagi. Nasi konsultanci zawsze dopasowują ofertę do potrzeb klienta. Zależy nam, aby każdy miał szansę określić swoje preferencje, dlatego zanim zaproponujemy właściwe rozwiązanie, pytamy, pytamy, pytamy… ???? W przypadku zgłoszeń obsługowych działa podobna zasada – najpierw rozpoznajemy sprawę, którą zgłasza Klient, a potem wdrażamy najlepsze rozwiązanie. Dzięki pogłębionej diagnozie większość usterek jesteśmy w stanie usunąć zdalnie. Pracownicy INEA istotnie bywają dociekliwi, co wynika z rzetelnego podejścia do pracy oraz dbałości o najlepszy interes Klienta.
Tu nie chodzi o przedstawienie oferty i pytanie, czy chce internet, czy chce telewizję, czy coś jeszcze innego. Chodzi o to, że wchodzę do salonu po telefonicznych konsultacjach i konkretnie wiem co chcę mieć. Mówię, że chce sam internet bez telewizji. A kobieta zachowuje się tak, jakbym powiedział, ze chcę internet z telewizją. Na początku zagadywania o telewizji kulturalnie odpowiadam, że nie jestem zainteresowany, chcę sam internet. Ale ona jest taka bezczelna, że mówi, żeby założyć telewizje teraz, podaje do wglądu plakat z opisem pakietów TV. Mówię nie dziękuję, to się pyta, co mnie interesuje w telewizji. Rozmowa robiła się trochę mało przyjemna i raczej ma niewiele wspólnego z dociekliwością. Ona wręcz próbowała wymusić na mnie posiadanie telewizji w Inei, a po co mam płacić abonament za coś, z czego nie będę korzystać? Pamiętam "jak dziś" tą sprawę. Nie należy zapominać, że te panie to są tylko pracownice, które dostają wynagrodzenie, a na abonamentach zarabia Inea jako firma, a nie te panie bezpośrednio. Samo podpisanie umowy jest czynnością bezpłatną.
Czy w INEA sp. z o. o. są szkolenia zewnętrzne?
Zapomnij, zero szkoleń jakichkolwiek, poza jakimiś cuda wiankami na komunikatorze, w godzinach twojej pracy gdzie i tak nie możesz uczestniczyć
Rozwój jest jedną z wartości, w które wierzymy w naszej organizacji. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić programy rozwojowe dopasowane do aktualnych potrzeb każdego pracownika i stanowiska pracy. Ważne są dla nas fakty. W 2021 m.in.: zorganizowaliśmy 111 szkoleń dla pracowników, 422 pracowników skorzystało z minimum jednego szkolenia oferowanego przez firmę, przeprowadziliśmy 40 webinarów o różnorodnej tematyce, a średnio 146 pracowników wzięło udział (średnio) w każdym webinarze. Utworzyliśmy także 120 kursów e-learningowych z różnorodnej tematyki, dostępnych dla pracowników na wewnętrznej platformie. Wciąż staramy się ulepszać i usprawniać nasze działania. Jest nam niezmiernie przykro, że miałaś inne odczucia.
tak tak, dla prcowników z Wysogotowa owszem, a reszta... fajnie się pochwalić cyferkami. Na szczęście mnie już z Wami nie ma
To 123, to szkolenia, które do tej pory zrealizowali w bieżącym roku? Jeśli tak, to faktycznie nie zasypują gruszek w popiele. Ale nie samymi szkoleniami człowiek żyje prawda? Trzeba jeszcze za coś kupić chleb na kanapki do pracy. Ile obecnie płacą, żebym wiedział, czy wyżyję i na co mogę sobie pozwolić? Wspominano coś o słabym wdrożeniu nowych osób, niechęci do pomagania i odpowiedzi na rodzące się pytania. Czy tak jest w istocie?
Rozwój naszych pracowników jest dla nas ważny. Szkolenia w formie, o której wspominasz były podyktowane ograniczeniami wprowadzonymi w trosce o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. W obecnej chwili mimo podtrzymania modelu hybrydowego/zdalnego planujemy przeprowadzać część szkoleń również w modelu stacjonarnym.
Twoja opinia jest dla nas ważna dlatego też dla wszystkich naszych kandydatów i pracowników uruchomiliśmy specjalny mail szkolenia@inea.com.pl. Dzięki przesłanym wiadomościom będziemy mogli na bieżąco odpowiadać na zapytania oraz analizować potrzeby przyszłych i obecnych pracowników niezależnie od miejsca wykonywania pracy.
Jerzy dziękujemy za przesłaną opinie. Aplikacje, które zostają przesłane przez naszych kandydatów są analizowane przez potencjalnego przełożonego przy wsparciu pracownika działu HR. Podczas składania aplikacji w formularzu jest rubryka, w której można wpisać swoje oczekiwania finansowe, a samo wynagrodzenie różni się w zależności od stanowiska, na które aplikujesz. Dajemy też naszym pracownikom duże możliwości rozwoju, staramy się odkrywać ich talenty i jesteśmy dumni z tego jak nasz pracownik osiąga kolejne szczeble w swojej karierze zawodowej, np. tylko w ubiegłym roku aż 131 naszych pracowników awansowało wewnątrz organizacji (awanse pionowe i poziome). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z obecnie prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi zachęcamy do kontaktu na rekrutacja@inea.com.pl Mamy świadomość jak ważny jest sprawny proces wejścia nowych pracowników do organizacji. Dlatego oferujemy udział w szkoleniu onboardingowym, niezbędne wsparcie, odpowiadamy na wszelkie pytania i wyznaczamy opiekunów w okresie wdrożenia. W tym roku rozszerzyliśmy dodatkowo program wdrożenia dodając moduły szkoleniowe, pomagające jeszcze efektywniej wyposażyć nowe osoby w niezbędną wiedzę, umiejętności i narzędzia przydatne od pierwszych dni pracy w organizacji.
