Hydroline Poland Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
Kodeks podstępowania

 

Kodeks postępowania: zasady naszej działalności

Każdy, kto chce robić interesy z Hydroline, musi przestrzegać zasad Kodeksu Postępowania Hydroline, aby podjąć kroki w kierunku dobrze funkcjonującej i niezawodnej relacji.

 

Przegląd Kodeksu Postępowania Hydroline

Poniższy Kodeks Postępowania reprezentuje wartości i zasady Hydroline. Przestrzegając tych wytycznych, wspólnie możemy upewnić się, że nasze bezpośrednie i pośrednie działania biznesowe są etyczne i zrównoważone.

Od wszystkich pracowników Hydroline oczekuje się zgodnego z prawem i bezkompromisowego profesjonalizmu oraz etycznego postępowania. Te same wartości mają podzielać interesariusze Hydroline. Od klientów i dostawców Hydroline oczekuje się budowania godnych zaufania i niezawodnych relacji w ramach tych wartości i zasad.

Każdy, kto chce robić interesy z Hydroline, musi przestrzegać zasad Kodeksu Postępowania Hydroline, aby podjąć kroki w kierunku dobrze funkcjonującej i niezawodnej relacji. Cały personel Hydroline zaangażował się w przestrzeganie tych zasad i wytycznych w każdym kraju, w którym prowadzimy działalność.

 

NASZE WARTOŚCI

Wartości firmy Hydroline są podstawą wszystkich naszych działań. Wartości te przejawiają się w naszych codziennych działaniach i tworzą wytyczne dla naszego zarządzania oraz kierują nas w drodze do międzynarodowego sukcesu.

Ludzie, które stoją za całą naszą wiedzą

Interakcja wewnętrzna i zewnętrzna, ze wszystkimi interesariuszami

Zaangażowanie w identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb naszych klientów

Zrównoważony rozwój w planowaniu operacyjnym i budowaniu partnerstwa

 

RELACJE Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI

Hydroline szanuje swoich klientów na najwyższym poziomie. Bycie najlepszym możliwym partnerem jest naszym celem w każdej relacji biznesowej. Nasi dostawcy umożliwiają nam osiągnięcie tego celu.

Klienci Hydroline są powodem, dla którego firma działa dalej. Budowanie długotrwałych i godnych zaufania relacji z czołowymi producentami na arenie międzynarodowej jest jednym z naszych najbardziej cenionych celów. Utrzymanie tych relacji jest niezwykle ważne. Naszą misją jest bycie dynamicznym rozwiązywaczem problemów, zdolnym do generowania prawdziwej wartości dodanej dla wszystkich produktów i usług naszych partnerów. Misję tę widać w naszej codziennej działalności biznesowej i w każdej podejmowanej przez nas decyzji.

Naszą wizją jest stać się zaufanym zasobem i preferowanym partnerem w inteligentnych rozwiązaniach hydraulicznych na całym świecie. Nieustannie poszukujemy nowych partnerów do współpracy.

Nasi dostawcy są integralną częścią naszego łańcucha dostaw. Oczekujemy, że nasi dostawcy będą wierzyć w te same wartości, co my w Hydroline i starannie dobieramy naszych dostawców. Nasi dostawcy są wybierani ze względu na ich jakość, cenę, serwis i niezawodność.

Żadni klienci lub dostawcy nie są wybierani ani odrzucani z powodu relacji osobistych. Wierzymy w uczciwą konkurencję i przepisy biznesowe, które umożliwiają nam stworzenie najlepszej sieci operatorów międzynarodowych.

 

PRACOWNICY

Naszym najcenniejszym kapitałem są ludzie. Bez naszego personelu nie działalibyśmy. Poważnie traktujemy dobro naszych pracowników i wyznaczyliśmy wytyczne dla naszych działań.

Niedyskryminacja
W Hydroline nie dopuszcza się żadnej dyskryminacji. Każde działanie, które może być postrzegane jako dyskryminujące, jest traktowane poważnie. Nie dyskryminujemy ludzi ze względu na ich religię, narodowość, rasę, płeć, płeć, wiek itp. i traktujemy wszystkich jak równych sobie. Wszelkie formy nękania – pisemne, twarzą w twarz, elektroniczne itp. – nie są w Hydroline tolerowane. Cenimy różnorodność we wszystkich naszych działaniach i chcemy zagwarantować naszym pracownikom bezpieczne miejsce pracy bez nękania.

Praca dzieci
Hydroline nie wspiera pracy dzieci w żadnych swoich działaniach. Wszyscy pracownicy Hydroline są w przedziale wiekowym określonym przez fińskie i międzynarodowe prawodawstwo. Firma nie wspiera pracy dzieci w relacjach z klientami i nie tworzy relacji biznesowych z firmami, które świadomie wspierają pracę dzieci w jakiejkolwiek swojej działalności.

Siła robocza
Hydroline przestrzega zasad układów zbiorowych pracy. Godziny pracy, przerwy i nadgodziny oraz płatności są obsługiwane w sposób określony w ustawodawstwie fińskim lub w ustawodawstwie kraju docelowego.

Bezpieczeństwo
Wszyscy dostawcy i klienci Hydroline muszą zapewnić swoim pracownikom bezpieczne środowisko pracy. Niedopuszczalny jest brak zachowania bezpiecznych warunków pracy. Warunki pracy muszą odpowiadać przepisom lokalnego prawa.

 

USTAWODAWSTWO

Pracując zgodnie z wyznaczonymi dla nas wytycznymi i zasadami, jesteśmy w stanie utrzymać uczciwość i wiarygodność naszej działalności biznesowej. Przestrzeganie przepisów jest sposobem, w jaki możemy zapewnić nasze zaangażowanie również innym.

Hydroline zobowiązała się do przestrzegania krajowych i międzynarodowych przepisów i regulacji w swojej działalności. Przejrzystość i uczciwość są cenione w naszych wynikach ekonomicznych, środowiskowych i społecznych, a w tych działaniach przestrzegamy wytycznych krajowych i międzynarodowych przepisów.

Hydroline obsługuje następujące główne kody międzynarodowe:

  • Powszechna Deklaracja Praw Człowieka ONZ
  • Międzynarodowa Organizacja Pracy
  • Europejski Trybunał Praw Człowieka

Poufność
Wszyscy pracownicy Hydroline oraz partnerzy Hydroline muszą szanować przekazane im informacje. O ile informacje nie są publiczne, oczekuje się, że będą traktowane jako poufne, chyba że zalecono inaczej. Dostawcy, podwykonawcy i klienci Hydroline muszą zapewnić, że informacje, które im powierzono, nie są nadużywane przez ich personel. Jakiekolwiek kopiowanie dokumentów bez zgody Hydroline jest zabronione.

Audyt
Hydroline może przeprowadzać wcześniej poinformowane audyty u wszystkich swoich dostawców. Audytowana firma musi wysłać przedstawiciela z deklaracją zgodności.

 

PROWADZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA

Unikanie korupcji to jedna z naszych najważniejszych misji. Prowadzimy naszych pracowników, dyrektorów i interesariuszy w kierunku uczciwego i godnego zaufania biznesu. Stanowczo oceniamy wszelkie próby przekupstwa i nie współpracujemy z firmami, które podzielają takie wartości.

Wszystkim pracownikom Hydroline surowo zabrania się przyjmowania lub wręczania wszelkiego rodzaju łapówek lub darowizn, które mogą mieć wpływ na relacje biznesowe. Wszelkie próby oferowania dobra materialnego, pieniężnego lub niematerialnego, które mogą być postrzegane jako próba wywarcia wpływu na operacje biznesowe, muszą zostać odrzucone.

Hydroline może oferować swoim klientom i dostawcom posiłki, imprezy itp. w celu wsparcia już istniejących relacji biznesowych, ale muszą one spełniać granice przeciętnej i normalnej relacji biznesowej. Oferowały posiłki. wydarzenia itp. muszą spełniać limity, w których osoba trzecia nie może założyć domniemanej korupcji lub przekupstwa.

Hydroline nie dokonuje ani nie przyjmuje żadnych niewłaściwych płatności. Jeśli istnieje wątpliwość, że ktoś zaoferował lub chce zaoferować niewłaściwą zapłatę lub prezent, należy o tym poinformować własnego przełożonego. Jeśli podejrzewasz, że ktoś daje lub otrzymuje takie płatności, musisz to również zgłosić przełożonemu. Zabronione jest również wszelkiego rodzaju przekształcanie informacji w celu dokonania niewłaściwych płatności . Wszyscy pracownicy, dostawcy i klienci Hydroline muszą cenić podane dla nich informacje i nie wolno nimi w żaden sposób handlować.

Finlandia jest stroną Konwencji Antykorupcyjnej OECD i Hydroline przestrzega tych zasad.

 

ETYKA

Hydroline wierzy w etyczną pracę. Wspólne zaufanie i szacunek w biznesie prowadzą nas dalej niż nieetyczne zachowanie.

Pracownicy Hydroline nie mogą przyjmować łapówek, które mogą mieć wpływ na ich pracę lub działania i decyzje. Tego samego oczekuje się od klientów i dostawców Hydroline. Wszelkie prezenty, które mogą być postrzegane jako próba wpłynięcia na działalność biznesową, muszą zostać odrzucone.

Przy podejmowaniu decyzji należy wziąć pod uwagę wszystkie aspekty, takie jak jakość, cena i serwis. Ewentualne relacje osobiste nie są powodem do wspólnego rozpoczęcia działalności biznesowej, ani osobiste waśnie lub agendy nie są powodem do odrzucenia jednego z nich. W przypadku, gdy relacja osobista może mieć wpływowy aspekt, podejmowanie decyzji musi zostać przeniesione na inną osobę.

Hydroline przestrzega międzynarodowych i lokalnych przepisów dotyczących biznesu. Wszystkie decyzje biznesowe muszą być podejmowane poprawnie. Hydroline wspiera wolną konkurencję. Tego samego oczekuje się od dostawców i klientów.

Dla Hydroline ważna jest otwarta komunikacja z grupami interesariuszy, klientami i dostawcami. Relacje mają być utrzymywane w sposób godny zaufania poprzez wzajemny dialog.

 

ŚRODOWISKO

Traktujemy środowisko z szacunkiem i troską. Przekazywanie i szerzenie postaw proekologicznych to nie tylko coś, co chcemy robić. Jako pionier w branży, naszym obowiązkiem jest być przykładem.

Hydroline zobowiązała się do przestrzegania lokalnych przepisów dotyczących ochrony środowiska. Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać zanieczyszczeniom i psuciu środowiska, a naszymi działaniami nieustannie poszukujemy sposobów na zmniejszenie naszej emisji.

Dostawcy i klienci Hydroline muszą przestrzegać wytycznych przepisów dotyczących ochrony środowiska, zarówno międzynarodowych, jak i lokalnych. Wszelkie zanieczyszczenia i brak szacunku dla środowiska są surowo zabronione. W przypadku zmiany lokalnych przepisów dotyczących ochrony środowiska należy to natychmiast wziąć pod uwagę.

Hydroline wspiera swoich dostawców i klientów, którzy nieustannie poszukują nowych sposobów budowania bardziej zrównoważonej przyszłości. Zrównoważone materiały i produkcja przyjazna dla środowiska to ważne kwestie w działalności Hydroline.

 

Zobacz więcej →

 
Hydroline Poland Sp. z o.o.