Pytania do firmy GlobalLogic Poland Sp. z o.o.
Jak się pracuje z ludźmi z GlobalLogic Poland Sp. z o.o.?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w GlobalLogic Poland Sp. z o.o.?
Każdy pracownik otrzymuje laptop i telefon służbowy. Dodatkowo zatrudnionym osobom zapewniamy wszystkie dodatkowe akcesoria i urządzenia, których mogą potrzebować, jak monitory, myszy, klawiatury, słuchawki czy stacje dokujące. W przypadku większej ilości pytań zapraszamy do kontaktu za pomocą adresu mailowego opinie@globallogic.com
Rekruter zaczepia na linkedin, umawia rozmowę, na rozmowie wszystko wydaje się ok, dostaję feedback że są zainteresowani. Kontakt się urywa, żadnego kontaktu zwrotnego od rekrutera - czy rekrutacja trwa, skończyła się, jeśli negatywnie to dlaczego? Idealny przykład złych praktyk w rekrutacji.
Jaki jest okres rozliczeniowy w GlobalLogic Poland Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Nasi pracownicy są wynagradzani w cyklach miesięcznych i standardowo otrzymują pensję do dziesiątego dnia każdego miesiąca. Dodatkowo oferujemy zatrudnionym szereg benefitów, zaczynając od prywatnej opieki medycznej i kart do obiektów sportowych, przez grupowe ubezpieczenie na życie i pakiet relokacyjny, po dofinansowanie do posiłków oraz liczne szkolenia.
Czy w GlobalLogic Poland Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
W GlobalLogic pracownicy mogą korzystać z pakietu świadczeń dodatkowych – od platformy kafeteryjnej MultiBenefit, w której zbierane punkty wymieniane są na vouchery, przez ubezpieczenia podróżne, zdrowotne czy na życie dla pracowników i ich bliskich, po dofinansowania posiłków. Staramy się na bieżąco dostosowywać pakiet świadczeń dodatkowych, by jak najlepiej odpowiadał on potrzebom osób, które u nas pracują.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie GlobalLogic Poland Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Dziękujemy za pytanie. Wydłużony czas pracy może się zdarzyć w przypadku bardzo zaawansowanych projektów lub krótkiego terminu realizacji. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to przede wszystkim staramy się umożliwić pracownikom odbiór nadgodzin, by mogli zadbać o właściwy work-life balance. Naturalnie, mogą oni zadecydować także o wypłacie wynagrodzenia za godziny nadliczbowe.
Jak aktualnie wygląda kwestia pracy zdalnej w GlobalLogic w Krakowie? Czy istnieje taka możliwość, aby pracować 100% zdalnie lub też np. tylko 1-2 dni z biura? Czy raczej podchodzą do tego bardzo rygorystycznie? Interesuje mnie info dla developerów, na jednym z portali z pracą widziałem "Remote work possible", ale czy to oznacza, że pracujący na stanowiskach developerskich, mają możliwość dłuższej pracy zdalnej?
Dziękujemy za kontakt! Obecnie nasz oddział w Krakowie pracuje zdalnie. Dokładne potwierdzenie charakteru pracy i liczby dni w biurze zależy od wymagań poszczególnych projektów. Do tematu podchodzimy indywidualnie i elastycznie, więc jeśli nie ma wymagań projektowych związanych ze sprzętem lub potrzebami klienta, wówczas istnieje możliwość całkowitej pracy zdalnej. Natomiast jeśli występuje konieczność przebywania w biurze, wtedy taka informacja jest udzielana kandydatom przez menedżera już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej.