Opinie o INEA sp. z o. o.
witam wszystkich. Na portalu pracuj.pl pojawiła się oferta pracy na stanowsiko specjalista ds controllingu. Czy ktoś z pracowników mółby przybliżyć temacik? w sensie czy warto finansowo, jak atmosfera w dziale, czy zgrany i otwarty zespół na nowych ludzi? możliwości awansu, rozwoju? czy oferta pracy jest wynikiem powiększenia działu czy też wynikiem "ucieczki pracownika"???? jestem spoza Poznania, więc tu w grę wchodzi przewaga pracy zdalnej. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam serdecznie
Rekrutacja jest wynikiem powiększenia zespołu Controllingu w spółce INEA. W całej organizacji stawiamy na współpracę, bazujemy na zaufaniu i transparentności. Nie ma u nas przestrzeni na nudę :). Zapraszamy do złożenia aplikacji i zadania wszelkich nurtujących Cię pytań podczas spotkania rekrutacyjnego.
Średnio jak często trzeba się pojawiać w biurze będąc na stanowisku projektanta lub kierownika projektu? Wysogotowo to odległe miejsce nawet patrząc z perspektywy większości mieszkańców Poznania, nie wspominając o osobach które np. nie mają samochodu.
Jak długo czekaliście na odzew z INEA sp. z o. o.? Oddzwaniają zawsze?
Jedna z najlepszych firm w których dotychczas pracowałam. Świetna atmosfera, pieniądze na czas,możliwość rozwoju oraz awansu.
Są szkolenia wewnętrzne i pomocny lider ,który czuwa nad wszystkim oraz zespół, który również jest bardzo pomocny
Nasi pracownicy chętnie uczestniczą w różnych procesach rekrutacyjnych tylko w ubiegłym roku aż 131 naszych pracowników awansowało wewnątrz organizacji (awanse pionowe i poziome). Dodatkowo posiadamy platformę e-learningową, gdzie znajdują się różnego rodzaju szkolenia dostępne od ręki np. szkolenie z excel'a poziom średniozaawansowany. Ta sama platforma również daje nam dostęp do różnych webinar'ów, które odbyły się np. przed dołączaniem nowego pracownika do organizacji :). Dział szkoleń systematycznie organizuje szkolenia pod nazwą "Rozwojowe środy" o różnej tematyce. Chęć uczestniczenia w szkoleniu warto zgłosić przełożonemu, tak by wspólnie zorganizować na to przestrzeń :)
Rozmowa miała miejsce w listopadzie 2014. 45 minut maglowania przez dwie Panie - jedna z HR, druga to kierowniczka działu sprzedażowego. Niektóre pytania mocno absurdalne - moje ulubione - "co by Pan zrobił, gdyby klient musiał wysłać ważny projekt a firma miałaby taką awarię, która nie byłaby w stanie usunąć". Dzisiaj mogę powiedzieć jedno - jako klient zerwałbym z wami umowę, jak pracownik złożyłbym wypowiedzenie - nie warto współpracować z niekompetentnymi ludźmi. Obiecano mi telefon z informacją jak została rozpatrzona moja kandydatura, którego oczywiście nie było. Innymi słowy - nie spodziewajcie się cudów.
Klasyczne pytanie - o poprzednie doświadczenia zawodowe, pogląd na pozyskiwanie nowych klientów i współpracę, Pani z HR czepia się każdego słówka - powiesz, że wyrabiałeś plany "przeważnie" to zapytają dlaczego "przeważnie a nie zawsze i co było tego powodem" - ot zwyczajne kretynizmy polskich rozmów kwalifikacyjnych :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Na jakie zarobki może liczyć Specjalista ds. Obsługi Klienta? Ogłoszenie wisi teraz na pracuj.pl. I czy jest możliwość pracy całkowicie zdalnej?
