Dzwoniłem dziś do działu utrzymania klienta , ale ten dział to chyba tylko z nazwy ma "utrzymać klienta". Znudzony konsultant na moje pytanie, co mogą mi zaoferować, jako klientowi, który zmierza zakonczyc wspolprace, odpoqiedzial że NIC i że ceny podane na stronie są tymi, które może mi zaoferować . Generalnie zero zaangażowania, propozycji. Naprawde place śmiesznie niski rachunek (29.99) I chciałem przejść na opcje 1Gb i gotow jestem za to zapłacić 70 zł czyli przeszło drugie tyle , ale Inea woli stracić klienta niż podpisać Nim lojalkę na 24 miesiące, zejść ciut z ceny ale mieć starego klienta z przeszło 120 % wyższym rachunkiem niż do tej pory. Dziwnie tam się bawicie w tym Poznaniu...
Jestem Klientem od 3 lat. Umowa od roku jest na czas nieokreślony. Mam swiatlowod 100Mb/100Mb za 30 zł. Chciałem przedluzyc umowę na 2 lata i wziąć 1Gb ale jedynie co oferuje mi Inea to standardowa ofertę która jest u Nich na stronie. Wysłałem Im wypowiedzenie umowy. Jeśli nikt do mnie nie zadzwoni z ofertą jakąś korzystniejsza to pójdę do konkurencji.
Panie Grzegorzu dziękujemy za przesłanie komentarza. Prośba o przesłanie na adres mailowy rekrutacja@inea.com.pl danych, które ułatwią nam kontakt. W przypadku braku możliwości przesłania danych kontaktowych przesyłamy numer, pod którym uzyska Pan więcej informacji odnośnie swojej sprawy - 61 222 33 44. Jeżeli pojawią się jakieś inne zapytania lub problemy proszę o informacje na wyżej wskazany adres mailowy. Pozdrawiamy
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Niekompetentna firma, nie szanuje klienta. Byliśmy klientami firmy wprawie od 6 lat. Od czasu do czasu mieliśmy zawieszenie telewizji i internetu. Moja praca jest uzależniona od internetu, kiedy płacisz, a internetu w ogóle nie ma. Dramat. Firma nie ma ani jednego punktu na Piątkowo, Winogradach, Centum, tylko Franowo. Jeśli nie masz samochodu, twoje problemy!!! Chcieliśmy zrezygnować z usługi, ponieważ zmieniliśmy mieszkania. Proszę uważać, po rozwiązaniu umowy jest jeszcze jeden miesiąc wypowiedzenia!!!!! Nikt o tym nie mówi, a Pani przez telefon powiedziała, że to jest problem klienta, że okres wypowiedzenia był określony w umowie!!! Musisz zapłacić za powietrze jeszcze 80 zł.. Kiedy dotarliśmy do galerii M1 na Franowo dziewczyna-pracownik była bardzo zajęta swoimi osobistymi sprawami, rozmawiając przez telefon komórkowy. Gdy wyjaśniliśmy sytuacje, że chcemy rozwiązać umowę, dziewczyna rozmawiała z nami bardzo bezczelnie, w niegrzeczny sposób. Nie chciała zrozumieć naszego problemu, wyjaśnić czy klient ma konto czy nie. Krzyczała na nas, nie chciała zrozumieć sytuację i wyjaśnić w czym polega problem. Oczywiście, była bardzo zajęta swoimi sprawami, a jakiś (usunięte przez administratora) klient przeszkadzał jej!!!! Nie polecam!!! Szanowni Państwo, nie polecam tej firmy!!! Zastanówcie się, ponieważ przez cały okres świadczenia usług było kłamstwo i chamstwo. W tej firmy klient jest wart 00000000!!!!!! Zastanówcie się, kiedy będziecie podpisywać umowę z firmą INEA!!!
