SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez kik.ku, 2015-09-07 13:09:48
Pracowałem w tej firmie w tym roku w okresie wakacji. Praca dość ciężka ale da się przeżyć, polecam dla osób, które chcą szybko znaleźć pracę

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez mario, 2015-10-13 11:03:12
Praca jak praca. Mnie się podoba elastyczny grafik.I tak na prawde od ciebie zalezy ile zarobisz. praca bardziej dla kobiet niż facetów...

SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
przez Mekson, 2016-08-31 10:21:04
Bardzo rzetelna firma i dobre zarobki. kropka.

Wpisy z naszego BLOGA:

W Częstochowie panuje względnie niski poziom bezrobocia rejestrowanego, zwłaszcza w porównaniu ze średnią dla całego województwa śląskiego i dla kraju. W grudniu 2016 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,3 proc., a w województwie śląskim było to 6,6 proc. Miasto wydatnie wspiera swoich mieszkańców w procesie poszukiwania pracy w Częstochowie. Planowana...
Czytaj więcej >>
Długi mogą wynikać z wielu niezrealizowanych przez dłużnika płatności – niespłaconych rat kredytów i pożyczek, z braku uiszczania opłat za media, czy za czynsz zajmowanego mieszkania. Częstochowa zaproponowała dłużnikom zalegających z czynszem w blokach komunalnych odpracowanie swoich długów. Przy okazji mogli oni także znaleźć stałą pracę w ...
Czytaj więcej >>
Tradycją jest już organizowanie przez Politechnikę Częstochowską Akademickich targów pracy, które jednak nie są kierowane wyłącznie do studentów i absolwentów tej uczelni, ale dla wszystkich zainteresowanych znalezieniem lub zmianą pracy w Częstochowie. W tym roku targi pracy odbyły się 1 marca 2017 roku. Tłok na targach Akademickie targi pracy, kt...
Czytaj więcej >>
Reporterzy „Dziennika Zachodniego” w 2016 roku przeprowadzili terenowe badania ankietowe, których celem było wykazanie, ile tak naprawdę można zarobić w różnych zawodach w województwie śląskim. Badanie daje także odpowiedź na pytanie, jak płatna jest praca w Częstochowie i kto zarabia zdecydowanie najwięcej w tym mieście. Pensja od 1500 do 3000 zł ...
Czytaj więcej >>
W październiku 2016 roku bezrobocie rejestrowane w Częstochowie wynosiło 6,2 proc., co oznacza jego zdecydowany spadek w perspektywie ostatnich kilku lat. Częstochowianom brakuje jeszcze kilku procent do zrównania się z Katowicami, gdzie stopa bezrobocia wynosi około 3 proc., ale i tak nie można narzekać na brak pracy. Ta jest, choć często pracodaw...
Czytaj więcej >>
Jak informował Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, pod koniec grudnia 2016 roku, liczba zarejestrowanych w całym mieście i w powiecie bezrobotnych wynosiła 11 544 osoby, a stopa bezrobocia wyniosła około 6,5 proc. Na tle całego województwa śląskiego Częstochowa wypadła bardzo dobrze. Kto w 2017 roku może liczyć na znalezienie pracy w tym mieście?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Bentkowska - Sodexo Polska Sp. z o.o."
W tym roku Sodexo obchodzi swoje 50 urodziny. Od roku 1966 firma ogromnie się rozwinęła i w tym momencie są Państwo na miejscu 19 największych pracodawców na świecie. Jak wyglądał rozwój firmy w Polsce? To prawda, bieżący rok jest dla nas wyjątkowy, właśnie ze względu na fakt, że globalnie świętujemy swoje pięćdziesiąte urodziny. „Z Francji dookoła świata…” – tak można podsumować historię Sodexo. Stworzona w 1966 roku w Marsylii skromna, rodzinna firma, w ciągu półwiecza zawojowała cały świat. Dzięki niezwykłemu zaangażowaniu i entuzjazmowi pracowników Sodexo z małej, lokalnej firmy cateringowej staliśmy się jedną z największych spółek outsourcingowych na świecie – Grupą Sodexo. W Polsce Sodexo (znane jako Sodexo On-site Services) zadebiutowało w 1993 roku. Za nami blisko 25 lat działalności na rodzimym rynku. Początkowo byliśmy znani w głównej mierze jako dostawca usług cateringowych, ale z biegiem lat wyrośliśmy na lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu pracowników, a obecnie, w całym kraju, zatrudniamy ich blisko 2200! Obsługujemy tu także ponad 250 nieruchomości, ponad 2000 mniejszych obiektów, a także prowadzimy ponad 70 restauracji, m.in. w tak unikatowych lokalizacjach jak PGE Narodowy czy Instytut Lotnictwa. Świadczymy swoje usługi także w wielu siedzibach międzynarodowych firm w całej Polsce. ...