Estero cieszymy się, że zauważyłaś nasze świeżo opublikowane ogłoszenie :) W przypadku wskazanego przez Ciebie stanowiska zarobki są przedstawiane podczas spotkania rekrutacyjnego. Pracujemy zdalnie. Do naszego Call Center poszukujemy osób z Poznania lub najbliższej okolicy ze względu na chęć utrzymania przyjaznej atmosfery co często przekłada się na ewentualne wyjścia :)
Zauważyłem, że w obsłudze klienta Inei pracują wredne osoby. Jak chciałem założyć sam internet światłowodowy i mówiłem wyraźnie, że chcę sam internet, to kobieta tak, jakbym powiedział, że chcę internet z telewizją i po dosadnym stwierdzeniu, że nie posiadam telewizora kobieta wreszcie zrozumiała, że chcę sam internet. Ja osobiście nie, ale słyszałem o przypadkach, że pracownicy robią niepotrzebne problemy, jak ktoś zgłasza usterki lub chce całkowicie zrezygnować z usług Inei. W związku z powyższym pytanie: Czy Inea specjalnie zatrudnia takie wredne osoby, czy zatrudnia normalne osoby, ale w miarę stażu pracy w Inei ich mózgi się psują (od czego i dlaczego?) i przez to stają się takie wredne?
Dziękujemy za Twoje uwagi. Nasi konsultanci zawsze dopasowują ofertę do potrzeb klienta. Zależy nam, aby każdy miał szansę określić swoje preferencje, dlatego zanim zaproponujemy właściwe rozwiązanie, pytamy, pytamy, pytamy… ???? W przypadku zgłoszeń obsługowych działa podobna zasada – najpierw rozpoznajemy sprawę, którą zgłasza Klient, a potem wdrażamy najlepsze rozwiązanie. Dzięki pogłębionej diagnozie większość usterek jesteśmy w stanie usunąć zdalnie. Pracownicy INEA istotnie bywają dociekliwi, co wynika z rzetelnego podejścia do pracy oraz dbałości o najlepszy interes Klienta.
Tu nie chodzi o przedstawienie oferty i pytanie, czy chce internet, czy chce telewizję, czy coś jeszcze innego. Chodzi o to, że wchodzę do salonu po telefonicznych konsultacjach i konkretnie wiem co chcę mieć. Mówię, że chce sam internet bez telewizji. A kobieta zachowuje się tak, jakbym powiedział, ze chcę internet z telewizją. Na początku zagadywania o telewizji kulturalnie odpowiadam, że nie jestem zainteresowany, chcę sam internet. Ale ona jest taka bezczelna, że mówi, żeby założyć telewizje teraz, podaje do wglądu plakat z opisem pakietów TV. Mówię nie dziękuję, to się pyta, co mnie interesuje w telewizji. Rozmowa robiła się trochę mało przyjemna i raczej ma niewiele wspólnego z dociekliwością. Ona wręcz próbowała wymusić na mnie posiadanie telewizji w Inei, a po co mam płacić abonament za coś, z czego nie będę korzystać? Pamiętam "jak dziś" tą sprawę. Nie należy zapominać, że te panie to są tylko pracownice, które dostają wynagrodzenie, a na abonamentach zarabia Inea jako firma, a nie te panie bezpośrednio. Samo podpisanie umowy jest czynnością bezpłatną.
Cześć, Pracowałem/Pracuję w tej firmie dłuższy czas, ok. 3 lata. Polecam każdemu, ciężko powiedzieć coś negatywnego. Widać, że jest w firmie ktoś odpowiedzialny za to, żeby pracownikom trochę umilić chociaż jeden dzień w tygodniu. Z praktycznych spraw: - pieniądze zawsze na czas, - organizacja działa w porzadku, -awanse wewnętrzne są możliwe polecam i myślę, że moje zdanie się nie zmieni
Właśnie mam podpisać umowę na internet i TV z Ineą. Konsultantka tej firmy , która odwiedziła mnie w domu była bardzo konkretna i rzeczowa. Nie oszukiwała i sztucznie nie namawiała ale rzeczowo i profesjonalnie przedstawiła mi portfolio usług firmy Inea . Pozdrawiam Panią Magdę (usunięte przez administratora) z Lublina
Czy w INEA sp. z o. o. są szkolenia zewnętrzne?
