Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Firma Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Granit Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Kierownik oddziału, Gdańsk - Październik 2024
- INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DO SPRAW: PLANOWANIA I ORGANIZACJI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ ROZPATRYWANIA SKARG MEDYCZNYCH W WYDZIALE PAŃSTWOWEGO RATOWNICTWA MEDYCZNEGO, ODDZIAŁ RATOWNICTWA MEDYCZNEGO, Gdańsk - Październik 2024
- PSYCHOLOG DO SPRAW WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO DYSPOZYTORÓW MEDYCZNYCH W WYDZIALE PAŃSTWOWEGO RATOWNICTWA MEDYCZNEGO, ODDZIAŁ DYSPOZYTORNIA MEDYCZNA W SŁUPSKU, Gdańsk - Październik 2024
- Psycholog, Słupsk - Październik 2024
- kierownik oddziału, Gdańsk - Październik 2024
- Inspektor wojewódzki, Gdańsk - Październik 2024
- INSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI ORGANIZACYJNO -ADMINISTRACYJNEJ W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ, Gdańsk - Październik 2024
- INSPEKTOR DO SPRAW ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ, ODDZIAŁ KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH, Gdańsk - Październik 2024
- inspektor wojewódzki, Gdańsk - Październik 2024
- psycholog, Słupsk - Październik 2024
Czy pracujesz w firmie Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Granit Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .