INEA SA

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o INEA SA

JA

Zatrudniłam się w tej firmie mniej niż pół roku temu i.... i jestem bardzo wdzięczna za tę pracę. Mam cudownych ludzi w zespole, pomocnych, przyjaznych, odpowiedniego człowieka na stanowisku kierowniczym. Jeśli chodzi o zarobki - jest ciężko, jest dużo pracy, ale finalnie jest to bardzo opłacalne. Póki co INEA jest najlepszą firmą do jakiejkolwiek trafiłam.

3
Mat Nowy wpis
Kandydat

Na stronie firmowej czytamy: "PEŁEN FEEDBACK Niezależnie od wyniki procesu rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną po spotkaniu". Jest to wierutne kłamstwo i odrzuceni kandydaci po prostu są olewani i traktowani jak powietrze. No cóż, jakość HR taka sama, jak usług...

Pytanie Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry! Czy rekrutacja na stanowisko Koordynatora Projektu jeszcze trwa? Jakie narzędzia pracy otrzymuje pracownik na tym stanowisku?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! Bardzo cieszy nas Twoje zainteresowanie stanowiskiem w naszej organizacji :) Rekrutacja jest aktualna, gdyż szukamy 2 osób w woj. lubelskim oraz jednej w wielkopolskim - w obu przypadkach są to nowe wakaty do wzmocnienia zespołu. Pracujemy w dużej części zdalnie, chyba, że ktoś preferuje dojazdy do biura. Sporadycznie (częściej w przypadku Lubelszczyzny) mogą pojawić się wyjazdy w teren. Na takie wizyty przewidziany jest samochód służbowy (pulowy). Każdy pracownik, niezależnie od stanowiska otrzymuje od nas laptop, dodatkowy monitor oraz telefon służbowy. W ramach pracy u nas, pracownicy mogą również korzystać z Internetu pracowniczego za 0 zł - stacjonarnego lub w przypadku osób będących poza siecią INEA, z mobilnego LTE.

Bubble
Kandydat

Również potwierdzę to co jest napisane niżej - pomimo deklaracji o informacji zwrotnej w ciągu dwóch tygodni, kompletna cisza. Firma nie wróciła z odpowiedzią, co uważam za kompletnie nieprofesjonalne i lekceważące w stosunku do osób biorących udział w rozmowie, które być może uzależniają swoje plany od takiej odpowiedzi.

Nowy wpis

Pracodawca

@Bubble

Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Standard prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych zakłada informację zwrotną do każdej osoby, która odbyła z nami rozmowę rekrutacyjną. Staramy się być w kontakcie z kandydatami i przekazywać im pełny feedback po spotkaniu niezależnie od decyzji. Zdarza się, że osoby, do których dzwonimy nie odbierają od nas telefonu - wówczas informację z uzasadnieniem wysyłamy drogą mailową. Jeżeli rekruter do Ciebie nie zadzwonił ani też nie masz od niego wiadomości w skrzynce mailowej (wysłanej poprzez system eRecruiter) to chcielibyśmy to zweryfikować. W związku z tym, prosimy o wiadomość bezpośrednio do nas na adres rekrutacja@inea.com.pl i szersze informacje.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa INEA S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

nieistotne
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja niby sympatyczna, ale ostatecznie - odezwiemy się MAKS za 2 tygodnie, na pewno wcześniej nawet. Mija półtora miesiąca i cisza. Moim zdaniem to jest brak szacunku do kandydatów, którzy poświęcają swój czas i czekają, nie wiedzą nawet, co robić - czekać czy nie, szukać dalej czy nie? Jest to nieprofesjonalne i pokazuje, z jaką ignorancją traktuje się ludzi. Czasem się może zdarzyć, ok, ale zauważyłem, że w internecie ludzie o tym piszą w kontekście rozmów w Inei - firma nagminnie ignoruje kandydatów.

Pytania

.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Zgłoszeniec
Kandydat

Brak informacji zwrotnej i zlew na kandydata. W tak profesjonalnej firmie za jaką się uważacie, to nie powinno mieć miejsca. Nie polecam

Pracodawca

@Zgłoszeniec

Cześć! Dziękujemy za Twoją opinię, każda bowiem informacja zwrotna jest dla nas cenna. W ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych do naszej organizacji, obiecujemy każdej osobie podczas spotkania, że wrócimy z odpowiedzią. Opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna zatem mieć miejsca i chcielibyśmy wyjaśnić, co spowodowało brak informacji od rekrutera. W związku z tym, prosimy o wiadomość bezpośrednio do nas na adres rekrutacja@inea.com.pl i szersze informacje, byśmy mogli Twoją sprawę zweryfikować.

kandydat
Kandydat

Odbyłem zdalną rozmowę w której rekruter gwarantował, że na 100% odezwie się niezależnie od decyzji, jednocześnie okazując wdzięczność, że pojawiłem się na rozmowie. Tak, tak ja w przeciwieństwie do Ciebie jestem człowiekiem słownym. Rekruter rzecz jasna się nie odezwał więc jego rzetelność mówi sama za siebie. Jeżeli chodzi o warunki pracy to są śmieszne, każą płacić za sprzęt do pracy(komputer) 200zł miesięcznie, nie mówiąc już o stawkach prowizyjnych gdzie ustalone progi są niemal niemożliwe do osiągniecia i rekruter sam mi to przyznał. Krótko mówiąc zmarnowana godzina czasu przez firmę INEA. (usunięte przez administratora) i kilometr mułu, nie polecam.

Pracodawca

@kandydat

Cześć! Przykro nam, że Twoje wrażenia po spotkaniu z nami nie są pozytywne :( Opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna mieć miejsca i przyznamy, że jest ona dla nas zaskakująca. Pracownicy zatrudnieni w INEA otrzymują od nas cały sprzęt, o czym informujemy podczas rozmowy. W obecnej sytuacji pandemii oraz w związku z zatrudnianiem osób z różnych części kraju, wysyłamy narzędzia pracy kurierem na wskazany adres. Nasi pracownicy nie korzystają z własnych urządzeń do pracy, gdyż mocno dbamy o wszelkie dane firmowe. Jeżeli nie otrzymałeś informacji zwrotnej po rozmowie, chcielibyśmy zweryfikować z czego to wynika - nasz standard zakłada przekazanie informacji zwrotnej po spotkaniu rekrutacyjnym każdemu, niezależnie od wyniku rekrutacji. Tym bardziej cenne będzie dla nas doprecyzowanie sytuacji w wiadomości prywatnej, zapraszamy do kontaktu: rekrutacja@inea.com.pl

Zmotywowany
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się zarobki aplikanta radcowskiego? Czy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej jest sprawdzana znajomość języka angielskiego prawniczego?

Pracodawca

@Zmotywowany

Cześć! Język angielski jest potrzebny na stanowisku i weryfikowany jest podczas rozmowy kilkoma pytaniami w tym języku. W odniesieniu do pytania o zarobki, nie mamy możliwości przedstawienia stawki - wysokość wynagrodzenia, które proponujemy pracownikom zależy od wielu czynników. Możemy za to wskazać, że w przypadku tego stanowiska na wynagrodzenie składa się poza podstawą - premia miesięczna. System premiowy działa tak, by doceniać u każdego realizację postawionych celów, przy czym, dodatkowo nagradzamy osoby bardziej efektywne i zaangażowane w wykonanie swoich zadań :)

Pytanie
 Pytanie

Czy INEA S.A. zatrudnia studentów?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! Nie zamykamy się na żadnych kandydatów, bo zawsze warto rozmawiać :) Mamy już w swoich strukturach osoby studiujące, zarówno dziennie, jak i zaocznie. Aktualnie we wszystkich procesach rekrutacyjnych poszukujemy kandydatów dostępnych w pełnym wymiarze godzin. Istnieje jednak możliwość elastycznego podejścia do grafiku, jeżeli ktoś potrzebuje kilku godzin w tygodniu, by włączyć się na zajęcia na uczelni. Szczegółowo omawiamy temat podczas rozmów rekrutacyjnych.

