Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Formacja
przez RRR, 2014-09-05 14:46:32
SUPER ATMOSFERA MLODZI LUDZIE FIRMA IDZIE DO PRZODU WIDAC WAS NA RYNKU

Fabryka Porcelany ,,Krzysztof"
przez Steffen, 2015-01-01 22:09:13
Atmosfera jak atmosfera. Robota jak robota. Jak dla mnie w bardzo dobrze po doswiadczeniach w malych firmach odmiana na bardzo duzy plus. Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie, np. poprzez kogoś z rodziny o pracy przy porcelanie - w końcu tego troche było w Wałbrzychu - to dowiesz się jak to wygląda. WIele się zmieniło przynajmniej jak porównuje z tym co bylo za mojej mamy w tej firmie. Moim zdaniem na lepsze, wg mamy na gorsze. Ale jak ktos pracowal w PRL-u to zawsze bedzie narzekal na terazniejszosc, tak samo jak narzekajacy tutaj pracownicy robiacy w firmie od lat poczatku lat 90 - na szczescie to mala grupa. Mlodzi i wiekszosc odpowiedzialnych ludzi chce pracowac. Jak jestes w tej grupie to sie bedziesz czuc dobrze.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez maciekadams, 2016-04-27 10:32:37
bardzo szybko znaleźli dla mnie prace gdy byłem na lodzie w Holandii. Bardzo dobra agencja, polecam ;)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Korda - WITTCHEN S.A."
Firma została założona w 1990 roku, a obecnie jesteście jedną z najbardziej rozpoznawalnych Marek na rynku europejskim. Jak wygląda Wasza historia? Historię marki WITTCHEN rozpoczyna jej właściciel Jędrzej Wittchen i jego zamiłowanie do galanterii skórzanej oraz wysokiej jakości produktów. Sam zaprojektował logo, które do dziś uwieńcza każdy produkt oraz sprawdzał jakość każdego uszytego portfela. Z czasem produkcja w małym rodzinnym zakładzie kaletniczym przeniosła się do Włoch - kraju z najlepszymi tradycjami kaletniczymi i skórami najwyższej jakości oraz na Daleki Wschód. Na początku oferta produktowa składała się z klasycznych kolekcji galanterii skórzanej, następnie poszerzyła się do rękawiczek, apaszek, parasoli i obuwia oraz wysokiej jakości bagażu. Dzisiaj oferta WITTCHEN jest bardzo szeroka i obejmuje dodatkowo odzież i perfumy. Wprowadzono również nowe kolekcje torebek sezonowych, które są odpowiedzią na najnowsze trendy w świecie mody. Znaczącym krokiem w rozwoju firmy było otworzenie nowej siedziby z salą wystawową, w której znajdziemy najnowsze kolekcje oraz nasze bestsellery. Dodatkowo w 2011 roku uruchomiliśmy nowoczesne Centrum Logistyczne. Posiadamy ponad 130 Salonów stacjonarnych w Polsce i za granicą. Bardzo prężnie rozwijamy sprzedaż e-commerce, nie tylko w kraju, ale także na rynku niemieckim, norweskim i wschodnim. ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Tomasz Basiński - Eurotel"
Jest Pan założycielem firmy. Początki były trudne?  Działamy na rynku od września 1996 roku, jesteśmy już więc pełnoletni. Byliśmy jedną z wielu firm, które w tym czasie zaczynały wprowadzać nową technologię cyfrowej łączności GSM na polski rynek. Rozrastaliśmy się wprost proporcjonalnie do zwiększającego się zasięgu sieci, coraz szerszy był też nasz rynek. O tym, że nie było łatwo świadczy choćby to, że niewiele z naszych konkurentów przetrwało. Nam się udało, jesteśmy największym partnerem operatora T-Mobile, mamy również jedną z największych sieci sprzedaży w ramach operatora Play, współpracujemy z operatorem telewizji satelitarnej nc+ oraz, od niedawna, również z firmą Apple. W 2006 roku zadebiutowaliśmy na głównym rynku GPW w Warszawie. Nasze obroty roczne w Grupie Eurotel zbliżają się do 200 mln zł.
Zajmują się Państwo nowymi technologiami. To dość szerokie określenie. Mógłby Pan powiedzieć coś więcej o Państwa działalności?  Współpracujemy z wieloma partnerami dla których świadczymy usługi polegające głównie na sprzedaży detalicznej w zarządzanych przez nas sieciach salonów. Każdy z naszych partnerów ma swoje wiodące produkty czy usługi. W naszym przypadku, każdy nowy produkt prezentowany przez naszego partnera - Apple jest ostatnio bardzo dobrze przyjmowany przez rynek. W zeszłym roku były to iPhone'y 6 oraz zmodyfikowane linie komputerów czy iPadów. W tym roku nowy, optymalnie zaprojektowany, a przy tym jeszcze bardziej zminiaturyzowany 12 calowy MacBook zwłaszcza w oryginalnym złotym kolorze. Wkrótce może pojawią się długo oczekiwane Apple Watch i pewnie jeszcze wiele innych produktów, których nazw nawet dzisiaj nie znamy. ...