Jerzy dziękujemy za przesłaną opinie. Aplikacje, które zostają przesłane przez naszych kandydatów są analizowane przez potencjalnego przełożonego przy wsparciu pracownika działu HR. Podczas składania aplikacji w formularzu jest rubryka, w której można wpisać swoje oczekiwania finansowe, a samo wynagrodzenie różni się w zależności od stanowiska, na które aplikujesz. Dajemy też naszym pracownikom duże możliwości rozwoju, staramy się odkrywać ich talenty i jesteśmy dumni z tego jak nasz pracownik osiąga kolejne szczeble w swojej karierze zawodowej, np. tylko w ubiegłym roku aż 131 naszych pracowników awansowało wewnątrz organizacji (awanse pionowe i poziome). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z obecnie prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi zachęcamy do kontaktu na [email protected] Mamy świadomość jak ważny jest sprawny proces wejścia nowych pracowników do organizacji. Dlatego oferujemy udział w szkoleniu onboardingowym, niezbędne wsparcie, odpowiadamy na wszelkie pytania i wyznaczamy opiekunów w okresie wdrożenia. W tym roku rozszerzyliśmy dodatkowo program wdrożenia dodając moduły szkoleniowe, pomagające jeszcze efektywniej wyposażyć nowe osoby w niezbędną wiedzę, umiejętności i narzędzia przydatne od pierwszych dni pracy w organizacji.
Na chleb wystarczy, ale raczej z mielonką ;) no chyba że na jakimś stanowisku wyższego szczebla
422 pracowników - a ilu pracuje w firmie? Już nie mówiac o tym, że część "szkolen" była obowiązkowa. Statystyka statystyką.
Hej, jak wygląda sprawa z odpowiedziami do Kandydatów? Nadal INEA, czy Fiberhost nie przekazują informacji? Zastanawiam się czy się zgłosić. Jak wygląda proces i ile czeka się na odpowiedź (o zatrudnieniu lub nie). I ile zarabiają pracownicy z doświadczeniem w obszarze analiz.
Cześć! :) Do osób, które uczestniczą w procesie rekrutacyjnym, czyli zostały zaproszone na rozmowę, staramy się wrócić z informacją zwrotną w przeciągu dwóch tygodni. W przypadku zainteresowania konkretnym stanowiskiem zachęcamy do przesłania zapytania na: [email protected] tak by osoba odpowiedzialna za dany proces rekrutacyjny mogła wrócić z informacją zwrotną.
Dzień dobry, Mam dwa pytania do Państwa. 1) Czy praca na stanowisku Customer Care Specialist jest pracą w 100% zdalną? Czy zdalną tylko w czasach "pandemii" i w przyszłości będzie konieczna praca w biurze? Będę bardzo wdzięczny za informację, Państwa odpowiedź z pewnością przyda się wielu kandydatom z dalszych rejonów Polski. 2) Praca również odbywa się w weekendy. Ile to mniej więcej weekendów w miesiącu? 1-2 weekendy? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie! :)
Od czego zacząć. Niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego na temat firmy. Pierwsze 3 miesiące pracy to partyzantka. Brak wdrożenia. Wyjaśnienia procesów. Każdy ma pretensje o to, że śmiesz o coś prosić. Później jest tylko gorzej. Pracując kilka lat nie masz co liczyć na podwyżkę. Pójdziesz i poprosić równać się może ze złożeniem wypowiedzenia. Nigdy na nic nie zasłużysz. Zawsze pretensje. Ty powinieneś móc zrobić wszystko. Nie ma mowy, że czegoś się nie da ponieważ firma nie daje takiej możliwości. Na każdym etapie dostajesz błędne instrukcje co skutkuje późniejszymi błędami. Nie ma czegoś takiego jak integracja. Ludzie się nie znają. Firma bardzo pilnuje by nie można było ze sobą swobodnie rozmawiać. Przystaniesz przy kimś na chwile i już jesteś na celowniku przełożonego. Atmosfera jest bardzo zła. Podejmuje się działania naprawcze komunikacji, które są wymierzone w pracowników . Szefostwo nie widzi błędów w swoich działaniach. Na nieszczęście pracowników, którzy tam jeszcze zostali dodam, że firma kombinuje jak jeszcze "umilić" im życie. Wyznaczać ile i kiedy, a najlepiej z kim. Co do płac. Proszę nie spodziewać się kokosów. W porównaniu do innych firm płaci średnio. Mamuty, które pracują w firmie od x lat często zarabiają tyle co nowy. Ten komentarz zostanie zaraz prawdopodobnie skasowany bo nie zgadza się z oficjalną linią firmy .
