Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jacek Chmiel - Altkom Akademia SA"
Altkom to firma z branży IT. W takim razie kto najczęściej korzysta z Waszych usług? Początkowo Altkom tworzył oprogramowanie dla firm telekomunikacyjnych i sektora finansowego. Później wyspecjalizował się w obsłudze sektora ubezpieczeniowego. Dziś 65-70% obrotów firmy pochodzi od tego typu klientów zarówno polskich jak i międzynarodowych.
W jaki sposób zdobywacie nowych klientów? Zazwyczaj odbywa się to poprzez nawiązywanie bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami.
 
Zaczynaliście od szkoleń z tworzenia oprogramowania. To zaczęło przynosić sukcesy i pociągnęło dalszy rozwój firmy? Dokładnie tak. Prowadząc zajęcia często byliśmy proszeni o napisanie jakiejś aplikacji. Okazywało się bowiem, że przyswojenie nowej wiedzy przez pracowników danej firmy trwa dłużej niż zebranie przez nas zespołu i napisanie odpowiedniego kodu. W ten sposób w kilku miejscach w Altkomie powstały małe zespoły programistyczne. W 2000 roku postanowiono o stworzeniu osobnego pionu biznesowego - Altkom Software & Consulting. Skoncentrowany był on na tworzeniu oprogramowania na zamówienie. W tym roku, decyzją zarządu, pion ASC zyskał swoją osobowość prawną, stając się niezależną spółką.  ...
"Wywiad z Anna Brzezińska - Spartez sp. z o.o. sp.k. "
Ogólnie mówiąc jesteście firmą z branży IT. Chciałbym jednak wejść w szczegóły, na czym dokładnie polega wasza działalność? Spartez zajmuje się rozwojem produktów z których korzystają programiści na całym świecie. Myślę tutaj nie tylko o produktach naszego partnera, australijskiej firmy Atlassian, ale też o naszych autorskich produktach, które są także rozpoznawalne na tych samych rynkach.
Co jest największym atutem waszych produktów? Fakt, że są one na bieżąco rozwijane i unowocześniane zgodnie z metodologią Agile, w której pracujemy. Dodatkowo sami  testujemy i pracujemy na produktach, które ulepszamy, a następnie oddajemy do użytku klientom. W branży w której działamy, ale nie tylko, większość osób używa lub zna produkty, które rozwijamy. Często tak się zdarza, że na spotkaniu branżowym czy konferencji nasz rozmówca nie za bardzo kojarzy nazwę firmę. Gdy jednak pojawia się nazwa produktu, który rozwijamy, wówczas stwierdza: „ a to Wy robicie ten x/y/z produkt. Słyszałem tylko, że robi to jakaś firma z Gdańska”. Na co z dumą odpowiadamy: „tak, to właśnie my”. ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...