Hydroline Poland Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
Nasze zasady

 

Nasze zasady stanowią ramy i ograniczenia dla naszej działalności, w ramach których każdy może dążyć do indywidualnego i zbiorowego sukcesu.

 

Polityka zaopatrzenia

Sposób prowadzenia biznesu przez Hydroline kieruje się ideą, że każde działanie biznesowe opiera się na uczciwym trybie działania i otwartym myśleniu, gdzie bezpieczeństwo i potrzeby klientów są w centrum wszystkich naszych działań. Chcemy wykorzystać wiedzę i doświadczenie naszych dostawców w rozwijaniu naszego bezpieczeństwa, jakości i wartości dodanej naszej działalności biznesowej.

Dzięki nieustannemu podejściu do doskonalenia dążymy do zmniejszenia naszego ciężaru własnego, aby umożliwić nam zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów. Od naszych partnerów wymagamy, aby w swoich działaniach kierowali się tymi samymi zasadami.

Najważniejszym sektorem w dobrej współpracy jest bieżące i oparte na faktach informowanie. Niezależnie od tego, czy problem tkwi w projekcie produktu, czy w procesie produkcyjnym, zachęcamy do proaktywnego komunikowania się o wszystkim.

 

Polityka personalna i komunikacyjna

Celem polityki personalnej i komunikacyjnej jest określenie kierunków, w jakich wartości, zasady i strategie są stosowane w praktyce w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Polityka personalna wyznacza cele w zakresie rozwoju i planowania personalnego naszej organizacji, zarządzania wiedzą oraz zdrowia i bezpieczeństwa pracy naszych pracowników.

Zarządzanie zasobami ludzkimi to długoterminowe, systematyczne i celowe wsparcie biznesu. Części zasobów ludzkich to planowanie i rekrutacja personelu, rozwijanie know-how i personelu, dobre samopoczucie w pracy i bezpieczeństwo w miejscu pracy, wynagrodzenie i nagradzanie, ciągłe doskonalenie, wytyczne operacyjne, współpraca i odpowiedzialność korporacyjna z jej politykami. Zasady naszej działalności i obietnice klientów są przestrzegane we wszystkich naszych działaniach i są regularnie oceniane i przestrzegane. Celem polityki komunikacyjnej jest stworzenie ramowych i jednolitych wytycznych, w jaki sposób realizujemy komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w naszej organizacji. Polityka komunikacji określa zasady, kanały i odpowiedzialność za komunikację.

Anne Puttonen, wiceprezes ds. zasobów ludzkich

 

Polityka jakości

Wymagania i oczekiwania naszych klientów są punktem wyjścia naszego projektu, dlatego jakość jaką dajemy naszym klientom kieruje naszą codzienną działalnością. Monitorujemy i mierzymy jakość naszych produktów i operacji oraz zobowiązujemy się do ciągłego rozwoju naszej pracy.

Mona Kauppinen, asystent ds. jakości

 

Polityka bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo leży u podstaw wszystkich naszych działań. Wszystkim naszym pracownikom zapewniamy zdrowe i bezpieczne środowisko pracy. Unikamy wypadków przy pracy i chorób zawodowych, usuwając zagrożenia w środowisku pracy. Rozwijając nasze bezpieczeństwo, zwiększamy wydajność i jakość życia zawodowego.

Poprzez działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa chcemy przyczynić się do wzmocnienia kultury bezpieczeństwa. Kulturę bezpieczeństwa Hydroline budujemy poprzez zaangażowanie naszych pracowników w rozwój bezpieczeństwa pracy i codziennej pracy.

Jukka Korhonen, przedstawiciel ds. BHP

 

Zobacz więcej →

 
Hydroline Poland Sp. z o.o.