Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Spomasz Żary
przez ..., 2015-11-04 23:49:17
Polecam każdemu nawet tym bez doświadczenia wykształca zadbają uszanuja, nawet twoja rodzinę . szczeze polecam
Pracownik produkcji na nie wysokim szczeblu a znajomość z firmą od lat.

PW KRYSTIAN SP Z O O
przez globi, 2016-02-11 20:30:31
Pracuję tam od kilku lat. Pracodawca dobry, uczciwy - nie ma mu co zarzucić. Odzież na wysokim poziomie - jako pracownik produkcji mogę to potwierdzić z czystym sumieniem.

marbo
przez lab, 2016-10-27 11:32:14
Praca ok, bez stresu, wynagrodzenie ciut wyższe niż oferowali mi w innych firmach w starachowicach na tym samym stanowisku(pracownik produkcji)

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Munnich - Bank Pekao S.A."
Pekao SA jest jednym z największych banków w Polsce. Proszę powiedzieć, jakiego rodzaju usługi świadczycie? Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Obsługujemy zarówno klientów detalicznych, jak i firmowych oraz korporacyjnych. Świadczymy wiele różnych usług. Najważniejsze z nich to oczywiście udzielanie kredytów i prowadzenie depozytów. Mamy w ofercie cały wachlarz produktów.
Z czego jako bank jesteście szczególnie dumni? Jakimi sukcesami możecie się pochwalić? Pekao ma aspirację do bycia wzorem dla innych banków. Myślę, że jesteśmy już postrzegani w ten sposób. Jednym z naszych sukcesów jest to, że nie udzielaliśmy kredytów we frankach szwajcarskich. Innowacyjność jest naszą mocną stroną. W grudniu 2013 jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek zbliżeniowe płatności mobilne PeoPay. W tym roku natomiast wdrożyliśmy nowoczesną bankowość na tablety. Z takich ciekawostek dodam jeszcze, że nasz Bank jako pierwszy w Polsce uruchomił bankomat. Ponadto zostaliśmy docenieni za warunki pracy jakie tworzymy dla naszych pracowników otrzymując przez 6 edycji z rzędu certyfikat ”Top Employer”. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...
"Wywiad z Tina Sobocińska - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Michalak - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Katarzyna Haładus - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Piotrowska - Schneider Electric Polska"
Jak wygląda działalność Schneider Electric w Polsce? Schneider Electric w Polsce to Centrala w Warszawie oraz fabryki w Bukownie, Szczecinku, Tychach, Świebodzicach i Mikołowie. W biurze w Warszawie łączymy dwie części firmy – Część Komercyjną oraz Funkcje Globalne, czyli Centra Usług Wspólnych – Finansowe (Finance Shared Services – FiSS), HR-owe (People Administration Shared Services – PASS) oraz marketingowe (Global Marketing).
Jaki jest największy sukces polskiego oddziału? Działamy w Polsce od ponad 20 lat. Nasz oddział może pochwalić się wysoką pozycją rynkową w obszarze zarządzania energią oraz zaawansowanymi, innowacyjnymi rozwiązaniami wdrażanymi w wielu miejscach w naszym kraju. Ponadto, jako sukces uznajemy to, że Schneider Electric zdecydował się utworzyć właśnie w Polsce Funkcje Globalne. To był bardzo ważny moment, który rozpoczął kolejny rozdział w rozwoju firmy. Wcześniej mieliśmy część biznesową, która jest oczywiście kluczową częścią firmy, natomiast sam fakt, że to w Warszawie odkryto potencjał, żeby zbudować organizację wspierającą firmę w ramach całej Europy, było bardzo dużym wyróżnieniem. ...