CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Rzeszów – podobnie jak znakomita większość polskich miast – boryka się z coraz większym niedoborem średniego personelu medycznego. Mowa tu w głównej mierze o pielęgniarkach, których nie tylko na Podkarpaciu, ale i w całej Polsce systematycznie ubywa. Sytuacja nie napawa obecnie optymizmem, a prognozy nie przynoszą dobrych informacji – będzie jeszcz...
Czytaj więcej >>
Rzeszów to jeden z najważniejszych ośrodków przemysłowych nie tylko na Podkarpaciu, ale i w kraju. Prym wiodą branże lotnicza, farmaceutyczna i IT, a ponadto mnóstwo firm działa w obszarze produkcji sprzętu domowego, przemysłu spożywczego i maszynowego. Funkcjonują tu również 3 Specjalne Strefy Ekonomiczne. Dobra koniunktura daje mieszkańcom spore ...
Czytaj więcej >>
Jednym z kluczowych zadań realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie jest aktywizacja bezrobotnych. W jego ramach są podejmowane różnorodne czynności mające na celu zmniejszenie liczby osób pozostających w mieście bez zatrudnienia. Do najpopularniejszych działań w tym zakresie należy przygotowanie zawodowe dorosłych. Co mówią statystyki?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sławomir Wygoda - Call Center Poland"
Zaczynaliście Państwo w 1997 roku od 50 stanowisk. A jak dziś wygląda Call Center Poland? Dziś są trzy centra operacyjne w Rzeszowie, Radomiu i Warszawie. W 1997 było 50 stanowisk, a w tej chwili jesteśmy w stanie prowadzić projekty na 800 . Przez 18 lat zdążyliśmy nawiązać współpracę z setkami Zleceniodawców z Polski i zagranicy . Mamy też takich, którzy współpracują z nami od początku 2000 roku. Dzięki temu, że stawiamy na długotrwałe relacje i partnerstwo, możemy się stabilnie rozwijać. 
Ile osób jest zatrudnionych w Państwa firmie? W tej chwili firma liczy ponad 600 konsultantów plus w działach wsparcia (rekrutacji, szkoleniach) oraz w back office (kadry, technologia, księgowość i administracja) pracuje około 40 osób.
A czy prowadzicie rekrutacje, które trwają cały czas? Są projekty na które mamy cały czas otwartą rekrutację, ponieważ rozszerzamy zakres współpracy z naszymi klientami, zwiększamy skalę. Zdarza się też często, że rekrutujemy na kilka projektów jednocześnie i w zasadzie nie ma miesiąca bez działań w tym zakresie. ...
"Wywiad z Małgorzata Dadura - EU-People Polska Sp. z o.o."
Firma EU-People Polska działa na rynku już od 2009 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Za cel postawiliśmy wysoką jakość oferowanych usług. Od początku istnienia nasza agencja wyróżniała się bardzo dobrymi warunkami mieszkaniowymi oraz atrakcyjnym wynagrodzeniem oferowanym przez pracodawców, z którymi współpracujemy do dziś. Przez te wszystkie lata byliśmy świadkami wzlotów i upadków na holenderskim rynku pracy konsekwentnie realizując zamierzone cele. Znacząco wpłynęło to na nasza pozycję w holenderskiej branży HR oraz na rozwój firmy, również kadrowy.
Specjalizują się Państwo w pośrednictwie pracy w branży logistycznej i produkcyjnej. Dlaczego właśnie taki zakres działalności? Od samego początku istnienia EU-PEOPLE skupiliśmy się na branży produkcyjnej oraz logistycznej ze względu na niezwykle duże zainteresowanie holenderskich pracodawców. Holenderski rynek pracy obfituje w prace magazynowe oraz produkcyjne kusząc atrakcyjnymi stawkami oraz elastycznością zatrudnienia. Jest to bardzo popularna gałąź gospodarki w Holandii, natomiast kandydaci aplikujący do pracy za granicą mogą pochwalić się dużym doświadczeniem w tym zakresie. ...
"Wywiad z Agnieszką Ilen - BIG InfoMonitor S.A."
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor funkcjonujące dziś jako BIG InfoMonitor SA, powstało w grudniu 2003 roku. W jakim celu zostaliście powołani do życia? Celem działania BIG InfoMonitor SA jest przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie informacji gospodarczych o przeterminowanym jak i terminowo obsługiwanym zadłużeniu osób i firm. W oparciu o „Ustawę o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych” każdy, zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca, ma prawo wpisać do BIG dane swojego dłużnika, czyli imię, nazwisko, nazwę jeśli mowa o firmie, tytuł zadłużenia oraz kwotę. Zarówno osoby prywatne jak firmy, przy spełnieniu określonych warunków, mogą także sprawdzić w bazie BIG czy osoba fizyczna lub firma są dłużnikami.
Czym dokładnie zajmuje się BIG InfoMonitor SA? BIG pozwala weryfikować wiarygodność finansową klientów i kontrahentów. InfoMonitor jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce daje również klientom dostęp do danych z baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich. BIG wspiera również procesy windykacyjne, bo poprzez wpisy motywuje dłużnika do uregulowania należności. ...