Jason
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Mam dwa pytania do Państwa. 1) Czy praca na stanowisku Customer Care Specialist jest pracą w 100% zdalną? Czy zdalną tylko w czasach "pandemii" i w przyszłości będzie konieczna praca w biurze? Będę bardzo wdzięczny za informację, Państwa odpowiedź z pewnością przyda się wielu kandydatom z dalszych rejonów Polski. 2) Praca również odbywa się w weekendy. Ile to mniej więcej weekendów w miesiącu? 1-2 weekendy? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie! :)

Pracodawca

@Jason

Cześć :) super, że pytasz - aktualnie mamy możliwość pracować zdalnie w 100% i sprawdza się to nam bardzo dobrze. Nie wiemy jeszcze, jak będzie wyglądać przyszłość. Widząc efektywność pracy zdalnej, jest duże prawdopodobieństwo, że tę opcję pozostawimy naszym pracownikom. Konkretne rozwiązanie będziemy jednak tworzyć dopiero za jakiś czas, gdy sytuacja pandemiczna zacznie się klarować. Warto tu wspomnieć, że są zespoły w naszej organizacji, w których pracują osoby z różnych części kraju, jak też i takie, gdzie osoby z okolic Poznania świadczą wsparcie dla innych regionów kraju. Odpowiadając na Twoje drugie pytanie. Praca w weekendy zazwyczaj dotyczy 2-4 dni w miesiącu, przy czym rzadko trafiają się faktycznie 4 dni. Grafik ustalany jest z pracownikami, staramy się zawsze być elastyczni, by nasi pracownicy mogli pogodzić pracę np. z nauką.

Jason
Kandydat
@INEA SA

Serdecznie dziękuję Wam za odpowiedź, w pełni wyczerpującą i profesjonalną :)

Ania
Kandydat
 Pytanie
@INEA SA

Ja kiedyś myślałam aplikować na to stanowisko (Customer Care Specialist) - czy dalej Państwo kogoś poszukują do tej pracy?

Pracodawca

@Ania

Cześć! Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Gorąco zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i zakładkę "Kariera" - znajdują się tam wszystkie aktualnie prowadzone procesy rekrutacyjne. Niewykluczone, że niedługo może pojawić się nowa rekrutacja na to lub inne interesujące Cię stanowisko :)

Grzegorz
Pracownik
@Jason

Od czego zacząć. Niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego na temat firmy. Pierwsze 3 miesiące pracy to partyzantka. Brak wdrożenia. Wyjaśnienia procesów. Każdy ma pretensje o to, że śmiesz o coś prosić. Później jest tylko gorzej. Pracując kilka lat nie masz co liczyć na podwyżkę. Pójdziesz i poprosić równać się może ze złożeniem wypowiedzenia. Nigdy na nic nie zasłużysz. Zawsze pretensje. Ty powinieneś móc zrobić wszystko. Nie ma mowy, że czegoś się nie da ponieważ firma nie daje takiej możliwości. Na każdym etapie dostajesz błędne instrukcje co skutkuje późniejszymi błędami. Nie ma czegoś takiego jak integracja. Ludzie się nie znają. Firma bardzo pilnuje by nie można było ze sobą swobodnie rozmawiać. Przystaniesz przy kimś na chwile i już jesteś na celowniku przełożonego. Atmosfera jest bardzo zła. Podejmuje się działania naprawcze komunikacji, które są wymierzone w pracowników . Szefostwo nie widzi błędów w swoich działaniach. Na nieszczęście pracowników, którzy tam jeszcze zostali dodam, że firma kombinuje jak jeszcze "umilić" im życie. Wyznaczać ile i kiedy, a najlepiej z kim. Co do płac. Proszę nie spodziewać się kokosów. W porównaniu do innych firm płaci średnio. Mamuty, które pracują w firmie od x lat często zarabiają tyle co nowy. Ten komentarz zostanie zaraz prawdopodobnie skasowany bo nie zgadza się z oficjalną linią firmy .

Pracodawca

@Grzegorz

Cześć! Nasi pracownicy wyraźnie podkreślają, że jednym z naszych największych atutów jako pracodawcy, jest atmosfera w pracy. Wskazują na to nie tylko rozmowy przeprowadzane z nimi w organizacji, ale również przeprowadzone ostatnie badanie zaangażowania. Przykro nam, że organizacja nie spełniła Twoich oczekiwań. Jako zespół HR czujemy się w obowiązku pochylić się bardziej nad sytuacją, która Cię spotkała. Potrzebujemy do tego więcej szczegółów, stąd prośba o kontakt z nami i szerszy opis sytuacji na rekrutacja@inea.com.pl

Sid
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy realnym jest wynagrodzenie na poziomie 3,5 tys. na rękę na stanowisku BACK OFFICE SPECIALIST? Czy taka osoba będzie rekrutowana zdalnie? Czy od pierwszych dni będzie można pracować zdalnie? Z góry dzięki za informacje

