Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

AGD HOME Ciura, Wysokiński Sp.J.
przez Ewa, 2017-04-09 18:02:58
Świetny pracodawca, niezłe warunki finansowe, świetne nowoczesne biuro.Polecam Ewa

Premiere Design
przez H.Rz., 2017-04-13 00:12:25
Projekt wykonany na czas . Jestem bardzo zadowolona z usług . Praca pełna zaangażowania i kreatywności . Polecam wszystkim !!!

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Madej - Fideltronik Poland Sp. z o.o."
Fideltronik został założony w 1986 roku. Jaka jest geneza firmy? Fideltronik to firma, która powstała z fascynacji i pasji do elektroniki jej założyciela i Prezesa – p. Zbigniewa Fidelusa. Od 30 lat działalności, za naturalnym rozwojem i wielkim sukcesem Firmy stoi ta sama pasja i zaangażowanie ludzi związanych z Fideltronik, teraz oczywiście już na znacznie szerszym polu działalności. Obok elektroniki, pojawiły się bowiem równie ważne technologie informatyczne, a także najnowsze osiągnięcia naukowo – technologiczne, takie jak sztuczna inteligencja, internet of things (IoT) czy robotyka.
Fideltronik posiada obszerną historię. Które wydarzenie uznaliby Państwo za kluczowe dla dalszego rozwoju firmy? Fideltronik od samego początku swojego istnienia jest firmą inżynierską. Pierwszym znaczącym produktem w naszej historii były zasilacze UPS, które od początku lat 90’ produkujemy i sprzedajemy do dzisiaj. W 1995 roku nastąpił kolejny przełom, kiedy to zdecydowaliśmy się na świadczenie usług produkcji kontraktowej dla naszych klientów. Kompleksowość oferty składającej się zarówno z usług inżynierskich jak i produkcyjnych pozwoliła nam wyjść na zagraniczne rynki, czego konsekwencją było pozyskanie pierwszego klienta spoza Polski w 1999 roku. W roku 2004, pod marką Fitech został otwarty dział projektujący systemy testujące dla produkcji oraz dział automatyki przemysłowej. Od 2016 rozwijamy działalność związaną z najnowszymi osiągnięciami technologii – sztuczną inteligencją, internetem rzeczy i robotyką. ...
"Wywiad z Michał Rostocki - 3e Software House"
Jako studenci zaczynali Państwo tworzyć firmę 3e w garażu. Proszę opowiedzieć o tych początkach. Zaczęliśmy współpracować już na 4 roku studiów, na początku - zdalnie. Dość szybko zdaliśmy sobie sprawę, że taka forma współpracy jest nieefektywna i jeśli chcemy coś osiągnąć, to potrzebujemy wspólnego miejsca pracy. Zrzuciliśmy się na kilka używanych komputerów i wynajęliśmy mikroskopijne pomieszczenie socjalne. Było tam wilgotno i ponuro, a przez jedyne okno oglądaliśmy wnętrze garażu z maluchem właściciela. Dziś zatrudniamy ponad 40 osób w dwóch biurach w Warszawie i Łodzi.
Czego się Państwo obawiali, wchodząc na polski rynek i jak te obawy można odnieść do rzeczywistości? W 2001 roku sytuacja na rynku IT wyglądała zupełnie inaczej. Naszą największą obawą było wtedy pozyskanie klientów i zdobycie projektów – rzecz dziś nie do pomyślenia. Obecnie potrzeby klientów związane z oprogramowaniem są ogromne, natomiast problemem są pracownicy, których jest za mało.
Jaka jest misja firmy 3e? Zmierzamy do umocnienia naszej pozycji na rynku jako dostawcy rozwiązań informatycznych. Nieustannie podnosimy jakość oferowanych przez nas usług oraz produktów, kładąc nacisk na ich wydajność, niezawodność oraz bezpieczeństwo. Dążymy do zapewnienia naszym klientom maksymalnego komfortu poprzez stosowanie przejrzystego procesu współpracy. Dbamy o to, by na każdym etapie wdrożenia klient był pewny, że produkt, który otrzyma, spełni jego wymagania. Naszym najważniejszym kapitałem są ludzie oraz ich doświadczenie. Staramy się dobierać zespół do stawianych przed nim zadań tak, aby wykonywana praca była nie tylko obowiązkiem, lecz przede wszystkim satysfakcją. Budujemy firmę taką, z jaką sami chcielibyśmy współpracować. ...
"Wywiad z Aleksandra Figura - People Sp. z o.o."
Zacznę od pytania, które chciałby Państwu zadać nasz użytkownik Lolek. Jakie są plusy szukania pracy poprzez doradców? Jak Państwo widzą swoją rolę jako pośrednika? Co jest najtrudniejsze? Rola rekrutera w procesie rekrutacji jest bardzo ważna, jest doradcą nie tylko pracodawcy, ale także kandydata. Doradca doskonale zna potrzeby firmy, jej kulturę, specyfikę, perspektywy rozwoju dla danego stanowiska. Prowadzi kandydata przez poszczególne etapy rekrutacji, podpowiadając na jakie aspekty zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy, jakie kompetencje podkreślać, jakie może mieć wymagania dotyczące wynagrodzenia. Mówiąc w skrócie, opiekujemy się kandydatem przez cały proces rekrutacyjny. Jednocześnie mamy bezpośredni wpływ na decyzję pracodawcy. Jako pośrednik przekonujemy go do spotkania z danym kandydatem, wskazujemy kluczowe kompetencje, a także przedstawiamy obraz sytuacji panującej na rynku. Często zdarza się, że pracodawca zbyt wysoko stawia poprzeczkę, ma wygórowane wymagania, patrzy ze swojego punktu widzenia, bez uwzględniania sytuacji na rynku pracy. Naszą rolą – jako doradcy – jest urealnić jego wymagania. Wskazujemy, jacy pracownicy są dostępni na rynku w określonym budżecie. Wówczas pracodawca rozważa obniżenie oczekiwań lub zwiększenie budżetu. Warto pamiętać także, że przy szukaniu pracy poprzez doradców mamy w większości przypadków zapewnioną informację zwrotną na temat wyników rekrutacji, niezależnie od tego, czy decyzja jest pozytywna czy negatywna. ...