Cześć! Nasi pracownicy wyraźnie podkreślają, że jednym z naszych największych atutów jako pracodawcy, jest atmosfera w pracy. Wskazują na to nie tylko rozmowy przeprowadzane z nimi w organizacji, ale również przeprowadzone ostatnie badanie zaangażowania. Przykro nam, że organizacja nie spełniła Twoich oczekiwań. Jako zespół HR czujemy się w obowiązku pochylić się bardziej nad sytuacją, która Cię spotkała. Potrzebujemy do tego więcej szczegółów, stąd prośba o kontakt z nami i szerszy opis sytuacji na [email protected]
Witam, na jakie wynagrodzenie może liczyć osoba z doświadczeniem na stanowisku montera/spawacza światłowodowego . Osoba która wie co robi i podchodzi do pracy sumiennie . Pozdrawiam
Miałam okazję pracować w INEA ponad rok, od samego początku (proces rekrutacji, szkoleń) byłam zadowolona ze współpracy pomiędzy pracownikiem a liderem/ kierownikiem. Decydując się na konkretne stanowisko zdawałam sobie sprawę z zakresu obowiązków. Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo dobrze, podjęcie samodzielnej pracy tez wspominam pozytywnie. Pod względem grafiku zawsze można było się dogadać, obiecane benefity faktycznie były w takiej formie jaką przedstawiono na początku. Podczas pracy nikt nie zostawał pozostawiony samemu sobie (mimo home office). Zawsze była pod telefonem osoba, która służyła radą. Funkcjonowanie wewnętrznych systemów jest dobre, wypłaty terminowe i przejrzyste. Podsumowując; jeśli zadowala kogoś konkretne stanowisko i jest w stanie odczekać do momentu wdrożenia systemu podwyżek tak by zarabiać sensowne pieniądze to serdecznie polecam. Jeśli jednak ktoś nie lubi stać w miejscu i potrzebny jest mu codzienny kontakt z człowiekiem (face to face) to jest ciężko.
W jakim czasie można spodziewać się odzewu od momentu zmiany statusu aplikacji na „rozpatrywana” w serwisie pracuj.pl?
Witam, W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat statusu aplikacji zachęcamy do przesłania zapytania na [email protected] Pozdrawiamy :)
Czy można liczyć w INEA sp. z o. o. na prywatną opiekę medyczną?
Dzień dobry, Nasi pracownicy korzystają z prywatnej opieki medycznej dostosowanej do swoich potrzeb - możliwość wyboru pakietu. Pozdrawiamy :)
Bardzo profesjonalne podejście. Otrzymałem telefon od miłego specjalisty w sprawie oferty na którą składałem CV - (w ciągu 10dni) natomiast w międzyczasie podjąłem pracę w innym mieście, stąd musiałem odmówić. Mimo wszystko specjalista HR polecił się odezwać jak będę ponownie szukał pracy - więc po nowym roku gdy przeprowadzę się do Poznania , napewno do niego zadzwonię.
Dzień dobry! Czy rekrutacja na stanowisko Koordynatora Projektu jeszcze trwa? Jakie narzędzia pracy otrzymuje pracownik na tym stanowisku?
Cześć! Bardzo cieszy nas Twoje zainteresowanie stanowiskiem w naszej organizacji :) Rekrutacja jest aktualna, gdyż szukamy 2 osób w woj. lubelskim oraz jednej w wielkopolskim - w obu przypadkach są to nowe wakaty do wzmocnienia zespołu. Pracujemy w dużej części zdalnie, chyba, że ktoś preferuje dojazdy do biura. Sporadycznie (częściej w przypadku Lubelszczyzny) mogą pojawić się wyjazdy w teren. Na takie wizyty przewidziany jest samochód służbowy (pulowy). Każdy pracownik, niezależnie od stanowiska otrzymuje od nas laptop, dodatkowy monitor oraz telefon służbowy. W ramach pracy u nas, pracownicy mogą również korzystać z Internetu pracowniczego za 0 zł - stacjonarnego lub w przypadku osób będących poza siecią INEA, z mobilnego LTE.
Również potwierdzę to co jest napisane niżej - pomimo deklaracji o informacji zwrotnej w ciągu dwóch tygodni, kompletna cisza. Firma nie wróciła z odpowiedzią, co uważam za kompletnie nieprofesjonalne i lekceważące w stosunku do osób biorących udział w rozmowie, które być może uzależniają swoje plany od takiej odpowiedzi.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Standard prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych zakłada informację zwrotną do każdej osoby, która odbyła z nami rozmowę rekrutacyjną. Staramy się być w kontakcie z kandydatami i przekazywać im pełny feedback po spotkaniu niezależnie od decyzji. Zdarza się, że osoby, do których dzwonimy nie odbierają od nas telefonu - wówczas informację z uzasadnieniem wysyłamy drogą mailową. Jeżeli rekruter do Ciebie nie zadzwonił ani też nie masz od niego wiadomości w skrzynce mailowej (wysłanej poprzez system eRecruiter) to chcielibyśmy to zweryfikować. W związku z tym, prosimy o wiadomość bezpośrednio do nas na adres [email protected] i szersze informacje.
Brak informacji zwrotnej i zlew na kandydata. W tak profesjonalnej firmie za jaką się uważacie, to nie powinno mieć miejsca. Nie polecam
Cześć! Dziękujemy za Twoją opinię, każda bowiem informacja zwrotna jest dla nas cenna. W ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych do naszej organizacji, obiecujemy każdej osobie podczas spotkania, że wrócimy z odpowiedzią. Opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna zatem mieć miejsca i chcielibyśmy wyjaśnić, co spowodowało brak informacji od rekrutera. W związku z tym, prosimy o wiadomość bezpośrednio do nas na adres [email protected] i szersze informacje, byśmy mogli Twoją sprawę zweryfikować.
Odbyłem zdalną rozmowę w której rekruter gwarantował, że na 100% odezwie się niezależnie od decyzji, jednocześnie okazując wdzięczność, że pojawiłem się na rozmowie. Tak, tak ja w przeciwieństwie do Ciebie jestem człowiekiem słownym. Rekruter rzecz jasna się nie odezwał więc jego rzetelność mówi sama za siebie. Jeżeli chodzi o warunki pracy to są śmieszne, każą płacić za sprzęt do pracy(komputer) 200zł miesięcznie, nie mówiąc już o stawkach prowizyjnych gdzie ustalone progi są niemal niemożliwe do osiągniecia i rekruter sam mi to przyznał. Krótko mówiąc zmarnowana godzina czasu przez firmę INEA. (usunięte przez administratora) i kilometr mułu, nie polecam.
Cześć! Przykro nam, że Twoje wrażenia po spotkaniu z nami nie są pozytywne :( Opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna mieć miejsca i przyznamy, że jest ona dla nas zaskakująca. Pracownicy zatrudnieni w INEA otrzymują od nas cały sprzęt, o czym informujemy podczas rozmowy. W obecnej sytuacji pandemii oraz w związku z zatrudnianiem osób z różnych części kraju, wysyłamy narzędzia pracy kurierem na wskazany adres. Nasi pracownicy nie korzystają z własnych urządzeń do pracy, gdyż mocno dbamy o wszelkie dane firmowe. Jeżeli nie otrzymałeś informacji zwrotnej po rozmowie, chcielibyśmy zweryfikować z czego to wynika - nasz standard zakłada przekazanie informacji zwrotnej po spotkaniu rekrutacyjnym każdemu, niezależnie od wyniku rekrutacji. Tym bardziej cenne będzie dla nas doprecyzowanie sytuacji w wiadomości prywatnej, zapraszamy do kontaktu: [email protected]
Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się zarobki aplikanta radcowskiego? Czy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej jest sprawdzana znajomość języka angielskiego prawniczego?
Cześć! Język angielski jest potrzebny na stanowisku i weryfikowany jest podczas rozmowy kilkoma pytaniami w tym języku. W odniesieniu do pytania o zarobki, nie mamy możliwości przedstawienia stawki - wysokość wynagrodzenia, które proponujemy pracownikom zależy od wielu czynników. Możemy za to wskazać, że w przypadku tego stanowiska na wynagrodzenie składa się poza podstawą - premia miesięczna. System premiowy działa tak, by doceniać u każdego realizację postawionych celów, przy czym, dodatkowo nagradzamy osoby bardziej efektywne i zaangażowane w wykonanie swoich zadań :)


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w INEA sp. z o. o.?
+ -
Jakie są opinie pracowników o pracy w INEA sp. z o. o.?
+ -
Jak wygląda rekrutacja do firmy INEA sp. z o. o.?
+