Skonfigurowałem usługi na stronie INEA, które jak się okazuje są blednę. Pakiet TV "start" jest w rzeczywistości 20zł droższy (zamiast 9,90 kosztuje 29,90zł). Niestety Konsultant z działu sprzedaży nie może nic z tym zrobić, a utrzymanie przekazało mi informację, że mogę w każdej chwili zrezygnować. Tragiczna obsługa
Witaj, niewątpliwie temat musimy dokładnie zweryfikować i go rozwiązać. W tym celu prosimy napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego po zalogowaniu w aplikacji INEA bądź serwisie Moja INEA. Nasi specjaliści zweryfikują kwestię naliczeń i wrócą do Ciebie z informacją zwrotną.
Ale zdaje się, że ta strona służy do oceny firmy jako pracodawcy a nie usługodawcy. Od tego są inne strony
Proces rekrutacji był bardzo długi. Miałem to szczęście, że akurat ze względu iż nie mogłem we wskazanym terminie uczestniczyć w drugim etapie odbyłem go we wcześniejszej grupie. Ale po kolei. 1. Pierwszy etap to rozmowa telefoniczna-długa nie wnosząca nic ciekawego, jedynie odpowiadasz na pytania (jak na standardowej rozmowie w 4 oczy) a sam nie wiesz co tak naprawdę firma ma do zaoferowania. 2. We wskazanym terminie kontakt z info czy zakwalifikowali nas do drugiego etapu. 3. Drugi etap -asesment center. Spotkanie w grupie kilku osob "świecących" przed 3 kierownikami i panią z działu HR. Etap ten składał się z 2 części. Najpierw Przygotowanie pytań na przygotowane zadanie i późniejsza prezentacja pytań podczas grupowego badania potrzeb na jednym z kierowników. Kolejna część to przedstawienie oferty na podstawie zebranych informacji (nie dotyczy usług operatora) oraz pokonywanie obiekcji. 4. Następnie szanowna komisja udaje się do pokoju obok na naradę. Po której zaprasza po kolei kandydatów i informuje czy przechodzą do kolejnego etapu którym jest rozmowa w "4 oczy" z kierownikami. 5. Nie wiem czy ten element jest w każdym przypadku ale ja np przed rozmowa f2f dostałem zadanie w którym miałem 10 min na przygotowanie rozmowy handlowej oraz pomysłów na sytuację kiedy koniec miesiąca za 10 dni a do realizacji planu sporo brakuje i jak szybko nadrobić oraz pomysł na długofalowe wsparcie sprzedaży. 6.Po realizacji w/w jest rozmowa z cała komisją nt naszych wymogów finansowych, czego oczekujemy od pracodawcy , co nas motywuje itd CV prześwietlają bardzo szczegółowo, dużo notują, pytają o wszystko, pytania jak na standardowych rozmowach. Po zakończeniu rozmowy pani z HR informuje, że w ciągu 2 tygodni dadzą znać czy tak czy nie. I tu chyba w tym momencie już wiedziałem, że się nie dostałem. 7. Kolejnym etapem miał być dzień testowy w salonie i rozmowa z kierownikiem któremu będziemy podlegać. Niestety nikt nie raczył zadzwonić ani w ciągu 2 tygodni ani w ciągu miesiąca...wcale. Nawet nie napisali maila. Kompletnie nic. Taka poważna firma a się zachowuje jak rozpieszczone dziecko. Wypadało by poinformować choćby mailowo, że dziękują za poświęcony czas czy coś ale nie dostaliśmy się do kolejnego etapu. Sami wymagają informacji zwrotnych a ich to już nie obowiązuje. Ogólna atmosfera całego procesu nawet spoko. Czas trwania procesu rekrutacji długi. Szczególnie wizyta w siedzibie firmy-pól dnia wyjęte z życia. Jeśli chcesz się dostać komunikacją miejską to jakaś masakra. Spacerek fajny jak pogoda ok. Od przystanku mamy jakieś 2 km pieszo. Niby proponują dojazd darmowym pracowniczym autobusem tylko, że te autobusy wcale się nie zgrywają z godzinami rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji. Pojedziesz rano to czekasz ponad godzinę na rozmowę... To już lepszy spacerek te 2 km. Co do samych warunków zatrudnienia nic nie wiesz aż do momentu w którym chcą Cię zatrudnić-chyba że masz jakieś info od obecnych pracowników. Na koniec dostajesz pakiet gadżetów na pamiątkę i żeby ich za darmo pewnie reklamować ;) Ktoś powie, nie dostał się to smaruje po firmie. Tak nie jest. Chciałbym chociaż znać powód czemu nie zostałem przyjęty, czy za dużo chciałem zarabiać, czy nie byli w stanie zaoferować mi rozwoju, awansu w firmie... a może moje wieloletnie doświadczenie w branży to za mało? Po co mi takie info? Żeby na przyszłość nie popełniać takich samych błędów. PS. Mają zaje***ste krówki :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Przez cały dzień, mimo zapewnienia o kontakcie telefonicznym nikt nie zadzwonił. Brak profesjonalności i ignorancja klienta.
Jeśli ktoś chce przenieść numer do Inea to po tym co nastąpiło w moim przypadku będę odradzał. Numery przeniesione od innego operatora miały być aktywowane w sobotę co nie nastąpiło. Pozostał mi tylko kontakt z infolinią przez internet bo numery zostały już wyłączone. Tam informowano mnie, że aktywacja trwa do 24h i tak dzisiaj mamy poniedziałek i numery nadal nie zostały aktywowane. W informacji uzyskanej za pośrednictwem komunikatora poinformowano mnie, że wystąpił błąd systemowy i usunięcie tego może potrwać do 2 dni. Obecnie z uwagi na takie podejście do klienta zostałem pozbawiony kontaktu z kimkolwiek i nie wiadomo na jak długo, bo z 2 dni może jeszcze się przedłużyć. Przeniesienie numerów do tego operatora było największym błędem z mojej strony. Mając u tego operatora internet z którym nie było problemu myślałem że tu też tak będzie, ale się myliłem. Jak komuś nie zależy na czasie to może czekać kilka dni za przeniesieniem numeru, ale przy zawieraniu umowy nikt o tym nie wspominał. Jak dla mnie to już nie wybrałbym Inea.
Krzysztof, jest nam niezmiernie przykro z powodu opóźnień w realizacji zleconych przez Ciebie przeniesień do sieci INEA. Zapewniamy, że nie jest to standard naszych działań, a wnioskując po przytoczonych przez Ciebie informacjach wystąpiły problemy techniczne, na które niestety nie mamy wpływu. Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację oraz zrekompensować Ci przykrą dla Ciebie sytuację. Proszę skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej bądź za pośrednictwem dostępnych form kontaktu (Livechat/Formularz kontaktowy) ze wskazaniem danych umożliwiających identyfikację umowy. Wiemy, że nie wywarliśmy dobrego wrażenia, za co niezmiernie przepraszamy.
Porażka, korpo, nie polecam. Usługi które oferują na poziomie lat 80-tych ubiegłego wieku. Pomimo światłowodu 1 GB za 250 złotych, nie można oglądać TV. Awaria zgłaszam ponad 5 razy, problem nie rozwiązany. Nigdy więcej współpracy. Nie pisze komentarza jako konkurencja.
Adam, zależy nam na wyjaśnieniu sprawy, jednak mamy za mało szczegółów aby ocenić sytuację. Proszę skontaktuj się z nami ponownie za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego po zalogowaniu w aplikacji INEA bądź serwisie Moja INEA. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą zwrotnie w celu usunięcia awarii.
Witam. Nie mogę znaleźć maila aby do Was napisać.Jestem Waszym klientem nr.abonenta 674733 i mam tylko 4 programy telewizyjne więc nie wiem czy mam płacić abonament bo to za mało kanałów aby przelewać Was taką kwotę pieniędzy.
Dziękujemy za wiadomość, jeśli chciałbyś zgłosić usterkę prosimy o kontakt z naszym konsultantem za pośrednictwem Infolinii obsługowej pod nr tel. 61 222 22 22 oraz za pośrednictwem Livechat dostępnego na naszej stronie www.inea.pl bądź aplikacji INEA.