Na chleb wystarczy, ale raczej z mielonką ;) no chyba że na jakimś stanowisku wyższego szczebla
422 pracowników - a ilu pracuje w firmie? Już nie mówiac o tym, że część "szkolen" była obowiązkowa. Statystyka statystyką.
Hej, jak wygląda sprawa z odpowiedziami do Kandydatów? Nadal INEA, czy Fiberhost nie przekazują informacji? Zastanawiam się czy się zgłosić. Jak wygląda proces i ile czeka się na odpowiedź (o zatrudnieniu lub nie). I ile zarabiają pracownicy z doświadczeniem w obszarze analiz.
Cześć! :) Do osób, które uczestniczą w procesie rekrutacyjnym, czyli zostały zaproszone na rozmowę, staramy się wrócić z informacją zwrotną w przeciągu dwóch tygodni. W przypadku zainteresowania konkretnym stanowiskiem zachęcamy do przesłania zapytania na: rekrutacja@inea.com.pl tak by osoba odpowiedzialna za dany proces rekrutacyjny mogła wrócić z informacją zwrotną.
Dzień dobry, Mam dwa pytania do Państwa. 1) Czy praca na stanowisku Customer Care Specialist jest pracą w 100% zdalną? Czy zdalną tylko w czasach "pandemii" i w przyszłości będzie konieczna praca w biurze? Będę bardzo wdzięczny za informację, Państwa odpowiedź z pewnością przyda się wielu kandydatom z dalszych rejonów Polski. 2) Praca również odbywa się w weekendy. Ile to mniej więcej weekendów w miesiącu? 1-2 weekendy? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie! :)
Cześć :) super, że pytasz - aktualnie mamy możliwość pracować zdalnie w 100% i sprawdza się to nam bardzo dobrze. Nie wiemy jeszcze, jak będzie wyglądać przyszłość. Widząc efektywność pracy zdalnej, jest duże prawdopodobieństwo, że tę opcję pozostawimy naszym pracownikom. Konkretne rozwiązanie będziemy jednak tworzyć dopiero za jakiś czas, gdy sytuacja pandemiczna zacznie się klarować. Warto tu wspomnieć, że są zespoły w naszej organizacji, w których pracują osoby z różnych części kraju, jak też i takie, gdzie osoby z okolic Poznania świadczą wsparcie dla innych regionów kraju. Odpowiadając na Twoje drugie pytanie. Praca w weekendy zazwyczaj dotyczy 2-4 dni w miesiącu, przy czym rzadko trafiają się faktycznie 4 dni. Grafik ustalany jest z pracownikami, staramy się zawsze być elastyczni, by nasi pracownicy mogli pogodzić pracę np. z nauką.
Ja kiedyś myślałam aplikować na to stanowisko (Customer Care Specialist) - czy dalej Państwo kogoś poszukują do tej pracy?
Cześć! Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Gorąco zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i zakładkę "Kariera" - znajdują się tam wszystkie aktualnie prowadzone procesy rekrutacyjne. Niewykluczone, że niedługo może pojawić się nowa rekrutacja na to lub inne interesujące Cię stanowisko :)
Od czego zacząć. Niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego na temat firmy. Pierwsze 3 miesiące pracy to partyzantka. Brak wdrożenia. Wyjaśnienia procesów. Każdy ma pretensje o to, że śmiesz o coś prosić. Później jest tylko gorzej. Pracując kilka lat nie masz co liczyć na podwyżkę. Pójdziesz i poprosić równać się może ze złożeniem wypowiedzenia. Nigdy na nic nie zasłużysz. Zawsze pretensje. Ty powinieneś móc zrobić wszystko. Nie ma mowy, że czegoś się nie da ponieważ firma nie daje takiej możliwości. Na każdym etapie dostajesz błędne instrukcje co skutkuje późniejszymi błędami. Nie ma czegoś takiego jak integracja. Ludzie się nie znają. Firma bardzo pilnuje by nie można było ze sobą swobodnie rozmawiać. Przystaniesz przy kimś na chwile i już jesteś na celowniku przełożonego. Atmosfera jest bardzo zła. Podejmuje się działania naprawcze komunikacji, które są wymierzone w pracowników . Szefostwo nie widzi błędów w swoich działaniach. Na nieszczęście pracowników, którzy tam jeszcze zostali dodam, że firma kombinuje jak jeszcze "umilić" im życie. Wyznaczać ile i kiedy, a najlepiej z kim. Co do płac. Proszę nie spodziewać się kokosów. W porównaniu do innych firm płaci średnio. Mamuty, które pracują w firmie od x lat często zarabiają tyle co nowy. Ten komentarz zostanie zaraz prawdopodobnie skasowany bo nie zgadza się z oficjalną linią firmy .
Cześć! Nasi pracownicy wyraźnie podkreślają, że jednym z naszych największych atutów jako pracodawcy, jest atmosfera w pracy. Wskazują na to nie tylko rozmowy przeprowadzane z nimi w organizacji, ale również przeprowadzone ostatnie badanie zaangażowania. Przykro nam, że organizacja nie spełniła Twoich oczekiwań. Jako zespół HR czujemy się w obowiązku pochylić się bardziej nad sytuacją, która Cię spotkała. Potrzebujemy do tego więcej szczegółów, stąd prośba o kontakt z nami i szerszy opis sytuacji na rekrutacja@inea.com.pl