Rekrutacja na Back Office Specialist: Po 1-2 dniach od wysłania CV dostałem telefon z zaproszeniem na rozmowę i E-mail z linkiem do teamsów, mail przyszedł od HR Specialist z mailem zakończonym na @fiberhost.com. Na Google można przeczytać: ,,Rola Fiberhost. Jesteśmy operatorem otwartych sieci światłowodowych. Dzięki nam możesz mieć naprawdę szybki Internet. Jak to działa? Zarządzamy sieciami ...’’, na Pracuj.pl w zdjęciu do ogłoszenia było logo INEA, a nie Fiberhost, więc nie za bardzo wiem o co chodzi. Połączyłem się z Rekruterką i Menadżerką Zespołu (jeżeli dobrze pamiętam to zespół liczy 12 osób). Praca głównie Home Office. Na rozmowie usłyszałem, że oprócz obowiązków wypisanych w ogłoszeniu (całe omówienie dotyczące INEAstuff), będę robił coś jeszcze w np. Orange. Sama rozmowa Ok, tylko było za dużo doszukiwania się jakiś negatywnych relacji z aktualnej pracy, których nie ma. Na pytanie o oczekiwanie zarobki powiedziałem że 5000 brutto to dziewczyny z którymi rozmawiałem na sekundę zamarły. Zapytały mnie czy wypłata w innej formie by mi odpowiadała (czyli inna, mniejsza podstawa + prowizje), finalnie nie dowiedziałem na jaką wypłatę mógłbym liczyć, bo temat uciekł na benefity. Na końcu dziewczyny obiecały mi, że do 2 tygodni dostanę odpowiedz zwrotną w sprawie rekrutacji, no ale nikt się nie odezwał. Uważam, że jak ktoś już na samym początku nie wywiązuje z obietnic to Red Alert od pracodawcy. Tak czy siak dziękuje za rozmowę i pozdrawiam
Hej :) Pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Back Office Specialist. Chciałabym zorientować się na jakie widełki płacowe netto można liczyć na tym stanowisku? pozdrawiam.
Dzień dobry :), Na tym stanowisko obowiązuje następujący system wynagradzania: podstawa z systemem prowizyjnym. Jeżeli chodzi o szczegółowe informacje są one podawane podczas składania oferty danemu kandydatowi.
Widzę te ofertę przynajmniej 3 razy w roku na pracuj.pl czy tam jest taka rotacja, że stale szukacie kogoś?
Dzień dobry :), Poprzednie rekrutacje były spowodowane rozwojem naszych pracowników. Niektórzy z nich decydowali się na zmianę roli i zdobywaniem doświadczenia w innych obszarach. Obecna rekrutacja jest spowodowana rozbudową tego zespołu :).
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w tej firmie? Czego się spodziewać?
Specjalista ds. Back office zawiera informacje o możliwości pracy zdalnej , czy rzeczywiście tak jest. Mieszkam w Małopolsce:)
Zależy w sumie jak częste, one to związane z pracą bezpośrednio czy tu są jakieś spotkania w działach cykliczne? wiadomo?
W przypadku wyżej wymiennego stanowiska pracujemy w modelu hybrydowym ponieważ pracujemy z dokumentami. Na ten moment w biurze pojawiamy się 2-3 w miesiącu :)
Właśnie mnie też ciekawi ten wątek pracy zdalnej. Jakie narzędzia firma udostępnia do pracy w domu? Tak klasycznie, czyli laptop i telefon, czy też np. drukarkę i wygodny fotel biurowy?
Wiktorio dziękujemy za przesłanie zapytania :). Każde stanowisko w naszej firmie ma przypisane odpowiednie narzędzia. Oprócz takich standardowych jak laptop i telefon możemy liczyć na dodatkowy monitor, czy odpowiedni zestaw słuchawkowy z redukcją szumów itp. Osoby, które potrzebują doposażyć swoje domowe biuro mogą przez nasz wewnętrzny system złożyć zapotrzebowanie na fotel, a nawet biurko :). Dodatkowo naszym pracownikom oferujemy Internet pracowniczy za 0zł.
