Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Green Metals Poland Sp. z.o.o
przez złomiarz, 2014-09-19 18:48:07
jestem klientem gmpl od około roku i musze powiedzieć że jestem bardzo usatysfakcjonowany, z kasą nie ma problemu a Pan kierownik kolorów niczym kurier rozwiązuje wszystkie problemy, jest bardzo zaradny zawsze można sie z nim dogadać, takich ludzi tam trzeba

PHU AMA PArtner
przez Marcin, 2015-01-22 12:24:27
Praca spoko, wynagrodzenie też . W czasie jak studiowałem pracowałem tam jako kurier, i śmiało mogę polecić tego pracodawcę.

MAXKURIER
przez Marta z Dublina, 2015-05-26 17:41:12
Bardzo dobra obsluga, przesylka dotarla na czas a kurier byla bardzo mily. Rowniez obsluga na telefonie bardzo profesjonalna. Zdecydowanie polecam :))))

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Infosys poszukuje pracowników
19 październik 2017
Firma Infosys jest jednym z liderów na rynku dostawców usług outsourcingowych, konsultingowych i technologicznych. Zalicza się też do największych pracodawców z sektora usług nie tylko w Łodzi, gdzie ma swój oddział, lecz także w całej Polsce. W Łodzi Infosys publikuje nowe oferty pracy. O pracodawcy Infosys Limited to globalny dostawca zintegrowan...
Czytaj więcej >>
Jedną z większych fabryk, a jednocześnie ważnym pracodawcą dla Łodzi i jej mieszkańców, jest firma Philips Lighting. Niedawno otworzyła ona w tym mieście Centrum Usług Finansowych i zamierza zatrudnić w nim 120 nowych pracowników. Jaką pracę będą oni wykonywać i kto ma największe szanse na pozytywne przejście rekrutacji? Lokalizacja Centrum Usług F...
Czytaj więcej >>
Bosch zatrudnia w Łodzi
19 październik 2017
Marka Bosch jest doskonale znana zarówno na rynku krajowym – w Polsce, jak i za granicą.  To jeden z największych i najbardziej szanowanych przez pracowników pracodawców w Łodzi i w regionie łódzkim. Ten niemiecki koncern, który obecnie oficjalnie nosi nazwę BSH (czyli Bosch i Siemens), zamierza zwiększyć zatrudnienie w Łodzi. W przyszłym roku na p...
Czytaj więcej >>
Szukanie wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów w branży IT do pracy w Łodzi jest trudne, a niekiedy zupełnie niemożliwe, o czym przekonało się wiele firm w regionie. Jest to zawód, w którym nie trudno o zatrudnienie, na dodatek z całkiem pokaźnym wynagrodzeniem. Branża IT w Łodzi Średnie zarobki uzyskiwane przez pracowników IT w Łodzi wyn...
Czytaj więcej >>
Łódź jest jednym z miast w Polsce, w którym prężnie rozwija się sektor nowoczesnych usług dla biznesu. Powstają i funkcjonują centra usług wspólnych, obsługujące znane firmy z całego świata. Położenie w centrum Europy powoduje, że nasz kraj staje się ważnym miejscem na inwestycje w tego rodzaju centra. W Łodzi cały czas zwiększa się zatrudnienie w ...
Czytaj więcej >>
Wkrótce firma ZF TRW, producent i dystrybutor systemów bezpieczeństwa, który obsługuje niemalże wszystkich największych producentów motoryzacyjnych na całym świecie, uruchomi swoje centrum inżynieryjne elektroniki w Łodzi. Pracę znajdą tam przede wszystkim inżynierowie. Firma ZF TRW się rozwija ZF TRW jest firmą posiadającą oddziały w 20 krajach na...
Czytaj więcej >>
W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bożena Porada - MSD Polska Sp. z o.o."
MSD jest częścią amerykańskiego koncernu Merck & Co. notowanego na giełdzie w Nowym Jorku. Dlaczego w Polsce działacie pod inną nazwą? Pod nazwą MSD działamy na wszystkich rynkach poza USA i Kanadą. W Europie i na pozostałych rynkach pod nazwą Merck funkcjonuje niemiecka spółka notowana na giełdzie we Frankfurcie. Obie firmy mają wspólne historyczne korzenie, ale od 1917 roku nie mają żadnych związków kapitałowych. W Polsce działamy od 1991 roku.  
Jak rozwijał się polski oddział? Polska ma ogromny potencjał naukowo- badawczy, dzięki czemu nasza fima dość szybko zaczęła inwestować w badania kliniczne i obecnie współpracujemy z ok. 300 ośrodkami.
Co go wyróżnia na tle innych krajów tej części Europy? Dostęp do dużej liczby świetnie wykształconych absolwentów pozwolił nam również stworzyć tutaj jedno z trzech Centrów Zarządzania Danymi z Badań Klinicznych. Wspiera ono nie tylko zarządzanie danymi z badań klinicznych prowadzonych na całym świecie, ale także danymi dotyczącymi nadzoru nad bezpieczeństwem terapii z udziałem leków i szczepionek MSD. Pozostałe dwa takie centra działają w Chinach i Kolumbii. Oczywiście nadal nasza podstawowa działalność to promocja kilkudziesięciu leków i szczepionek MSD dostępnych na polskim rynku. Oprócz leków dla ludzi mamy też bardzo prężny dział weterynaryjny, działający pod nazwą MSD Animal Health.        ...
"Wywiad z Béatrice Bouchet - B&B Hotels Polska Sp. z o.o."
Jakie były Wasze początki? Sieć B&B powstała w 1990 roku we francuskim Breście i to właśnie we Francji rozwijała się dynamicznie w pierwszych latach swojej działalności. W 1997 roku na terenie Francji były już 53 obiekty naszej marki. Rok później B&B zagościła w Niemczech, a w 2009 roku powstał pierwszy hotel we Włoszech, w 2011 pierwszy hotel na terenie Polski. Był to B&B Toruń. Kolejne lata to rozwój w Polsce, budowa obiektu w Czechach i w Maroku oraz rozwój w Hiszpanii.
Gdzie znajdują się hotele sieci? Obecnie Grupa B&B zarządza imponującą liczbą 387 hoteli w Europie. Najwięcej z nich znajduje się oczywiście we Francji i w Niemczech. W tym pierwszym kraju mamy 252 obiekty, a w drugim 85. We Włoszech mamy natomiast 24 hotele, w Hiszpanii 19 oraz po jednym w Czechach i w Maroku. W Polsce działa obecnie pięć hoteli B&B. Nasze obiekty znajdują się w Toruniu (93 pokoje), w Warszawie (154 pokoje), we Wrocławiu (140 pokoi), w Katowicach (105 pokoi) oraz w Łodzi (149 pokoi). Łącznie stanowi to ponad 30 000 pokoi hotelowych.
Ilu pracowników zatrudniacie i na jakich stanowiskach? Ekipa B&B to obecnie około 50 osób. Zatrudniamy przede wszystkim pracowników recepcji, pracowników obsługi śniadań jak również managerów zarządzających hotelami. To dyrektorzy oraz zastępcy dyrektorów. Siedziba spółki w Polsce zatrudnia również osoby na stanowiskach administracyjnych.    ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...