SIRIO POLSKA
przez młody, 2014-11-04 21:48:47
Pracowałem w tej firmie przez 8 lat jako pracownik ochrony. Jak pracowałem to narzekałem na zarobki, socjal itp- jak odeszłem i zobaczyłem jak wygląd rynek usług ochroniarskich to dopiero doceniłem to co miałem.
- premia na święta, wakcyjna oraz z zysków
- wypłata nigdy nie spóżniła sie nawet jeden dzień
- paczki dla dzieci na świeta, kolonie itp
Minusem jest duża liczba czasu pracy n dworze.

Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Wpisy z naszego BLOGA:

W Łodzi według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym 2017 roku wynosiła 7,9 proc. Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje jednak, że brakuje osób zainteresowanych podjęciem oferowanego przez urząd zatrudnienia. Dlatego ważne jest, aby podjąć skuteczną walkę z zawodowymi bezrobotnymi, którzy jedynie zawyżają statysty...
Czytaj więcej >>
Łódź prężnie się rozwija pod kątem gospodarczym. Na terenie miasta powstają nowe fabryki i zakłady produkcyjne, w których pracę znajdują mieszkańcy miasta i całego powiatu. Dzięki temu bezrobocie w Łodzi w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowanie maleje. Obecnie pojawiła się informacja o utworzeniu kolejnych miejsc pracy w Łodzi, w fabryce Emers...
Czytaj więcej >>
Łódź od wielu lat zmaga się z rosnącym zadłużeniem z tytułu zaległych opłat za czynsz. Szacuje się, że zadłużenie w lokalach komunalnych znajdujących się w Łodzi wynosi już ponad 180 mln zł. Problem ten dotyczy więcej niż 18 tys. lokatorów. Część z nich może zdecydować się na odpracowanie swojego długu, na dodatek za wyższą stawkę […]...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy, zwłaszcza w przypadku żywiciela rodziny, który ma na utrzymaniu co najmniej kilka osób, szybko może doprowadzić do znacznego zadłużenia się takiej osoby. Jeśli dotyczy to mieszkańca Łodzi, ma on szansę szybko „stanąć na nogi” i wyjść ostatecznie z kłopotów finansowych. Wiąże się to z rewolucyjnym programem, jaki został uruchomiony prz...
Czytaj więcej >>
Centrum Obsługi Klienta w Łodzi będące własnością jednego z czołowych operatorów sieci komórkowej T-Mobile poszukuje nowych pracowników. Kto ma szansę na zatrudnienie w siedzibie przy ulicy Żeligowskiego 8/10? T-Mobile operator sieci komórkowej Firma T-Mobile jest doskonale znana w Polsce jako operator telefonii komórkowej GSM. Początkowo funkcjono...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja skandynawskiej firmy Digital Workforce w Łodzi daje szansę na zatrudnienie nawet 30 pracowników do końca 2017 roku. Kogo poszukuje zagraniczny pracodawca i jakie warunki pracy oferuje? Inwestycja Digital Workforce w Łodzi Firma Digital Workforce to skandynawskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w automatyzacji procesów, tzw. Robo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Robert Radoszewski - EcoCar S.A."
"Wywiad z Ryszard Zając - EcoCar S.A."
EcoCar S.A. to najbardziej nowoczesna firma taksówkowa w Polsce. Jak prezentuje się Wasza historia? Robert Radoszewski: Firma powstała w 2013 roku, jednak przełom w jej rozwoju nastąpił rok później, kiedy wsparcia finansowego udzielił jej fundusz inwestycyjny WinVentures, kupując akcje EcoCar. Właścicieli funduszu przekonał unikatowy, na skalę europejską, model biznesowy spółki oraz spójna strategia rozwoju oparta na nowoczesnej flocie pojazdów, technologiach mobilnych, za pośrednictwem których można zamawiać i płacić za kurs oraz pro klienckie podejście. Zaczynaliśmy z flotą kilkudziesięciu taksówek w Warszawie. W ciągu trzech lat flota powiększyła się niemal 6-krotnie, a z biało-zielonych taksówek można również korzystać we Wrocławiu i Trójmieście.
Posiadają Państwo szeroką ofertę. Jakie usługi świadczycie? R.R: Spółka świadczy przede wszystkim usługi przewozu osób taksówką. 100% floty stanowią licencjonowane, hybrydowe taksówki. Klienci mogą skorzystać z szeregu usług dodatkowych takich jak przewóz dziecka oraz odprowadzenie dziecka do szkoły, personalny odbiór gościa na lotnisku, dostarczenie zakupów lub przesyłki, a także odprowadzenie samochodu.  Swoją ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Firmom oferujemy bezgotówkowe korzystanie z naszych usług, które rozliczane są na koniec miesiąca na podstawie faktury. Dla wszystkich klientów, bez konieczności podpisywania umowy, dostępna jest też opcja Prepaid.  Nasze taksówki świetnie sprawdzają się również w obsłudze imprez okolicznościowych, konferencji i różnego rodzaju wydarzeń.  Oprócz usług taxi, oferujemy także wynajem luksusowych nieoznakowanych limuzyn oraz usługę osobistego asystenta, czyli EcoConcierge.  We Wrocławiu wprowadziliśmy również usługę przewozu osób pod nazwą Shuttle Bus. Usługa świetnie się sprawdza podczas obsługi wydarzeń oraz transferów na lotnisko, ponieważ ceny są nawet o 15% niższe, a klient zawsze poznaje cenę z góry. ...
"Wywiad z Joanna Jastrzębska - Veneo Sp. z o.o."
Jak opisaliby Państwo Veneo w trzech zdaniach? Filozofię Veneo oparliśmy o przekonanie, że w długiej perspektywie sprawdza się współpraca, w której każda ze stron wygrywa. Staramy się utrzymywać ten balans zarówno w tworzeniu relacji z klientami, jak i z pracownikami. Dzięki temu zbudowaliśmy obszerne portfolio stałych klientów, którym dostarczamy usługi wysokiej jakości i doskonale zgrany zespół, który jest mocnym filarem firmy.   
Świadczycie szeroki zakres usług internetowych. Co składa się na Waszą ofertę? Jesteśmy agencją 360st specjalizującą się w marketingu internetowym. Opiekujemy się markami naszych klientów na każdym etapie, na którym wsparcie agencyjne jest niezbędne: od tworzenia brandingu, strategii marketingowych i public relations, po wdrażanie wszelkich narzędzi wspierających zarówno sprzedaż, jak i działania wizerunkowe. Naszymi mocnymi elementami w ofercie są m. in. tworzenie dedykowanych serwisów i aplikacji www, szeroko pojęta kreacja graficzna, komunikacja marek w mediach społecznościowych, media relations, kampanie reklamowe, produkcja wideo, a także SEO, SXO i SEM. W tym roku szczególnie mocno koncentrujemy się na rozwoju usług z ostatniego obszaru, co zostało dostrzeżone i docenione przez Google – zostaliśmy zaproszeni jako jedna z 24 agencji w Polsce do programu Google Rising Star, dzięki któremu budujemy zupełnie nową jakość w zakresie realizacji kampanii w sieci Google.    ...
"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...