Zgłaszałam ostatnio instalację światłowodu, zainstalowali w 3 dni od zgłoszenia. Wiec wygląda, że opóźnienia już się skończyły. I z tego co widzę po tygodniowym użytkowaniu działa rewelacyjnie. Miało być 400mb, a speedtesty pokazują 405-415 więc jest fajnie.
Klienci widzę, że piszą raczej negatywnie. A czy pracownicy mogą powiedzieć jak wygląda praca tutaj? Czy jest taki ruch i tyle zleceń, że faktycznie na zamontowanie światłowodu trzeba bardzo długo czekać?
Ta firma to jakiś żart... Od trzech tygodni wydzwaniamy codziennie i codziennie dostajemy odpowiedź, że "jutro, najpóźniej pojutrze" zamontują światłowód. Od kilku dni przestali odbierać telefon. Gratuluję obsługi klienta.
To zgłoś awarie :-) bardzo chętnie naprawią. Jak tylko się o tym dowiedzą Miałem kiedyś podobnie. Naprawili od ręki.
W godzinach popołudniowych ledwo idzie 6Mb/s a mam 10Mb/s
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Infanet Sylwester Kus?
Zobacz opinie na temat firmy Infanet Sylwester Kus tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.