Proces rekrutacji był bardzo długi. Miałem to szczęście, że akurat ze względu iż nie mogłem we wskazanym terminie uczestniczyć w drugim etapie odbyłem go we wcześniejszej grupie. Ale po kolei. 1. Pierwszy etap to rozmowa telefoniczna-długa nie wnosząca nic ciekawego, jedynie odpowiadasz na pytania (jak na standardowej rozmowie w 4 oczy) a sam nie wiesz co tak naprawdę firma ma do zaoferowania. 2. We wskazanym terminie kontakt z info czy zakwalifikowali nas do drugiego etapu. 3. Drugi etap -asesment center. Spotkanie w grupie kilku osob "świecących" przed 3 kierownikami i panią z działu HR. Etap ten składał się z 2 części. Najpierw Przygotowanie pytań na przygotowane zadanie i późniejsza prezentacja pytań podczas grupowego badania potrzeb na jednym z kierowników. Kolejna część to przedstawienie oferty na podstawie zebranych informacji (nie dotyczy usług operatora) oraz pokonywanie obiekcji. 4. Następnie szanowna komisja udaje się do pokoju obok na naradę. Po której zaprasza po kolei kandydatów i informuje czy przechodzą do kolejnego etapu którym jest rozmowa w "4 oczy" z kierownikami. 5. Nie wiem czy ten element jest w każdym przypadku ale ja np przed rozmowa f2f dostałem zadanie w którym miałem 10 min na przygotowanie rozmowy handlowej oraz pomysłów na sytuację kiedy koniec miesiąca za 10 dni a do realizacji planu sporo brakuje i jak szybko nadrobić oraz pomysł na długofalowe wsparcie sprzedaży. 6.Po realizacji w/w jest rozmowa z cała komisją nt naszych wymogów finansowych, czego oczekujemy od pracodawcy , co nas motywuje itd CV prześwietlają bardzo szczegółowo, dużo notują, pytają o wszystko, pytania jak na standardowych rozmowach. Po zakończeniu rozmowy pani z HR informuje, że w ciągu 2 tygodni dadzą znać czy tak czy nie. I tu chyba w tym momencie już wiedziałem, że się nie dostałem. 7. Kolejnym etapem miał być dzień testowy w salonie i rozmowa z kierownikiem któremu będziemy podlegać. Niestety nikt nie raczył zadzwonić ani w ciągu 2 tygodni ani w ciągu miesiąca...wcale. Nawet nie napisali maila. Kompletnie nic. Taka poważna firma a się zachowuje jak rozpieszczone dziecko. Wypadało by poinformować choćby mailowo, że dziękują za poświęcony czas czy coś ale nie dostaliśmy się do kolejnego etapu. Sami wymagają informacji zwrotnych a ich to już nie obowiązuje. Ogólna atmosfera całego procesu nawet spoko. Czas trwania procesu rekrutacji długi. Szczególnie wizyta w siedzibie firmy-pól dnia wyjęte z życia. Jeśli chcesz się dostać komunikacją miejską to jakaś masakra. Spacerek fajny jak pogoda ok. Od przystanku mamy jakieś 2 km pieszo. Niby proponują dojazd darmowym pracowniczym autobusem tylko, że te autobusy wcale się nie zgrywają z godzinami rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji. Pojedziesz rano to czekasz ponad godzinę na rozmowę... To już lepszy spacerek te 2 km. Co do samych warunków zatrudnienia nic nie wiesz aż do momentu w którym chcą Cię zatrudnić-chyba że masz jakieś info od obecnych pracowników. Na koniec dostajesz pakiet gadżetów na pamiątkę i żeby ich za darmo pewnie reklamować ;) Ktoś powie, nie dostał się to smaruje po firmie. Tak nie jest. Chciałbym chociaż znać powód czemu nie zostałem przyjęty, czy za dużo chciałem zarabiać, czy nie byli w stanie zaoferować mi rozwoju, awansu w firmie... a może moje wieloletnie doświadczenie w branży to za mało? Po co mi takie info? Żeby na przyszłość nie popełniać takich samych błędów. PS. Mają zaje***ste krówki :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wygląda wdrożenie do pracy? Czy koniecznie musi się odbywać stacjonarnie w biurze w Wysogotowie? Czy pracodawca organizuje dojazdy dla pracowników?