Pracodawca

@Sid

Cześć, super, że interesujesz się możliwością współpracy z INEA ;) dziękujemy za zadane pytania - chętnie podzielimy się informacjami o tym, jak wygląda obecnie nasza praca. Nasza organizacja bardzo dobrze odnalazła się w pracy zdalnej i obecnie tam, gdzie to tylko możliwe pracujemy w trybie home office. Pracownicy, którzy tego potrzebują, mogą przyjeżdżać do biura - wszystko oczywiście jest zorganizowane tak, by zapewnić im możliwie maksymalne bezpieczeństwo. Każdorazowo proces rekrutacji i zatrudnienia odbywa się całkowicie bez konieczności pojawiania się w naszej siedzibie. Jesteśmy także przygotowani, by wdrożenie nowych pracowników od pierwszych dni pracy przebiegało zdalnie (wyjątkiem są tylko zespoły, które ze względu na specyfikę pracy nie mogą odbywać jej zdalnie). W odniesieniu do pytania o zarobki, nie mamy możliwości przedstawienia stawki - wysokość wynagrodzenia, które proponujemy pracownikom zależy od wielu czynników. Możemy za to wskazać, że w przypadku tego stanowiska na wynagrodzenie składa się podstawa oraz premie miesięczne. System premiowy działa tak, by doceniać u każdego realizację postawionych celów, przy czym, dodatkowo nagradzamy osoby bardziej efektywne i zaangażowane w wykonanie swoich zadań :)

SID
Pracownik
@Sid

Tak otrzymasz taką kwote ale brutto - Pozdrawiam

Ewelina
Kandydat
 Pytanie

Czy rekrutacja na back office specialist jeszcze trwa? Przyznam sie, że wysłałam zgloszenie i jestem ciekawa czy mam szanse.

Pracodawca

@Ewelina

Cześć! Cieszy nas, że zaaplikowałaś Ewelina :) Rekrutacja jeszcze trwa, więc prośba o cierpliwość. Gdy proces ulega zakończeniu lub aplikacja kandydata nie wpisuje się w poszukiwany profil - wysyłamy taką informację drogą mailową.

Pytanie
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w INEA S.A.?

Pracodawca

@Pytanie

Język angielski weryfikujemy tylko, jeżeli język ten jest faktycznie wykorzystywany na danym stanowisku :) Wówczas sprawdzamy go głównie pod kątem tego konkretnego stanowiska.

David
Kandydat
 Pytanie

Back Office Specialist -Czy bez większego doświadczenia warto kandydować na to stanowisko? Posiadam doświadczenie w branży energetycznej.

Pracodawca

@David

Super, że zainteresowałeś się możliwością pracy w naszym gronie, David :) odpowiadając na Twoje pytanie - zawsze warto dać sobie szansę! Każda rekrutacja, nawet na takie samo stanowisko, jest inna - to, kogo szukamy zależy od wielu czynników i niekiedy większą uwagę będziemy zwracać na pewne umiejętności, a kolejnym razem na inne. Do każdego kandydata też podchodzimy indywidualnie i może się okazać, że ostatecznie czynnikiem decydującym o zaproponowaniu współpracy nie będzie doświadczenie zawodowe, a coś innego, co bardzo przyda się w pracy danego zespołu.

Ciekawy
 Pytanie

Czy w firmie INEA pracuje się tylko w dni robocze, czy w weekendy i święta również?

Pracodawca

@Ciekawy

Cześć! Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo wszystko zależy od konkretnego działu ;) wiele zespołów pracuje w dni robocze w elastycznych godzinach, część na przykład pracuje według ustalanych z pracownikami harmonogramów, ale są także działy, których wsparcie potrzebne jest przez całą dobę przez cały rok. Pytanie może zatem, jaki rodzaj pracy czy dział jest w zasięgu Twojego zainteresowania? :)

Ciekawy
@INEA S.A.

Myślałem o telefonicznej i mailowej obsłudze klienta.

Pracodawca

@Ciekawy

W tym przypadku, działy wspierające naszych klientów pracują w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli (także w święta), ustalając harmonogramy wcześniej z pracownikami. Godziny pracy mogą występować w ciągu dnia, ale zdarzają się także godziny nocne.

Adam
Klient
@INEA S.A.

Jakie to działy bo napewno to nie dział ww którym można zgłosić usterkę. podajcie inny nr tel.niz 612222222

poznaniak 70
Klient
@Adam

Dokładnie. Jak coś się sypie to klient zostaje sam ze sobą.

Mad
Klient

Czytając zamieszczone tutaj opinie pracowników zrozumiałem dlaczego nadal nie mam podłączonego światłowodu... Rozmawiałem z infolinią om 30 razy a tylko 1 raz trafiłem na życzliwą dobrą osobę, która nawet oddzwoniła. Pozostałe 29 połączeń to bujdy, ściema ma maxa. Każdy opowiada inną bajkę w odpowiedzi na pytanie dlzczego jeszcze nie zainstalowali światłowodu. Działalność tej firmy można określić tylko słowami: bałagan,(usunięte przez administratora)niedoinformowanie, nieżyczliwość. Mam teraz kiepski interne LTE ponieważ mieszkam przy ulicy na której inea nie położyła kabla (chociaż na wszystkich sąsiadujących to zrobili). W ten sposób inea wykluczyła cyfrowo kilka domów - a reklamuje się że "przeciwdziała wykluczeniu cyfrowemu" - a takie właśnie tworzy. Żaden inny operator nie założy nam kabla skoro całe osiedle bez tej jednej ulicyjest we władaniu tej oszukańczej firmy. Pozdrawiam nieszczęsnych pracowników tej firmy.

Pracodawca

@Mad

Dzień dobry. Jako firma świadcząca usługi telekomunikacyjne dokładamy wszelkich starań, by podłączyć jak największą ilość adresów pod nasze usługi i aby jak najwięcej użytkowników mogło cieszyć się z dostępu do infrastruktury światłowodowej. Niestety - nie zawsze jednak mamy możliwości techniczne, by świadczyć usługi na danym adresie. Plany inwestycyjne są zależne od wielu czynników i mając na uwadze jak bardzo chcielibyśmy - nie zawsze mamy na to wpływ. Stale rozbudowujemy naszą infrastrukturę i poszerzamy jej horyzonty, dlatego wierzmy, że w niedalekiej przyszłości uda nam się podłączyć wszystkich zainteresowanych naszymi usługami, a tym samym będziemy mogli również i Ciebie zaprosić do grona naszych klientów. Na ten moment chcielibyśmy zachęcić także do odwiedzenia strony getfibre.pl i zapisanie się do newslettera – w momencie, gdy taka możliwość techniczna będzie na Twoim adresie – poinformujemy Cię.

???
Kandydat
 Pytanie

Oferta dla kierowcy firmowego jest jeszcze aktualna?

Pracodawca

@???

Cześć! Tak, na dzień dzisiejszy proces rekrutacyjny jest jeszcze w toku. Zachęcamy jednak do nie czekania i aplikowania, gdyż spotkania już się odbywają i możliwe, że niedługo zakończymy poszukiwania :)

Dick
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, firma poszukuje kierowcy firmowego, czy ta oferta opiera się na umowie zleceniu?

Pracodawca

@Dick

Cześć! Tak, stanowisko to opiera się na umowie zlecenia. Zachęcamy do aplikowania - rekrutacja jest w trakcie.

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jakie jest wynagrodzenie na stanowisku BACK OFFICE SPECIALIST?

Pracodawca

@kandydat

Cześć! Super, że zainteresowało Cię stanowisko w naszej firmie ;) Na wynagrodzenie w tym przypadku składa się podstawa i premie miesięczne za realizację postawionych celów. Nie publikujemy szczegółowych informacji o podstawie wynagrodzenia, gdyż jej wysokość zależy od kilku elementów m.in. posiadanego doświadczenia u kandydata, perspektywy wykorzystania posiadanych kompetencji czy dostępnego budżetu.