"Wywiad z Dawid Borycka - CRUSAR"
"Wywiad z Magdalena Nowak - CRUSAR"
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest wyróżnianie się wśród konkurencji pasją, jakością i innowacyjnością. Chcemy być miejscem pracy, które jest inspirujące i przyjazne oraz budowane przez zaangażowanie, rozwój i partnerską współpracę. Naszą wizją jest bycie rozpoznawalną marką dostarczającą kompleksowe usługi logistyczne. Poprzez wysokie kompetencje naszego zespołu chcemy wyprzedzać oczekiwania rynku i dążyć do perfekcji. Kluczowe wartości firmy CRUSAR: 1. Właściwy stosunek do drugiego człowieka Dziel się swoim zdaniem i bądź otwarty na opinie innych. Postępuj uczciwie, rzetelnie przedstawiaj fakty, nie pozostawiaj miejsca na domysły. Traktuj innych życzliwie i z należytym szacunkiem. 2. Zaangażowanie Traktuj sukces firmy jako efekt naszej wspólnej pracy. Poprzez zaangażowanie, inicjatywę oraz odpowiedzialne działanie kształtuj naszą organizację. Podejmuj kroki przybliżające nas do osiągnięcia założonych celów.   3. Organizacja pracy Zwracaj uwagę na dokładność wykonywanej pracy. Podejdź do niej profesjonalnie. Koncentruj się na rzeczach przynoszących wartość - nie trać energii na zbędne czynności. Unikaj marnotrawstwa. Dbaj o porządek w miejscu pracy. Stosuj się do procedur, które organizują naszą pracę i pozwalają nam na dostarczenie powtarzalnego produktu najwyższej jakości. 4. Rozwój Traktuj pracę jako drogę do samorealizacji i rozwijana swoich pasji oraz zainteresowań. Otwórz się na zmiany. Dąż do doskonalenia swoich umiejętności i bądź inspiracją dla innych. 5. Współpraca Buduj trwałe więzi z partnerami biznesowymi i współpracownikami oparte na naszych wartościach. Nie przedkładaj chwilowego zysku nad długoterminowe relacje z klientem. Stawiaj na pracę zespołową i przejrzystą komunikację. ...
"Wywiad z Piotr Kubera - NIBE-BIAWAR Sp. z o.o."
Jakim zapleczem technologicznym i infrastrukturalnym dysponuje Nibe-Biawar? Od samego początku, czyli do 1968 roku nasz zakład produkcyjny w Białymstoku zajmuje nieco ponad 3ha terenu, niemalże w centrum miasta. Pomimo tego, że infrastruktura budowlana liczy sobie dobrych kilkadziesiąt lat, to linie technologiczne uległy w ostatnich kilkunastu latach znacznym modernizacjom, a szczególną dumą napawa nas nowoczesna emaliernia oddana do użytku kilka lat temu.
Czy w najbliższym czasie można spodziewać się z Państwa strony jakichś większych inwestycji? Zdecydowanie tak. Kupiliśmy 6ha gruntu w Białostockiej Podstrefie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, gdzie mamy zamiar postawić całkiem nowy zakład produkcyjny.
Kiedy zatem możemy spodziewać się ogłoszenia decyzji? Ostateczne decyzje co do terminu powinny zapaść lada chwila, ale na razie nie chciałbym zdradzać konkretów.
W dzisiejszych czasach mamy coraz więcej regulacji prawnych, mających chronić środowisko naturalne przed zanieczyszczeniami. W jaki sposób Państwa firma dostosowuje swoje produkty do potrzeb środowiska? Szwedzka firma NIBE, która jest większościowym udziałowcem naszej spółki jest światowym liderem w produkcji pomp ciepła, które pozwalają oszczędzać energię, nie emitując jednocześnie zanieczyszczeń do atmosfery. Promowanie Odnawialnych Źródeł Energii to jedna z najważniejszych misji naszej formy. Wyraz dbałości o środowisko jest też uzyskany w tym roku certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001. ...