chcialabym spytac o ten debilny przystanek w warszawie, czy gorszego miejsca nie bylo? zadnej lawki zeby siasc i poczekac, zadnego dachu, jak pada to nikt sie mna nie przejmuje. notorycznie opoznione busy. zadnego rozkladu, jezdzicie jak chcecie. droga s7 oddana a jazda w dalszym ciagu przez sekocin albo co gorsza raszyn czy janki po jedna osobe i czas przejazdu pol godziny dluzszy niz w konkurencji oczywiscie sa tez pozytywy... (usunięte przez administratora) pani malgorzato, prosze cos zmienic bo resztka nas co zostala ucieknie do konkurencji
Widzę, że kiedyś doszło tu do takiej sytuacji, gdzie kierowca chyba wziął mniej pieniędzy za bilet nie kasując przy tym pasażera. Ja wiem, że radzić sobie w życiu jakoś trzeba, no ale to faktycznie trochę nie fair zagrywka wobec innych kupujących. Jeszcze tak się dzieje czy doszło do większej liczby skarg w związku z tym? Widział ktoś ostatnio takie "sprzedawanie" do kieszeni może? :/
Nie polecam! Kupowałam bilety online na lotnisko dzisiaj na dzisiaj. Przeskoczyła data automatycznie na jutro. W autobusie dostałam informację, że bilety nieważne i nie można anulować rezerwacji u kierowcy. Kupiłam nowe bilety,a przez tel dowiedziałam się, że powinnam myśleć przy kupowaniu i nic z tym zrobić nie można. Człowiek na infolinii nie pozwolił dojść do słowa, a jedynie krzyczał. Brawo. Zarobiliscie cale 159 zł. Nigdy więcej!
a na samolot jak kupisz na inny dzien to wejdziesz? do kina? w bilecie masz ubezpieczenie. co by bylo w przypadq wypadq? kto by za to odpowiadal?
Oczywiście, że bilet na samolot można przebukowac i dopłacić różnicę, podobnie jak bilet do kina, pod warunkiem, że są wolne miejsca. Ba nawet można całkowicie oddać do kasy. Tym bardziej, że na moje miejsce sprzedali by miejscówki komus innemu, a nie byli stratni bo do ceny biletow dopłaciłam 21zl. Dla mnie zwykle naciaganie ludzi. Gratulacje bo to był mój ostatni kurs z tymi naciągaczami. Co do wypadku, mniejsze ryzyko przy nie jedzeniu zupy z kartonowego pudelka i nie grzanie 80 na 40. Pokaż mi przepis mówiący, że nie mogę zrezygnować z biletu bądź go przebukowac na inny termin? Bzdura
Moze odpowiesz mi dlaczego ja od głowy na lotnisko zapłaciłam 60zl skoro cena jest 53 a pani zapłaciła za bilet na zachodni 40zl i wysiadła ze mną przy lotnisku? Dlaczego kierowca nie poprosił o dopłatę? Moze wstyd prosić o dorzucenie do kieszeni, więc można żerować na innych. Dlaczego na infolinii powiedziałam, że chcę zrezygnować z biletu na jutro i z automatu usłyszałam, że nie ma takiej opcji. Wydzierał się do słuchawki i nie dał dojść do słowa. Często się zdarza, że data biletu przeskakuje na następny dzień. (usunięte przez administratora) prostactwo i (usunięte przez administratora)
Ban a co to za filizofia przebukowac bilet na samolot i dopłacić różnicę. Wystarczy pojawić się pół godziny przed wylotem bez bagażu i godzinę z bagażem no i musi być wolne miejsce. Ty chyba żyjesz w innym świecie. Nie chciałam zwrócić starego niewykorzystanego biletu, tylko przejazd miał być 24 godziny później. Nie jestem jedyną na której zarobili, na szczęście nigdy więcej. Zastanawia mnie również dlaczego ceny różnią się od siebie i nie ma jednej stałej dla wszystkich jadących z punktu A do punktu B. Chętnie posłucham Twoich wyjaśnień.
jak tam firma? jak tam zdzichu? drajwery dalej morduja ludzi? zolty szatan dalej wozi ludzi? romanse juz pokonczone?
Zdecydowanie nie polecam cześć kursów odwołana mimo, że widnieją na stronie. Na infolinia poinformowano mnie, że ze względu ma COVID nie maja obowiązku zmieniać nic ma stronie wiec tego nie robią - prawdziwy szacunek dla klienta
Ja się pytam właściciela firmy dlaczego ja płacę za bilet z Rzeszowa do Wawy 55 zł a pasażer który wsiadał przede mną na tej samej trasie zapłacił 30 zł? Co prawda nie dostał biletu, ale kierowca schował kase do swojej własnej kieszeni !!! Może ja też wolałam zaoszczędzić 25 zł? Niestety mi kierowca nie zaproponował "promocyjnej ceny". A dodzwonić się dziś do biura w Rzeszowie nie sposób. Z tego co obserwuję to przed chwilą kolejny pasażer dostał "promocyjną cenę biletu".
A trasy dla nowego kierowcy idą tylko na Polskę?
Jak obecnie wygląda praca w Luna Trans? Od dawna nic nie piszecie, a jestem ciekawy sytuacji pracowniczej w firmie. Napisze ktoś o tym i powie też czy prowadzony jest nabór? Dzięki.
Zmieniło się coś w firmie pod kontem zabezpieczeń dla pracowników przed COVID-em?
A z czego co dwa miesiące są szkolenia?
@Bonifacy Rozumiem, że szkolenia są w pełni finansowane przez Luna Trans. Odpowiedz, czy się nie mylę?
Ojojoj, z czego sa szkolenia? Wlasciwie ze wszystkiego. Aktualnie szofery ucza sie kulturalnej obslugi pasazerow, jak rozmawiac z niemilymi pasazerami, pijanymi, jak sie powstrzymywac przed bajerka ladnych pan. Ogolnie poprawa obslugi podroznych. W dalszej perspektywie jest obsluga kasy fiskalnej i tablicy kierunkowej a pozniej jak ukladac bagaze by wiecej upchac
Do administratorow strony. Adres luny to podwislocze a nie wschowa
Najlepsi w lunie to zdzichu i bluszczu. Ich dwoch jest jak nas trzech. (usunięte przez administratora)
Czy pracodawca Luna Trans Wiech Małgorzata organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Tak, są raz na 2 miesiące + szkolenia bhp (powinny się odbywać raz na 5 lat a luna organizuje je raz na 2 lata żeby szoferzy niepozabijali podróżnych) Raz na tydzień szefostwo chodzi z wszystkimi kierowcami na spa +kolacja w Blue Diamond. Raz w miesiącu jest organizowany gril i wszyscy piją na umor później kierowcy odwozeni do domu na koszt firmy luna trans.
Rzeczywiście niektórzy kierowcy jeżdżą jak wariaci. Są też tacy, którzy są mili, przyjaźni i kulturalni i mimo, ze jeżdżą szybko to jednocześnie bezpiecznie. Także zastanawiam się nad przeniesieniem się do Neobusa, bo wygodniejszy a poza tym w Lunie jest problem z biletami - i z zakupem przez internet, gzie zdarzają sie pomyłki i z brakiem możliwości przebukowania biletu na kilka godzin przed odjazdem, co uważam za wielki mankament i złe traktowanie klientów. Takie tyraktowanie zmusza mnie do rezygnacji z usług tej firmy
Nie polecam!!!!Jak można unikajcie !!! Opisze ostatnia ale nie jedyna nie mila sytuację. Dnia 6.02 ok 30 min przed odjazdem z wydrukowanym na papierze bilecie zjawiła się mama w busie luna trans u kierowcy.Pan nie mial na liscie nazwiska nie dopytal kiedy byl kupowany odpowiedział że pewnie nie splynal jeszcze bilet. Ponownie sprawą zajął się przed samym odjazdem ok 5min wczesniej i zadzwonil do biura okazalo się że bilety są na 7.02 oczywiście 4 minuty przed odjazdem nie udalo się elektronicznie przebukowac bo tylko tak mozna mimo że firma o tym wiedziała. Mama kupiła nowy bilet w normalnej cenie i z tym nikt nie ma problemu ale że minęło 12h przed odjazdem (godzina wyjazdu)biletu z data 7.02 na godz 23 oddac ani zmienić terminu już nie mogła. Na drugi dzien zadzwoniłam na infolinie dodam ze Pani na infolini nie miła nie kulturalna powiedziała,ze pomoc pasażerom nie jest w zakresie jej obowiązków. To że kierowca nie dopatrzył się innej daty 30 min przed odjazdem nie jest ich problem tylko klienta. Dowiedziałam się że sie nie dogadamy , nie będzie karać nikogo A ja zrzucam problem na nich. Ogarnięty człowiek sprzedał by bilet np na bla bla car A ja to jestem tylko pyskata, że nie sprawdzają również biletów z dokumentem więc oddac mogę każdemu (nawet jak dzieli odległość 230km :-).
Ryszard z Tarnobrzega ja się pytam właściciela o tego pana miłego w okularach włosy czarne trochę łysy był bardzo miły i uprzejmy widocznie pan mu chyba podziękował za grzeczność ????
jak kierowcy maja byc mili jak glownymi pasazerami z tego co zaobserwowalem sa starsze panie ktore przychodza do szoferow na pogaduchy. caly czas sie ich o cos pytaja i zawracaja glowe... rozumiem zeby to byly jakies (usunięte przez administratora) wtedy przyjemniej by sie jechalo mozna byc wtedy milym, a nie jak podchodzi emerytka i pyta sie czy jej sie kierowca zatrzyma pod domem...
Taka oto sytuacja...Wracałem niedzielnym kursem o godzinie 21 z Warszawy w dniu 25 listopada. Przy wejściu do busa zrobilo się zamieszanie kiedy okazało się, że pracownik firmy Luna Trans- kierowca (najprawdopodobniej ze swoją rodziną, laseczką i dzieckiem) musi zapłacić za przejazd całej trójki. Coś tu nie halo. Czy pracownikom i ich najbliższym nie przysługują darmowe przejazdy??? Tym bardziej, że było bardzo dużo wolnych miejsc. Myślę, że to cenna informacja dla przyszłych pracowników tej firmy. I ten groźnie brzmiący głos kierowcy busa: nie zapłacicie- nie jedziecie. Szkoda gadać...
laseczka buhahahaa, do (usunięte przez administratora) to jej brakuje sporo. zwykla przecietna kobieta ze wsi...
Ty chamie licz się ze słowami. Buhahahaaaa, znawca kobiet się znalazł. Pewnie jesteś (usunięte przez administratora) podstawionym przez firmę a może i samym właścicielem, który wypisuje takie bzdury ... Kobieta miała prawo się wkurzyć bo kto to widział, żeby pracownik w firmie musiał płacić za przejazd swój i swojej rodziny, zwykły wieśniaku ze wsi !!!
Chamscy i bezczelni kierowcy to u tego przewoźnika standard. Nie będę korzystać z usług tej firmy.
o ktorego kierowce ci chodzi? jak wyglada ile lat? moze znasz imie? ja tez mam czasem rozne sytuacje
Uwaga na tego pracodawcę!!! Zdarza się, że nie płaci za wykonany kurs liniowy lub kurs na wynajmie. Za nic ma to, że kierowca ma na utrzymaniu całą rodzinę, rachunki do zapłaty itp. Nikt normalny nie będzie pracował dla nich za darmo.
Chciałabym wiedzieć, na jakiej umowie jesteś zatrudniony w Luna Trans Wiech Małgorzata? Jest to ważna kwestia, którą warto poruszyć na forum. Dzięki temu, osoby zainteresowane pracą w firmie, będą miały wgląd na warunki zatrudnienia przez nią oferowane. Powiedz nam więc, czy każdy może liczyć od pierwszych dni zatrudnienia na stabilną umowę na dłuższy okres czasu, czy raczej na starcie oferowana jest jedynie umowa zlecenie?