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w INEA S.A.?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! Miło nam, że interesuje Cię możliwość pracy w naszej organizacji :) Odnosząc się do Twojego pytania, wszystko zależy od stanowiska i aktualnych potrzeb. W ogłoszeniach, które publikujemy na naszej stronie "Kariera" https://www.inea.pl/kariera/dolacz-do-nas zamieszczamy jak najszersze informacje, jakich umiejętności poszukujemy na danym stanowisku. Od czasu do czasu szukamy osób na stanowiska stażowe, gdzie doświadczenie nie jest głównym kryterium. Zdarzają się też takie opcje, gdzie główny nacisk kładziemy na kompetencje miękkie, zainteresowania oraz potencjał kandydata, a nie samo doświadczenie zawodowe. Zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń, a jeżeli pojawi się coś, co Cię zainteresuje - śmiało aplikuj ;)

były_pracownik

Z perspektywy dwóch lat od zakończenia współpracy stwierdzam że inea to naprawdę bardzo ale to naprawdę bardzo słaba firma jeżeli szukasz pracy w szeroko pojętym IT. Zmiana Inei na inne poznańskie korporację lub na jakiś softwarehouse to olbrzymi przeskok z poziomu bardzo słabych zarobków, słabej lokalizacji, praktycznie zerowych rozrywek kierowanych do pracowników na dobre zarobki w miejscach, gdzie pracownicy często się integrują na eventach organizowanych przez pracodawce. Na ten moment bycie pracownikiem INEI to lekki wstyd.

Pracodawca

@były_pracownik

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że Twoja opinia o współpracy z INEA nie jest zbyt pozytywna. Jako organizacja nastawiona na rozwój, dokładamy wszelkich starań, by nie stać w miejscu i tym bardziej pomocne są dla nas opinie naszych pracowników. Dajemy różne możliwości, by mogli podzielić się z nami swoimi pomysłami czy potrzebami. Opinie byłych pracowników również traktujemy jako bardzo cenne :) Co do samej specyfiki pracy, w którymkolwiek zespole, na etapie rekrutacji wraz z przyszłym przełożonym jasno i obszernie opowiadamy o zadaniach i celach, z którymi zetknie się przyszły pracownik, odpowiadamy na wszystkie pytania. Same spotkania odbywają się w naszej siedzibie tak, aby każdy mógł zapoznać się dokładnie z jej lokalizacją i dojazdem. W kontekście wydarzeń, organizujemy eventy i konkursy dla naszych pracowników, w których chętnie biorą udział, o czym świadczą relacje zamieszczane w social media. Zachęcamy do śledzenia naszego Instagrama ;)

były_pracownik
@INEA S.A.

Gdyby tak było to moja ocena byłaby inna. Temat rozwoju nie istnieje rozumianego jako: szkolenia, kursy itp. W trakcie mojej pracy nikt z mojego zespołu nie był na żadnym. Lokalizacja faktycznie wiadomo przez pracą ale jakość parkingu dla pracowników jest dramatyczny. Eventy to konferencja raz w roku i tyle - reszta to wyjścia dziewczyn z marketingu na targi i inne akcje gdzie można się promować, wyjść zespołu zero, nawet wigilii brak.

Pracodawca

@były_pracownik

Szkolenia realizowane są w ramach centralnego budżetu po analizie potrzeb dokonywanej razem z dyrektorem każdego obszaru. Ponadto, jest też możliwa realizacja ścieżki kariery – w ramach gotowych bądź indywidualnych ścieżek (w zależności od obszaru organizacji) i w ramach tego pracownicy, którzy są chętni mogą brać udział w rozmaitych działaniach rozwojowych, które pomagają w osiąganiu założonych celów.

Monia
Były pracownik
@były_pracownik

W tym roku naawet konferencji nie było, a w latach ubiegłych zapraszani byli tylko wybrańcy

Pracodawca

@Monia

Droga Moniu, niestety trudno nam do końca zgodzić się z Twoją wypowiedzią. Faktycznie, w tym roku nie organizowaliśmy żadnego większego wydarzenia, ale biorąc pod uwagę fakt działań, jakie podejmujemy w celu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa naszym pracownikom w okresie pandemii, byłoby to nierozsądne i niespójne. Staramy się dlatego realizować aktywności online, angażując w część z nich także osoby z Kadry Zarządzającej. Jakiś czas temu miała miejsce konferencja przygotowana dla całej naszej organizacji, która spotkała się z pozytywnym odbiorem ze strony naszych pracowników, co nas bardzo cieszy. Wcześniej nie organizowaliśmy na tę skalę tego typu wydarzenia, w związku z czym nie możemy zgodzić się z Twoim przypuszczeniem.

Zostaw merytoryczną opinię o INEA SA - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej