Jak się pracuje w VF POLSKA(LEE, WRANGLER) Piaseczno? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w VF POLSKA(LEE, WRANGLER) Piaseczno, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w VF POLSKA(LEE, WRANGLER) jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w VF POLSKA(LEE, WRANGLER) w Piaseczno

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w VF POLSKA(LEE, WRANGLER) jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Zosia
Były pracownik
 Pytanie

Jak w poniżyszych komentarzach, potwierdzam i ja, sama rozmowa kwalifikacyjna odbywa się zawsze wewnątrz sklepu i to w sumie dość często, bo ekipa zmienia się w sklepie bardzo szybko z wielu powodów. Przepracowałam tam kilka miesięcy i mam różne doświadczenia z tym miejscem pracy. W większośc jednak negatywne. Pierwszą rzeczą jaka mi się nasuwa to warunki zarobków na rozmowie kwalifikazcyjnej a konfrontacja ich z rzeczywistością. Na rozmowie wyglądają one bardzo obiecująco. Tu praemia za wyrobienie jednego targetu, tu kolejna za wyrobienie kolejnego wskaźnika, a tu jeszcze dodatek za inny wskaźnik. Jednakże w rzeczywistości rzadko kiedy te premie się widuje. Po pierwsze przez to, że m.in. pierwszym warunkiem było to, że nie liczy się wyrobiony target sklepowy, a swój osobisty, co powoduje niezdrową rywalizację, systemy kolejek podchodzenia do klientów i tym podobne. Po drugie planowane budżety są fizycznie niemożliwe do wyrobienia. Czasami miałam wrażenie, że przełożeni nie brali żadnych aspektów pod uwagę. Drugą kwestią jest atmosfera - duże parcie na wyniki, co stwarzało nerwową atmosterę, bo "musisz to zrobić i koniec i basta", ciągłe ochrzany za każdą drobnostkę, brak konstruktywnej krytyki, a co dopiero jakichkolwiek pochwał, czy gratulacji. W sumie to dużo zależało też od humoru danego dnia kierownika sklepu - a że był dość zmienny to ciężko było powiedzieć, czy dziś będzie ten dzień, gdzie dostanie się opierdziel prkatycznie za nic. Trzecia sprawa jakiś dziwny hierarchiczny podział pracowników na sprzedawców i kasowe. I nie miało znaczenia czy pracujesz już długo i czy potrafisz i czy masz doświadczenie. Kierowniczka Cię lubiła- byłaś kasową, nie lubiła - no przykro mi. Szefowie nie chcą przyjmować chłopaków i mężczyzn do pracy. Czemu? Bo nie. Podobno teraz pracuje jeden chłopak, bo po prostu brakowało im już rąk do pracy, bo co chwila ktoś tam się przyjmuje i zaraz odchodzi. Kolejną rzeczą jest szkolenie. Trwa ono może maksymalnie 2 dni? A wygąda tak, że dostaje się kilka/kilkanaście stron jak wyglądają produkty, czym się różnią i jak je przedstawiać. Nie ma praktycznie żadnego szkolenia w praktyce w sklepie. Nie mówiąc już o tym, że nie ma szkoleń dostyczących sprzedaży, nie licząc kartki z "typami klientów". Oczywiście wymagania sprzedażowe są bardzo duże. Bo po tych dwóch dniach bez żadnej praktyki, po przeczytaniu kartek i po "patrzeniu na koleżanki" powinno się już wszystko potrafić. Kolejną sprawą jest obsługa klienta. Tak przestarzałych zasad, których nie można w żaden sposób znowelizować ani modyfikować dawno nie widziałam. Przez to dużo klienów czuje się osaczonych- bo po prostu łazi się za nimi będąc takim uczepionym rzepem do ogona. W sumie mało klientów wraca, bo po prostu obsługa jaką nakazuje stosować ta firma jest nieprzyjemna. Jak już ktoś wraca to jako fan marki i jakości produktów a nie zachwycony dobrą obsługą. Jeszcze jedną kwestią jest to, że pytają na rozmowie o pracę o dyspozycyjność, mówią, że czas pracy jest eleastyczny. W rezultacie wychodzi to tak, że dostaje się umowę zlecenie a i tak ma się do wypracowania konkretną ilość godzin, bo "zrezegnujemy ze spółpracy z Tobą". A czas wcale nie jest eleastyczny, a godzin mało. Wychodzi podobnie jak na umowię o pracę na pełny etat a czasami nawet więcej. Dodatkowo często spotyka się ze zmianami 12h, gdzie w sumie w pracy się jest co najmniej pół godziny więcej, bo przecież trzeba te co najmniej 10 minut wcześniej przyjść i włączyć wszytskie rzeczy, a wieczorem posptrzątać sklep i go zamknąć, co szczególnie na początku zajmuje sporo czasu. Jest sporo zbędnej papierologii. Niektóre rzeczy pisze się po 2-3 razy w kielku dokumatach. Po co? W sumie nie wiadomo. Kolejnym aspektem jest dress code. Wymaga się tam jeansów i koszulki w neutralnych kolorach, bez logo innych marek. Może być jaskrawa, jeśli oczywiście jest firmówką z logiem sklepu. Wszystko byłoby okej, gdyby nie to, że jeansy też miały być bez logo i najlepiej na tyle neutralne, żeby klienci nie pytali, czy te spodnie są z naszego sklepu, bo kolejnym problemem były przestarzałe kilku, czasami kilkunastoletnie kolekcje i brak nowości. A jak już jakieś nowości przychodziły to w małej ilości i kilku rozmiarach. Czasami nawet w jednym. Nie ma też oficjalnie zniżek pracowniczych, chyba że na ładne oczy i trzeba trafić w dobry dzień. Ogólnie w firmie nie ma możliwości jakiegokolwiek rozwoju. Częściej można się najeść stresu i nerwicy, niż uzyskać jakiś pozytywny komentarz. Trzeba codziennie liczyć na to żeby kierownik miał dobry humor i żeby przypadkiem w czasie wspólnej zmiany się jej nie zmienił. Czy polecam? Raczej nie, ale pozostawiam wzięcie wszystkich wymienionych aspektów pod uwagę i przemyślenie, czy warto.