Siadaj Paweł i dzwoń, średnio stracisz godzinkę na połączenie z konsultantem który i tak nie naprawi, ale co tam, masz przecież duzo wolnych takich "godzinek"
Witam, na wstępie powiem tylko, że nie mam większych zastrzeżeń do produktu. Są uchybienia ale w moim przypadku rzadkość. Uwagi mam niestety do poziomu jaki prezentują pracownicy firmy. Ciekawi mnie fakt, że jeśli zgłaszam problem, reklamację to jak to jest możliwe że nikt nie odpowiada, a po jakimś czasie znika informacja o reklamacji, tak jakby jej w ogóle nie było. Poziom osób na pierwszej linii żenujący. Nauczeni sprzedawać, tutaj wszystko od ręki, jak problem to najlepiej nie pisz, nie dzwoń. Z powodu braku możliwości dodzwonienia się do usług serwisowych napisałem reklamację, minął miesiąc nikt nie odpowiedział. Podczas rozmowy telefonicznej, wyrażę się kolokwialnie, chamski telemarketer wmawiał mi że nic nie może i klepał cały czas ten samą regułkę po czym chciał kończyć rozmowę bo uznał, że nie ma sensu. Notorycznie przerywał, gdy zwracałem uwagę, że to nie kulturalne, dalej klepał regułki. Zalecam, aby każda osoba, która zdecyduje się płacić temu operatorowi, zastanowiła się najpierw nad konsekwencjami. Oczywiście sprzedaż swoich produktów jest na wysokim poziomie, ale pozostały kontakt to już żenada i torpedowanie komunikatem, zapłać, tu możesz zapłacić i temu podobne. Jak chcesz coś zmienić to PŁACZ I PŁAĆ . W moim przypadku poradziłem sobie sam, nie było łatwo ale się udało, mamy coraz lepsze technologie, ale moja opinia o INEI jest już tragiczna.......a potrzeba była naprawdę niewielka, cóż nie chcieli wyjść naprzeciw. Efekt wszyscy moi znajomi znają mój problem, śmieją się ponieważ jest błachy, odbiór operatora mja jednak przeze mnie nakreślony. pozdrawiam wszystkich szukających opinii i szczerze odradzam, Dla Inei nie jesteśmy partnerami.
Twoja opinia jest dla nas niezmiernie ważna, zaś opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna mieć miejsca. Staramy się odpowiadać na sprawy klientów w najkrótszym możliwym terminie, przy dużej ilości spraw przychodzących, czas oczekiwania na kontakt z naszej strony może jednak ulec wydłużeniu. Zapewniamy również, że żadne ze zgłoszeń naszych klientów nie znikają. Brak widoczności przedłożonych zgłoszeń na kontach użytkowników, to przejściowe problemy wynikające z wdrażanych przez nas zmian w aplikacji, za które serdecznie przepraszamy, pracujemy nad szybkim powrotem wszystkich funkcji w aplikacji. Z poziomu administratora zgłoszenia są dla nas widoczne, także jeśli, którakolwiek ze zgłoszonych przez Ciebie spraw nie uzyskała odpowiedzi, na pewno niebawem powrócimy z informacją zwrotną. W kwestiach dotyczących standardu obsługi klienta, podejmujemy cykliczne działania zwiększające satysfakcję klientów jak również wsłuchujemy się w ich opinię, podejmując działania naprawcze we wskazanych do zmiany obszarach. Dlatego dziękujemy za Twoją opinię, jednocześnie zapewniamy, że nie pozostanie ona nam obojętna.