Dziękujemy za przesłane zapytanie :) Wdrożenie jest podzielone na szkolenie ogólne oraz szkolenie stanowiskowe. Szkolenie ogólne dotyczy wszystkich nowozatrudnionych pracowników trwa 2 dni i jest zdalne. Natomiast szkolenie stanowiskowe również dotyczy wszystkich nowozatrudnionych pracowników i jest ono hybrydowe lub zdalne w zależności od stanowiska. Tak samo czas szkolenia jest uzależniony od stanowiska, na które zostaje zatrudniona dana osoba :).
Część, Jak wygląda praca na stanowisku specjalista ds.windykacji?(zdalnie) Jakie zarobki? Czas zatrudnienia, atmosfera?
witam wszystkich. Na portalu pracuj.pl pojawiła się oferta pracy na stanowsiko specjalista ds controllingu. Czy ktoś z pracowników mółby przybliżyć temacik? w sensie czy warto finansowo, jak atmosfera w dziale, czy zgrany i otwarty zespół na nowych ludzi? możliwości awansu, rozwoju? czy oferta pracy jest wynikiem powiększenia działu czy też wynikiem "ucieczki pracownika"???? jestem spoza Poznania, więc tu w grę wchodzi przewaga pracy zdalnej. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam serdecznie
Rekrutacja jest wynikiem powiększenia zespołu Controllingu w spółce INEA. W całej organizacji stawiamy na współpracę, bazujemy na zaufaniu i transparentności. Nie ma u nas przestrzeni na nudę :). Zapraszamy do złożenia aplikacji i zadania wszelkich nurtujących Cię pytań podczas spotkania rekrutacyjnego.
Średnio jak często trzeba się pojawiać w biurze będąc na stanowisku projektanta lub kierownika projektu? Wysogotowo to odległe miejsce nawet patrząc z perspektywy większości mieszkańców Poznania, nie wspominając o osobach które np. nie mają samochodu.
Jak długo czekaliście na odzew z INEA sp. z o. o.? Oddzwaniają zawsze?
Na jakie zarobki może liczyć Specjalista ds. Obsługi Klienta? Ogłoszenie wisi teraz na pracuj.pl. I czy jest możliwość pracy całkowicie zdalnej?
Estero cieszymy się, że zauważyłaś nasze świeżo opublikowane ogłoszenie :) W przypadku wskazanego przez Ciebie stanowiska zarobki są przedstawiane podczas spotkania rekrutacyjnego. Pracujemy zdalnie. Do naszego Call Center poszukujemy osób z Poznania lub najbliższej okolicy ze względu na chęć utrzymania przyjaznej atmosfery co często przekłada się na ewentualne wyjścia :)
Zauważyłem, że w obsłudze klienta Inei pracują wredne osoby. Jak chciałem założyć sam internet światłowodowy i mówiłem wyraźnie, że chcę sam internet, to kobieta tak, jakbym powiedział, że chcę internet z telewizją i po dosadnym stwierdzeniu, że nie posiadam telewizora kobieta wreszcie zrozumiała, że chcę sam internet. Ja osobiście nie, ale słyszałem o przypadkach, że pracownicy robią niepotrzebne problemy, jak ktoś zgłasza usterki lub chce całkowicie zrezygnować z usług Inei. W związku z powyższym pytanie: Czy Inea specjalnie zatrudnia takie wredne osoby, czy zatrudnia normalne osoby, ale w miarę stażu pracy w Inei ich mózgi się psują (od czego i dlaczego?) i przez to stają się takie wredne?
Dziękujemy za Twoje uwagi. Nasi konsultanci zawsze dopasowują ofertę do potrzeb klienta. Zależy nam, aby każdy miał szansę określić swoje preferencje, dlatego zanim zaproponujemy właściwe rozwiązanie, pytamy, pytamy, pytamy… ???? W przypadku zgłoszeń obsługowych działa podobna zasada – najpierw rozpoznajemy sprawę, którą zgłasza Klient, a potem wdrażamy najlepsze rozwiązanie. Dzięki pogłębionej diagnozie większość usterek jesteśmy w stanie usunąć zdalnie. Pracownicy INEA istotnie bywają dociekliwi, co wynika z rzetelnego podejścia do pracy oraz dbałości o najlepszy interes Klienta.
Tu nie chodzi o przedstawienie oferty i pytanie, czy chce internet, czy chce telewizję, czy coś jeszcze innego. Chodzi o to, że wchodzę do salonu po telefonicznych konsultacjach i konkretnie wiem co chcę mieć. Mówię, że chce sam internet bez telewizji. A kobieta zachowuje się tak, jakbym powiedział, ze chcę internet z telewizją. Na początku zagadywania o telewizji kulturalnie odpowiadam, że nie jestem zainteresowany, chcę sam internet. Ale ona jest taka bezczelna, że mówi, żeby założyć telewizje teraz, podaje do wglądu plakat z opisem pakietów TV. Mówię nie dziękuję, to się pyta, co mnie interesuje w telewizji. Rozmowa robiła się trochę mało przyjemna i raczej ma niewiele wspólnego z dociekliwością. Ona wręcz próbowała wymusić na mnie posiadanie telewizji w Inei, a po co mam płacić abonament za coś, z czego nie będę korzystać? Pamiętam "jak dziś" tą sprawę. Nie należy zapominać, że te panie to są tylko pracownice, które dostają wynagrodzenie, a na abonamentach zarabia Inea jako firma, a nie te panie bezpośrednio. Samo podpisanie umowy jest czynnością bezpłatną.
Czy w INEA sp. z o. o. są szkolenia zewnętrzne?
Zapomnij, zero szkoleń jakichkolwiek, poza jakimiś cuda wiankami na komunikatorze, w godzinach twojej pracy gdzie i tak nie możesz uczestniczyć
Rozwój jest jedną z wartości, w które wierzymy w naszej organizacji. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić programy rozwojowe dopasowane do aktualnych potrzeb każdego pracownika i stanowiska pracy. Ważne są dla nas fakty. W 2021 m.in.: zorganizowaliśmy 111 szkoleń dla pracowników, 422 pracowników skorzystało z minimum jednego szkolenia oferowanego przez firmę, przeprowadziliśmy 40 webinarów o różnorodnej tematyce, a średnio 146 pracowników wzięło udział (średnio) w każdym webinarze. Utworzyliśmy także 120 kursów e-learningowych z różnorodnej tematyki, dostępnych dla pracowników na wewnętrznej platformie. Wciąż staramy się ulepszać i usprawniać nasze działania. Jest nam niezmiernie przykro, że miałaś inne odczucia.
tak tak, dla prcowników z Wysogotowa owszem, a reszta... fajnie się pochwalić cyferkami. Na szczęście mnie już z Wami nie ma
To 123, to szkolenia, które do tej pory zrealizowali w bieżącym roku? Jeśli tak, to faktycznie nie zasypują gruszek w popiele. Ale nie samymi szkoleniami człowiek żyje prawda? Trzeba jeszcze za coś kupić chleb na kanapki do pracy. Ile obecnie płacą, żebym wiedział, czy wyżyję i na co mogę sobie pozwolić? Wspominano coś o słabym wdrożeniu nowych osób, niechęci do pomagania i odpowiedzi na rodzące się pytania. Czy tak jest w istocie?
Rozwój naszych pracowników jest dla nas ważny. Szkolenia w formie, o której wspominasz były podyktowane ograniczeniami wprowadzonymi w trosce o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. W obecnej chwili mimo podtrzymania modelu hybrydowego/zdalnego planujemy przeprowadzać część szkoleń również w modelu stacjonarnym.
Twoja opinia jest dla nas ważna dlatego też dla wszystkich naszych kandydatów i pracowników uruchomiliśmy specjalny mail szkolenia@inea.com.pl. Dzięki przesłanym wiadomościom będziemy mogli na bieżąco odpowiadać na zapytania oraz analizować potrzeby przyszłych i obecnych pracowników niezależnie od miejsca wykonywania pracy.
Jerzy dziękujemy za przesłaną opinie. Aplikacje, które zostają przesłane przez naszych kandydatów są analizowane przez potencjalnego przełożonego przy wsparciu pracownika działu HR. Podczas składania aplikacji w formularzu jest rubryka, w której można wpisać swoje oczekiwania finansowe, a samo wynagrodzenie różni się w zależności od stanowiska, na które aplikujesz. Dajemy też naszym pracownikom duże możliwości rozwoju, staramy się odkrywać ich talenty i jesteśmy dumni z tego jak nasz pracownik osiąga kolejne szczeble w swojej karierze zawodowej, np. tylko w ubiegłym roku aż 131 naszych pracowników awansowało wewnątrz organizacji (awanse pionowe i poziome). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z obecnie prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi zachęcamy do kontaktu na rekrutacja@inea.com.pl Mamy świadomość jak ważny jest sprawny proces wejścia nowych pracowników do organizacji. Dlatego oferujemy udział w szkoleniu onboardingowym, niezbędne wsparcie, odpowiadamy na wszelkie pytania i wyznaczamy opiekunów w okresie wdrożenia. W tym roku rozszerzyliśmy dodatkowo program wdrożenia dodając moduły szkoleniowe, pomagające jeszcze efektywniej wyposażyć nowe osoby w niezbędną wiedzę, umiejętności i narzędzia przydatne od pierwszych dni pracy w organizacji.
Na chleb wystarczy, ale raczej z mielonką ;) no chyba że na jakimś stanowisku wyższego szczebla
422 pracowników - a ilu pracuje w firmie? Już nie mówiac o tym, że część "szkolen" była obowiązkowa. Statystyka statystyką.
Hej, jak wygląda sprawa z odpowiedziami do Kandydatów? Nadal INEA, czy Fiberhost nie przekazują informacji? Zastanawiam się czy się zgłosić. Jak wygląda proces i ile czeka się na odpowiedź (o zatrudnieniu lub nie). I ile zarabiają pracownicy z doświadczeniem w obszarze analiz.
Cześć! :) Do osób, które uczestniczą w procesie rekrutacyjnym, czyli zostały zaproszone na rozmowę, staramy się wrócić z informacją zwrotną w przeciągu dwóch tygodni. W przypadku zainteresowania konkretnym stanowiskiem zachęcamy do przesłania zapytania na: rekrutacja@inea.com.pl tak by osoba odpowiedzialna za dany proces rekrutacyjny mogła wrócić z informacją zwrotną.
Dzień dobry, Mam dwa pytania do Państwa. 1) Czy praca na stanowisku Customer Care Specialist jest pracą w 100% zdalną? Czy zdalną tylko w czasach "pandemii" i w przyszłości będzie konieczna praca w biurze? Będę bardzo wdzięczny za informację, Państwa odpowiedź z pewnością przyda się wielu kandydatom z dalszych rejonów Polski. 2) Praca również odbywa się w weekendy. Ile to mniej więcej weekendów w miesiącu? 1-2 weekendy? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie! :)
Cześć :) super, że pytasz - aktualnie mamy możliwość pracować zdalnie w 100% i sprawdza się to nam bardzo dobrze. Nie wiemy jeszcze, jak będzie wyglądać przyszłość. Widząc efektywność pracy zdalnej, jest duże prawdopodobieństwo, że tę opcję pozostawimy naszym pracownikom. Konkretne rozwiązanie będziemy jednak tworzyć dopiero za jakiś czas, gdy sytuacja pandemiczna zacznie się klarować. Warto tu wspomnieć, że są zespoły w naszej organizacji, w których pracują osoby z różnych części kraju, jak też i takie, gdzie osoby z okolic Poznania świadczą wsparcie dla innych regionów kraju. Odpowiadając na Twoje drugie pytanie. Praca w weekendy zazwyczaj dotyczy 2-4 dni w miesiącu, przy czym rzadko trafiają się faktycznie 4 dni. Grafik ustalany jest z pracownikami, staramy się zawsze być elastyczni, by nasi pracownicy mogli pogodzić pracę np. z nauką.
Ja kiedyś myślałam aplikować na to stanowisko (Customer Care Specialist) - czy dalej Państwo kogoś poszukują do tej pracy?
Cześć! Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Gorąco zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i zakładkę "Kariera" - znajdują się tam wszystkie aktualnie prowadzone procesy rekrutacyjne. Niewykluczone, że niedługo może pojawić się nowa rekrutacja na to lub inne interesujące Cię stanowisko :)
Od czego zacząć. Niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego na temat firmy. Pierwsze 3 miesiące pracy to partyzantka. Brak wdrożenia. Wyjaśnienia procesów. Każdy ma pretensje o to, że śmiesz o coś prosić. Później jest tylko gorzej. Pracując kilka lat nie masz co liczyć na podwyżkę. Pójdziesz i poprosić równać się może ze złożeniem wypowiedzenia. Nigdy na nic nie zasłużysz. Zawsze pretensje. Ty powinieneś móc zrobić wszystko. Nie ma mowy, że czegoś się nie da ponieważ firma nie daje takiej możliwości. Na każdym etapie dostajesz błędne instrukcje co skutkuje późniejszymi błędami. Nie ma czegoś takiego jak integracja. Ludzie się nie znają. Firma bardzo pilnuje by nie można było ze sobą swobodnie rozmawiać. Przystaniesz przy kimś na chwile i już jesteś na celowniku przełożonego. Atmosfera jest bardzo zła. Podejmuje się działania naprawcze komunikacji, które są wymierzone w pracowników . Szefostwo nie widzi błędów w swoich działaniach. Na nieszczęście pracowników, którzy tam jeszcze zostali dodam, że firma kombinuje jak jeszcze "umilić" im życie. Wyznaczać ile i kiedy, a najlepiej z kim. Co do płac. Proszę nie spodziewać się kokosów. W porównaniu do innych firm płaci średnio. Mamuty, które pracują w firmie od x lat często zarabiają tyle co nowy. Ten komentarz zostanie zaraz prawdopodobnie skasowany bo nie zgadza się z oficjalną linią firmy .
Cześć! Nasi pracownicy wyraźnie podkreślają, że jednym z naszych największych atutów jako pracodawcy, jest atmosfera w pracy. Wskazują na to nie tylko rozmowy przeprowadzane z nimi w organizacji, ale również przeprowadzone ostatnie badanie zaangażowania. Przykro nam, że organizacja nie spełniła Twoich oczekiwań. Jako zespół HR czujemy się w obowiązku pochylić się bardziej nad sytuacją, która Cię spotkała. Potrzebujemy do tego więcej szczegółów, stąd prośba o kontakt z nami i szerszy opis sytuacji na rekrutacja@inea.com.pl
W jakim czasie można spodziewać się odzewu od momentu zmiany statusu aplikacji na „rozpatrywana” w serwisie pracuj.pl?
