Dzień dobry, jestem w podobnej sytuacji, zamówiłam złoty łańcuszek po czym zamówienie zostało anulowane ponieważ okazało się, że nie zostanie zrealizowane w terminie. Pieniędzy ani śladu, za każdym razem kiedy wysyłam maila otrzymuje automatyczną odpowiedź z prośbą o wyrozumiałość z powodu trudnego okresu, telefon nieaktywny. Co to ma być!? Jestem za pozwem zbiorowym.
Nie polecam! Ponad miesiac temu zamawiałam kolczyki które miały być na prezent urodzinowy. Pisałam kilkakrotnie ale ciągle odpowiadają że przepraszają za niedogodności i że mam uzbroić sie w cierpliwośc. Prosilam o zwrot gotówki. Nie mam ani kolczyków ani pieniedzy. Jeśli jest ktoś chetny to możemy złożyc pozew zbiorowy na tą firme, bo widzę że jest tutaj dużo (usunięte przez administratora) osób!?
Jestem chętna na pozew zbiorowy. Mnie również oszukano. Zamówiłam kolczyki i kręcili, że nie mają ich na stanie i mogą zwrócić pieniądze, lecz od tamtej pory kontakt się urwał a z tego co widzę sklepu już nie ma chyba.
Mam tą samą sytuację. Obiecują i na tym się kończy. Trzeba by donos zrobić do III Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście. Niech idą na kontrolę do tej firmy . A z pozwem zbiorowym też się zgadzam
Mam taką samą sytuację.. zamawiałam jedne kolczyki na allegro i dwie pary bezpośrednio przez stronę. Na allegro oczywiście konto już zablokowane, dobrze że protect zwróci środki. Ze strony internetowej jedne kolczyki zostały do mnie przysłane a za drugie droższe przepraszali za opóźnienie. Jak napisałam maila o zwrot oczywiście zero odzewu. Jestem za pozwem zbiorowym.
Dzisiaj tj 8.05 byłam osobiście w sklepie. Otworzyła odziwo drzwi jakaś babka, która w dobrym nastroju poinformowała mnie, że system im padł, strona i nic nie działa. Pytam się jak odzyskać kasę z zamówienia? Mówi żeby maila wysłać z rezygnacją. Tłumaczę że maila nikt nie odpisuje, tel nikt nie odbiera. Ona mówi, że nic nie wie. Pytam się czy ma kontakt z szefem, ona mówi że nie ma! Uwaga!!! (usunięte przez administratora) Nie kupujcie! Stracicie pieniądze i nerwy!!!
Złodzieje...nie dostałam ani zlota ani zwrotu pieniędzy. Omijajcie szerokim łukiem. Jak tak można?! Ktoś ciężko pracuje na każdą złotówkę żeby kupić prezent a oni jeszcze okradaja ludzi !
Dzień dobry, dlaczego do tej pory nie dostałam zwrotu za kolczyki, Złote Czarna Łezka 89.00"zl czekam już od października, czy wogole mi zwróćcie,?? Klientka
kupiłam w Viadem łańcuszek złoty, teraz okazało sie, że on nie jest w ogóle złoty, to (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, dodała Pani swój wpis już dawno temu. Jak zakończyła się sytuacja? Na przyszłość takie problemy warto kierować bezpośrednio do firmy. Tutaj na forum jest mniejsza szansa na reakcję bo służy ono głównie pracownikom oraz osobom z zewnątrz, które chcą przeczytać opinie o danej firmie.