Sodexo Polska Sp. z o.o.
przez m., 2015-02-19 19:56:39
Witam wszystkich,
Pracowałam w Sodexo na stanowisku Kasjer/bufetowa. Praca bardzo mi sie podobała, bez stresowa, atmosfera jest idealna zarówno miedzy pracownikami jak i Menadżerem. Polecam serdecznie wszystkim zainteresowanym.:)

InC Praca
przez xyz, 2015-09-11 14:57:55
Pracowałam za pośrednictwem tej agencji w lipcu jako kasjerka i zapłacono mi bez problemów w terminie. Moi znajomi również nie mieli żadnych kłopotów. Tak więc polecam.

BEETSMA
przez wieczny student, 2017-04-18 15:32:44
Pracowałem jako student na wakacjach w Holandii - nie przypominam sobie żadnych przykrych sytuacji, ani związanych z pracą ani z samą Beetsmą, wiec dla młodych jak najbardziej polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Kozakiewicz - GoWork.pl"
GoWork.pl bardzo ewoluował od momentu swojego powstania - opisz najważniejsze dla firmy momenty. Każdy moment w życiu firmy jest ważnym i przełomowym momentem, niezależnie od jego konsekwencji. Powstanie strony internetowej, pozyskanie pierwszych klientów w Polsce jak i w Niemczech, otworzenie pierwszego oddziału regionalnego to są pewne filary działalności. Dzięki konsekwencji i wytrwałości  staliśmy się pionierami w wielu płaszczyznach na rynku pracy. Współpracujemy z licznymi klientami i firmami z całej Polski. Naszą stronę miesięcznie odwiedza 2 mln osób - dla porównania warszawskie metro dziennie przewozi pól miliona pasażerów. Dział kadrowy odpowiada za poprawne rozliczenie ok 1000 osób, które współpracują z nami już od lat. Nasi lektorzy i nauczyciele w samym roku 2015 podzielili się wiedzą z ok 10 tys. osób, które uzyskały nowe kwalifikacje i nowe umiejętności. Jako firma usługowa cały czas musimy wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów.
Wszystko zaczęło się od pośrednictwa pracy. Teraz pośrednictwo odbywa się głównie na rynek niemiecki - jak teraz funkcjonuje ten dział? Obecnie Dział Niemiecki, który zajmuje się zarówno rekrutacją jak i obsługą klienta niemieckojęzycznego jest jednym z najliczniejszych działów. Z roku na rok umacniamy swoją pozycje na tym rynku, budujemy bazę zaufanych i zadowolonych klientów. Sprawiamy, że współpraca z nami jest efektywną i wartościową współpracą. ...
"Wywiad z Patrycja Radolak - PGB Human Resources Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma PGB Human Resources funkcjonuje od 10 lat a roku. W 2013 do spółki dołączyli niemieccy partnerzy i firma stała się w 50% przedsiębiorstwem polsko-niemieckim.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Z mojego punktu widzenia kluczowym momentem dla firmy był rozwój Oddziałów, dzięki którym mieliśmy możliwość spotkań z klientami w stolicach największych województw. Kolejny klucz do sukcesu to współpraca z partnerem niemieckim dzięki czemu otworzono nam wiele możliwości na rekrutacje zagraniczne, nowe narzędzia rekrutacyjne, dostęp do zagranicznych portali pracy, większy dostęp do kandydatów niemieckojęzycznych. A co najważniejsze możliwość pozyskiwania klientów z kapitałem zagranicznym.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Celem naszej firmy na najbliższy czas to nadal praca nad rozwojem oddziałów, a także rozbudowujemy w naszej firmie dział szkoleń i Executive Search.
Jak budujecie wizerunek firmy w Internecie? Współpracujemy z największymi portalami HR w Polsce. Cały czas rozwijamy naszą stronę internetową; promujemy naszą firmę na różnych portalach społecznościowych poprzez podejmowanie dyskusji w obszarze branży HR. ...
"Wywiad z Magdalena Kandefer-Kańtoch - BP Polska S.A. i sp.,sp.j."
Jesteście obecni na polskim rynku paliw od ponad dwudziestu lat. Jak przez ten czas firma rozwinęła się w naszym kraju? W sierpniu 2015 roku świętowaliśmy 20-lecie otwarcia pierwszej stacji BP w Polsce, wkrótce otworzymy stację numer pięćset, a w 2016 roku firma będzie obchodzić 25-lecie obecności w naszym kraju. To symbolizuje nasze osiągnięcia, a z drugiej strony plany długofalowego stabilnego inwestowania w Polsce. Kiedy 5. sierpnia 1995 roku w Gliwicach otwieraliśmy pierwszą stację był to czas, kiedy gospodarka rynkowa w Polsce dopiero raczkowała, a my uczyliśmy się zasad prowadzenia biznesu od nielicznych wówczas firm zachodnich, które inwestowały na naszym rynku. Otwarcie w Polsce pierwszej stacji było dla nas bardzo ważnym momentem, startem budowy dużej sieci. Dziś wszystkie punkty z naszym logo to tak zwane stacje premium. Od początku priorytetem naszych działań była jakość, zarówno jeśli chodzi o produkty i usługi, jak i standard obsługi klienta. Budując stacje, stosujemy najwyższe standardy technologiczne, dbamy, aby były to obiekty estetyczne i przyjazne środowisku. Dzięki specjalnym instalacjom opary paliwa podczas tankowania odprowadzane są do zbiornika głównego, dzięki czemu do atmosfery nie dostają się szkodliwe węglowodory. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Naszą przewagą było i jest to, że możemy korzystać z globalnych doświadczeń BP. Jako pierwsi wprowadzaliśmy innowacyjne rozwiązania, które wpłynęły na podniesienie standardu usług w całym sektorze paliwowym w Polsce. Wycofaliśmy paliwa ołowiowe, a w ofercie znalazły się wzbogacone paliwa BP Ultimate, wprowadziliśmy normy HACCP, zbudowaliśmy największą w Polsce sieć myjni bezdotykowych....