TO NIE HEJT, to opinia. INEA Swiatlowod 1Gb/sec. Ten internet to jakiś dramat, ciągły brak dostępu, poprzedni brak internetu 11/11 przez 3 dni !!! Obecnie nie ma internetu od dnia wczorajszego. Zero kontaktu z infolinia, która albo jest “przepełniona” i należy czekać od 30min w gore, albo wartość się zwiększa, generalnie nie chcą abyś się z nimi skontaktował. Z rana jak dzwonisz to rozmawiasz z BOTEM ALEXEM, który w niczym ci nie pomoże, bowiem jest scryptem ._. Zamówiłem rozmowę w sprawie podpisania nowej umowy … zadzwonili po dokładnie 3 minutach. Łącznie zadzwonili 5 razy. To jawne jaja. Obrzydliwe jest to ze takie firmy jak INEA działają na rynku, usuwają wszelkie negatywne wpisy, wybielają się na każdym kroku, maskują swoje awarie, zapewniają ze każdy klient jest dla nich ważny, a tak na prawdę liczą eis tylko pieniądze – nowi klienci. Nie ma żadnego wytłumaczenia na zagrywki tego typu. Próbowałem być wyrozumiały, jednak zawodzą na każdej linii i zachowują się jak nasi politycy ‘to wina wszystkich innych, nie nasza”. Nie ma żadnych rekompensat za te ciągłe awarie na terenie Poznania. Nie ma miejsca w internecie, gdzie można by się z nimi skontaktować, na FB i innych ich mediach nie odpowiadają. Firma widmo i jedna wielka ściema. Odpowiadają tylko kiedy się o nich negatywnie wspomni. Odradzam zawierania intratnych umów z tym wytworem złodziejstwa i lekceważenia klientów.
Cześć, na wstępie chcielibyśmy podziękować za wyrażoną opinię, która jest dla nas niezmiernie ważna. INEA udostępnia klientom kilka form kontaktu w tym: infolinia, Livechat, formularz kontaktowy, list czy mail. Zgodzimy się z opinią, że próba kontaktu telefonicznego w czasie zaistnienia awarii może być utrudniona, a czas oczekiwania może ulec wydłużeniu. Jest to naturalna sytuacja, w której większa ilość użytkowników dąży do zgłoszenia występujących u nich problemów, a w konsekwencji usunięcia awarii. Zapewniamy jednak, że zgłoszenia oraz opinie nie są usuwane. Są one dla nas cennym źródłem informacji zwrotnej oraz stanowią podstawę zmian zachodzących w naszej firmie. Ponadto, zgodnie z treścią Regulaminu, za każdy dzień, w którym wystąpiła awaria, przysługuje uprawnienie do żądania zwrotu 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej. Zapewniamy, że rekompensaty za czas niedostępności usług są akceptowane i przyznawane wnioskującym o nie klientom. Chcielibyśmy również wyjaśnić, że z równym zaangażowaniem podchodzimy do obecnych klientów naszej firmy, jak i nowych, potencjalnych abonentów. Działania sprzedażowe są dla nas na równi z dbałością o proces obsługi zapytań czy awarii już aktywnych abonentów.
Firma ogólnie dba o pracowników. Tak twierdzą. Dlatego nawet jak masz awarię i nie masz internetu to o godzinie 18.00 do nikogo się nie dodzwonisz z tą awarią. Usługa całodobowa ale jak działa, Jak nie działa to...komuna. Spróbujcie sie dodzwonić do jakiegoś punktu obsługi. Stacjonarnych nikt nie odbiera a w komórkowych włącza się informacja o pełnej skrzynce ... i tyle. Nie polecam. Jeden wielki CHAOS.
Przepraszamy za długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Na bieżąco podejmujemy działania zmierzające do usprawniania obsługi i skrócenia czasu oczekiwania na połączenie. Do dyspozycji oddaliśmy również usługę LiveChat, za pośrednictwem której całodobowo można zgłosić awarię i uzyskać niezbędne wsparcie ze strony naszych pracowników. Livechat dostępny jest na naszej stronie www.inea.pl, również dla urządzeń mobilnych. Zachęcamy do skorzystania z tej formy kontaktu w przypadku długiego oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii obsługowej lub nawet zamiast kontaktu telefonicznego.