Witam, W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat statusu aplikacji zachęcamy do przesłania zapytania na kariera@fiberhost.com Pozdrawiamy :)
Czy można liczyć w INEA sp. z o. o. na prywatną opiekę medyczną?
Dzień dobry, Nasi pracownicy korzystają z prywatnej opieki medycznej dostosowanej do swoich potrzeb - możliwość wyboru pakietu. Pozdrawiamy :)
Dzień dobry! Czy rekrutacja na stanowisko Koordynatora Projektu jeszcze trwa? Jakie narzędzia pracy otrzymuje pracownik na tym stanowisku?
Cześć! Bardzo cieszy nas Twoje zainteresowanie stanowiskiem w naszej organizacji :) Rekrutacja jest aktualna, gdyż szukamy 2 osób w woj. lubelskim oraz jednej w wielkopolskim - w obu przypadkach są to nowe wakaty do wzmocnienia zespołu. Pracujemy w dużej części zdalnie, chyba, że ktoś preferuje dojazdy do biura. Sporadycznie (częściej w przypadku Lubelszczyzny) mogą pojawić się wyjazdy w teren. Na takie wizyty przewidziany jest samochód służbowy (pulowy). Każdy pracownik, niezależnie od stanowiska otrzymuje od nas laptop, dodatkowy monitor oraz telefon służbowy. W ramach pracy u nas, pracownicy mogą również korzystać z Internetu pracowniczego za 0 zł - stacjonarnego lub w przypadku osób będących poza siecią INEA, z mobilnego LTE.
Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się zarobki aplikanta radcowskiego? Czy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej jest sprawdzana znajomość języka angielskiego prawniczego?
Cześć! Język angielski jest potrzebny na stanowisku i weryfikowany jest podczas rozmowy kilkoma pytaniami w tym języku. W odniesieniu do pytania o zarobki, nie mamy możliwości przedstawienia stawki - wysokość wynagrodzenia, które proponujemy pracownikom zależy od wielu czynników. Możemy za to wskazać, że w przypadku tego stanowiska na wynagrodzenie składa się poza podstawą - premia miesięczna. System premiowy działa tak, by doceniać u każdego realizację postawionych celów, przy czym, dodatkowo nagradzamy osoby bardziej efektywne i zaangażowane w wykonanie swoich zadań :)
Czy INEA S.A. zatrudnia studentów?
Cześć! Nie zamykamy się na żadnych kandydatów, bo zawsze warto rozmawiać :) Mamy już w swoich strukturach osoby studiujące, zarówno dziennie, jak i zaocznie. Aktualnie we wszystkich procesach rekrutacyjnych poszukujemy kandydatów dostępnych w pełnym wymiarze godzin. Istnieje jednak możliwość elastycznego podejścia do grafiku, jeżeli ktoś potrzebuje kilku godzin w tygodniu, by włączyć się na zajęcia na uczelni. Szczegółowo omawiamy temat podczas rozmów rekrutacyjnych.
Witam. Nie mogę znaleźć maila aby do Was napisać.Jestem Waszym klientem nr.abonenta 674733 i mam tylko 4 programy telewizyjne więc nie wiem czy mam płacić abonament bo to za mało kanałów aby przelewać Was taką kwotę pieniędzy.
Dziękujemy za wiadomość, jeśli chciałbyś zgłosić usterkę prosimy o kontakt z naszym konsultantem za pośrednictwem Infolinii obsługowej pod nr tel. 61 222 22 22 oraz za pośrednictwem Livechat dostępnego na naszej stronie www.inea.pl bądź aplikacji INEA.
Siadaj Paweł i dzwoń, średnio stracisz godzinkę na połączenie z konsultantem który i tak nie naprawi, ale co tam, masz przecież duzo wolnych takich "godzinek"