Były pracownik
Były pracownik
@Zosia

Pracowałam w Lee Wrangler. Prace wspominam dobrze. Fakt, to o czym była mowa w powyższym komentarzu to prawda. Aby uzyskać premie należy wykonać pewne założenia ale to nic dziwnego. Jeśli ktoś chce pracować i się stara można naprawdę zarobić dobra premie. Szefowie są w stanie się dogadać co do targetu i kilka razy była sytuacja nawet gdy podczas niewyrobienie planu otrzymało się jakiś % premii i informowała o tym kierowniczka zawsze wcześniej . Jeśli ktoś nie chce pracować to zawsze zajdzie milion powodów do tego aby oczernić wszystkich i zwalić winę na kogoś bo przecież samemu jest się nieskazitelnym. Kierowniczka fakt, nerwowa ale do dogadania. Z grafikiem nigdy nie było problemu. Potrzebowałam wolne to miałam. Wyrabiałam liczbę godzin taka jaka chciałam. Osoby w pracy super. Poza wyjątkami które rzeczywiście brały udział w tzw. „Wyścigu szczurów” o klienta. Taki tryb pracy. Chcąc pracować w handlu trzeba się z tym liczyć nie tylko tutaj. Jeśli ktoś nie ma ambicji i przychodzi do pracy aby postać i pogadać to fakt nie tutaj. Każdy ma własne priorytety. Ja ze swojej strony oceniam prace na 8/10.

1
Alicja
Inne
@Były pracownik

No bo jak są konkretne założenia albo pułap do przekroczenia to trzeba pracować, szukać klienta i bardzo się zaangażować, więc nic dziwnego że wkrada się dziwna atmosfera albo rywalizacja między pracownikami. Każdy chce zarobić. Charaktery są różne i nigdy nie trafi się na idealną ekipę.

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Zosia

Mysle ze to kwestia twojego zespolu. Premie sa duze. Znizki sa bardzo fajne bo kestes w stanie bluze kupic z najnowszej kolekcji za kilks dyszek. Zmiany zalezne od kierownika i waszych ustaleń.

Damian Nowy wpis
Inne
@Pracownik

"premie są duże" - to znaczy, ile można dostać z tych premii? Z 500 zł da radę wyciągnąć czy ta kwota jest jednak nierealna?

Były Pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Damian

Zależy oczywiście od danego pracownika i Jego wyników ale premia jest w wysokości około 500- 2000 zł :)

Zostaw merytoryczną opinię o VF POLSKA(LEE, WRANGLER) - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
VF POLSKA(LEE, WRANGLER)
Przejdź do nowych opinii